DEEL 3 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

Zo ik ben maar het nieuwe deel begonnen en nu kunnen we hier lekker verder kletsen





Hierbij zend ik iedereen wat :: :: :: :: :**: toe

Hey trouwens een vraagje : Slikken jullie ook foliumzuur ?



Ik heb het de vorige keer bij de Etos gekocht maar dat was best duur moet ik zeggen een doosje (weet niet welk merk) voor bijna 9 euro :shock:

Waar kopen jullie het en wat betaal jij ?

Zo misschien

Ja inderdaad is inderdaad wel zo leuk :slight_smile:



Pfff ook al zo duur joh en is dat alleen foliumzuur meis wat je hebt of zitten er vitamines ofzo bij



Ik hoorde dat je voor 3 of 4 euro een potje bij de kruidvat hebt

Ja ik slik het wel. Ik slik het al jaren ivm medicatie. Dus ik hoef er ook niks voor te betalen. :oops:

Maar ik denk dat ik er wel aan begonnen zou zijn als ik het niet al zou gebruiken.

ja hier slik ik het ook en ook zo rond de 15 euro

maar daar zitten ook vitamines en mineralen bij enzo



trouwens lekker zo’n fris deel!



kunnen we allemaal met een schone lei beginnen :dance:

Als jullie dit niks vinden moet je het even zeggen dank jullie wel !!

Wat slik je voor medicatie dan meis ?

Zo te zien is het hier alweer wat gezelliger geworden :thumbup:

Ik slik foliumzuur sinds ik gestopt ben met de pil enne heb een potje van de apotheek voor maar een paar euro :slight_smile:



Ow enne…ik ben lekker nog steeds niet ongesteld :lol: :lol: :lol:

Ja precies nieuw deel schone lei :wink:



Trouwens ik zat gister mezelf even te verlekkeren op de site van de Hema daar staan zulke leuke dingen op :stuck_out_tongue:

Ik had trouwens het nieuwe boekje van Babywalz dat is ook zo’n boekje waar je je op kan verlekkeren

@Mandy wrote:

Wat slik je voor medicatie dan meis ?


Bedoel je mij? :shifty:

Nou B-tje hier heb je wat :: :: :**: en ik zal voor je :pray: dat het raak is dit keer hoor



Ja Angel :slight_smile:

Hier ook nog niks te bekennen. :inlove: :inlove: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Lach me rot zeg ik had chips genomen van de zenuwen en had niet alles op komt de kat op de burotafel en gaat me chips op zitten eten was een leuk gezicht ff hahaha



b-tje :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray:

@west wrote:

@Mandy wrote:
Ja inderdaad is inderdaad wel zo leuk :slight_smile:



Pfff ook al zo duur joh en is dat alleen foliumzuur meis wat je hebt of zitten er vitamines ofzo bij



Ik hoorde dat je voor 3 of 4 euro een potje bij de kruidvat hebt




Ik slik gravitamon met extra vitamientjes



Zwanger zijn kindje krijgen is nog duurder dus dan kunnen er die potjes ook nog wel bij hahaha




ja die bedoel ik :smiley:

West ook voor jouw wat :: :: :: :: en ook voor jouw zal ik :pray: hoor :slight_smile:



Ik had eergister een heel klein beetje buikpijn maar niet van dat ik ongesteld moet worden ofzo heel raar maar ja afwachten dus maar .



Ik zal het eens opschrijven Gravitamon (van Davitamon toch )

@Mandy wrote:

Ja precies nieuw deel schone lei :wink:



Trouwens ik zat gister mezelf even te verlekkeren op de site van de Hema daar staan zulke leuke dingen op :stuck_out_tongue:

Ik had trouwens het nieuwe boekje van Babywalz dat is ook zo’n boekje waar je je op kan verlekkeren




zie je wel jij bent gewoon erger dan ons allemaal :mrgreen:

daar durf ik nog niet naar te kijken hoor veelste leuk allemaal :wink:

maar o wee als ik straks zwanger ben ! dan koop alle winkels leeg op baby gebied :lol:

@Mandy wrote:





Ik zal het eens opschrijven Gravitamon (van Davitamon toch )




nee deze is niet van davitamon geloof ik

het is een wit doosje met gele opdruk

@Mandy wrote:

West ook voor jouw wat :: :: :: :: en ook voor jouw zal ik :pray: hoor :slight_smile:



Ik had eergister een heel klein beetje buikpijn maar niet van dat ik ongesteld moet worden ofzo heel raar maar ja afwachten dus maar .



Ik zal het eens opschrijven Gravitamon (van Davitamon toch )




Dankje wel mandy !!



Ja gravitamon van davitamon als je het vraagt in de winkel weten ze het gelijk. Yep afwachten maar dat is hier ook nog steeds het geval. Ook ik zal voor jou duimen :thumbup: :thumbup: :pray: :: :: :**:

oh wel dus :oops:

@poeizie wrote:

@Mandy wrote:




Ik zal het eens opschrijven Gravitamon (van Davitamon toch )




nee deze is niet van davitamon geloof ik

het is een wit doosje met gele opdruk




Ja foutje van mij sorry maar als ze het vraagt weten ze het wel hoor in de winkel…