DEEL 5 Januaristoppers

RENATE

JA GEFELICITEERD MEIS ga maar lekker genieten nu van je zwangerschap !!!

Ik denk dat ik nu de laatste ben die is overgebleven??? snik snik snik…

En vandaag ben ik ook ziek :wall: :wall: Ben net pas uit bed schandalig gewoon maar dan zal ik het wel nodig hebben gehad.

Pikt wat hormoontjes van renate en iris af hahaha

:-* West

Renate van harte gefeliciteerd.

Met jou komt het ook snel goed hoor west.

x

@lyka wrote:

x

Dat hoop ik wel ja !!!

:-*

@west wrote:

@lyka wrote:

x

Dat hoop ik wel ja !!!

heus wel !

je doet al hard je best dus daar kan het niet aan liggen :wink:

@poeizie wrote:

@west wrote:
@lyka wrote:

x

Dat hoop ik wel ja !!!

heus wel !

je doet al hard je best dus daar kan het niet aan liggen :wink:

Ik hoop dat onze tijd ook nog zal komen. En dat het dan ook goed mag blijven gaan. Ik ben een beetje ondersteboven van het berichtje van Rhiannon en Daan…

Het is inderdaad verschrikkelijk alle Novermber mama’s zijn er van onderste boven.

We hebben nu 3 :vlinder: dat is te verschrikkelijk voor woorden.

x

Hallo allemaal,

Ik ben een hele tijd niet geweest, omdat ik een beetje gefrustreerd was dat het niet wilde lukken. We hadden een afspraak voor fertiliteitsonderzoek staan voor 4 januari. En je raad het nooit!!!

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Afgelopen zondag hebben we positief getest:) En dat zonder enige hulp van buitenaf. Ik ben zo opgelucht dat we in ieder geval zwanger kunnen worden! Het is nog heel pril, maar ik geniet er toch al wel een beetje boel van :dance:

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

En echt waar, dit was de enige maand vanaf januari dat we maar 1 keer sex hebben gehad:) Door drukte. Zo zie je maar weer, when you least expect it…

Poezie en Leonie; van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Hartstikke leuk!

Lyka; gefeliciteerd met je zoon Moreno! Mooie naam hoor!

Westje; niet opgeven hoor meid! Ik blijf voor je duimen!

Helma; ook gefeliciteerd!!!

Hiero alles OK. Ben de 16e januari uitgerekend en ben het aardig zat aan het worden :oops: Hoop eigenlijk dat het eerder komt maar ja tis al zo’n drukke maand dus misschien maar liever niet. Nou ja heb je toch niet voor het zeggen, het komt als het komt!

:-* Manon

hey van harte gefeliciteerd met je zwangerschap leonie!

kom je ook bij de de augustus mamma’s aanschuiven?

of durf je nog niet

west houd nog steeds hoop voor je hoor

:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

dat je maar snel een positieve test mag hebben :smiley:

:-* renate

manon : heel veel sterkte met je laatste loodjes

die wegen altijd het zwaarst :wink:

Leonie79 GEFELICITEERD met je zwangerschap !!!

Nu ik nog pffffffffff het valt niet mee hoor meiden… Blijven maar hoop houden…

Aankomende vrijdag hebben hubbie en ik een gesprekje met de ha dus ben benieuwd wat daar uit komt. En of we door mogen en anders sta ik er gewoon op dat we verder mogen het is al zo januari IK WIL OOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

nou gelijk heb je meid

gewoon op je strepen staan

heeft ons hier ook geholpen :mrgreen:

Leonnie van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap

Nonnie nog even volhouden.

West ik blijf voor je :thumbup: en :pray: dat het snel raak mag zijn.

en succes vrijdag.

Hier een zware periode. Moreno heeft kiss en wordt daar voor behandeld bij de osteopaat gelukkig wordt het nu stukken beter maar ons manneke huilde goed 10 uur per dag en eigenlijk altijd s’nachts ben dus echt gesloopt zo langzamerhand.

Vanmorgen naar het cb geweest Moreno is 1kg gegroeid sinds de geboorte en weegt nu 4110 gram :dance:

Zal nog even mijn trots showen

West ik blijf voor je :thumbup: en :pray: dat het snel raak mag zijn.

en succes vrijdag.

Wat een scheetje is hij zeg wowwwwww :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Dankje wel hoop dat het hier ook snel raak mag zijn ben de ongie nu toch ook wel erg beu

Hoe is het met iedereen ?

Ben erg benieuwt hoe het met jullie gaat

Groetjes Mandy

pffffffffffffff

nog niks hahha

ben na de huisarts geweest en die heeft me gezegt dat ik moet tempraturen om te kijken wanneer mijn eisprong is en of ik die wel heb wegens mijn onregelmatige ongie .

en over ongeveer 3 maanden als ik nog niet zwanger ben na de gyn.

eerlijk gezegt ben ik er zelf niet meer zoveel mee bezig :oops:

hoop dat het wel goed gaat met de rest :pray:

:kaars:

:-* :-*

Jeetje meis wat vreselijk vervelend zeg :frowning: en wat wacht jouw ha lang

met je doorverwijzen naar een gyn zeg

Ik ben inmiddels sinds november weer met de pil begonnen en nu heb ik dus wel weer een nep menstruatie maar heb het dus bijna 7 maanden niet gehad

De gyn weigerde om me te helpen als ik niet afviel en inmiddels ben ik 10 kg afgevallen en wacht nu op een oproep voor opname voor een Gastric Bypass (maagverkleining)

Verder heb ik mijn zus in huis gehad tot 4 oktober 2006 en inmiddels zit ze weer in de gevangenis en dit keer in Engeland

Ik heb dit keer voor mezelf gekozen en na een brief van haar heb ik niet meer terug geschreven …

Ik moet nu voor mezelf kiezen want anders ga ik er zelf aan onderdoor + dat ik een zware operatie voor de boeg heb en daar ook mijn energie meer dan nodig voor heb