DEEL 5 Januaristoppers

@lyka wrote:

Hoe is het verder bij jouw Iris? alles goed? Jij bent ook al weer aardig op weg. Nog een kleine 11 weken en dan ben jij aan de beurt.

x Coor

Inmiddels zelfs al minder dan 10 weekjes…

Hier gaat het prima, op wat ongemakjes na. 'k Weet niet meer of ik er hier al eens over geschreven heb, maar ik word zo sinds de 21e week gepest door jeuk. En hoe! Volgens de ha is het een allergische reactie op meerdere stofjes die bij elkaar opgeteld de jeuk veroorzaken. Niet ernstig, maar knap vervelend. Momenteel is het weer behoorlijk heftig, dus ik blijf ook maar invetten want m’n huid lijkt wel perkament. Zo droog. Daarnaast heeft m’n bekken nu echt besloten me ook te gaan pesten, dus lopen gaat wat langzamer dan normaal en opstaan uit bed en van de grond duurt helemaal uren.

Zolang het hierbij blijft hoor je mij niet klagen :wink: . Nog 21 dagen werken (=5 weken+1 dag) en dan mag ik ook gaan genieten van m’n verlof. Als het goed is heb jij dan je hummeltje al lang en breed in handen.

Nou, succes nog deze periode en geniet nog even van de rust :wink: !

Groetjes,

Iris

Ciao Bella’s

Hier even een update van mij, Ik loop er nog maar dat zal niet lang meer duren. De vk heeft vandaag toe gezegd dat ik zobijzo niet 2 weken ga overlopen. De beeb zit nu zo strak in mijn buik qua ruimte gebrek dat het pijnlijk is. Ze denkt dat het niet lang meer duurt (max nog enkele dagen) is het het geval dak dinsdag nog loop dan gaat ze me strippen om te kijken of het dan op gang komt. Is dat niet het geval dan wordt er verder gekeken, maar ze zei het op zo’n manier dat ze er weinig van gelooft dat ik dinsdag nog haal.

Nu is het rommelen wel behoorlijk wat sterker geworden dus ik hoop dat het doorzet.

Ga zo nog even lekker douchen. Ze zeggen dat warm water de weeen ook op gang kan helpen.

Oja er is ook een spoortje eiwit gevonden in mijn urine maar verder is er niets aan de hand. komt vaker voor in de laatste weken.

Heb alleen olifanten enkels ben in de laatste week kilo’s aangekomen door het vocht.

Kleine man kom maar hoor, ik wil je graag zien.

x

Dames hier is het ook weer spannend vorige keer was het 26 dagen nu ben ik alweer 1 dag verder !!! Ik ben zenuwachtig erg he pfffffffff

:-* West

hallo allemaal

zo we zijn weer in het land hoor

zaterdag zijn we om 17:00 uur terug gekomen uit Denemarken

het was echt een heerlijke vakantie, we hebben bijna niets gedaan

alleen maar genoten van alle rust

we zaten op een terrein midden in de bossen en 5 min lopen van het strand

dus iedere dag zijn we daar met de hondjes heen gegaan om lekker uit te waaien.

het was er erg rustig, veel mensen hadden daar hun eigen huisje en kwamen nu zo tussen de vakanties door alleen in het weekend dus van ma. t/m vrij. was er bijna geen mens te bekennen.

veel eekhoortjes gezien, fazanten en hertjes

erg leuk allemaal hoor

volgend jaar wil ik graag naar de wereldshow in zweeden, tenminste als 1 van onze katten zich kan kwalifiseren.

dus denk dat we daar ook een weekje (of 2) aan vast plakken.

hondjes gaan dan alleen wel naar een pension daar patrick het eind naar zweeden even te ver vind voor met de auto en boot

dus gaan we met het vliegtuig.

maar goed dat is pas volgend jaar dus is nog een eind weg

was trouwens dit keer de eerste keer sinds maanden dat ik stipt optijd was met mijn menstruatie

had al het gevoel dat het steeds meer op orde kwam

maar geloof dat de clomid nu eindelijk mijn regel weer een beetje heeft hersteld.

dus daar ben ik al heel blij om.

nu de rest nog en dan word ik helemaal blij

groetjes renate

Jaaaaaaaaaa lyka is bezig met bevallen las het bij de novembermama’s

Lyka succes meid en zet hem op je hebt nu zo je zoon in jullie armen !!!

