DEEL 4 JANUARISTOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo een nieuw deeltje dan maar !!

hey een lekker fris deeltje



SNUIFFFFFF… hmm ruikt lekker zeg!

heb je er de dwijl doorheen gegooit west? :mrgreen:

hoop dat het voor iedereen net zo’n fris begin zal zijn



groetjes renate

Zo dan ook nog maar een keer mijn berichtje hier plaatsen :wink:

Wel lekker weer zo’n fris deeltje hoor



Manon ? Je hebt wel een eisprong meis want anders wordt je namelijk niet ongesteld ook . Mijn huisarts zei vorige week dat ik waarschijnlijk geen eisprong had van de spanningen en daarom mijn ongesteldheid weg bleef dus daar hoef je je geen zorgen over te maken



Er is trouwens nog een cluppie van januari stoppers (gratis)

http://net.club.s.nl/gestoptinjanuari

Dus als jullie zin hebben



Ja ik zal het de volgende keer inderdaad meteen zeggen want het heeft wel geholpen

@poeizie wrote:

hey een lekker fris deeltje



SNUIFFFFFF… hmm ruikt lekker zeg!

heb je er de dwijl doorheen gegooit west? :mrgreen:

hoop dat het voor iedereen net zo’n fris begin zal zijn



groetjes renate




Dwijlt wat af hier hahahaha

Alleen lukt het niet met in word met de namen enzo om mandy erbij te zetten. Weet iemand hoe ik dat moet doen???

Okey, wel een eisprong dus, pfff :wink: . Ja ik ga gekke dingen bedenken vooral omdat ik wel bloedverlies heb maar kan het nu nog steeds doen met een inlegkruisje. Dat vind ik zo raar. Als ik normaal ongi ben heb ik echt maandverband nodig nu dus niet. Net of het toch niet helemaal door wil komen zeg maar.



Lekker een frips deeltje, gezellie :!: en tuurlijk blijf ik meekletsen, kan nu al niet meer zonder jullie hihi



:-* Manon

Jee, deel 4 alweer!



Een fris deeltje, fris begin en het wordt nog mooi weer ook! Wat willen we, behalve dan zwanger worden :wink: , nog meer?

Hopelijk blijven de meiden die nu meeschrijven ook dit deeltje lekker meekletsen, anders wordt het zo stil hier. Ik :thumbup: gewoon door voor de meiden voor wie het nu zo spannend is en de rest: heel veel succes met klussen. Dat van mij was een “schijnbeweging” maar er moet nu toch onderhand weer iemand zwanger zijn.



Heel veel succes voor ons allemaal!



Groetjes,



Iris



P.S. de gyn had nog steeds niet teruggebeld, dus heb ik zelf maar even gebeld: bloed was goed.

Iris volgens mij weten Gyneacologen niet hoe een telefoon werkt :stuck_out_tongue: want ik moet ook nog steeds terug gebelt worden door de gyneacoloog (vanaf februari) en iedere keer als ik bel dan is hij er niet :o Dinsdag moet ik naar de cardioloog en dan zal ik eens kijken of die piechem in het ziekenhuis hier in Deurne is en dan zal ik hem eens goed aan zijn das trekken :twisted:



Nou het was inderdaad schitterend weer vandaag hè de thermometer hier verderop over het spoor gaf 22 graden aan dus echt heerlijk :dance: Van mij mag het zo blijven maar niet warmer dit vind ik wel lekker

heeej ladies,



Zo daar ben ik weer :shifty: :shifty: :shifty: Nog steeds geen ongi…ik word met de dag nerveuzer :shock: Ga morgen een nachtje logeren bij een vriendin in Limburg en ga daar zondagmjorgen maar weer een test doen…Stel dat ie dan weer nega is??? Wat moet ik dan??? :? Uitgaande van laatste cyclus van 31 dagen, zou ik dan zondag al op 36 dagen zijn. Kan toch niet ineens zo´n uitschieter? Sorry hoor, maar snap er niets van…

@b-tje wrote:

heeej ladies,



Zo daar ben ik weer :shifty: :shifty: :shifty: Nog steeds geen ongi…ik word met de dag nerveuzer :shock: Ga morgen een nachtje logeren bij een vriendin in Limburg en ga daar zondagmjorgen maar weer een test doen…Stel dat ie dan weer nega is??? Wat moet ik dan??? :? Uitgaande van laatste cyclus van 31 dagen, zou ik dan zondag al op 36 dagen zijn. Kan toch niet ineens zo´n uitschieter? Sorry hoor, maar snap er niets van…




Echt balen zeg dat je zo nerveus bent. Ja ik weet het dan ook niet meer meis. Miischien innestelingbloed?? Ik heb echt geen idee. En anders als je maadag dan nog niet ongie bent en test is negatief dat je even je ha opbelt om te vragen hoe of wat?



Vanmiddag belde me vriendin me paniekerig op en vroeg of ik langs kon komen want er was ingebroken bij haar op klaar lichte dag ze was eventjes haar dochtertje van school halen en binnen een kwartier hadden ze alles overhoop gehaald. videocamera weg 200.00 weg en een compkast beeldscherm hadden ze laten staan. Mijn hubbie is nu biljarten en normaal heb ik nooit mijn voordeur op slot als ik alleen thuis ben heb hem nu 2 keer op slot gedraait vind het nu gewoon super eng geworden allemaal.



