DEEL 4 JANUARISTOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Getver vanmorgen proberen te werken, maar ging niet…Pijn in me keel, hoofdpijn en week gevoel…En huilen steeds en rusteloos. Zijn dit nou mijn hormonen :?: :shock: :wink: :lol:

Nonnie/Leonie: Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook steeds aan mijn baarmoedermond/hals heb gevoeld, voordat ik de laatste keer ongesteld dacht te worden… Bij mij was de baarmoederhals zelf heel erg hard en de baarmoedermond gesloten…Voor de rest waren/zijn mijn kwaaltjes:

-zeurderige hoofdpijn

-druk boven mijn schaambeen(alsof je ongi bent of heel erg nodig moet plassen)

-moeilijk poepen

-hartkloppingen

-weeig gevoel

-weinig trek

Misschien dat er je wat bekend voorkomt…(hoeft niet natuurlijk)

west: Aaaaaah leuk he rompers en slabbies kopen voor je vriendin… Voor mezelf durf ik niets te kopen nog… :roll:

mandy: Duurt idd altijd met homeopatische middelen effe een paar weken voordat je er wat van kan gaan merken. (Ik werk in de homeopathie :wink: )Hihi wist je dat katten helemaal gek zijn op valeriaan? :lol: :lol: :lol:

@b-tje wrote:

Hihi wist je dat katten helemaal gek zijn op valeriaan? :lol: :lol: :lol:

katten ie g**len op valeriaan :mrgreen:

paar druppeltjes op een speeltje en ze gaan helemaal los

hahahahaha ja daar kwam ik achter inderdaad dat katten gek zijn op valeriaan :smiley: Hahaha hij staat de hele tijd mijn beker/glas uit te likken ik zou nog net niet zeggen dat hij er een moord voor doet maar het scheelt niet veel …

Ik heb ook hartkloppingen alleen komt het van mij door de medicijnen dan heb ik het idee dat mijn hart mijn lichaam uit klopt :frowning: en moet zeggen dat ik er flink angstig van wordt afentoe

o trouwens meiden

heb vandaag de echo foto van me zusje door gestruurd gekregen

niet te geloven dat dat mini mensje nog maar iets groter is dan 2 centimeter :inlove:

Het is toch inderdaad een klein wonder zeg :o jemig wat mooi :slight_smile:

Nou ben dus bij de wibra geweest zeeman en hanstextiel bij de wibra waren wel leuke rompertjes maar ze wilde perse witte die daar nergens te krijgen ja of 1 en dan de rest gekleurd dus toen naar de zeeman daar waren ook wel witte maar geen leuke naar mijn zin en mijn vriendin is er 1 van de oude stempel dus tja beetje haar smaak genomen qwa rompertjes en ben toen naar hans textiel gefiets en heb daar 2 witte rompertjes en een licht rose en wit gestreepte t’shirtje en een wit broekje en aan de pijpen ietsje wijder geen kant ja weet ff niet hoe ik het moet uitleggen. En rose en witte sokjes in dezelfde kleur als het t’shirtje !!!

Enne prijs viel ook reuze mee gelukkig 6,50 voor 2 rompers een t’shirt een broekje en 2 paar sokjes echt heel erg mooi en als zei het niet mooi vind houd ik het voor mezelf hahaha. Zelf heb ik vandaag een hele dag al een zeurende pijn bij mijn eierstokken in de buurt zeg maar dus misschien me eisprong?? Heb echt geen idee eerlijk gezegt.

Ja lekker is dat he manon in de tuin zitten hahaha.

Renate: mooi echo hoor van je zusje !!!

B-tje: Komen de kwaaltje je nu al pesten meis !!! Nu weet je het is voor een goed doel he maar wel balen met zulk lekker weer !!! Hopen dat het snel over gaat !!!

Groetjes West xxxx

Zo, lekker in de tuin gezeten. Scheelt me weer een zonnebankkie vanavond :wink:

B-tje: vervelend he die kwaaltjes! Bij mijn eerste zwangerschap werd het na verloop gelukkig een heel stuk minder, zal effies het begin zijn en ja het is voor een goed doel :inlove:

Renate: wijze echo joh! Echt tof he?! Laatste nog door het babyboek van Dante gebladerd, deed het toch weer doen kriebelen… :slight_smile:

Leuk dat je geslaagd bent West! en inderdaad als ze het niet leuk vind houdt je het vast lekker zelf :mrgreen:

:-* Manon

@nonnie wrote:

Zo, lekker in de tuin gezeten. Scheelt me weer een zonnebankkie vanavond :wink:

B-tje: vervelend he die kwaaltjes! Bij mijn eerste zwangerschap werd het na verloop gelukkig een heel stuk minder, zal effies het begin zijn en ja het is voor een goed doel :inlove:

Renate: wijze echo joh! Echt tof he?! Laatste nog door het babyboek van Dante gebladerd, deed het toch weer doen kriebelen… :slight_smile:

Leuk dat je geslaagd bent West! en inderdaad als ze het niet leuk vind houdt je het vast lekker zelf :mrgreen:

:-* Manon

Ja heerlijk he !!!

