DEEL 5 Januaristoppers

@Mandy wrote:

Helaas zullen de :: :: :**: bij mij niet helpen , ik heb geen eisprong en dus ook geen kans om zwanger te worden :cry:

Renate waarom heb jij Clomid gekregen ? Hier krijg je namelijk niks of je moet een jaar bezig zijn met zwanger worden (in jan dus)

ships die nega test West hoe is het met je zijn de :twisted: al geariveerd of ook nog niet

ik heb het gekregen omdat ik nog steeds zo onregelmatig ben als wat

het gaat de eerste 20 dagen goed nu, na die 20 dagen springt dan pas zo’n beetje me eitje

maar met dag 22 begin ik dan steeds een beetje bloed te verliezen

en dat hield de vorige keer gewoon 14 dagen aan :frowning:

het komt heel on aangekondigd , niet eerst wat bruin verlies of menstruatie gevoel maar gewoon meteen bloed

dus ze hopen nu dat door de chlomid dat door een iets hogere hormoonspiegel mijn eisprong dus meer naar voren komt dus op een normale dag van dag 14 a 15 en dat het dan dus meer kans van slagen heeft

want in prenciepe doe ik het gewoon volgens het boekje

alleen alles wat vertraagd en het bloeden te snel en te lang achter een.

@west wrote:

@nonnie wrote:
Ja, West kan je goed begrijpen! Dat wachten is ook maar niets. Ik hoop voor je dat je snel antwoord krijgt of ongi of… :inlove: :pray: :pray: :pray:

Liefs Manon

Dat hoop ik ook zit vandaag op dag 29 had gisteren verkeerd gekeken…

maar pfffff zeg sorry voor mijn geklaag hoor…

:-* :-*

jeetje wat spannend zeg !

ik weet de laatste tijd niet eens meer welke cyclus dag ik ben

omdat ik gewoon geen normale ongesteldheid heb

dus dat is wel iri

ik hoop echt voor je dat het dit keer raak is hoor :pray:

ik heb het gekregen omdat ik nog steeds zo onregelmatig ben als wat

het gaat de eerste 20 dagen goed nu, na die 20 dagen springt dan pas zo’n beetje me eitje

maar met dag 22 begin ik dan steeds een beetje bloed te verliezen

en dat hield de vorige keer gewoon 14 dagen aan :frowning:

het komt heel on aangekondigd , niet eerst wat bruin verlies of menstruatie gevoel maar gewoon meteen bloed

dus ze hopen nu dat door de chlomid dat door een iets hogere hormoonspiegel mijn eisprong dus meer naar voren komt dus op een normale dag van dag 14 a 15 en dat het dan dus meer kans van slagen heeft

want in prenciepe doe ik het gewoon volgens het boekje

alleen alles wat vertraagd en het bloeden te snel en te lang achter een.[/quote]

Jemig zo zie je hoe het per gyn verschilt zeg … :frowning:

Ik heb cyclussen gehad van 33, 35 en 62 dagen en nooit iets gekregen

ik kwam bij een fertiliteitsarts terecht en die zei dat ik verkeert was (was ik toen ook hoor want het ging om mijn bloeddruk)

Ben blij dat jij in ieder geval wel wordt geholpen maar het is een beetje tegenstrijdig allemaal snap je ?

Ik snap persoonlijk niet dat ze daar 1 lijn in trekken in Nederland ipv de èèn wel wel te helpen en de ander niet (nogmaals ben blij dat jij wel wordt geholpen hoor)

ik snap het helemaal hoor mandy

ik snap ook nog steeds niet dat ze bij jou blijven aanmodderen

hoop dat je dit keer wel een goed gyn krijgt die je goed op weg wilt helpen.

ik ben af en toe best jaloers op me zusjes, ookal hebben ze het nu niet makkelijk

maar had zo graag gewilt dat ik het was geweest eenplaats van zij

maar ja dat is nu eenmaal niet anders

dus sta ze hierin dan gewoon bij

afgelopen weekend was ik bij me zusje en voelde hoe haar zoontje tegen me hand schopte

dat was zo gaaf om te voelen! werd er gewoon een beetje emo van hihihihi

straks ga ik weer wat spulletjes voor der ophalen

een paar schattige nijntje slofjes en 4 oranje met creme baby rompertjes

heb ook al behoorlijk wat bij elkaar gespaard in een curver kist

die geef ik voor haar verjaardag

en volgende maand ga ik eens aan de raap voor me andere zusje

kijken wat voor leuks ze allemaal hebben :smiley:

knap dat je dat kunt zo hoor meis want ik kan het niet als ik nu een

zwangere om me heen zou hebben dan weet ik niet wat ik zou doen maar waarschijnlijk gewoon heel hard weglopen

