DEEL 4 JANUARISTOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

B-tje!!! Wat goed zeg! Eerst een paar keer negatief en dan een paar dagen later toch POSITIEF! Ik ben erg blij voor je. Het werd weer eens tijd:)

:clap:



Ik zit nu op dag 23, dus het wordt weer erg spannend. Er is nog niets van een ongesteldheid te zien (vorige keren had ik een paar dagen voor mijn NOD al wat lichtroze vloeing). De laatste keren was mijn cyclus 23-23-25-24, dus nog een paar dagen en dan zal ik het weten.



Ik durf er werkelijk niets van te zeggen. Ik heb wel al 2 weken een weeig gevoel in mijn onderbuik en mijn borsten zijn gevoelig (heb ik anders nooit), maar mijn lichaam heeft me al eerder ernstig voor de gek gehouden. Het kan net zo goed tussen mijn oren zitten :smiley: Dus we wachten af! Ik verwacht nix en hoop alles! :pray:



B-tje! Hele fijne dagen de komende stuiterperiode en ik hoop dat we je hier nog af en toe zullen zien!

B-tje :: GEFELICITEERD :: :!: :!: :!:



Echt gaaf meis :!: Geniet ervan en gewoon hier mee blijven kletsen hoor :!:



:-* Manon

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA brigitta!!! gefeliciteerd meid :dance: :dance: :dance: :dance: (huppelt in het rond)



echt vind het toch zo gaaf voor je!



groetjes renate

Hier onze posi testtt :inlove: :inlove: :inlove:

ja die is super positief hoor brigitta :inlove:

hoeveel dagen was je nou overtijd?

brigitta:Echt toppie meis gaaf !!! Enne niet te veel stuiteren he ahaha Enne een mooi test trouwens !!!





poeizie: Bij jou blijft het ook spannend he !!! Ook voor jou ga ik :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: Dat de ongie weg blijft en ook jij lekker zwanger mag zijn !!!



Groetjes west xxx

@b-tje wrote:

Hoihoi,

ja hoor een plus :!: :!: :!: :!: :!: :!: IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRR :!: hoor :shifty: :shifty: :shifty:



xxxxxxxxxx Brigitta




:dance: GEFELICITEERD :dance:



West hier weer nieuwe lijstjes :wink:

@Chelleke wrote:

@b-tje wrote:
Hoihoi,

ja hoor een plus :!: :!: :!: :!: :!: :!: IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRR :!: hoor :shifty: :shifty: :shifty:



xxxxxxxxxx Brigitta




:dance: GEFELICITEERD :dance:



West hier weer nieuwe lijstjes :wink:




Dankje wel meis het is alweer lekker bij gewerkt nu !!! Lekker geslapen vanacht meis??



Groetjes west xxx

Ja gelukkig was deze nacht prima :smiley:

En euh…geen probleem hoor!! :-*

@Chelleke wrote:

Ja gelukkig was deze nacht prima :smiley:

En euh…geen probleem hoor!! :-*




Dat is beter meis nu hopen dat alle nachten goed gaan !!!



Hubbie vanochtend die zei in eens van ik hoop dat je zwanger bent ik stond te klapperen met me tanden van wat zeg je nou? Ja zegt ie je hoort het toch ik zo ja maar we zien en merken het wel hoor als het zo ver is.



En vanochtend weer lekker geklussert hahaha.



Groetjes West xxxx

Hihi lief hoor :inlove:

Wij zijn ook aan de klus geweest vandaag :inlove: :shifty: :wink:

@Chelleke wrote:

Hihi lief hoor :inlove:

Wij zijn ook aan de klus geweest vandaag :inlove: :shifty: :wink:




Ja leuk he maar ik heb me eisprong vrijdagavond al gehad en woensdag nog geklust en vanmorgen dus wie weet is het toch nog gelukt. Hubbie is de laatste tijd veel veranderd en is nog liever geworden :inlove: :inlove: :inlove: Ach ja we zien en merken het wel tegen die tijd en klussen lekker waneer we willen !!!



Groetjes West xxxxx :thumbup:

Ja precies. Maar ben benieuwd of het bij je gelukt is…ik zal :thumbup: :thumbup: hoor!!! :-*

@Chelleke wrote:

Ja precies. Maar ben benieuwd of het bij je gelukt is…ik zal :thumbup: :thumbup: hoor!!! :-*




Ik weet het ook niet ik hoop van wel maar ik verwacht er maar niet te veel van op zo’n korte tijd. Maar vanmorgen was mijn temp nog wel hoog dus wie weet !!! Had gisteren 37.0 en vandaag 36.9 dus misschien is er nog hoop !!! Dat weten we als het dan goed is over 22 dagen weer hahaha want dan heb ik weer een cyclus van 23 dagen weer.



