DEEL 4 JANUARISTOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Chelleke wrote:

@b-tje wrote:
Hoihoi,

ja hoor een plus :!: :!: :!: :!: :!: :!: IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRR :!: hoor :shifty: :shifty: :shifty:



xxxxxxxxxx Brigitta




:dance: GEFELICITEERD :dance:



West hier weer nieuwe lijstjes :wink:




De lijst klopt niet :oops: want ik ben geen 28 maar 29

Mandy: Ik ga vragen of ze het veranderd voor je !!!



Groetjes west

Heeeej dames,



Hihi moet nog wel wennen hoor. Lijkt allemaal nog zo onwerkelijk! :shock: :stuck_out_tongue: :inlove:

Waar ik de laatste dagen wel last van heb is een zeurderige hoofdpijn, week gevoel en hartkloppingen. Bij het minste geringste klopt het in me keel. Heel irri, maar als het geen kwaad kan, zit ik er niet zo meeā€¦

Vandaag moeders voor moeders alvast gebeld, maar die komen niet hierro grr. Nou dan kom ik de flessen wel zelf halen en brengen hoor :wink: Was ook goed hihi :thumbup:



Enne tuuuuuuuuuurlijk blijf ik hier ook schrijven! :shock: :shock: :shock: Tot de laatste dame zwanger is hier! :inlove:



xxx Brigitta

@b-tje wrote:

Heeeej dames,



Hihi moet nog wel wennen hoor. Lijkt allemaal nog zo onwerkelijk! :shock: :stuck_out_tongue: :inlove:

Waar ik de laatste dagen wel last van heb is een zeurderige hoofdpijn, week gevoel en hartkloppingen. Bij het minste geringste klopt het in me keel. Heel irri, maar als het geen kwaad kan, zit ik er niet zo meeā€¦

Vandaag moeders voor moeders alvast gebeld, maar die komen niet hierro grr. Nou dan kom ik de flessen wel zelf halen en brengen hoor :wink: Was ook goed hihi :thumbup:



Enne tuuuuuuuuuurlijk blijf ik hier ook schrijven! :shock: :shock: :shock: Tot de laatste dame zwanger is hier! :inlove:



xxx Brigitta






Dat wennen komt vanzelf wel goed hahaha



Wat balen dat moeders voor moeders niet bij jou komen en dat je ze zelf moet gaan halen. Ach het is voor een goed doel he en zo lang het gaat gewoon lekker zelf gaan halen hahahaha Enne wel leuk ja dat je hier mee blijft schrijven anders word zo stil hierzoooo !!! Ik denk dat die hoofdpijn niet zo heel veel kwaad kan maar houd het wel even in de gaten dat het niet te erg word anders er even mee naar de ha gaan als je het niet vertrouwd.



Groetjes West xxxx

Ik denk dat de hoofdpijn een beetje van de spanningen komen meis die er nu uit komen ā€¦ Heb je bij die ā€œhartkloppingenā€ het idee dat je hart je lichaam uit je lichaam klopt ? Want het kan ook hyperventilatie zijn dan heb je dezelfde klachten namelijk ā€¦

goede morgen



het zal zeker nog ff wennen zijn brigitta het is niet niks wat er nu met je lichaam gebeurtā€¦ maar lekker jezelf rust gunnen als je lichaam daar om vraagd, dan kan er niks fout gaan.



hier nog steeds geen duiveltjes te zienā€¦ wel af en toe wat zeurderig gevoel, maar ieder keer als ik denk nu word ik ongesteld en ik snachts me voorbereid door met een maandverbandje in me onderbroek te slapen word ik weer wakker zonder enig spoor vanā€¦

daar word je toch moederloos van :wall:



groetjes renate

@poeizie wrote:

goede morgen



het zal zeker nog ff wennen zijn brigitta het is niet niks wat er nu met je lichaam gebeurtā€¦ maar lekker jezelf rust gunnen als je lichaam daar om vraagd, dan kan er niks fout gaan.



hier nog steeds geen duiveltjes te zienā€¦ wel af en toe wat zeurderig gevoel, maar ieder keer als ik denk nu word ik ongesteld en ik snachts me voorbereid door met een maandverbandje in me onderbroek te slapen word ik weer wakker zonder enig spoor vanā€¦

daar word je toch moederloos van :wall:



groetjes renate




Ja daar word je moedeloos van ja ik hoop voor je dat je ook net brigitta na een paar dagen een positieve test in je handen hebt :!: :!: Zo lang de :twisted: er nog niet zijn is er hoop meis :!: :!:



Groetjes West xxx

@poeizie wrote:

goede morgen



het zal zeker nog ff wennen zijn brigitta het is niet niks wat er nu met je lichaam gebeurtā€¦ maar lekker jezelf rust gunnen als je lichaam daar om vraagd, dan kan er niks fout gaan.