Ik had dat een tijd geleden al op de verjaardag van mijn zwager en schoonzus allemaal zwangeren en het liefste was ik gewoon heel hard weggelopen en niet meer terug gegaan :cry:

Ik vind gewoon persoonlijk dat ze zoiets landelijk in moeten stellen van we helpen de patienten ongeacht wie het ook is of na een paar maanden al of na 1 jaar en niet eerder dan de wettelijk vastgelegde tijd die ervoor staat.

Dat is het eerlijkste en niet de ene patient na 2 maanden en de ander pas na een jaar helpen

Ik vind dat of iedereen of niemand de eerlijke kans moet krijgen om zwanger te worden en ik krijg dus helemaal geen kans op dit moment want ik heb geen eisprong dus ook geen eventuele zwangerschap momenteel …

Dat heb ik ook tegen mijn ha gezegt dat ik niet meer klus want ik heb toch geen kans zonder eisprong

hier zateradg mn NOD…

Hoi hoi,

Hier nog steeds het zelfde lag gisteren om 21.15 op bed had erg wat last en ben naar bed gegaan en nu gaat het wel maar het is nog niet over. Ik doe vanmiddag bij kes nog een test en als die weer negatief geeft ga ik morgen weer terug naar de dokter blijf hier zo weer geen weekend mee door lopen…Toen ik gisteren op bed lag heeft hubbie bij de buurman gestaan en die gaan een weekje op vakantie en de buurman vroeg of wij 2 dagen dus een heel weekend wilde komen dat we er toch ook een paar dagen tussen uit zijn vind dat wel leuk eerlijk gezegt hun hebben 2 honden dus die gaan mee het is op een boerderij/ huisje dus lijkt me dat wel leuk om te gaan doen.

:-* :-* West

Helaas is hier toch nog de :twisted: gekomen…

Jammer West, maar we gaan er gewoon weer voor duimen!!! :pray: :pray:

Ik ben vandaag naar de Efteling met Dante en z’n neefje Ryan. Gezellig!

Fijne dag allemaal!

:-* Manon

nee he… wat balen west!

das flink balen west :frowning:

hier stijgt mijn tempratuur langzaam omhoog

tis nog nooit zo geleidelijk geweest als nu zit nu dus al 2 dagen op 37,2 graden

geen idee wat me top is :eh:

zit nu op dag 10 maar voel nog niks of er een eisprong aan zit te komen

normaal word ik dan wel gevoeliger onder de gordel :mrgreen:

maar goed we wachten rustig af.

wat jammer dat er hier zo weinig gekletst wordt!!

hier nog geen ongi…gister was mn NOD… volgens milan heb ik een baby in mn buik… hij wees naar een sticker op de commode waar een baby op staat… en wees toen mijn buik aan en zei: daa :eh: :lol: :lol: :lol: :lol:

ik denk dat ik binnenkort ongi word… heb last van mn borsten en ben misseiljk… was vorige ronde ook zo…

ik heb gewoon niet zoveel meer te vertellen en zit er zelfs over te denken om het Kok forum helemaal te gaan verlaten heb hier voorlopig toch niks meer te zoeken eigenlijk :cry:

@klavertje4 wrote:

hier nog geen ongi…gister was mn NOD… volgens milan heb ik een baby in mn buik… hij wees naar een sticker op de commode waar een baby op staat… en wees toen mijn buik aan en zei: daa :eh: :lol: :lol: :lol: :lol:

ik denk dat ik binnenkort ongi word… heb last van mn borsten en ben misseiljk… was vorige ronde ook zo…

dit doet me aan een film denken :think: : baby genious

oehhh spookie :shock:

ik moet vandaag weer naar de poli

hmmmz weet het niet hoor

heb het idee dat nu alles te snel is gegaan

de temp is al vroeg omhoog gegaan en is nu weer langzaam aan het zakken

volgens een vriending kan dit door de chlomid komen

dus kan nog goedkomen dus

alleen weer dat lichte bloed verlies

ik word er inmiddels een beetje simpel van :?

