@AngèlenRob wrote:
Komt ie West
Liefs
Dankje wel meid !!! Hij staat alweer op pagina 1 !!! Alleen als mandy langs komt kan zei het boven aan zetten als ze dat wilt !!!
Mandy voor jou ook bijna jou nod. Ik zal voor je :thumbup: :thumbup:

XXX West
@AngèlenRob wrote:
Komt ie West
Liefs
Hé Ebelien! Wauw, geweldig dat je het hartje hebt zien kloppen en dat (wat het vruchtje betreft) alles er goed uitziet. Nu is het alleen te hopen dat die cystes zich “volgens het boekje” gaan gedragen en gewoon met de noorderzon verdwijnen. In ieder geval een extra kansje om de kleine te bekijken :D.
Lyka, laat ze maar kletsen ! En ook zonder die hormoontjes kan het soms knap onbeschoft zijn wat mensen eisen en waar ze volgens henzelf het volste rocht op hebben. 'k Heb zelf in een medisch callcenter gewerkt (dus dienstverlening, niet commercieel; wij beantwoorden de telefoon voor een aantal huisartsen en huisartsenposten in Nederland) en waar sommige mensen de brutaliteit vandaan halen, ik weet het niet. In plaats dat ze blij zijn dat je ze kunt helpen… Ik heb ook zonder die hormoontjes wel eens heel dicht tegen het huilen aangezeten en ook bij collega’s ging het wel eens goed fout…
'k Ga kijken of ik nog een afspraak bij de kapper kan krijgen vandaag. 'k Ben m’n haar spuugzat…
Groetjes,
Iris
Hallo meiden, hier was ik weer eventjes
Ben helaas geveld door een zware griep ( koorts, verkouden, hoofdpijn ) voel me nog steeds niet lekker en kost me echt moeite om achter de pc te zitten. ( krijg er allemaal hoofdpijn van )
Ik ben er nog wel hoor :!: Maar mijn zoontje heeft nu ook koorts en is verkouden dus je kan begrijpen hoe het hier er momenteel aan toe gaat.
Verders las ik nog geen nieuwe zwangere toch? Ik zit momenteel op dag 27 van mijn cyclus. Maar ja, eerste ronde 50 dagen, weet dus echt niet hoe of wat.
Zag dat er al andere lijstjes gemaakt zijn, zal ik die van mij maar verwijderen :?:
Die kleine heeft zo te ruiken een diareebroek :sick: dus ga hem maar even lekker wassen. Als we weer helemaal beter zijn ben ik weer volledig van de partij :!:
Liefs Manon
Hallo!!
Waar is iedereen toch?
Ik mis niet alleen (een aantal) zwangeren, maar ook de klussers…
't Is zo eenzaam hier
Iris
Joehoe hier ben ikke weer :lol:
Verjaardag was wel aardig woensdag…Nou komt het grootste gedeelte (ongeveer 20 man) morgen verspreid over de dag. Zitten nu 2 appeltaarten in de oven en die ruiken lekkerrrrrrrrr
Voor de rest heel weinig nieuws op ongigebied
xxx
@b-tje wrote:
Joehoe hier ben ikke weer :lol:
Verjaardag was wel aardig woensdag…Nou komt het grootste gedeelte (ongeveer 20 man) morgen verspreid over de dag. Zitten nu 2 appeltaarten in de oven en die ruiken lekkerrrrrrrrr
Voor de rest heel weinig nieuws op ongigebied
xxx
whawhawhawhawhawha west! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ik verbaas me er elke keer weer over over hetgeen wat je zegt. Ik kan het allemaal zomaar zelf geschreven hebben :lol:
@b-tje wrote:
whawhawhawhawhawha west! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ik verbaas me er elke keer weer over over hetgeen wat je zegt. Ik kan het allemaal zomaar zelf geschreven hebben :lol:
Ja haha blijkbaar…Allebei geloof ik op dezelfde dag ongi geworden. Hihi verschil is wel nu dat we allebei van een andere cyclus uit gaan nu. Ikke van 31 en jij paar dagen minder…Hmmmm heb net voor de gein uitgerekend enne als ik volgende ronde zwanger zou raken, ben ik uitgerekend op tweede kerstdag :lol: :lol: :lol: :lol:
@b-tje wrote:
Ja haha blijkbaar…Allebei geloof ik op dezelfde dag ongi geworden. Hihi verschil is wel nu dat we allebei van een andere cyclus uit gaan nu. Ikke van 31 en jij paar dagen minder…Hmmmm heb net voor de gein uitgerekend enne als ik volgende ronde zwanger zou raken, ben ik uitgerekend op tweede kerstdag :lol: :lol: :lol: :lol:
goede nacht allemaal
sinds gister weer een jaartje oude geworden
en ben nu een kwartje :mrgreen:
zit nu op me werk
heb gezellig nacht dienst… kuch
dus vandaar ook wat rustiger gedaan gister
hoop dat ik vannacht niet in slaap ga vallen
heej poeizie,
Nog van harte gefeliciteerd meis! hihi een kwartje…hmmmm over anderhalf jaar word ik drie dubbeltjes :roll: :lol: :lol: :lol:
Hallo dames!
Ik moet effe wat kwijt (ja alweer, maar nu anders…)…
Nadat zo’n 2 wkn geleden m’n temp was gaan stijgen werd ik toch wel weer erg nieuwsgierig. Ik had nog zo gezworen er geen test meer tegenaan te gooien voor ik de :evil: :evil: had gezien. Als de test, die ik dus toch gedaan heb, klopt kan ik daar wel even op wachten!