hier nog steeds geen duiveltjes te zienā€¦ wel af en toe wat zeurderig gevoel, maar ieder keer als ik denk nu word ik ongesteld en ik snachts me voorbereid door met een maandverbandje in me onderbroek te slapen word ik weer wakker zonder enig spoor vanā€¦

daar word je toch moederloos van :wall:



groetjes renate




Ja meis ik snap precies wat je bedoelt hoor en ik hoop dat je menstruatie heel snel komt want van dat wachten wordt je zo vreselijk onzeker ā€¦

poezie: Ga me duimen rot draaien voor je meis! Ik had dat ook hoor zoƂĀ“n mega-ongie gevoel. Elke keer dacht ik van ow daar komt ut, maar nee hoor hihi :wink:

@b-tje wrote:

poezie: Ga me duimen rot draaien voor je meis! Ik had dat ook hoor zoƂĀ“n mega-ongie gevoel. Elke keer dacht ik van ow daar komt ut, maar nee hoor hihi :wink:




Ook ik ga hard :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: dat renate toch zwanger is :!: :!: Waneer ga je nog een keertje testen als de ongie uit blijft meis !!!



Groetjes West xxxx

Ik :thumbup: ook voor je hoor Renate :!: Idd, wat West al vraagt: wanneer ga je testen :?: Ben erg nieuwsgierig :!:

nou volgens de verpakking zou het nog eens moeten na 3 dagen (dus morgen) maar denk dat ik misschien voor de zekerheid afwacht tot het einde van de week

als ik dan nog niet ongi ben dan wil ik er wel weer een testje tegenaan gooien

@poeizie wrote:

nou volgens de verpakking zou het nog eens moeten na 3 dagen (dus morgen) maar denk dat ik misschien voor de zekerheid afwacht tot het einde van de week

als ik dan nog niet ongi ben dan wil ik er wel weer een testje tegenaan gooien




Spannend meis!!! Dat je nog zo lang kan wachten tot einde van de week !!! Knap hoor ik zou het denk ik niet kunnenā€¦ Mijn duimen draaien over uren hierzo :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: Ik hoop echt dat ie positief is meis !!!



Groetjes xxxx west

dank jullie wel meidenā€¦ dat zeurende gevoel is af en toe best vervelend

maar goed gaat wel weer over voor ik een jongetje word :mrgreen:

@poeizie wrote:

dank jullie wel meidenā€¦ dat zeurende gevoel is af en toe best vervelend

maar goed gaat wel weer over voor ik een jongetje word :mrgreen:




Tuurlijk meis wij leven met je mee hoor tenminste ikke wel !!!

Ja een zeurend gevoel is erg vervelend maar je doet er niks tegen he !!!

Hopelijk gaat dat snel over en ben je lekker zwanger !!!



Groetjes west xxxx knufff

heej meiden,



Net even naar de dokter geweest. Had zo last van een behoorlijk kloppend hart hihi en dat blijkt niet erg te zijn. hihi zijn gewoon mijn hormonen die daarvoor zorgenā€¦

Verder heeft de dokter ook gekeken wanneer ik uitgerekend ben en hij zei 23 dec ipv 26 dec. Ben nu ook dus 3 dagen langer zwanger Ach elk daagie erbij is meegenomen ā€¦ :inlove:

Brigitta. Hartkloppingen zijn een teken van je zwangerschap. Ik heb er ook last van. Je lichaam is bezig om meer bloed aan te gaan maken.

Hier door klopt je hart sneller en harder.



Voor de klussende dames en de dames in afwachting van de :evil: :evil: komen hier nog wat :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::



Greetz Coor

@b-tje wrote:

heej meiden,



Net even naar de dokter geweest. Had zo last van een behoorlijk kloppend hart hihi en dat blijkt niet erg te zijn. hihi zijn gewoon mijn hormonen die daarvoor zorgenā€¦

Verder heeft de dokter ook gekeken wanneer ik uitgerekend ben en hij zei 23 dec ipv 26 dec. Ben nu ook dus 3 dagen langer zwanger Ach elk daagie erbij is meegenomen ā€¦ :inlove:




Toppie meis dat alles goed was bij de ha en dat je je nergens zorgen over hoeft te makenā€¦En lekker hoor 3 daagjes langer zwanger heerlijk toch meis en lekker gaan genieten van je zwangerschap !!!



Dankje wel cora !!! En ik ga zeker die hormoontjes vangen. Vang vang hahaha







Groetjes West xxxx

hohohohoho wacht effeā€¦nou mag ik ook hormoontjes strooien :lol: :

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

vangt een regenbuitje van hormoontjes op



:: :: :: :inlove: :: :: ::





tanks meiden !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nou maar hopen dat het werkt