@klavertje4 wrote:

Heyy spannend meis waneer ga je testen ???

ik wil wel met je kletsen hoor hahahaha

mandy je kan hier altijd nog mee blijven kletsen dat weet je en de moed niet zo snel opgeven meis komt allemaal ook weer wel goed hoor… Ga eerst maar een naar en andere arts eens kijken wat die zegt voordat je helemaal stopt kan me best wel voorstellen dat je geen zin meer hebt…Maar je kan altij hier je ei kwijt als het even niet goed gaat…Succes bij de nieuwe arts meis !!!

Renate succes meis hopelijk is er nog een kansje voor je !!! ik duim voor je en :pray: :pray:

zo he he

ik heb ook ff wat tijd voor mezelf

ben vandaag weer naar de poli geweest en er zat een ei van 17 milimeter

dus me eisprong zit er nog aan te komen

vandaag lijkt het erop dat het bloeden langzamerhand aan het stoppen is

gelukkig maar weer, want je word er zo ontzettend onzeker van :?

nu moet ik morgen weer terug komen voor de samenlevings test

dus vanavond gaan we romantisch doen :inlove:

dan is het hierna weer een kwestie van wachten

en een week na de ovulatie weer bloedprikken

ik ben al blij als ik deze periode door kom.

nouja goed over 4 weken hebben we vakantie

en was het niet zo dat de meeste kindjes in de vakantie werden gemaakt? :mrgreen:

achja we zien het wel weer hoe het loopt

groetjes renate

joehoe!!! oe oe oe oe :mrgreen:

jeetje wat is het weer stil zeg!

nou dan maar weer even mijn dag van vandaag

ben vanmorgen weer bij de poli geweest

me ei is inmiddels in 1 dag tijd weer 2 milimeter gegroeit

dus het gaat hardstikke goed

de samenlevingstest was ook prima in orde

dus nu nog een paar dagen erg lief voor elkaar zijn

o wat een straf :inlove:

en dan is het weer afwachten

straks ff boodschapjes doen voor nu t/m maandag

en dan gaat als het goed is de golf naar de sloop

gelukkig

want dat ding staat alleen maar in de weg

voor de rest met iedereen alles goed?

@poeizie wrote:

joehoe!!! oe oe oe oe :mrgreen:

jeetje wat is het weer stil zeg!

nou dan maar weer even mijn dag van vandaag

ben vanmorgen weer bij de poli geweest

me ei is inmiddels in 1 dag tijd weer 2 milimeter gegroeit

dus het gaat hardstikke goed

de samenlevingstest was ook prima in orde

dus nu nog een paar dagen erg lief voor elkaar zijn

o wat een straf :inlove:

en dan is het weer afwachten

straks ff boodschapjes doen voor nu t/m maandag

en dan gaat als het goed is de golf naar de sloop

gelukkig

want dat ding staat alleen maar in de weg

voor de rest met iedereen alles goed?

Ja erg stil hier zeg… renate wat goed dat alles goed was en erg lief zijn voor elkaar lijkt me ook niet zo moeilijk nee… :stuck_out_tongue: Hier alles zijn gangetje niet zo heel erg veel te melden eigenlijk we gaan weer door naar een nieuwe ronde dus we gaan weer goed ons best doen :lol: :lol: Veel gewerkt deze week gisteren de kids van mijn vriendin gehad en die waren erg druk dat ik gisterenavond zo iets had van en nu even relaxen…Maar wel erg leuk !!! Klavertje 4 hoe is het met jou al ongie geworden of ben je lekekr zwanger…Morgen gaan we lekker een weekendje naar de ardennen dus heerlijk relaxen samen. We gaan samen met de buren ten minste die zijn er nu al bijna en wij gaan morgen en zondagavond weer terug…Verder eigenlijk niet zo veel meer te vertellen sorry alleen dat ik niet veel puf heb vandaag pfffff…

:-* :-* West

joehoe! is er niemand meer hier?

hier alweer dag 8 in me volgende cyclus

tenminste als ik het zelf mag oordelen dan

heb 4dagen flink last gehad van bloeden met veel stolsels

en hierna bruin verlies , een dag rood bloed verlies en nu heb ik nog steeds van wat bruin verlies

tis een beetje vreemd vind ik maar goed

maandag moet ik weer naar de poli voor een echo

en dan kijken of ze weer wat kunnen zien

ik snap er zelf de jota niet meer van

me temp is sinds 3 weken ook niet meer onder de 37,1 geweest

en vandaag zelfs 37,3

heb een uitschieter gehad van 37,6 maar die telt niet want was toen serieus niet lekker.

nouja goed we gaan het allemaal wel weer zien

groetjes renate