Groetjes West xxx

West, ben benieuwd meis :pray: :wink:



Hou effe in de gaten wat je temp van de week is, als je namelijk gister en vandaag wat later heb getempt, later naar bed bent gegaan of alcohol hebt gedronken kan allemaal invloed hebben op je temp :wink:

Dus stel dat hij van de week weer lager zit heb je je eisprong hoogstwaarchijnlijk nog niet gehad. Ben benieuwd :wink:



Groetjes Natascha.

@Kes wrote:

West, ben benieuwd meis :pray: :wink:



Hou effe in de gaten wat je temp van de week is, als je namelijk gister en vandaag wat later heb getempt, later naar bed bent gegaan of alcohol hebt gedronken kan allemaal invloed hebben op je temp :wink:

Dus stel dat hij van de week weer lager zit heb je je eisprong hoogstwaarchijnlijk nog niet gehad. Ben benieuwd :wink:



Groetjes Natascha.




Ik denk zelf dat ik hem vrijdagavond heb gehad toen zat er een klodder wit slijm in mijn string en wat zeurende hoofdpijn gehad 2 dagen en vanaf gisteren was hij hoog. Wel later naar bed gegaan maar geen alcohol gedronken. En ben tegenwoordig vroeg wakker dus ik temp ongeveer wel dezelfde tijd. En slaap gewoon me 8 uren op een nacht. Even gecheckt het scheelt 3 kwartier met tempen qwa tijd met vandaag en gisteren. Maar ik houd het zo ie zo in de gaten vind ik wel makelijk hahaha.Dus ik ben benieuwd moet hij dan hoog blijven dan of hoe zit dat eigenlijk dan??? Hoe laat moet je morgen naar de vk natascha??



Groetjes west xxx

Als je je eisprong hebt gehad blijft hij hoog tot je ongi, bij mij was hij s’ochtends nog hoog en s’avonds ongi, andere dag was ie dan weer laag.

Toen ik zwanger was toen bleef hij hoog, nu nog. :wink:



Moet morgen om 13:50 naar de Vk, daarna nog effies de stad in kijken of er al leuke zomer posietiekleding is. Hopen dat alles morgen goed is, toch weer 4 weken geleden dat we de echo hebben gehad :pray:

@Kes wrote:

Als je je eisprong hebt gehad blijft hij hoog tot je ongi, bij mij was hij s’ochtends nog hoog en s’avonds ongi, andere dag was ie dan weer laag.

Toen ik zwanger was toen bleef hij hoog, nu nog. :wink:



Moet morgen om 13:50 naar de Vk, daarna nog effies de stad in kijken of er al leuke zomer posietiekleding is. Hopen dat alles morgen goed is, toch weer 4 weken geleden dat we de echo hebben gehad :pray:




Oke dankje wel dan weet ik waar ik op moet letten. Maar we hebben deze week al flink geklust voor onze doen hahaha Want dan zou het nog 3 dagen zijn voor mijn dan eigenlijk verwachte eisprong.Ik zal het morgen eens afwachten en van de week blijft ie hoog dan weet ik dat ik dus dan toch me eisprong heb gehad is ie morgen laag dan moet ik hem een dezer 3 dagen als het goed is krijgen.



Ik hoop voor je dat alles goed zal zijn !!! En dat je lekker het hartje mag horen !!! Vind jij het een keertje leuk als ik een keertje mee ga of vind je dat niet leuk??? Dan bel ik morgen tegen een uurtje of 4 wel dan kijk ik wel of je dan al thuis bent !!!



Groetjes West xxx

Ja hoor vind ik hardstikke leuk! :thumbup: Morgen gaat Johan nog mee, maar daarna niet elke keer meer, kost hem namelijk elke keer een halve vrije dag, en heb liever dat ie wat bewaard voor als de kleine er straks is :wink:



Nou ik ga naar bed, dan hoor ik je morgen wel :wink:

Andere dames hier veel klusplezier :inlove:

@Kes wrote:

Ja hoor vind ik hardstikke leuk! :thumbup: Morgen gaat Johan nog mee, maar daarna niet elke keer meer, kost hem namelijk elke keer een halve vrije dag, en heb liever dat ie wat bewaard voor als de kleine er straks is :wink:



Nou ik ga naar bed, dan hoor ik je morgen wel :wink:

Andere dames hier veel klusplezier :inlove:




Is goed leuk zeg ik ben trouwens altijd op maandag vrij !!! hahaha



Welterusten meid en ik hoor je morgen !!!



Groetjes West xxx