DEEL 4 JANUARISTOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allereerst wil ik iedereen die in de afgelopen tijd zwanger is geworden van harte feliciteren en de meiden die op dit moment (bijna) overtijd zijn wat :: :: :**: toestrooien!

Zoals jullie kunnen zien op mijn banner ben ik vandaag weer ongi geworden en wordt het dus op naar ronde 5. De afgelopen 2 maanden ben ik niet zoveel online geweest en dat kwam door wat persoonlijke problemen.

Daarbuiten heb ik nog een probleem waardoor mijn vriend en ik er even aan gedacht hebben het zwanger worden nog even uit te stellen. Ik heb namelijk op dit moment nog geen vast contract. Dat zit er absoluut wel in hoor, ben op dit moment een cursus aan het volgen voor mijn werk en het gaat super goed! Alleen hoor je ook heel erg vaak dat als je eenmaal verteld zwanger te zijn op je werk, en je hebt nog geen vaste aanstelling, dat ze dan zonder pardon ineens je contract niet verlengen. Daarom hebben we de laatste maand ook de meeste keren met bescherming geklust ( 1 x niet). Maar mijn wens naar een kindje is gewoon zo groot (en die van mijn vriend ook) dat we toch maar besloten hebben er gewoon voor te gaan!! Dus eigenlijk maak ik vanaf vandaag weer een nieuwe start!!!

Dat wilde ik ffies met jullie delen en vind het ook weer leuk om met jullie mee te praten!

groetjes kussssssss Gaby

Lieve Gaby

Laat een contract asjeblieft niet in de weg staan van je wens. Twee weken geleden is mijn hubbie zijn contract niet verlengd. Ik was zoal je kunt zien aan mijn banner toen al zwanger. Wij wisten dat dit risico er in zat, maar als we gaan wachten dan ben ik straks 30 en mijn hubbie 35. Niet dat dat oud is maar ik wil graag voor mijn 30e moeder zijn. Ik ben nu 27 dus dat gaat lukken. Zolang mensen met een uitkering kinderen op kunnen voeden moet dat bij ons toch ook lukken, dan maar wat minder dure spullen. Ik hoop niet dat iemand zich beledigd voelt over de leeftijden dat is niet mijn bedoeling. Wat ik probeer te zeggen dat er altijd wel een reden is om het krijgen van een kindje uit te stellen.

Er was hier een dame met een onderschrift waar ik het volledig mee eens was. Een kindje nu niet beslis je wel, een kindje nu wel beslis je niet.

Liefs Coor

Nou Coor, hou ze dan nog even voor me vast tot ik weer “mag” (ik weet niet of we het volhouden, zo lang :wink: ). Nu kan ik er toch niet veel mee, maar straks zijn ze weer superwelkom.

Wat die cyclus van mij betreft: 'k heb nog een balletje opgegooid toen ik bij de gyn was, maar dat had niet het gewenste effect. Het kwam er op neer van: tja, dan hoort dat waarschijnlijk bij jou. Nou, fijn…

Gaby, leuk dat je er weer bent! Gelukkig weer iemand erbij… Ik heb ook nog geen vast contract, maar ik moet zeggen dat ik me daar niet eens echt druk om maak. Mijn huidige contract loopt af per begin augustus en ik heb de verlenging (dus tot augustus 2007) al een maand in huis. Mijn vriend heeft ook nog geen vast contract, hij is nog niet zo lang geleden van baan veranderd omdat de situatie bij zijn vorige baan steeds minder optimaal werd (steeds meer verantwoordelijkheden tegenover een minisalaris). Ik ben veranderd van baan omdat ik naar de andere kant van Nederland ben verhuisd. We zien het vanzelf wel.

Renate, helemaal mee eens. Angelique heeft duidelijk aangegeven dat ze hier zou stoppen, maar waar de anderen zijn :?: :?:

Hopelijk ga jij je snel beter voelen (zit er geen griep o.i.d. aan te komen?) of wordt het duidelijk wat deze klachten veroorzaakt. Sterkte/beterschap in ieder geval.

Zo, mijn dag zit er weer op. Het was gisteravond veel te laat voor mijn doen, dus ik ga nu lekker mijn bedje in. Donderdag op pad voor m’n werk i.p.v. m’n vrij dag, dus het wordt nog pittig genoeg.

Truste!

Groetjes,

Iris

Hoi Coor,

In de eerste plaats nog van harte met je zwangerschap! Wat geweldig!!!

Je hebt helemaal gelijk hoor. De wens is op dit moment gewoon zo erg groot, en ik ben op dit moment ook 27. Mijn wens is ook altijd geweest om voor mijn 30e moeder te worden. Er zijn altijd dingen die in je leven kunnen gebeuren waardoor je het zou kunnen uitstellen. Maar ben daar nu gewoon klaar mee.

Ik heb ook voor mezelf besloten mijn leven niet meer te laten bepalen door wat ik om me heen hoor. Ik heb me de afgelopen maand zo klote gevoeld. Dat gaf gewoon aan dat we niet de goede beslissing hebben genomen. Het kan nog wel maanden duren voordat het raak is. Wat bij mij ook meespeelt in dat opzicht is dat het bij mijn zus ruim 3 jaar heeft geduurd voordat ze zwanger was.

