DEEL 3 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

:oops: schaam me dood :stuck_out_tongue: Ik heb al besloten dat ik mijn man thuis laat hahahahahahha en dan lekker alleen ga winkelen hahahahahahah dan hoef ik me niet in te houden



Ja het is zoooo leuk die kleine kleertjes (zoooo sweet) en ik heb in mijn gedachten de babykamer al ingericht (erg hè)

Ga eens hier kijken http://www.anjaharkes.nl/ dan snap je wel waarom hahahahahahhaha

Dankje wel meis :slight_smile: (west)

@Mandy wrote:





Ja Angel :slight_smile:




Ow hihi gaat hier ook ineens zo snel :shifty:

Ik slik normaal een hele lijst :wink:

Thyrax omdat mijn schildklier niet meer werkt

Embrel spuiten

Celebrex

Mtx spuiten

Foliumzuur

voor de reuma

en seroxat voor mijn hyperventilatie en angsten



Maar omdat we nu zwanger willen worden veranderd er van alles.

De mtx spuiten en celebrex zijn gestopt.

Ik heb er andere pilletjes voor gekregen…al werkt dat niet echt :naughty:

De Enbrel spuiten moeten nog gestopt worden

Foliumzuur blijf ik dan nog slikken

en ik moet stoppen met de seroxat

De thyrax blijf ik ook slikken, daar mag ik niet zonder mee



Ik mag gelukkig wel spuitjes prednison gaan halen omdat mijn reuma nu steeds weer erg actief word.



Dus het is even een hele verandering allemaal…maar we doen het voor een geweldig mooi doel :inlove:

@Mandy wrote:

Dankje wel meis :slight_smile: (west)




Graag gedaan meis we zijn er ten slotte om elkaar te helpen.Waar ergens in brabant trouwens ik kom ook uit brabant…hahaha



Nee iets kopen doe ik nog niet dat komt wel als het eenmaal zo ver is we moeten eerst nog gaan verhuizen in de tussentijds dus eigenlijk nog druk genoeg de komende tijd !!!

Ik woon in Deurne meis (naast Helmond)



Nee ik koop ook nog niets hoor want dat brengt ongeluk 8) en kijken is ook erggg leuk hoor hihi

Oh je gaat verhuizen waar ga je naartoe meis ?





Jemig Angel dat is inderdaad een hele lijst zeg ik heb alleen bloeddruktabletten (slik ze alleen niet meer)

Goed mensen ik ga mijn bedje opzoeken … Slaap lekker allemaal en tot morgen

@Mandy wrote:

Ik woon in Deurne meis (naast Helmond)



Nee ik koop ook nog niets hoor want dat brengt ongeluk 8) en kijken is ook erggg leuk hoor hihi

Oh je gaat verhuizen waar ga je naartoe meis ?





Jemig Angel dat is inderdaad een hele lijst zeg ik heb alleen bloeddruktabletten (slik ze alleen niet meer)




Roosendaal woon ik nu en blijf ik ook wonen maar dan een ander huisje en andere kant van roosendaal hahaha Kijken is oh zo leuk ja inderdaad en je hebt trouwens een leuke site ik huur je tegen die tijd wel in hahaha



welterusten mandy !!

@Mandy wrote:

Goed mensen ik ga mijn bedje opzoeken … Slaap lekker allemaal en tot morgen




Ik ga je volgen



Trusten dames :-*

nog een kwartiertje en dan mag ik lekker naar huis



IK VERLANG NAAR ME BEDJE!!!

@poeizie wrote:

nog een kwartiertje en dan mag ik lekker naar huis



IK VERLANG NAAR ME BEDJE!!!




Weltrusten dames ik blijf poeizie nog even gezelschap houden als ze dat wilt

Nog steeds geen :twisted: :twisted: te bekennen hier. En bij jou b-tje??



Ik zal :thumbup: :thumbup: vandaag :pray: :pray: :pray:



Knuff West

Ten eerste goedemorgen mensen :slight_smile:

West is niet mijn site hoor met die schilderingen maar die vond ik een tijd geleden op internet (vind ze geweldig die schilderingen)



Jemig West wat spannend dat er nog geen :twisted: is zeg en B-Tje hoe is het met jouw meis

@Mandy wrote:

Ten eerste goedemorgen mensen :slight_smile:

West is niet mijn site hoor met die schilderingen maar die vond ik een tijd geleden op internet (vind ze geweldig die schilderingen)



Jemig West wat spannend dat er nog geen :twisted: is zeg en B-Tje hoe is het met jouw meis




Oh oke dan hahaha Ja erg spannend nu nog steeds niks en ook geen buikpijn etz dus we zien het wel weer hahaha :wall: :wall:

Op de hoeveelste dag in je cyclus zit je nu West

Woensdag was dag 28 dus nu 30 dagen. En ben stikzenuwachtig nu en er zijn nog steeds geen symtomen dat :twisted: :twisted: er aan zit te komen. Geen buikpijn geen hoofdpijn wat ik normaal wel heb. :wall: :wall: :wall: :wall:

Dan blijf ik voor je :pray: :pray: :pray: hoor :slight_smile: Spannend meis

@Mandy wrote:

Dan blijf ik voor je :pray: :pray: :pray: hoor :slight_smile: Spannend meis




Dankje wel nog steeds geen vuiltje aan de lucht hier en gaat nog steeds goed zo zonder de :twisted: Maar je lichaam kan ook ontzettend veranderden volgens mij. Maar met een spiraaltje had ik in al die jaren een normale cyclus van 28 dagen en nu is hij er uit dus 2 maanden achter elkaar een cyclus van 23 dagen en nu dit dus er kan nog van alles komen denk ik of mijn lichaam houd mij ontiegelijk voor de gek als het niet raak is. :wall: :wall:

Spannend meis en wanneer ga je testen ? Ja ik heb met de pil altijd een cyclus gehad van 28 dagen (normaal met de pil) en nu had ik vorige maand 35 dagen dus daar ga ik nu ook maar vanuit

spannend hoor meiden!

:pray: echt voor jullie dat het raak zal zijn.



pfff nou hier weet ik het even niet meer hoor

heb rond mijn ovulatie een kleine bloeding gehad en met 21 dagen is het dus weer aan het bloeden

zal dus wel niks wezen

het enige licht puntje dat ik heb is dat ik dit keer dus aan 21 dagen zit en geen 7 dagen zoals de laatste keer.

heb ook duidelijk een ovulatie gehad dat bleek uit de ovu test op dag 16 en 17



nouja we boeken vooruit gang en het is nu hopen op de volgende ronde denk ik dan maar.



groetjes renate

Ben je nou gewoon ongesteld geweest Renate of heb je misschien een innestelbloeding gehad ?