Weten jullie wat dat kan zijn heb heel de dag al last onder in mijn buik zou dat eventueel een eisprong kunnen zijn ???

Groetjes West xxxx

Mandy: Wat een goed nieuws zeg! Je bent zeker wel een stukje opgelucht nu je officieel zwanger mag worden! Dat het maar snel raak mag zijn :: :: :: ::

Ik ben nog steeds niet ongesteld, ook geen spoortje te bekennen. Morgen is mijn officiele NOD, maar ik heb voor mezelf bedacht dat als ik zaterdag nog niet ongesteld ben (laten we het hopen!!!) dat ik er dan een testje tegenaan gooi. Ik ben dan 1 dag na mijn langste cyclus. Het is wel erg spannend zo. Ik hoop dat de dagen snel voorbij vliegen en naar het toilet gaan is echt zenuwslopend:) AFWACHTEN MAAR!

Ik heb nog even verder gezocht en bij sommige mensen zit hun baarmoedermond heel laag en is hij gesloten als ze zwanger zijn en bij andere juist als ze ongesteld moeten worden (alhoewel hij dan niet gesloten is). Daar kun je dus ook bniet echt een touw aanvast knopen :smiley:

WAT EEN DUIDELIJKE ECHO trouwens! Mooi hoe je dat ronde vruchtzakje zo ziet zitten:)

Ciao Bella’s

Het is inderdaad heerlijk weer. IK heb vandaag avonddienst. Moet van 16.30 tot 01.00. Kon vandaag dus lekker van het weer genieten.

Wij hebben vorige week de 1e kleertjes gekocht. Een FC GRONINGEN schirtje maatje 50 Zo schattig. :inlove:

Brigitta hoop dat je niet zo’n last van ochtendmisselijkheid krijgt als ik heb. Het is nu al 4 weken schering en inslag. Echt elke dag. en er zijn dagen bij dat het de hele dag duurt en ik meerder malen een inige omarming met de wc pot heb. Ik hoop echt dat het volgende week over is maar als ik naar mijn zusje kijk die had er last van tot week 18. dus ik weet het nog niet.

Mandy :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ciao Coor

Weten jullie wat dat kan zijn heb heel de dag al last onder in mijn buik zou dat eventueel een eisprong kunnen zijn ??? Weet jij het misschien coor ??? Ik dacht hem vorige week te hebben gehad maar mijn temp is weer laag dus ik denk dat ik hem dan nog moet krijgen !!!

Echt leuk z’on t’shirtje Toppie meis !!! En hopen dat die misselijkheid snel weg trekt bij je en dat je lekker zonder kwaaltjes kan gaan genieten kan nu ook wel maar anders he !!!

Groetjes West xxxx

Hallo, wat gaat het hard zeg! Even een paar daagjes niet kijken en je moet gelijk ruim 5 pagina’s bijlezen…

B-tje: beetje laat, maar: GEFELICITEERD JOH! Wauw! Gelukkig weer een zwangere in ons groepie! Geniet ervan!

Mandy: gelukkig dat je je nu geen zorgen meer hoeft te maken of je zwanger mag worden. Eén zorg minder. Nu hopen dat het snel raak is.

Trouwens, hoe lang zijn die hormoontjes houdbaar :wink: ? Ik wil er ook graag een heleboel vangen, maar ik moet nog wachten. Wat is dat lastig zeg! Ik zit nu pas rond dag 29, dus ik verwacht dat ik nog wel een maandje kan wachten op de :evil: :evil: (alles wat ze eerder komen is meegenomen) en daarna mogen we pas weer “serieus” aan de klus, dus dan duurt het nu nog zo’n 3 maanden voor het misschien weer spannend wordt… Kan niet zeggen dat ik daar echt vrolijk van word. Wie wilde er nog af van een korte cyclus? Ik houd me aanbevolen ('k zit nu in m’n 3e ronde sinds half december… 1e ronde 39, 2e ronde mk na ±61 dgn en nu maar weer afwachten).

In de tussentijd ga ik maar gewoon hard duimen: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ging vanmiddag opstaan en werd gewoon hartstikke duizelig…

heb het ook ieder keer zo benauwd en warm … ben al een paar keer buiten op het bankje gaan zitten.

pfffff … vanavond maar optijd naar bed.

groetjes renate

Renate als je last blijft houden van die dingen zal ik maar eens langs de huisarts gaan als ik jouw was want dat klinkt niet echt lekker …

Misschien is je bloeddruk laag of hoog

Iertie Als je :**: nodig bent dan geef je maar een gil. Ik heb er meer als genoeg. HIHI

Renate misschien is het inderdaad verstandig om eens een algehele check up te laten doen door de ha. Want dit is niet goed.

Ik heb er trouwens ook last van maar bij mij komt het door die ellendige hormonen

West. IK had last van mijn buik net na de eisprong en vreemd trekkend gevoel net boven mijn schaam been. Dat bleek achteraf de innesteling en de 1e groei van de baarmoeder. Maar ik durf het niet te zeggen.

Wat betreft eisprong. Ik heb een boek waar in staat dat het helemaal niet duidelijk is of de eisprong werkelijk op de helft van de cyclus is. Maar dat het heel erg kan verschillen.

Mijn vriendin had vorig jaar de 17 feb de pil laten staan. Na een paar dagen werd ze ongi en die duurde 3 dagen toen hebben ze 1 keer geklust 2 dagen na dat de ongi weg was en toen was ze ook al zwanger. Dus het hoeft niet altijd op dag 14 te zijn. Bij mij was het op dag 12.

Greetz Coor

@lyka wrote:

Iertie Als je :**: nodig bent dan geef je maar een gil. Ik heb er meer als genoeg. HIHI

Renate misschien is het inderdaad verstandig om eens een algehele check up te laten doen door de ha. Want dit is niet goed.

Ik heb er trouwens ook last van maar bij mij komt het door die ellendige hormonen

West. IK had last van mijn buik net na de eisprong en vreemd trekkend gevoel net boven mijn schaam been. Dat bleek achteraf de innesteling en de 1e groei van de baarmoeder. Maar ik durf het niet te zeggen.

Wat betreft eisprong. Ik heb een boek waar in staat dat het helemaal niet duidelijk is of de eisprong werkelijk op de helft van de cyclus is. Maar dat het heel erg kan verschillen.

Mijn vriendin had vorig jaar de 17 feb de pil laten staan. Na een paar dagen werd ze ongi en die duurde 3 dagen toen hebben ze 1 keer geklust 2 dagen na dat de ongi weg was en toen was ze ook al zwanger. Dus het hoeft niet altijd op dag 14 te zijn. Bij mij was het op dag 12.

Greetz Coor

Dus het blijft spannend dat trekkend gevoel heb ik ook dus ik weet het ook niet en dat is nu al een hele dag zo maar ja we wachten maar gewoon af meer kunnen we niet doen…

Groetjes West xxx

Ja west het is nu afwachten. En als je een maal zwanger bent is het nog langer wacht. 1e drie maanden voor bij- 1e vk bezoek echo enz en zo zitten we steeds weer te wachten.

Maar ik hoop dat het raak is. :pray:

Voor de andere dames natuurlijk ook.

vind het trouwens jammer dat de andere zwanger niets meer van zich hebben laten horen

@lyka wrote:

vind het trouwens jammer dat de andere zwanger niets meer van zich hebben laten horen

Ja dat vind ik ook mogen best wel wat meer komen kijken hierzo !!!

En ja ik wacht met spanning af hahaha

Ik ga nu charly’s angel kijken tot later !!!

Groetjes west xxx

kom straks nog wel even kijken of er iets is geschreven

bedankt voor jullie bezorgdheid

heb net een beetje suikerwater gedronken en nu gaat het wel weer

maar ben nog steeds een beetje bibberig op de benen… niet dat ik meteen zal omkukelen maar beetje raar gevoel is het wel

net of ik half zweef ofzo.

als het langer aanhoud ga ik van de week even naar de huisarts want tis in ieder geval niet echt lekker.

vind het ook erg jammer dat sommige zwangeren onder ons niet meer zo vaak langs komen… of misschien wel langs komen maar niks zeggen :wink:

je bent toch samen gestopt en samen heb je met elkaar mee geleeft tot het punt dat die gene daad werkelijk zwanger was

iedere keer hoop ik weer dat er een nieuwe zwangere zal zijn en iedere keer als het raak is ben ik zo ontzettend blij voor die gene…

maar goed niet iedereen voelt zich zo geroepen of is niet zo’n kletskous als bijv. mij :mrgreen:

@West ik hoop echt dat deze ronde de jack pot heb gewonnen en je van het klus lijstje naar het zwangere lijstje gepromoveerd kan worden :pray:

@iertje ik hoop ook voor jou dat je weer snel in je cyclus komt en je weer lekker aan de bak mag meid… :: :: :**:

groetjes renate