B-tje: Wat vervelend voor jullie dat het fout gelopen is. We leven allemaal enorm met je mee. Doe het maar even rustig aan! :**:
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Het is nu dag 28 en zoals jullie kunnen zien aan mijn laatste 4 cycli is dat al langer dan normaal. Mijn baarmoedermond zit dan weer hoog, dan weer laag, maar potdicht.
Gisteravond kon ik mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en heb ik een Clearblue test gedaan. Hij was (nog?) negatief. Jammer⦠Als ik volgende week nog niet ongesteld ben doe ik er nog een. Als ik mijn langste cyclus neem is morgen mijn NOD. We wachten het maar weer af!
Groetjes Leonie
Brigitta wat erg. Ik steek een kaarsje voor jullie aan. Heel veel sterkte in deze tijd ook voor je hubbie.
Leonie wat spannend. Ik blijf voor je .
Voor de andere dames veel klus plezier.
Greetz Coor
Leonie, heb je al wat nieuws voor ons :?: :!:
West waar beeeeeen jeeeeeeee :?: :?: :?:
@nonnie wrote:
Leonie, heb je al wat nieuws voor ons :?: :!:
West waar beeeeeen jeeeeeeee :?: :?: :?:
Ikke ben hier hahaha heb het ff druk gehad⦠Vandaag gaan we naar de jaarmarkt lekker met zijn 2 tjesā¦En voor de rest weet ik het nog niet eigenlijkā¦Heb nu al weer gevoelige borsten pfffff dat is het enigste wat ik voel verders nog niks te bekennenā¦
Iris: Dat je weer aan het hoesten bent is niet zo leuk zeg mijn moeder was ook al verkouden pfffffā¦
Leonie: Spannend zeg !!!

Groetjes west xxxx
DAG 29: Nog steeds niet ongi!
Wel al 2 weken af en toe een ongi-gevoel, maar zonder resultaat. Verder nergens last van, geen gevoelige borsten of iets dergelijks. We wachten het nog maar een paar dagen af, voor de volgende test. Ergens halverwege aankomende week als alles nog steeds uit blijft. SPANNIEEEEEEEE!
Fijne koninginnendag! :dance:
Groetjes Leonie
@Leonie79 wrote:
DAG 29: Nog steeds niet ongi!
Wel al 2 weken af en toe een ongi-gevoel, maar zonder resultaat. Verder nergens last van, geen gevoelige borsten of iets dergelijks. We wachten het nog maar een paar dagen af, voor de volgende test. Ergens halverwege aankomende week als alles nog steeds uit blijft. SPANNIEEEEEEEE!
Fijne koninginnendag! :dance:
Groetjes Leonie
Is echt spannend meissie hoop voor je dat je lekker zwanger bent !!!
Hier zijn we naar de jaarmarkt geweest was wel gezellie alleen toen we voor bij al die kraampjes liepen waar je eten kan kopen werd ik me toch een partij misselijk ging bijna over mijn nek van de geur niet normaal meer en toen gingen we nog bij mijn ouders thuis koffie drinken en toen ging ik ook bijna over mijn nek. En van ieder geurtje maakt niet uit wat ruik ik erg goed hebben jullie dat ook zo :?: :?:
Goedenmorgen Dames,
Manon waar ben jeeeeeeeeeeee hahaha
Het is echt stil hierzo vandaag zeg hahaha
Groetjes West xxxx
Goedemiddag allemaal!
Zow de ongi is weer over dus op naar het klussen haha.
Leonie79: Spannend voor je meid! Ik :thumbup: :thumbup: dat het deze maand raak is. Houd ons op de hoogte!!
West: Misselijk he⦠ik hoop dat het een voorbode is van iets heel moois!
Gisteren hebben wij koninginnedag niet echt gevierd. Mijn vriend heeft gisteren nieuwe vloertegels gelegd in de wc! Is echt super mooi geworden. Vandaag hoeft ie alleen nog maar te voegen en dan is het klaar!
Fijne dag allemaal, ik kom strakkies nog wel ffies kijken
Doei doei Gaby
@west wrote:
Goedenmorgen Dames,
Manon waar ben jeeeeeeeeeeee hahaha
Het is echt stil hierzo vandaag zeg hahaha
Groetjes West xxxx
Hierooooooo :!: Hahaha

Gisteren naar de Zoo geweest, was gezellie. Precies tussen de buien door.
Vandaag ben ik bezig met onze eettafel wit te verven ( hij was grenen )
West, mmmm, misselijk he⦠:mrgreen:
Leonie: en, en :?:
Als Dante zometeen wakker is gaan we eff een tuinbankje kopen. Ik kom vanavond nog wel kijken hiero