Dank je wel voor je lieve berichtje!

Gaat alles goed met je?

Groetjes en kusssssss Gaby

Ik ging er ook van uit dat het lang zou duren voor dat ik zwanger was.

Wij zijn vorig jaar ook bezig geweest en toen weer gestopt omdat er problemen waren met werk. Toen zijn we 5 rondes bezig geweest en niets.

Mijn moeder was bij mij pas na een jaar zwanger en bij mijn zusje pas na 2.5 jaar dus ik ging er ook van uit dat het bij mij lang zou duren.

Wij hebben op 1 jan het condoom laten liggen (was al ruim 3 jaar niet meer aan de pil ivm hoofdpijn) en 10 maart teste ik al positief.

Had het dus niet verwacht.

Met mij gaat het verder goed ben alleen heel erg misselijk steeds. Maar ja dat hoort er nu eenmaal bij.

B-tje, gefeliciteerd meid :thumbup: :thumbup: :thumbup: geniet er maar lekker van.

Ja ik zag dat jullie aan het klagen waren dat de zwangeren niet meer mee lezen maar ik lees in iedergeval wekelijks het forum en soms ook wel elke dag. Leef enorm met jullie allemaal mee.

Ben nu zelf 13 weken en 2 dagen zwanger en het gaat harstikke goed. Krijg zelfs al een beetje een buikje. :inlove: :inlove:

En ik blijf natuurlijk voor iedereen hard duimen … vange :: :: :**:

Groetjes Helma

Renate: De klachten die ik nu heb kunnen volgens mij alleen duiden op een eisprong of het is door elkaar geschud daar binnen hahaha want vorige week woensdag was ik er vanaf. Dus innesteling zou vroeg zijn denk ik zelf weet ook niet hoe veel dagen dat nodig heeft om in te gaan nestelen…Ik hoop ook op de jackpot maar ja als het niet is dan weer een nieuwe ronde nieuwe kansen voor een volgende jackpot !!! Hopelijk gaat het nu weer wat beter met je nu je je suikerwater hebt gedronken. Enne anders even een testje er aan gooien??? Misschien ben je wel lekker zwanger !!! :pray: :pray:

Iris: Ook voor jou hoop ik dat alles weer snel op de rails is en dat we lekker met zijn allen kunnen kletsen van de kwaaltjes die we gaan krijgen als we tegen onze nod aan zitten.

Gaby: Ten eerste wat leuk dat je weer terug bent !!! En klets gezellig met ons mee Toppie meis dat je er weer bent !!! Enne een kindje krijgen komt anders nooit uit dan komt er dit tussen of dan dat weer dus meis ga er lekker tegen aan en je weet nooit hoe lang het nog kan gaan duren kan snel gaan maar kan helaas ook wat langer duren dus kop op en doe wat jullie denken dat goed is.

Coorr: Bij mij is het aan allebei de kanten dat het trekt. Maar ik vrees dat denk ik dit mijn eisprong toch is geweest zou het anders niet weten voor innesteling lijkt het mij vroeg als ik afgelopen vrijdag eventueel mijn eisprong toch heb gehad.Nou ja we merken het wel tegen die tijd als het zo ver is. Oja en ik ben trouwens ook al 28 word 29 dit jaar.

Groetjes west xxx

@helma wrote:

B-tje, gefeliciteerd meid :thumbup: :thumbup: :thumbup: geniet er maar lekker van.

Ja ik zag dat jullie aan het klagen waren dat de zwangeren niet meer mee lezen maar ik lees in iedergeval wekelijks het forum en soms ook wel elke dag. Leef enorm met jullie allemaal mee.

Ben nu zelf 13 weken en 2 dagen zwanger en het gaat harstikke goed. Krijg zelfs al een beetje een buikje. :inlove: :inlove:

En ik blijf natuurlijk voor iedereen hard duimen … vange :: :: :**:

Groetjes Helma

Heyy Helma,

Leuk dat je weer langs komt kijken oja en als je leest mag je best wel wat zeggen hoor we bijten niet hahahaha nee geintje moet je zelf weten…

Wat fijn dat je geen bekende kwaaltjes hebt dus lekker genieten nog meis !!!

Groetjes west xxx

West het is echt af wachten.

IK blijf :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Ook voor de andere dames hoor

Heyyyyy, leuk dat er weer wat meer dames meekletsen :!:

Gaby fijn dat je er weer bent :!:

Helma leuk dat alles zo goed gaat en tof is dat he zo’n buikkie :!: Ik heb trouwens bij mijn eerste zwangerschap mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht en gedragen bij 13 weken… :inlove:

Coor ook fijn dat het bij allemaal goed gaat en ja wachten duurt lang he :? Toen ik eindelijk 40 weken zwanger was zat ik bij de verloskundige en had echt zoiets van nou ik zit hier kom maar op :!: Werd gewoon naar huis gestuurd want er was nog niets :? Vond ik zo raar :!: Toen heb ik nog 10 dagen " overtijd " gelopen, pffff nou dat duurde pas lang :!:

Vandaag weer werken dus kom vanavond weer koekeloeren :!:

:-* Manon

@lyka wrote:

IK blijf :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Ook voor de andere dames hoor

Dankje wel coor !!!

