DEEL 5 Januaristoppers

Hier even een waarschijnlijk allerlaatste update van mij (mandy)

Zal even mijn verslag van gister neerzetten

Nou ik moest vanmorgen om half negen in het Catharina in Eindhoven zijn . We waren om half acht al aangereden en dat was maar goed ook want het was druk op de weg . Om 08.20 kwamen we daaraan , snel een ponsplaatje laten maken en door naar gyneacologie daar moest ik vijf minuten wachten tot ik aan de beurt was .

Ik had op zich wel een vriendelijke man en een co-assistent die erbij zat .

Er is niks gebeurt en ik kan ook niet echt zeggen dat ik een second-opinion heb gehad eerlijk gezegt …

Hij las wat mijn huisarts hem had geschreven en had de papieren van het ziekenhuis hier in Helmond niet (die moesten ze opsturen en dat hebben ze dus niet gedaan)

Ik weet nu in ieder geval wat ik heb PCO Syndroom =

Polycysteus Overium Syndroom

Er waren 2 mogelijkheden (eigenlijk voor mij maar 1) dat waren

1: Afvallen

2: Medicijnen om de hormoonhuishouding zijn werk te laten doen

En voor mij is er alleen de mogelijkheid om te gaan afvallen en heb ook gezegt dat ,dat niet makkelijk is en dat ik dat al meerdere malen heb geprobeert

Nu heeft hij me doorverwezen naar de chirurg voor een bijeenkomst over maagverkleining en daar moet ik de 27ste naartoe en de 31ste moet ik weer terug naar de gyneacoloog

Ik wil zeer zeker wel afvallen en als dat op die manier kan heel erg graag natuurlijk en mijn kinderwens is heel erg groot maar ik weet niet of ik dit wel wil (klink vast heel erg raar maar ik weet het gewoon even niet meer allemaal)

Ik weet niet meer hoe ik me moet voelen op dit moment , kwaadheid omdat hij me niet helpt , verdriet omdat het weer zo moet lopen

Ik weet niet niet meer zeg aub hoe ik me moet voelen :cry: :cry: :cry: want ik weet het ondertussen gewoon helemaal niet meer

ik snap helemaal wat je bedoelt mandy

vanaf dat ik menstrueerde had ik al het gevoel dat er iets niet aan mijn lichaam klopte

en nog steeds heb ik dat gevoel

nu na 15 jaar aankloten , van pil naar pil, en van pil naar spiraaltje en 4 huisartsen verder heb ik nu eindelijk het gevoel dat ze me proberen te helpen

nog steeds klopt het het niet helemaal in me lichaam

en heb ook eerlijk gezegt het idee dat dit niks met mijn overgewicht te maken heeft

want vanaf mijn 9e loop ik al te tobben en ben juist dikker gaan worden toen ik eenmaal ging menstrueren.

dus denk eerder dat mijn hormoonhuishouding te maken heeft met mijn dikker worden

nu val ik heel moeizaam af, beetje bij beetje

en ik heb ook een maagverkleinende operatie gehad

wel is waar kan ik het terug draaien door het bandje wat om mijn maag zit weg te laten halen , maar als ze echt je maag gaan verkleinen is dat voor altijd en kan je niet meer terug.

maar dat is ook wat ik ermee probeer te zeggen

een maag verkleinende operatie werkt alleen als het echt aan het eten ligt

dus puut over eten , alles er maar in blijft gooien in een bodemloze put

ben er achter gekomen dat het helemaal niet aan me eten ligt

en dat mijn genen gewoon zo zijn.

probeer gewoon zo gezond mogelijk te eten

en ben blij met de fertiliteits artsen hier in almere

want ze helpen je tenminste.

meid kop op, het gaat je allemaal zeker lukken :hug:

al is het misschien later als de rest

(denk ik van mezelf ook trouwens)

jouw dag komt zeker, juist op het moment dat je het niet verwacht.

Mandy heel veel sterkte.

:-*

Mandy en hubbie, heel veel sterkte.

Iris

Hier net een beetje bloed verloren een paar druppels meer niet maar zet nog niet door :wall: :wall: toch gisteren nog door gezet :wall: :wall:

:-* West

hier goed nieuws!!! ik ben zwanger!!

heb net een echo gehad… ben 10 juni 2007 uitgerekend… ik ben nu 7 week en 1 dag zwanger!! alles was perfect!!

hey wat gaaf!!! van harte gefeliciteerd meid! :thumbup: :dance:

hier ondanks dat me lichaam er een zootje van maakt

gaat het met de cyclus wel gewoon goed

was van de week weer bij de poli geweest

maandag was voor het eerst weer met de cyclus

toen had ik een ei van 11 mm vrijdag was ie gegroeit naar 16mm

en nu vanmorgen was ie al 22 mm dus zal niet meer lang duren voor ie springt… tenminste als het allemaal gaat zoals het zou moeten gaan

samenlevings test was in ieder geval positief dus nu is het weer afwachten geblazen en hier en daar een beetje lief voor elkaar zijn :stuck_out_tongue:

nog een paar daagjes werken en dan hebben we 3 weken vakantie

heerlijk geen gestress op en om het werk heen

lekker alles op het gemakkie en lekker genieten met een dekbedje op de bank en kaarsjes aan :smiley:

groetjes renate

Hoi Allemaal,

Ik ben hier nog niet zolang :oops:

Dus ik kijk hier en daar wat rond

Ik ben in Januari 2006 gestopt met de Nuva Ring.