:-* Manon
Ja we zijn vanmiddag naar de kwantum en leenbakker geweest met vrienden⦠Vriendin had veel parfum op volgens mij hoe dichter ze in de buurt kwam hoe misselijker ik er van werdā¦En ook van de lucht binnen ruik dat normaal nooit zo goed erg he !!!
Maar hebben jullie dat nu ook allemaal dat je alles erg sterk en goed ruikt of heb ik dit nu maar alleen :?: :?: :?: Hier plenst het nu bah bahā¦
Gaby: Lekker weer aan de klus lekker he hahahaha veel plezier meisā¦
Manon: lekker he tussen de buien door hahaha das mooi meegenomen en ik kijk al echt uit naar de nieuwe fotoās van dante!!! En lukt het met de tafel meis :?: :?:
Leonie: en, en :?:
Heb even wat info hier voor de dames met een wat langere cyclusā¦
http://www.zwangerstraks.nl/menstruatiecyclus.php
Groetjes West xxxx
was vanmorgen al weer vroeg op
had gister eens een tequilla gedronken onder het mom van ⦠dan slaap ik ook eens een keer lekker uit⦠nou dat hielp dus niet en stond al weer on 8 uur naast me bed.
achja wat dingetjes in huis gedaan en hierna even naar de praxis geweest.
we gaan van de week een kastenwand maken op zolder en gaatjes dicht maken en de muren schilderen.
ik kwam maar niet uit de kleur dus heb besloten om eerst alles met structuurverf te schilderen en dan denk ik nog wel ff na over de kleur :mrgreen:
hier lijkt het er ook op dat mijn ongesteldheid ophoud⦠het is nog maar een klein beetje dus zal ook niet meer te lang duren voor wij hier weer aan de andere klus bezig kunnen :inlove:
groetjes renate
Hoi Meiden,
Dit was voor mij een zeer intensieve dag! Vanochtend (na het vrijen) kreeg ik enorme kramp in mijn baarmoeder. Echt onhoudbaar.
Ik naar het toilet. Daar ging ik bijna van mijn stokje. Ik met mijn hoofd tussen mijn benen. Met veel pijn en moeite nog net af kunnen vegen. In de gang (tussen toilet en bed) kon ik echt niet meer en ben ik gaan liggen. Snel mijn vriend geroepen die boven was! Het zweet gutste aan alle kanten uit mijn lijf en ik dacht echt dat ik dood ging!
Ik heb 10 minuten op de badkamervloer gelegen met hevige kramp en hyperventilatie. Ik kon zelfs mijn vingers niet meer bewegen zo slecht ademde ik! Mijn vriend heeft de spoedarts gebeld. Ze waren er heel snel (in een mini-ambulancetje). Ze hebben me helemaal onderzocht. Ik bloedde niet en na een half uurtje zakte de kramp godzijdank. Ze hebben meteen een zwangerschapstest gedaan met een paar druppels urine (die ik met veel moeite nog kon produceren).
De arts zij dat hij negatief was, maar mijn vriend en ik zagen achteraf een klein tweede streepje. Maar toen waren ze al weg. Ze dacht dat het waarschijnlijk een baarmoederkramp was door een orgasme (sorry jongens). Nou, als ik dat nu iedere keer heb na een orgasme zeg ik: Laat maar zitten dat orgasme! Ik heb een hele hoge pijngrens, maar dit was echt niet leuk! Nu lig ik bij te komen al de hele dag. Was echt heel energierovend!
Mijn onderbuik voelt weer normaal, geen bloed. We gaan nu over een paar dagen nog een echte test doen, want we hebben allebei een tweede streepje gezien. Mijn vriend al binnen 3 minuten van de stick en ik daarna. Het blijft dus spannend, maar dit was wel enorm schrikken!
Wat een zondagā¦
(Excuses voor de gedetaileerde omschrijving :oops: )
Groetjes Leonie
@Leonie79 wrote:
Hoi Meiden,
Dit was voor mij een zeer intensieve dag! Vanochtend (na het vrijen) kreeg ik enorme kramp in mijn baarmoeder. Echt onhoudbaar.
Ik naar het toilet. Daar ging ik bijna van mijn stokje. Ik met mijn hoofd tussen mijn benen. Met veel pijn en moeite nog net af kunnen vegen. In de gang (tussen toilet en bed) kon ik echt niet meer en ben ik gaan liggen. Snel mijn vriend geroepen die boven was! Het zweet gutste aan alle kanten uit mijn lijf en ik dacht echt dat ik dood ging!
Ik heb 10 minuten op de badkamervloer gelegen met hevige kramp en hyperventilatie. Ik kon zelfs mijn vingers niet meer bewegen zo slecht ademde ik! Mijn vriend heeft de spoedarts gebeld. Ze waren er heel snel (in een mini-ambulancetje). Ze hebben me helemaal onderzocht. Ik bloedde niet en na een half uurtje zakte de kramp godzijdank. Ze hebben meteen een zwangerschapstest gedaan met een paar druppels urine (die ik met veel moeite nog kon produceren).
De arts zij dat hij negatief was, maar mijn vriend en ik zagen achteraf een klein tweede streepje. Maar toen waren ze al weg. Ze dacht dat het waarschijnlijk een baarmoederkramp was door een orgasme (sorry jongens). Nou, als ik dat nu iedere keer heb na een orgasme zeg ik: Laat maar zitten dat orgasme! Ik heb een hele hoge pijngrens, maar dit was echt niet leuk! Nu lig ik bij te komen al de hele dag. Was echt heel energierovend!
Mijn onderbuik voelt weer normaal, geen bloed. We gaan nu over een paar dagen nog een echte test doen, want we hebben allebei een tweede streepje gezien. Mijn vriend al binnen 3 minuten van de stick en ik daarna. Het blijft dus spannend, maar dit was wel enorm schrikken!
Wat een zondagā¦
(Excuses voor de gedetaileerde omschrijving :oops: )
Groetjes Leonie
Sjee meis dat is wel erg heftig ja. Hopelijk trekt het snel bij en dat je je weer snel fitter zal voelenā¦En dat je over een paar dagen lekker zwanger mag zijn ik zelf heb dit nog nooit mee gemaakt eerlijk gezegt dus weet ook niet hoe dat voelt⦠Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup:

Groetjes West xxx
Waar is iedereen :?: :?: :?: :?:
jeetje leonie schrik me hier een ongeluk! :shock: ⦠kan dus heel goed voorstellen hoe jij geschrokken bent⦠doe lekker rustig aan meis en laat je lekker verwennen door je hubbieā¦
over een paar dagen nog eens een test doen dan zal je zien of het streepje dit keer duidelijker word
ik duim voor je meis
dikke knuffel renate
Bedankt voor jullie medeleven!!!
Ik kruip er lekker vroeg in vanavond, welterusten:)
@Leonie79 wrote:
Bedankt voor jullie medeleven!!!
Ik kruip er lekker vroeg in vanavond, welterusten:)
Graag gedaan meid !!!
Manon waar ben je :?: :?: hahaha
Groetjes west xxx
Hierrrrrrrr :!:
Leonie: jeetje meid wat een belevenis :!: Wel erg spannend nu zeg na zoān āwaarschijnlijkā positieve test :!:
Ja, West vandaag schoonmaakdaggie Blah echt nooit zin in maar moet echt eff gebeuren. De tafel is mooi 2x gegrond nu en vanavond als Dante op bed ligt ga ik hem de eerste laag verven.
Kom straks nog wel eff gluren :mrgreen:
@nonnie wrote:
Hierrrrrrrr :!:
Leonie: jeetje meid wat een belevenis :!: Wel erg spannend nu zeg na zoān āwaarschijnlijkā positieve test :!:
Ja, West vandaag schoonmaakdaggieBlah echt nooit zin in maar moet echt eff gebeuren. De tafel is mooi 2x gegrond nu en vanavond als Dante op bed ligt ga ik hem de eerste laag verven.
Kom straks nog wel eff gluren :mrgreen:
Toppie meis ja hier ook eigenlijk een poetsdag maar er is niet veel vuil geworden niet veel thuis geweest en aangezien we ook gaan verhuizen doe ik lekker alleen de was vandaag en stofzuig weer wel als het echt nodig is hahaha Donderdag hier alles nog gedaan dus het valt lekker mee vandaag heerlijk !!! Heb je trouwens mijn pbtje nog gehad meis :?: :?:
Groetjes West xxx
Ik had vanochtend een druppeltje bloed in het toilet⦠:?
Zou ik dan toch ongesteld worden of komt het doordat de spoedarts gisteren een inwendig onderzoek heeft gedaan? Ik wordt vast gewoon ongesteld, wat een teleurstellingā¦
@Leonie79 wrote:
Ik had vanochtend een druppeltje bloed in het toilet⦠:?
Zou ik dan toch ongesteld worden of komt het doordat de spoedarts gisteren een inwendig onderzoek heeft gedaan? Ik wordt vast gewoon ongesteld, wat een teleurstellingā¦
Ik weet het niet meis het kan ook gewoon zijn dat de spoedarts een inwendig onderzoek heeft gedaanā¦Ik zou het eventjes afwachten meis of het doorzet of nietā¦Ik ga heel hard voor je

Voor de dames met een wat langere cyclus is hier een site waar je misschien wat aan hebt !!!
http://www.zwangerstraks.nl/menstruatiecyclus.php
Manon je hebt weer een pbtje hoor !!!
Groetjes West xxx