B-tje, fijn dat alles nog OK is :!: Nou ja dan maar 1 week korter zwanger, je bent in ieder geval nog zwanger is das hartstikke mooi meid :!:
Doe rustig aan en geniet ervan :!:
Gaby: vervelend zeg die krampen :!: Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit echt last heb van mijn menstruatie…
Vandaag weer werken, vanavond boodschappen doen met mijn vriendin en dan kom ik daarna weer eff gluren hier :mrgreen:
:-* Manon
Gavy: Vervelend die krampen die je hebt. Heb dat vroeger zelf ook gehad. Toen ik wat jonger was. Ik was met mijn 10 jaar al ongie. Maar dat is als het goed is over een paar dagen weer over meid en dan er weer lekker fris tegen aan meis !!!
Manon: Ik hoef nu alleen vanochtend maar te werken en dan heb ik al weekend of ze moeten bellen dat er weer meer werk is. Wij hebben vanavond een verjaardag… Werk ze meid :!: :!:
Renate: Hoe is het met jou meis :?: :?:
Brigitta: Gelukkig is alles weer goed met je doe lekker rustig aan meis.
Lijkt alsnog tegen te vallen allemaal…net een telefoontje gekregen vanuit het ziekenhuis en ze hebben besloten vanmorgen in het overleg dat ik moet komen voor een bloedtest, dan volgende week weer een bloedtest (voor het bepalen van HCG) en nogmaals een echo… Waarschijnlijk zijn ze van mening dat de zwangerschap zich toch aan het afbreken is…
Lijkt alsnog tegen te vallen allemaal…net een telefoontje gekregen vanuit het ziekenhuis en ze hebben besloten vanmorgen in het overleg dat ik moet komen voor een bloedtest, dan volgende week weer een bloedtest (voor het bepalen van HCG) en nogmaals een echo… Waarschijnlijk zijn ze van mening dat de zwangerschap zich toch aan het afbreken is…
Sjee meis ik zal aan je denken. Heel veel sterkte en hoopt toch voor je dat het goed blijft gaan…
Renate ja inderdaad het kan 2 kanten opgaan hoop voor je dat je toch lekker zwanger bent!!!
Ik kom net weer uit het ziekenhuis en de waarde van het hcg is zodanig laag dat er van zwangerschap geen sprake meer kan zijn… Er is gelijk gekeken weer met een vaginale echo en een menstruatie is al op gang gekomen nu… Helaas is mijn droom voor nu even over… Ik kom waarschijnlijk wel weer buurten op dit forum, maar voor nu weet ik het even niet…
Ik kom net weer uit het ziekenhuis en de waarde van het hcg is zodanig laag dat er van zwangerschap geen sprake meer kan zijn… Er is gelijk gekeken weer met een vaginale echo en een menstruatie is al op gang gekomen nu… Helaas is mijn droom voor nu even over… Ik kom waarschijnlijk wel weer buurten op dit forum, maar voor nu weet ik het even niet…
liefs, Brigitta
Hè shit zeg…heel erg veel sterkte, kan me voorstellen dat je nu intens verdrietig en teleurgesteld bent.
Hele dikke knuf en :-* en neem even de tijd voor je zelf!!
liefs, Brigitta
B-tj: Sterkte meissie en denk ook goed aan jezelf meis. En als je wilt praten wij zijn er voor je hoor.
Ik heb net geslapen en op zich gaat het nu wel een beetje. Klinkt misschien gek, maar voel wel iets van opluchting. Net een tijdje met de vk gesproken over de foon en die was echt heel erg lief. Ik mag altijd bellen als ik behoefte heb aan een praatje en voor een volgende keer wil ze me intensief vegeleiden vanaf 6 weken al. Dat geeft me wel een goed gevoel…
Verder heb ik besloten dat ik in het topic van de nov/dec stoppers blijf schrijven nog. Helaas niet hier dus meer, want ik wil het even op een lager pitje zetten en anders word het teveel…Natuurlijk lees ik af en toe hier wel bij hoor…
Voor iedereen die morgen moet werken: werk ze! En in ieder geval welterusten voor wie zo ook gaat slapen. Ik ga nu echt anders val ik achter de computer in slaap.
O, nog even een vraagje waar ik al een paar dagen mee rondloop: ik heb een tijdje geleden zwangerschapstesten besteld bij Sensitest. De goedkoopste, dus de sticktestjes. Nu hoor ik al die rare verhalen over de Romed-testen, over positief testen met de urine van een man en zo…
Nu zag ik tot mijn schrik dat die testjes er precies hetzelfde uitzien :!: :?:
Wie kan mij vertellen wat het verschil is en of die sticktestjes van Sensitest wel goed zijn? (toen ik positief testte had ik andere testen)
B-tje: Wat vreselijk dat het uiteindelijk toch niet goed zat. Heel veel sterkte en hoop je snel weer hier te zien!
Renate: Jammer dat het deze maand niet raak is. Op naar de volgende klusronde! (Net als ik hihi)
Iris: ik heb zelf goede ervaringen met de romed test. Ik heb m de afgelopen maanden 2 keer gebruikt en gaf ook 2x aan dat ik niet zwanger was wat ook klopte. Kan helaas nog niks zeggen als ie positief moet aangeven hahaha…
Meiden weltrusten allemaal (ben net klaar met mijn huiswerk en duik ook lekker mijn mandje in)!
Zo vandaag laatste daggie werken en dan weer lekker weekend :!: :!: :!: Ik heb extra lang weekend want ik werk zowieso niet op maandag en dinsdag en woensdag heb ik vrij genomen want dan ga ik met hubbie naar Duitsland, Oberhausen om nog wat te winkelen voor de zomervakantie :!:
Gaan jullie morgen nog wat leuks doen :?: Wij willen met vrienden naar de Dierenpark Amersfoort maar ja is eff afwachten wat het weer gaat doen :?
Zal van het weekend wat fotoos maken van Dante z’n nieuwe kamer ( nu ook ingericht… ) en dan zet ik ze eff hier op het forum kunnen jullie het ook zien. Ben er best trots op :!: :inlove:
Iris: Ik heb ook die staafjes van Sensitest, en helaas doen ze het bij mij niet :shock:…omdat ik dus nog niet zwanger ben. Maar heb inderdaad ook veel negatieve berichten gehoord over die Romedtesten maar wist niet dat die er hetzelfde uitzagen. Bij Dante heb ik eigenmerk testen van de apotheek gebruikt.
Nou ik ga eff mijn koffie op drinken en dan weer aan het werk…