Ik zag zomaar 2 streepjes! :inlove: :inlove: Eén hele vage, maar hij was er wel!
Ik wacht nog even een paar daagjes en dan test ik opnieuw, voor ik helemaal op een roze wolk klim. 'k Wil toch wel een “vette” tweede streep zien… Ben helemaal onder de indruk…
Ben ik dan stiekum toch zwanger?
Groetjes,
Een verbaasde, maar stiekum voorzichtig dolgelukkige Iris
Toch geen test van Romed hoop ik hè ?
Hier nog geen :twisted: in aantocht en ik hoop dat het zo blijft
wowwwwwwwww Iris!!! Nou ik denk toch wel dat ik je kan gaan feliciteren hoor! :dance: :dance: :dance: :dance: Dusse GEFELICITEERD!!!
Las ook net effe terug dat je een tijdje geleden alweer rose afscheiding hebt gehad…Dan zou dat toch wel een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest :roll:
Ben onwijs blij voor je meis!
xxxxxxxxx
@Iertie wrote:
Hallo dames!
Ik moet effe wat kwijt (ja alweer, maar nu anders…)…
Nadat zo’n 2 wkn geleden m’n temp was gaan stijgen werd ik toch wel weer erg nieuwsgierig. Ik had nog zo gezworen er geen test meer tegenaan te gooien voor ik de :evil: :evil: had gezien. Als de test, die ik dus toch gedaan heb, klopt kan ik daar wel even op wachten!
Ik zag zomaar 2 streepjes! :inlove: :inlove: Eén hele vage, maar hij was er wel!
Ik wacht nog even een paar daagjes en dan test ik opnieuw, voor ik helemaal op een roze wolk klim. 'k Wil toch wel een “vette” tweede streep zien… Ben helemaal onder de indruk…
Ben ik dan stiekum toch zwanger?
Groetjes,
Een verbaasde, maar stiekum voorzichtig dolgelukkige Iris
Hey Iris,
Waneer ga je nog een keertje testen?
Gisteren ook weer wat meegemaakt zeg pffff mijn zus was 12 en een half jaar getrouwd gaven ze een feestje met 70 mensen ongeveer.Mensen die wij dus niet kennen. Alleen mijn ouders waren er en mijn vader was boos omdat hij niet met ons mee mocht rijden. Mijn moeder die kan geen auto rijden en we hebben mijn ouders al 4 keer met een feestje opgehaald en thuis gebracht en wij hadden nu zo iets van nu kunnen we naar huis waneer wij willen de vorige keren werd mijn vader vervelend op een feestje en toen dat was afgelopen en wij naar huis wilde wilde ze nog langer blijven dus ik had toen gezegt van je kunt nu mee rijden of je gaat met een taxi naar huis. Wij gaan nu naar huis zei ik toen.Nog eventjes ging het dan ik zo nee we gaan nu. Dus hun toch maar mee gereden en we hadden nu zo iets van we rijden lekker zelf wij moeten dan ook om rijden om ze te gaan halen en terug brengen. Was voor ons uit gisteren 3 kwartier rijden en dan ook nog eens mijn ouders op halen nee daar had ik geen zin in dus we zaten bij hun wel aan tafel gisteren.En als ik dan iets zei kreeg ik korte antwoorden van mijn vader.EN toen begon ik over het nieuwe huisje enzo oh oh ik had zo iets van barst dan ff lekker kook in je sopje gaar Toen ze belde van de week toen zei ik zo van en wat als wij nou eens een keertje met jullie mee willen rijden? Ja zegt mijn moeder moeten wij jullie dan halen en terug brengen ja wat dachten jullie dan hahaha Maaar dat ging snel over.Dus ik wij rijden lekker zelf. En dat moesten wij gisteren bezuren 7 april trouwd een neef van mij ben benieuwd hoe het dan zal gaan. Dit wilde ik even kwijt sorry voor het lange verhaal.
XXX West
He West wat vervelend dat je pa zo kortaf reageerde :? Ik vind dat je groot gelijk had om zelf te gaan rijden hoor. Vooral als je pa zo vervelend doet als je naar huis wil…
Wij hadden gister dus hele dag visite nog voor vriend zijn verjaardag. Was erg gezellig. Was alleen jammer dat er een paar afbelden wegens ziekte ( een vriendin van mij was ziek en de dochter van een andere vriendin) en een paar vrienden van mijn vriend zijn niet op komen dagen en daar baalde ik wel van, want die vrienden hebben niet eens afgebeld. Gewoon vergeten dus pfffft. Zit je dan met een hele taart over grrrr…Maar ja ik denk dan maar weer, kun je toch zien wie je echte vrienden zijn
@b-tje wrote:
He West wat vervelend dat je pa zo kortaf reageerde :? Ik vind dat je groot gelijk had om zelf te gaan rijden hoor. Vooral als je pa zo vervelend doet als je naar huis wil…
Wij hadden gister dus hele dag visite nog voor vriend zijn verjaardag. Was erg gezellig. Was alleen jammer dat er een paar afbelden wegens ziekte ( een vriendin van mij was ziek en de dochter van een andere vriendin) en een paar vrienden van mijn vriend zijn niet op komen dagen en daar baalde ik wel van, want die vrienden hebben niet eens afgebeld. Gewoon vergeten dus pfffft. Zit je dan met een hele taart over grrrr…Maar ja ik denk dan maar weer, kun je toch zien wie je echte vrienden zijn![]()