Groetjes West xxx

@b-tje wrote:

heeej ladies,



Zo daar ben ik weer :shifty: :shifty: :shifty: Nog steeds geen ongi…ik word met de dag nerveuzer :shock: Ga morgen een nachtje logeren bij een vriendin in Limburg en ga daar zondagmjorgen maar weer een test doen…Stel dat ie dan weer nega is??? Wat moet ik dan??? :? Uitgaande van laatste cyclus van 31 dagen, zou ik dan zondag al op 36 dagen zijn. Kan toch niet ineens zo´n uitschieter? Sorry hoor, maar snap er niets van…




Dat kan heel goed zo’n uitschieter meis want mijn uitschieter werd ook 61 dagen :shock: Al hoop ik voor jouw dat het niet zo’n uitschieter wordt als die van mij

Waar ga je naartoe in Limburg (ik woon tegen Limburg)

Ga morgen naar Roermond :dance: :dance: :dance:

Goedenmorgen Dames,



Ik heb gisteren me eisprong gehad na 3 dagen na me ongie :wall: :wall:

Heb ook deze ronde getemt om beter te kunnen snappen waneer ik me eisprong heb gehad. En gisteren was hij 36.7 en vandaag 37.0 En gisteren avond voordat ik naar bed ging een hele klodder wit slijm in mijn string. Dus ik vrees nu weer op een cyclus van 23 dagen net de eerste 2 keren. We hebben woensdag toen ik er van af was wel geklust dus hoop dat er nog een kans is. Maar die is nu erg klein vrees ik.



B-tje veel plezier vandaag meis !!!



Groetjes West xxx

Blijven :pray: West :!: Je weet maar nooit, ik lees altijd dat je 6 dagen in de maand vruchtbaar bent dus wie weet… :slight_smile: Wees blij met die mooie cyclussen van jou zeg, ik ben jaloers :oops: Bij mij is er geen touw aan vast te knopen :?



Zometeen even bij mijn ouders een bakkie doen, hubbie is aan het werk. Dante is in een ondeugende bui, hij heeft zelfs het pootje van mijn bril afgebroken :!: Dus gaat ie daar maar eff klieren :x



XXX

heb vanmorgen een test gedaan en helaas was deze negatief… hoop nu dat ik of over 3 dagen misschien een positieve test heb of snel weer ongesteld word want je zal net zien dat nu na 4 korte cyclussen ik in ene een hele lange zal krijgen



groetjes renate

Jammer Renate, maar we blijven nog even :pray: voor je, wie weet…

Caio bella’s



Alweer een fris en fruitig deeltje.

IK hoop dat er in dit deel weer paar zwangeren zijn.

Ik wens jullie in elk geval weer veel suc6



Greetz Cora

Manon: Ik wist niet dat je 6 dagen in de maand vruchtbaar bent spannend dus. Ik blijf gewoon nog tempen dus even afwachten wat het morgen en de rest van de maand doet.Ben wel blij met een cyclus maar niet zo snel dat ik na 3 dagen al me eisprong heb gehad dat is wat lastig met klussen hahaha Maar ik heb altijd zin als mijn ongie over is hahaha.

Wat sneu dat hij je bril kapot heeft gemaakt hopelijk kan hij zich bij opa en oma een beetje uit leven hahaha.



Renate: Ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: Zo lang de ongie er nog niet is is er hoop hoor als je normaal op tijd bent.



Cora: Hoe is het met jou meis :?: :?: Hoe voel je je :?: :?:

En dankje wel zal wel lukken met klussen hahaha.



Groetjes west xxxx

Hoihoi,



Ik ben bij een vriendin en was vroeg wakker vandaag en pffffffffffft moest me toch plassen! Effe een test er tussen gehouden (vriendin sliep nog) en ja hoor een plus :!: :!: :!: :!: :!: :!: IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRR :!: Ben echt zo hyper als wat. Vriend wakker gebeld en haha die was super beduusd, maar wel blij… Jeetje he…geloof het nu nog niet en moet steeds naar de test kijken, maar verrek tis toch echt zo! Ik ga effe verder stuiteren hoor :shifty: :shifty: :shifty:



xxxxxxxxxx Brigitta

@b-tje wrote:

Hoihoi,



Ik ben bij een vriendin en was vroeg wakker vandaag en pffffffffffft moest me toch plassen! Effe een test er tussen gehouden (vriendin sliep nog) en ja hoor een plus :!: :!: :!: :!: :!: :!: IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRR :!: Ben echt zo hyper als wat. Vriend wakker gebeld en haha die was super beduusd, maar wel blij… Jeetje he…geloof het nu nog niet en moet steeds naar de test kijken, maar verrek tis toch echt zo! Ik ga effe verder stuiteren hoor :shifty: :shifty: :shifty:



xxxxxxxxxx Brigitta




B-TJ GEFELICITEERD meis Toppie weer een zwangere erbij :!: :!:



Blijf je nog hier mee kletsen meis :?: :?:



Groetjes West xxx

ciao bella’s



Hier is alles goed. Ben inmiddels ruim 10 weken zwanger zoals te zien op de banner. Heb nog steeds last van misselijkheid maar het wordt al beter.

Verder gaat het prima en voel me goed. Ben nu aan het werk.

Heb van de week de papieren in huis gekregen voor het zwangerschapsverlof. Als alles goed gaat dan blijf ik werken tot 4 weken voor de bevalling. Ik ga dan op 21 okt met zw verlof en kom op 10 feb pas weer. Heb met mijn baas overlegt dat ik mijn zomervakantie voor mijn verlof aan doe. Dus al met al ga ik op 1 okt met verlof.



Brigitta wat een geweldig nieuws. Ik las de laatste tijd wel steeds met jullie mee en ik had het idee dat het bij jou raak zou zijn. Het waren namelijk dingen die ik herkende.

Dat niet geloven dat duurt nog wel even. Ik kan het nu nog steeds af en toe niet geloven en ik heb al even naar binnen mogen gluren.

Meid geniet er van!!!





greetz Coor