En wachten duurt lang he meis !!!

Manon:Dan heb je toen ook lang gedragen met je zwangerschap van dante spannend is dat dan he die vriendin van mij heeft 42 weken gelopen van de 1 ste

Ik moet ook een hele dag werken vandaag en heb geen zin.

Groetjes west xxxx

@west wrote:

@lyka wrote:

Dankje wel coor !!!

En wachten duurt lang he meis !!!

Manon:Dan heb je toen ook lang gedragen met je zwangerschap van dante spannend is dat dan he die vriendin van mij heeft 42 weken gelopen van de 1 ste

Ik moet ook een hele dag werken vandaag en heb geen zin.

Groetjes west xxxx

Ik heb ook geen zin West :!: :!: :!: :smiley:

Nou het lijkt werkelijk niet op te houden bij mij :shock:

Nou kan ik verdomme weer terug naar die gyneacoloog wordt er zo langzamer hand echt schijtziek van moet ik even zeggen

Ik ben 14 februari ook al bij die knakker geweest en die heeft me toen andere bloeddruktabletten voorgeschreven aldomet en omdat ik daar hartkloppingen van krijg en onwijze hoofdpijn en duizeligheid wist de huisarts niet wat hij me dan kon geven en heeft hij contact opgenomen met een andere gyn en die vond dat ik onder controlle moest blijven bij de gyneacoloog dus nu kan ik 23 mei a.s weer terug

Eerlijk waar begin er echt schijt en schijt ziek van te worden momenteel .

Ik vraag me momenteel echt regelmatig af waar ik aan begonnen ben :evil: en wanneer dit allemaal eens ophoud

Ik zie het straks nog wel gebeuren als ik zwanger zou zijn dat ik mijn halve zwangerschap in het ziekenhuis kan gaan doorbrengen :cry: :cry:

hoi meiden,

Ik kom even afscheid nemen…Na bijna 3 dagen roze wolk, dreigt het nu mis te gaan…Veel kramp en veel bloedverlies nu. Grote kans dat ik het nu aan het kwijtraken ben. Ik kan hier niet meer tegen…Zo verdrietig… Hoop tot gauw, maar vrees van niet…

xxx Brigitta

Jemig meis heel veel sterkte hoor !! Dikke knuffel voor jouw en we denken aan je

B-tje meis wat nu :!: Doe rustig aan en heeeel veel sterkte meid :!:

Laat ons als je eraan toe bent weten hoe het gaat en misschien kun/wil je je hartje hier wel even luchten. Wij zijn er voor je :!:

B-tje: Meisje heel erg veel sterkte meis.En ja doe lekker rustig aan en als je behoefte hebt om je hart te luchten dan horen wij het wel praten lucht vaak ook op. Sterkte meis ik ga zo een kaarsje voor je branden…

liefs West xxx

hoi meiden,

Er is het een en ander gebeurd vandaag.Was heftig allemaal maar wil toch wel even vertellen. Op een gegeven moment hield ik het niet meer vanavond en ben naar de ehbo van het ziekenhuis vertrokken. Daar hebben ze eerst gekeken met de eendenbek. Dat zag er goed uit. Toen gevoeld zeg maar. BMM was hard en gesloten, dus dat was ook top. En daarna een vaginale echo gemaakt en tja daar was alleen slijmvlies op te zien. Ik kan dus nooit 5 weken en 4 dagen zwanger zijn zei ze! :!: Eerder 4 weken en 3 dagen. Kan op zich wel kloppen, omdat ik pas afgelopen zondag posi testte en die dinsdag ervoor nog niet…

Puntje bij paaltje kan het dus alle kanten op en is alles bij mij normaal van binnen afgaande van een megaprille zwangerschap van 4 weken en 3 dagen…

xxx Brigitta

In de eerste plaats wil ik iedereen bedanken voor de warme onthaal! Doet me echt supergoed. Nogmaals hartstikke bedankt meiden.

B-tje: Wat goed dat je naar de ehbo van het ziekenhuis bent gegaan om meer duidelijkheid te krijgen! Gelukkig positief nieuws, ik ben erg blij voor je! :dance:

Ik ga nu mijn bedje in, door de menstuatie krampen heb ik afgelopen nacht maar 3 uurjes geslapen.

Weltrusten iedereen en tot snel!

Kusssssss Gaby

B-tje, fijn dat alles nog OK is :!: Nou ja dan maar 1 week korter zwanger, je bent in ieder geval nog zwanger is das hartstikke mooi meid :!:

Doe rustig aan en geniet ervan :!:

Gaby: vervelend zeg die krampen :!: Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit echt last heb van mijn menstruatie… :slight_smile:

Vandaag weer werken, vanavond boodschappen doen met mijn vriendin en dan kom ik daarna weer eff gluren hier :mrgreen: