DEEL 4 JANUARISTOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat is het rustig en stil hierzo…Vandaag voel ik me niet op en toppie heb pijn in mijn onder buik en misselijk nog steeds van elk geurtje maakt niet uit wat het is en ben ook een beetje moe terwijl ik vandaag niet zo veel heb gedaan…Ach ja nog 10 dagen en dan weten we meer hoop ik…

Leonie hoe is het met jou meid is het bloeden al gestopt???

Groetjes West xxx

Goedemorgen :!:

Leonie: hoe gaat het met je :?:

Renate: hoe is het met jou :?: Moet jij niet binnenkort testen :?: :pray:

Hey West, welke dagen werk eigenlijk :?: Ik weet dat je in ieder geval op maandag vrij bent…

Vandaag alleen eff nog boven stofzuigen en wat wassen draaien en dan is het huis weer schoon. Morgen ga ik met hubbie naar Oberhausen lekker shoppen, daar heb ik veel zin in :!:

Verder op het gebied van zwanger worden/zijn weinig hiero… :? 3 juni ga ik op vakantie dus doe ik voor we weg gaan voor de zekerheid nog een testje en als we dan terugkomen en er is nog steeds geen vooruitgang dan heb ik al besloten om een bezoekje aan de HA te brengen. Afwachten dus. Verder heb ik echt veel zin in de VAKANTIE :!: :!: Moet ik jullie wel 2 weken missen maar volgens mij hebben ze op de camping ook wel een internetcorner, dus zal ik daar ook wel geregeld zitten om alles bij te houden :mrgreen:

Nou vandaag naar mijn vriendin, kapster komt en mijn moeder komt waarschijnlijk vanmiddag eff langs. Vandaag is het bij ons visdag dus ook nog eff een lekker visje halen op de markt.

Greetz Manon

@nonnie wrote:

Goedemorgen :!:

Leonie: hoe gaat het met je :?:

Renate: hoe is het met jou :?: Moet jij niet binnenkort testen :?: :pray:

Hey West, welke dagen werk eigenlijk :?: Ik weet dat je in ieder geval op maandag vrij bent…

Vandaag alleen eff nog boven stofzuigen en wat wassen draaien en dan is het huis weer schoon. Morgen ga ik met hubbie naar Oberhausen lekker shoppen, daar heb ik veel zin in :!:

Verder op het gebied van zwanger worden/zijn weinig hiero… :? 3 juni ga ik op vakantie dus doe ik voor we weg gaan voor de zekerheid nog een testje en als we dan terugkomen en er is nog steeds geen vooruitgang dan heb ik al besloten om een bezoekje aan de HA te brengen. Afwachten dus. Verder heb ik echt veel zin in de VAKANTIE :!: :!: Moet ik jullie wel 2 weken missen maar volgens mij hebben ze op de camping ook wel een internetcorner, dus zal ik daar ook wel geregeld zitten om alles bij te houden :mrgreen:

Nou vandaag naar mijn vriendin, kapster komt en mijn moeder komt waarschijnlijk vanmiddag eff langs. Vandaag is het bij ons visdag dus ook nog eff een lekker visje halen op de markt.

Greetz Manon

Heyyy Manon,

Ik werk op dinsdagochtend en woensdag heel de dag en donderdagsochtend en deze week moet ik ook vrijdagmiddag werken.en om de 3 weken dinsdags heel de dag en of als het erg druk is dan werk ik meer als ik kan…Verder hier blijft de misselijkheid aanhouden krampen zijn wel wat minder nu…

Ben er vanmiddag weer ik ga nu snel werken hahaha

Groetjes west xxx

goede morgen

gaaaaaaaaap, heb het gevoel dat ik nog wel uren kan slapen

maar als ik weer ga liggen wil de slaap ook niet vatten dus ben maar opgestaan… grrrrr

vanavond weer avonddienst en moet nog regelen dat ik mijn broek even inkort voor die tijd …

nee manon ik hoef niet te testen want ik ben vorige week donderdag ongesteld geworden… ben ik nu bijna weer vanaf dus kan dan weer lekker aan de klus. :mrgreen:

spannend hoor west… nog even en je zal het weten :pray:

groetjes renate

Hoi Meiden,

Ik ben vandaag thuis gebleven. Gisteravond kreeg ik weer hele erge pijn in mijn onderbuik (niet zo heftig als Zondag). Het zakte nu niet na een half uur maar heeft bijna de hele nacht geduurd. Ik heb maar wat paracetamollen in genomen en die hielpen iets.

Inmiddels ben ik heel hevig ongesteld geworden. Zelf heb ik echt het gevoel dat ik Zondag een miskraam gehad heb, maar we zullen het nooit zeker weten. Dus we zullen weer verder moeten klussen. Ik hoop dat de pijn vandaag wat afneemt, zodat ik gewoon weer aan het werk kan…

Ik begin net als vorige maand weer op de 1e van de maand met een nieuwe cyclus. Wel makkelijk bijhouden. 2 Mei = dag 2. Ik hoop maar dat het snel (weer?) raak mag zijn. Ik hou als nieuwe NOD 26 mei aan. Die laatste cyclus tel ik niet mee in het geheel.

Jeetje Leonie, das vervelend. Maar goed nu weet je weer waar je aan toe bent al had je het liever anders gezien natuurlijk. Hoop dat je je snel weer beter gaat voelen :!:

Renate: sorry :!: Zit met m’n hoofd ergens anders geloof ik… :?

Kapster is net geweest, dus mijn kapsel is weer fris voor de zomer :smiley:

Straks als Dante wakker is gaan we lekker een stukje fietsen en bij de beestjes kijken.

Greetz Manon

Hallo Meiden!

Zo de eerste 2 werkdagen zitten er weer op nog 2 dagen en dan weer lekker vrij! Ben op dit moment wat nieuws aan het leren op mijn werk ik moet zeggen errug leuk voor de afwisseling!

Leonie: Jeemig meid wat heb je een hoop meegemaakt in de afgelopen paar dagen. Heel veel sterkte ermee. Kan me heel goed voorstellen dat je erg geschrokken bent! Beterschap!

West: Nou meid spannend hoor! Je klachten lijken wel verdraaid veel op zwangerschapskwalen ik :thumbup: :thumbup: voor je!

Hier gaat verder alles zijn gangetje.

Groetjes en kusssssssssies

Gaby

Even een paar leuke fotoos van mijn grote trots :!:

WAT EEN LEKKERDING NONNIE

Gave foto’s zeg. Echt een schatje die Dante!!! :smiley:

Groetjes Gaby

Zo, daar ben ik weer! 'k Heb het weekend overleefd, maar ben nog steeds wel lichtelijk aan het bijkomen.

Nonnie: wauw, wat een mooi kereltje is die zoon van je! Leuke foto’s.

Leonie: zo, dat was een heftig weekend! Hopen dat de klachten nu wel snel minder gaan worden en je de draag weer op kunt pakken.

Wij hebben ons officieel niet aan het doktersvoorschrift gehouden… (1x :evil: :evil: afwachten) Ik had van de week zoiets: ja, da’s leuk als je een cyclus van rond de 28 dgn hebt, maar niet als 'ie rond de 50 dgn zit. Da’s meer dan 2 normale cyclussen… Vriendje vond mijn besluit niet heel erg… Ik bedoel: anders zou het ruim 3 maand na mijn mk voor het eerst weer spannend kunnen zijn 8) ! (en zoveel geduld heb ik niet…)

Ach ja, ik ga er toch wel vanuit dat ik deze keer niet zoveel kans maak, dus dan komt het uiteindelijk op hetzelfde neer, maar dan is het gevoelsmatig toch anders. Eigenlijk houd ik mezelf gewoon een beetje voor de gek…

Nog 1 dagje normaal werken en een dag voor de baas naar Maastricht en dan is het gelukkig weer weekend!

Nou, ik zie dat het al weer 22.00 u is. 'k Ga m’n haar effe doen (kom net onder de douche vandaan) en duik dan m’n mandje in. Truste!

Groetjes,

Iris

Ben dan toch niet de enige met een lange cyclus… :? Vervelend he Iertie :!: Ben sinds jan 06 pas 2 keer ongesteld geweest… :frowning:

Westje… :mrgreen:

Zo ben je ook 1 avondje niet geweest gelijk bijna een pagina om bij te lezen hahaha...

Leonie: Balen meis dat je weer erge pijn hebt gekregen hopelijk gaat dat heel snel weer over dat je weer verder kunt gaan...En meis doe je rustig aan doe wat je lichaam aangeeft...Ik hoop dat je weer snel aan het werk kan net wat je zegt... Ik :thumbup: :thumbup: voor je dat je je snel beter zal voelen meis..

Renate: Ja ook ik vind het erg spannend maar als ik mijn nod dag heb wacht ik met testen hoor heb ook al eens een keer 31 dagen erbij gehad dus daar wil ik wel op wachten dat die dan voorbij zijn anders houd ik me alleen maar voor de gek als het niet zo zou zijn...En ik wens je veel klus plezier in deze ronde :!: :!:

Manon: Lekker dat je haar weer lekker fris is hahaha vind ik ook altijd lekker de schaar erin met zulk weer !!! Enne leuke foto's hoor van dante toppie tis echt een lekkerding hahaha !!!!

Gaby: Lekker dat je maar 4 dagen hoeft te werken deze week is ook wel eens lekker he !! Ik vandaag een hele dag en morgen een halve en ik ben er ook weer vanaf dus vrijdag lekker genieten van het mooi weer !!!

Iris: Lijkt mij ook geen pretje zo'n lange cyclus afkloppen ik heb er nog geen last van...

Manon................... :lol:

Hier gaat het wel slecht geslapen vanacht werd om half 4 wakker dat ik erg naar de wc moest dus naderhand niet meer zo lekker kunnen slapen maar ja dan gaan we vanavond maar lekker op tijd...En de klachten zijn nog steeds aanwezig dus we merken het wel tegen die tijd !!!

Groetjes West xxxx

Hey Westje :!: Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen :!: Maar goed misschien is het wel voor het goede doel… :inlove:

Vandaag ben ik naar Oberhausen, dus kom vanavond weer koekeloeren :mrgreen:

:-* Manon

Ja Manon lekker irritant hè zo’n lange cyclus :frowning:

Ik ben in Januari na het stoppen van de pil nog gewoon ongesteld geworden zoals het normaal ook was na stopweek en daarna na 35 dagen en mijn uiterste is 61 dus ben benieuwt wanneer ik de :twisted: nu weer tegen kom .

Ik weet wel dat het nu niet makkelijk is wanneer ik mijn eisprong weer ga krijgen pfff

Veel plezier in Oberhausen Manon ga je naar Movie World ?

He ladies.

Ik wilde even vertellen dat ik vanmorgen naar de vk ben geweest. Ik ben gisteren van de trap gevallen en had voor de zekerheid even gebeld.

Nou vanmorgen dus een mooi sterk hartje gehoord :inlove: .

Ben blij dat ik het toch gehoord heb anders ga je toch steeds een beetje zorgen maken.

Greetz Coor

Hoi hoi Dames,

Vandaag ging het werken niet zo heel erg lekker…Heb vanavond alleen maar een kopje soep op heb geen honger vanavond terwijl ik normaal barst van de honger als ik een hel dag heb gewerkt…En een beetje misselijk na het eten van de soep :wall: :wall: :wall: Ligt misschien wel aan het weer pfffff ik schei er weer mee uit ik klaag weer eens te veel nu.

Sorry dat ik nu niet opiedereen reageer maar ben niet zo lekker sorry…

Groetjes west xxx

Coor: Jeemig, van de trap af gevallen… gelukkig is alles goed met je beebje. Toen ik het las stond mijn hart ffies stil. Pas goed op jezelf meid!!

West: Wat vervelend dat je je zo rot voelt meis. Doe lekker rustig aan en ik :thumbup: voor je dat je over een paar dagen een positieve test in handen hebt!!!

Manon: Hoe heb je het gehad vandaag meid?

Mijn dag was weer euhhhh gewoontjes… weer gewerkt… hahaha… mgoed nog 1 daggie en dan heerlijk vrijjjjjjjjjjjjjjjjj

groetjes en kussies Gaby

? Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd nogal het idee heb dat ik tegen een :wall: praat en dat vind ik niet echt prettig moet ik zeggen …

Ik vertel dingen en ik krijg van niemand een reactie :cry: en moet zeggen leuk is anders

Sorry hoor maar ik moest het gewoon even kwijt want ik kan er niet zo goed tegen namelijk als ik tegen een muur praat

Coor doe je wel voorzichtig meis en pas je goed op jezelf :-*