DEEL 3 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

@Mandy wrote:

Spannend meis en wanneer ga je testen ? Ja ik heb met de pil altijd een cyclus gehad van 28 dagen (normaal met de pil) en nu had ik vorige maand 35 dagen dus daar ga ik nu ook maar vanuit




Ik heb gisteren een test gedaan en die was negatief en ik denk als het het na het weekende er nog niet is ik maandag of dinsdag dan nog maar een keer test en is ie dan weer negatief dan weet ik het ook niet meer.

@poeizie wrote:

spannend hoor meiden!

:pray: echt voor jullie dat het raak zal zijn.



pfff nou hier weet ik het even niet meer hoor

heb rond mijn ovulatie een kleine bloeding gehad en met 21 dagen is het dus weer aan het bloeden

zal dus wel niks wezen

het enige licht puntje dat ik heb is dat ik dit keer dus aan 21 dagen zit en geen 7 dagen zoals de laatste keer.

heb ook duidelijk een ovulatie gehad dat bleek uit de ovu test op dag 16 en 17



nouja we boeken vooruit gang en het is nu hopen op de volgende ronde denk ik dan maar.



Misschien innestelingsbloed?? Ik merk nu totaal niks wel soms met vlagen wat misselijk maar ik denk dat ik te weinig heb gegeten vandaag krijg niks weg van de zenuwen.Iedere keer als ik iets voel lopen dan ga ik naar de wc en dan is er niks te bekennen echt raar hoor.



groetjes renate

Hier nog geen :twisted: :evil: Heb ook nog niet het idee dat ze komen, maar kan natuurlijk altijd zomaar ineens :shifty: Denk morgen of zondag testen… :pray: :pray: :pray:

@poeizie wrote:

spannend hoor meiden!

:pray: echt voor jullie dat het raak zal zijn.



pfff nou hier weet ik het even niet meer hoor

heb rond mijn ovulatie een kleine bloeding gehad en met 21 dagen is het dus weer aan het bloeden

zal dus wel niks wezen

het enige licht puntje dat ik heb is dat ik dit keer dus aan 21 dagen zit en geen 7 dagen zoals de laatste keer.

heb ook duidelijk een ovulatie gehad dat bleek uit de ovu test op dag 16 en 17



nouja we boeken vooruit gang en het is nu hopen op de volgende ronde denk ik dan maar.groetjes renate




@west wrote:




Misschien innestelingsbloed?? Ik merk nu totaal niks wel soms met vlagen wat misselijk maar ik denk dat ik te weinig heb gegeten vandaag krijg niks weg van de zenuwen.Iedere keer als ik iets voel lopen dan ga ik naar de wc en dan is er niks te bekennen echt raar hoor.




daar is het vanmorgen toch echt te veel voor geweest lijkt mij
smorgens was het een behoorlijke klodder met stolsels
nu lijkt het weer minder te worden :wall:

wat ik hoor van andere mensen is innestelings bloed bijna niks en een iniminie beetje bloed met afscheiding

nouja we wachten het af

@b-tje wrote:

Hier nog geen :twisted: :evil: Heb ook nog niet het idee dat ze komen, maar kan natuurlijk altijd zomaar ineens :shifty: Denk morgen of zondag testen… :pray: :pray: :pray:




Tjee Spannend zeg. Hier met het eten was ik een beetje misselijk en had kokhals neigingen en dat heb ik toch echt nooit van frietjes.



En hier verder geen afscheiding met wat bloed of iets niks te bekennen.

Heb een beetje een opgeblazen gevoel meer niet. Ik denk dat ik na het weekende nog een keer test als ze er nog niet zijn want heb gisteren getest en anders misschien nog te vroeg. Dus wacht het weekende af als hubbie dat ook kan.



Ik ga nu even om boodschappen met hubbie en kijk straks nog wel even of er wat verandert is



Groetjes XXX West

Wat is het in eens rustig hier

Spannend B-tje en West! Hier nog wat hormonen voor jullie:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Laat even weten of het geholpen heeft :wink: !



Groetjes van Anne!