Lieve meiden.

Vanmorgen om 11.11 ben ik bevallen van het mooiste mannetje op de hele wereld. Het was een heftige maar vlotte bevalling.

Ons manneke draagt de naam Moreno Giacomo. Hij is 49 cm en weegt 3110 gram. De borstvoeding komt goed op gang.

Verder alles goed alleen bekaf.

X Coor

GEFELICITEERD LYKA!!!

Geweldig en mooie naam hoor!!

Liefs Manon

van harte gefeliciteerd met je knappe kereltje!

rust lekker uit en geniet met volle teugen

groetjes renate

@lyka wrote:

Lieve meiden.

Vanmorgen om 11.11 ben ik bevallen van het mooiste mannetje op de hele wereld. Het was een heftige maar vlotte bevalling.

Ons manneke draagt de naam Moreno Giacomo. Hij is 49 cm en weegt 3110 gram. De borstvoeding komt goed op gang.

X Coor

Jaaaaaaaaaaaaaaa GEFELICITEERD met jullie zoon MORENO !!!

Helaas hier niks weer ongie geworden :wall: :wall:

middag allemaal

ja ik had zelf nog wat willen neerzetten vanmorgen maar heb om de een of andere reden problemen met dit forum

om de havenklap vliegd ie er bij mij uit.

maar goed .

vanmorgen zijn we weer naar het ziekenhuis geweest

we zijn nu aanbeland bij een volgende stap

had afgelopen dinsdag een eiblaasje van 22 mm en dat was vrij groot voor cyclus dag 11… maar dat was best mogelijk door de clomid

en moest dus vandaag terug komen om te kijken of ie bijna weg of weg was.

vandaag was ie dus 28 mm en zat echt heel dichtbij me baarmoeder

had hem nog nooit zo groot gezien.

omdat ie echt op springen staat kwam ze in ene met de vraag

of ik wel eens mezelf geinjecteerd had… :shock:

uhhhhh nee dus :shifty:

nou zegt ze dan word het nu je eerste keer

en onder begeleiding heb ik mezelf mijn eerste progesteron prik gegeven.

om de eisprong te bevorderen… pfff was wel ff wennen

maar ben trots op mezelf dat ik het heb gedaan.

tis nu dus weer afwachten…

ben trouwens nog steeds blij dat mijn cyclus eindelijk zijn regel weer heeft gevonden … daar kan ik al helemaal om juigen :dance:

@west wrote:

@lyka wrote:
Lieve meiden.

X Coor

Jaaaaaaaaaaaaaaa GEFELICITEERD met jullie zoon MORENO !!!

Helaas hier niks weer ongie geworden :wall: :wall:

he getsie … jammer west :frowning:

nieuwe ronde niewe kansen maar weer :kaars:

Lyka gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Top!!!

Ik wilde ook even vermelden dat ik 12 november ben bevallen van een mooie zoon. Jur Ferdie Hendrik.

Het was een lange heftige bevalling van 17,5 uur. Maar ik ben de gelukkigste moeder van de wereld. Hij is 53 centimeter en weegt 4450 gram dus een goede dikkerd.

Tot gauw want ik blijf jullie volgen

Liefs Helma

@helma wrote:

Lyka gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Top!!!

Ik wilde ook even vermelden dat ik 12 november ben bevallen van een mooie zoon. Jur Ferdie Hendrik.

Het was een lange heftige bevalling van 17,5 uur. Maar ik ben de gelukkigste moeder van de wereld. Hij is 53 centimeter en weegt 4450 gram dus een goede dikkerd.

Tot gauw want ik blijf jullie volgen

Liefs Helma

Heyy helma ook jij GEFELICITEERD met jullie zon Jur ferdie hendrik… Leuk dat je dat even kwam melden en ja ook leuk dat je ons blijft volgen !!!

Ik heb helaas geen internet meer onze modum heeft de geest gegeven en dat duurt nu om de na bij 14 dagen voordat ik een nieuwe heb en baak als een stekker want de betaling gaat gewoon door dat hebben ze dus niet stop kunnen zetten.

Dus ik kijk af en toe bij mijn vriendin of er wat is bij geschreven.

halloooo

moet even showen hoor

want ben afgelopen zondag tante geworden van het aller knapste neefje van heel de wereld :inlove:

bij de geboorte 7 pond en hij draagt de naam Ivan Anton

Heb helaas nog maar een foto die ik hier kan showen hij staat al in een paar topics maar wil hem jullie ook niet onthouden. Hier komt mijn klein schat.

x

ach wat een knapperd :inlove:

joehoe!!! is er nog iemand?

heb al hele tijd niks meer gelezen van iemand

zelf zit ik nu op het einde van me volgende cyclus en begin nu echt wel te twijfelen.

-heb erg gevoelige tepels en vaginaal is het ook erg gevoelig

-gister had ik in ene heel veel zin in een klusmoment :mrgreen: maar we zijn snel gestopt omdat het niet zo prettig aanvoelde daarbinnen :oops:

-ook ben ik heel erg moe

-met vlagen lijkt het alsof ik ongesteld ga worden

maar normaal merk ik dat doordat ik bruin verlies heb in de laatste week en dat heb ik nu ook niet gehad

er is zelfs geen spoor van bloed te bekennen

-2x per nacht eruit om te plassen, zelfs patrick viel het op dat ik overdag vaker naar de wc moest.

-vannacht droomde ik dat ik in een derde wereld land was bij allemaal zwangere vrouwen die geholpen moesten worden.

was zelfs bij de een keizersnede aanwezig :shock:

en ik kan zo nog tot het moment dat ik wakker werd nog wel vertellen waar de droom verder over ging maar dan word het zo’n lang verhaal :lol:

-ben in ene zwaar verslaafd aan toetjes en vind het in ene super om uitgebreid en dan met veel groente voor mezelf te koken.

als me eitje is gesprongen na de testeseron prik dag 14 dan ben ik nu 1 dag overtijd zou je zeggen

ben benieuwd of me lichaam me voor de gek houd of niet

van me gyn mag ik als ik 6 dec nog niet ongesteld ben een test doen.

ben heel erg benieuwd met nog 4 dagen te gaan.

groetjes renate

nou meid ik duim voor je

goede morgen op deze zalige morgen!!!

ik heb mijn ticker weggehaald want ik heb vanmorgen getest

en :: IK BEN ZWANGER!!! ::

ga straks meteen de fertiliteit poli bellen voor een verdere afspraak, nu eindelijk voor een echo met een ander doel :inlove:

ik ben helemaal blij!

zwangerschaps hormoontjes voor iedereen!!! :smiley:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Hallo dames!

Sorry, het is een tijdje geleden dat ik hier ben geweest, maar jullie kennen het vast wel: druk, druk, druk.

Ik zie dat ik wel op het goede moment weer kom kijken: Poeizie gefeliciteerd! Dus met een “beetje” hulp van buitenaf komt het toch allemaal goed. Geniet ervan! 't Is zo cliché, maar geloof me: het gaat echt zo snel!

Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik ontdekte dat ik (weer) zwanger was en moet je nu zien: 34+2 wkn, dus officieel nog minder dan 6 weken te gaan!

Nou, tot de volgende keer maar weer!

Groetjes,

Iris

P.S. voor de andere dames heel veel succes en wellicht dat jullie hier wat aan hebben: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::