DEEL 4 JANUARISTOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan ook wel wat gebruiken :!:



:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Fijn dat alles goed was B-tje, geniet ervan :!:

Nou dan vang ik hier ook wel wat op hoor :slight_smile: En precies nu maar hopen dat het helpt :slight_smile:



Morgenochtend om 9.05 bij ik bij de Cardioloog zijn en ik hoop dat hij eens wat goed nieuws voor me heeft . Moet zeggen dat ik nu toch wel een beetje zenuwachtig ervoor begin te worden eerlijk gezegt…



Ik slik sinds zaterdag valeriaandruppels om wat rustiger te worden en van mij mogen ze heel snel gaan werken :shock: is misschien ook wat beter voor mijn bloeddruk (en dus de hoofdpijn)

Mandy ik hoop dat het een goed bericht is wat je krijgt. :pray:

Wat betreft die druppels. die moeten op bouwen dus als je ze een poosje gebruikt ga je het effect merken.



Greetz Coor

@nonnie wrote:

Ik kan ook wel wat gebruiken :!:



:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Fijn dat alles goed was B-tje, geniet ervan :!:




Pikt ook nog wat hormoontjes in !!!



Zo ik stop met poetsen voor vandaag. Heb vandaag dus alle bedden verschoont. Boven gepoetst en gestofzuigt. vaatwasser in en uit geruimt. gewassen,gestreken. En nog een 3 dozen ingepakt dus vind het nu wel welletjes voor vandaag !!! En we gaan straks lekker vlees bakken op een plaat hebben we gisteren ook gedaan hmmm hadden nog over dus ik hoef lekker niet te koken vandaag heerlijk !!!



Zo ik ben er vanavond weer ga ff de oven aan zetten en broodjes afbakken voor straks !!!



Tot laters !!!



Groetjes West xxx

ohhhh lekkere broodjes !!!

krijg er spontaan weer honger van… echt het is zo verschrikkelijk de laatste tijd…

vreet van alles wat los en vast zit… het is dat het hier om de laatste dag van de maand gaat en ik dus even moet doen met wat ik in de kast heb want anders was ik regelrecht naar de winkel gerent om ff vlink wat in te slaan :oops:

@lyka wrote:

Mandy ik hoop dat het een goed bericht is wat je krijgt. :pray:

Wat betreft die druppels. die moeten op bouwen dus als je ze een poosje gebruikt ga je het effect merken.



Greetz Coor




Weet jij hoelang je ze ongeveer moet gebruiken voordat je iets merkt ?

Ik weet het niet maar een vriendin van mij werkt in een apotheek. Ik moet zo nog even bellen en zal het aan haar vragen.

Ik laat het je weten.



Greetz Coor

Ok dankje wel :slight_smile: Ik wist niet dat ze Valeriaandruppels ook bij de apotheek hebben . Ik heb ze bij de kruidvat gekocht zaterdag

Mandy volgens mijn vriendin moest het ongeveer een week of twee duren voor dat je wat verneemt. het is homeopatisch en het moet opbouwen om een constante waarde in je bloed af te geven. Dus nog even door zetten.

Ok dankje wel hoor :slight_smile: Ja Marc zei ook al dat het even zou duren voordat je iets zou merken en hij had dus gelijk :slight_smile:

Ja ik blijf het wel gebruiken hoor en helemaal als ik er rustiger van wordt

Zo dames ik heb lekker gegeten hoor !!!



Zit ik net de folder van de gamma te kijken en staat er vynil in wat ik super mooi vind voor in ons nieuwe huisje !!! Er zit nu boven op de slaapkamer blauw behang tegen en ik heb leuke vynil gezien kleur groen en oranje dus moeten we nog even kijken wat we gaan doen. En bij kwantum ook mooie gezien in de folder en dat is ook vynil maar dan in laminaat vorm hmm 30 april zijn ze open dus gaan we even kijken of er wat tussen zit !!!



Groetjes west xxxx

Goedemorgen!



Ik ging vanochtend onder de douche even voelen aan mijn baarmoedermond als controle of ik al ongesteld begin te worden. Mijn baarmoedermond zat echt heel laag en voelde hard en gesloten aan? :shock: Weten jullie wat dit kan zijn? Meestal moet ik erg ver reiken voor ik hem voel, maar nu zat hij al halverwege. Nog geen bloed in zicht…



Ik heb geprobeert op te zoeken waar je baarmoedermond voor je menstruatie hoort te zitten, maar kan het nergens vinden.

Hoi Leonie,



Nou zou niet weten wat dat kan zijn. Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit mijn baarmoedermond gevoeld heb :oops: Hoe kan je zoiets controleren dan? Hoe voelt dat? Hahaha, gekke vragen eigenlijk.



Misschien dat iemand anders weet wat dat betekent.





:-* Manon

@nonnie wrote:

Hoi Leonie,



Nou zou niet weten wat dat kan zijn. Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit mijn baarmoedermond gevoeld heb :oops: Hoe kan je zoiets controleren dan? Hoe voelt dat? Hahaha, gekke vragen eigenlijk.



Misschien dat iemand anders weet wat dat betekent.





:-* Manon




Sorry leonie ik moet me bij manon aansluiten ik weet het ook helaas niet mag al blij zijn hoe ik weet hoe ik moet tempen en hoe en dan vandaag was mijn temp weer erg laag dus dan denk ik dat kes/natascha gelijk heeft en dat ik dan mijn eisprong nog moet krijgen…Snap helemaal niks van mijn lichaam eerlijk gezegt…



Weet je waar je een goede plek voor sieraden op te bergen is of geld :?: :?: op de kinderkamer kwam gisteren op tv ik zei tegen mijn hubbie ja moeten ze nu goed op de tv laten zien zeg pffff gaan ze daar straks ook zoeken hahaha



Groetjes West xxx

Zo ben weer terug van de cardioloog en ik heb eindelijk goed nieuws gekregen want ik kan/mag gewoon zwanger worden :smiley:

Ik moet alleen in het ziekenhuis bevallen maar goed daar kan ik mee leven :wink: ja toch :thumbup:



Verder moet ik over 2 jaar gewoon terug komen en zei hij nou tot over 2 jaar en ik hoop dat je dan inmiddels zwanger bent geweest en een kleine hebt :slight_smile: (lief hè )



Dus mijn dag kan niet meer stuk :smiley:

goede morgen allemaal



ik weet het ook niet leonie

maar ik weet wel hoe me baarmoeder voelt

ik weet dat als je ongesteld moet worden je baarmoeder heel laag komt te zitten maar heb het nog nooit gevoelt dat ie hard aanvoelde zeg maar



als je met je middelvinger hoe zeg je dat nou netjes :oops: … in je vagina steekt dan voel je helemaal aan het einde een stevige ronding

dit is een deel van je baarmoeder mond, je kan van links naar rechts voelen en zo kan je hem dan helemaal voelen

als je dus ongi moet worden komt ie meer naar beneden en gaat ie wat open staan.

zodra je aan het einde van je mentruatie bent gaat ie weer langzaam omhoog…

geloof wel dat ie in je vruchtbare dagen wat meer omlaag gaat staan.

scheint ook weer een trucje te zijn als je zeg maar samen met je partner tegelijk klaar komt dat de zaadjes als het waren en zwieper mee naar binnen krijgen en ze dus minder energie nodig hebben om in de baarmoeder te komen…



de ha van mijn zusje zei toen ze kwam vertellen dat ze zwanger was dat als je baarmoeder zeg maar tot je navel rijkt dat je dan al iets van 10 tot 12 weken zwanger bent.

dus omdat ie nog lager stond schatte hij haar dus op 6 weken

hooguit 7… dus aan de stand van je baarmoeder kan je heel wat opmaken dus.

ook kwa dikte van de hals scheint weer heel wat af te lezen te zijn

maar goed daar weet ik ook nog niet zo veel vanaf.



misschien leuk voor een curcus van de LOI :mrgreen:



hier is trouwens ook nog niks te zien kwa :twisted: :roll:



groetjes renate

@Mandy wrote:

Zo ben weer terug van de cardioloog en ik heb eindelijk goed nieuws gekregen want ik kan/mag gewoon zwanger worden :smiley:

Ik moet alleen in het ziekenhuis bevallen maar goed daar kan ik mee leven :wink: ja toch :thumbup:



Verder moet ik over 2 jaar gewoon terug komen en zei hij nou tot over 2 jaar en ik hoop dat je dan inmiddels zwanger bent geweest en een kleine hebt :slight_smile: (lief hè )



Dus mijn dag kan niet meer stuk :smiley:




HEYYYY dat is heel goed nieuws!!!

daar drinken we een glaasje op … echt super hoor !!! :dance:

en nu er voor gaan zorgen dat ie gelijk gaat krijgen :inlove:



groetjes renate

Ja precies ik doe mijn best Renate :slight_smile: meer kan ik niet doen :wink: En als mijn cyclus dan ook nog een klein beetje mee gaat werken zal ik helemaal blij zijn :slight_smile:



Om 11.20 nog even naar de huisarts ivm mijn bloeddruk (laatst was mijn onderdruk 105 :shock: ) en nu heb ik steeds onwijze hoofdpijn en paracetamol werkt niet en ook heb ik last van hele erg duizelingen iedere keer dus ben benieuwt wat hij daarmee gaat doen :wink:

Hoi Dames,



Ik ga zo eens lekker naar de wibra voor kids spul mijn vriendin is bevallen van een meisje en ga er over 2 weken naar toe en ze vroeg rompertjes en nu bij de wibra 3 voor 2,99 dus zo even daar heen en slabbetjes 7 voor 2,99 dus eventjes wat inslaan en dan nog even kijken voor een leuk pakje erbij en ze is weer gesteld.En het is heerlijk weer dus lekker de buitenlucht in vanmiddag !!!



Groetjes West xxx

@west wrote:

Hoi Dames,



Ik ga zo eens lekker naar de wibra voor kids spul mijn vriendin is bevallen van een meisje en ga er over 2 weken naar toe en ze vroeg rompertjes en nu bij de wibra 3 voor 2,99 dus zo even daar heen en slabbetjes 7 voor 2,99 dus eventjes wat inslaan en dan nog even kijken voor een leuk pakje erbij en ze is weer gesteld.En het is heerlijk weer dus lekker de buitenlucht in vanmiddag !!!



Groetjes West xxx




Wat je zegt West, heeeeeerlijk weer :!: Ik ben vanochtend bij mijn vriendin geweest met de tweeling, eff lekker flesje gegeven daarna boodschappen en nu gaan we lekker in de tuin spelen ( ik lekker in de zon zitten :smiley: )