@AnneK wrote:

Spannend B-tje en West! Hier nog wat hormonen voor jullie:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Laat even weten of het geholpen heeft :wink: !



Groetjes van Anne!




Heyyy dankje wel hier is het nu nog eventjes afwachten maar verders nog niks inzicht Vangt alle hormoontjes op hahaha

Jee, dat gaat hard! Gistermiddag toen ik even kwam kijken zaten we nog op pagina 30 en nu al op pagina 4 van een heel nieuw deel!



'n Nieuw deel en weer met frisse moed aan de klets! Zelf vind ik het heel fijn om hier m’n verhaal te kunnen doen. Niemand weet dat ik gestopt ben, dus ik moet soms echt even m’n verhaal kwijt. Alleen m’n verhaal doen kan soms al genoeg zijn om weer even rustig te worden. Thanx meiden!



Ik ga onderhand m’n eigen gebruiksaanwijzing maar eens lezen. Sinds afgelopen zondag is mijn temp ineens gaan stijgen en die blijft nu constant. Ik zit ondertussen op dag 50 en ik voel niks en merk helemaal niks aan mezelf. Van m’n vriend moet ik naar de ha “want het is toch niet normaal dat je bijna 2 wkn overtijd bent en nog steeds negatief test”. Mannen… Ik het hele verhaal uitgelegd, maar volgens mij vindt hij ons lichaam veel te ingewikkeld… :doh: .

Voor mezelf heb ik maar ingezet op een cyslus van een dag of 58. Hopelijk komen dan de :twisted: :twisted: . Dan weten we weer waar we aan toe zijn en kan ik eindelijk weer opnieuw gaan tellen…



B-tje en West, ik hoop voor jullie dat jullie eerder :wink: duidelijkheid krijgen. Een knetter positieve test zou niet verkeerd zijn, twee is nog beter! Veel succes met afwachten en houd ons op de hoogte!



Ik :thumbup: voor jullie!



Groetjes,



Iris

@Iertie wrote:

Jee, dat gaat hard! Gistermiddag toen ik even kwam kijken zaten we nog op pagina 30 en nu al op pagina 4 van een heel nieuw deel!



'n Nieuw deel en weer met frisse moed aan de klets! Zelf vind ik het heel fijn om hier m’n verhaal te kunnen doen. Niemand weet dat ik gestopt ben, dus ik moet soms echt even m’n verhaal kwijt. Alleen m’n verhaal doen kan soms al genoeg zijn om weer even rustig te worden. Thanx meiden!



Ik ga onderhand m’n eigen gebruiksaanwijzing maar eens lezen. Sinds afgelopen zondag is mijn temp ineens gaan stijgen en die blijft nu constant. Ik zit ondertussen op dag 50 en ik voel niks en merk helemaal niks aan mezelf. Van m’n vriend moet ik naar de ha “want het is toch niet normaal dat je bijna 2 wkn overtijd bent en nog steeds negatief test”. Mannen… Ik het hele verhaal uitgelegd, maar volgens mij vindt hij ons lichaam veel te ingewikkeld… :doh: .

Voor mezelf heb ik maar ingezet op een cyslus van een dag of 58. Hopelijk komen dan de :twisted: :twisted: . Dan weten we weer waar we aan toe zijn en kan ik eindelijk weer opnieuw gaan tellen…



B-tje en West, ik hoop voor jullie dat jullie eerder :wink: duidelijkheid krijgen. Een knetter positieve test zou niet verkeerd zijn, twee is nog beter! Veel succes met afwachten en houd ons op de hoogte!



Ik :thumbup: voor jullie!



Groetjes,



Iris




Tuurlijk houd ik jullie op de hoogte uiteraard… Jij ook heel veel sterkte met zo veel dagen ik zou er niet goed van worden in ieder geval en hopen dat het voor ons niet zo lang gaat duren met afwachten. Weet op dit moment niet wie het erger heeft hubbie of ik hahaha

We wachten wel af en testen na het weekende maar weer als ze er nog niet gearriveerd

jeetje wat houden jullie het spannend zeg!

nu maar hopen op een super positieve test

Ja inderdaad…B-tj. Ook hier nog geen :twisted: :twisted: te bekennen.



:wall: :wall: :wall:

hallo meiden,

deel drie alweer.

Het gaat ontzettend snel allemaal.

Hier is alles goed. zwangerschapskwaaltjes komen mooi op en de hormonen gieren door mijn lijf dus voor jullie :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Greetz Coor

fijn dat het zo goed gaat coor

lekker genieten hoor de 9 maanden zijn om voor je er erg in hebt



hier weet ik het niet meer hoor

na mini bloedingkies nu helemaal niks meer van te merken

en is het weer zoals anders

echt heel erg vaag allemaal :eh: :wall:



of ik heb een mini ongi gehad of uhhhhh ik weet niet



laten we maar van het eerste uit gaan dat is wel het rieelste

@poeizie wrote:

fijn dat het zo goed gaat coor

lekker genieten hoor de 9 maanden zijn om voor je er erg in hebt



hier weet ik het niet meer hoor

na mini bloedingkies nu helemaal niks meer van te merken

en is het weer zoals anders

echt heel erg vaag allemaal :eh: :wall:



of ik heb een mini ongi gehad of uhhhhh ik weet niet



laten we maar van het eerste uit gaan dat is wel het rieelste




Ik zou het ook niet weten meiss



Hier net naar de wc geweest en een paar druppels bloed in mijn broekje dus ik denk dat ze wel door gaan zetten kan ook niet anders. Dus op naar de volgende ronde. Ik laat mijn banner nog wel even zo staan tot dat ze echt door zetten

als je daar van uitgaat kun je in elk geval niet teleur gesteld gaan worden.



Ik word niet goed van me zelf ik ben zo kriegel en emotioneel op dit moment. Ben ik gewoon niet van me zelf gewend. Ik voel me echt zo raar.

@lyka wrote:

als je daar van uitgaat kun je in elk geval niet teleur gesteld gaan worden.



Ik word niet goed van me zelf ik ben zo kriegel en emotioneel op dit moment. Ben ik gewoon niet van me zelf gewend. Ik voel me echt zo raar.




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@west wrote:

@poeizie wrote:
fijn dat het zo goed gaat coor

lekker genieten hoor de 9 maanden zijn om voor je er erg in hebt



hier weet ik het niet meer hoor

na mini bloedingkies nu helemaal niks meer van te merken

en is het weer zoals anders

echt heel erg vaag allemaal :eh: :wall:



of ik heb een mini ongi gehad of uhhhhh ik weet niet



laten we maar van het eerste uit gaan dat is wel het rieelste




Ik zou het ook niet weten meiss



Hier net naar de wc geweest en een paar druppels bloed in mijn broekje dus ik denk dat ze wel door gaan zetten kan ook niet anders. Dus op naar de volgende ronde. Ik laat mijn banner nog wel even zo staan tot dat ze echt door zetten




jammer hoor

maar als het door zet weet je tenminste waar je aan toe bent



tis om kriegel van te worden



wat ik wel lekker vind is dat als dit mijn ongi was het wel zo mag blijven

hihihihi kort en bijna niks van te merken

en de cyclus was ook weer een aantal dagen langer als vorige keer

dus alleen maar vooruitgang geboekt

nieuwe ronde nieuwe kansen :wink:

iedere schutter heeft in zijn eigen temp moeten leren raak schieten :lol:

Dus heb ik dan een cyclus gehad van 31 dagen pffff maar ja ik ben in ieder geval nu wel blij dat ik weet waar ik aan toe ben gelukkig die onzekerheid is ook niet alles. Als de jouwe zo kort zijn is dat wel lekker poeizie Wil ik ook wel hahahaha

Precies zelfde verhaal als jou west…Vanmiddag getest en negatief…nog geen 4 uur later verloor ik al de eerste druppels bloed…pfffffft :cry: Zal wel gaan doorzetten heb ik het gevoel… Volgende NOD zal dan denk ik 18 april zijn…