Groetjes :-* --Angel-

@klavertje4 wrote:

hier goed nieuws!!! ik ben zwanger!!

heb net een echo gehad… ben 10 juni 2007 uitgerekend… ik ben nu 7 week en 1 dag zwanger!! alles was perfect!!

Gefeliciteerd meis !!!

Angel welkom en veel klus plezier !!!

:-* :-* West

Klavertje4 Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap. :smiley:

Gaaf joh :thumbup:

:-* --Angel

Klavertje geweldig van harte.

Angel welkom.

Poezie lekker een paar weekjes vakantie.

Het is hier jammer genoeg niet zo druk meer als in het begin.

Ik ben eindelijk online thuis en kan nu dus lekker kokken. Dat heb ik wel gemist hoor.

Verder is hier alles goed en nog een paar weekjes dan gaat het gebeuren. Of eigenlijk kan het elk moment dat mag van mij ook wel.

:-*

Klavertje4 gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van (het gaat zo snel!)!

Angel: welkom hier!

Lyke: dus voor jou zijn de beruchte laatste loodjes aangebroken? :wink: Veel succes de komende weken en hou ons op de hoogte!

Beetje late reactie, maar dat komt doordat ik een weekje op vakantie ben geweest en nu een weekje thuis ben (maar veel te veel te doen heb). 'k Zit dus niet zoveel achter de computer dan wanneer ik aan het werk ben.

Groetjes,

Iris

Iris hier zijn inderdaad de laatste loodjes aangebroken.

Vanmorgen weer naar de vk geweest mag nu elke week. Beeb ligt goed ingedaald en vast in het bekken. Bloeddruk is iets hoger als de vorig keer. Hartje klopt goed. Eigenlijk alles naar wens.

Vandaag eindelijk maar toch de kinderwagen gekregen. Ben ik zeer blij mee.

Ferdi die in het begin hier ook mee tikte is van nacht bevallen van een zoon. Stein dat las ik bij de oktober mama’s

Hoe is het verder bij jouw Iris? alles goed? Jij bent ook al weer aardig op weg. Nog een kleine 11 weken en dan ben jij aan de beurt.

x Coor

ooo wat een leuk nieuws zeg!

ja het is aardig rustig geworden

kijk af en toe even of er wat nieuws is en voor de rest ben ik verschrikkelijk aan het genieten van onze vakantie :mrgreen:

zaterdag vertrekken we richting denemarken en moeten nog hier en daar wat dingetjes worden geregelt

heb me nieuwe id kaart binnen … echt wel high tech hoor met de nieuwste chip erin verwerkt… dus als ze me inscannen kom ik met al mijn historie eruit gerolt niet dat die zo enorm lang of interressant is :roll:

nouja goed we zijn er bijna helemaal klaar voor

morgen gaan we nog wat boodschapjes halen en daarna ga ik vlink aan de sop want ik wil dat het schoon is voor we op vakantie gaan

niet dat het alweer een bende zal zijn als we weer thuis komen

de katten zijn natuurlijk ook hun party aan het voorberijden :lol:

Hey poeizie ik wens je een fijne vakantie en geniet ervan :dance:

:-* --Angel-

Een hele fijne vakantie. Geniet ervan.

jij heel veel succes met je laatste loodjes

bij mijn ene zusje is het kindje ook al ingedaald en ze heeft officieel groen licht gehad dat ze vanaf aankomend weekend mag gaan bevallen

maar ja dat kan natuurlijk ook nog een paar weekjes uitlopen

groetjes renate

hier mag het van mij nu wel komen. heb het een beetje gehad.

Hoi hoi allemaal,

Lang niet meer met jullie gesproken. Heb wel de hele tijd jullie verhalen gelezen. Meiden die inmiddels zwanger zijn: :thumbup: Gefeliciteerd.

Zit zelf vol spanning op de bevalling te wachten want ben inmiddels al 8 dagen over tijd. Als het zover is laat ik jullie dat zeker weten.

Groetjes Helma

@helma wrote:

Hoi hoi allemaal,

Lang niet meer met jullie gesproken. Heb wel de hele tijd jullie verhalen gelezen. Meiden die inmiddels zwanger zijn: :thumbup: Gefeliciteerd.

Zit zelf vol spanning op de bevalling te wachten want ben inmiddels al 8 dagen over tijd. Als het zover is laat ik jullie dat zeker weten.

Groetjes Helma

Heyy

Spannend zeg !!! Laat ons wel wat weten vind ik in ieder geval erg leuk…

Succes met de laatste loodjes in ieders geval !!!

Renate fijne vakantie je bent al weg maar dan lees je het wel weer als je terug bent !!!

:-* West