DEEL 3 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

he gatsie echt zwaar balen hoor :frowning:



op naar de volgende ronde

frisse start net nieuwe kansen :-*

@b-tje wrote:

Precies zelfde verhaal als jou westā€¦Vanmiddag getest en negatiefā€¦nog geen 4 uur later verloor ik al de eerste druppels bloedā€¦pfffffft :cry: Zal wel gaan doorzetten heb ik het gevoelā€¦ Volgende NOD zal dan denk ik 18 april zijnā€¦




Ik blijf gewoon nu nog uit gaan van af 28 dagen en vanaf morgen dus nu pas de eerste druppels dus nog niet een door gezette ongi

HƃĀØ wat vervelend meiden :frowning: Nou hier :: :: :**: voor de volgende ronde hoor :pray:

@Mandy wrote:

HƃĀØ wat vervelend meiden :frowning: Nou hier :: :: :**: voor de volgende ronde hoor :pray:




Dankje wel zit nu chocolade te eten pfffffffff

Daā€™s balen zeg!



Maar inderdaad: nieuwe ronde, nieuwe kansen en weer met frisse moed er tegenaan :wink: !



Reken maar zo: ik ben jaloers op jullieā€¦ ik wacht nog steeds op het einde van mijn lange 2e ronde (want de kans dat het raak is is wel heeeel erg klein).



Goed weekend allemaal!



Groetjes,



Iris

Het heeft nog niet echt doorgezet mijn menstruatie. Tis eigenlijk vanaf 18.00 vanavond tot nu toe maar een miniveegje geweestā€¦Heb geen illussiesā€¦zal morgen wel doorzettenā€¦

@b-tje wrote:

Het heeft nog niet echt doorgezet mijn menstruatie. Tis eigenlijk vanaf 18.00 vanavond tot nu toe maar een miniveegje geweestā€¦Heb geen illussiesā€¦zal morgen wel doorzettenā€¦




Bij mij gisteren ook niet maar ik ging vanmorgen naar de wc en zat onder dus nu maar een super tampon erin gedaan en ik zag lijk bleek zei mijn man dus ik doe het lekker rustig aan maar ik heb als nog geen buikpijn wel moe maar dat ben ik altijd als ik ongi ben. Liever wat moe als knallen van de buikpijn of hoofdpijn.

o getver erg is dat he

had ik afgelopen 2 cyclussen ook

en dan ook zo lekker vlak na elkaar 18 en 7 dagen zodat je ook nog eens amper kan bijkomen

echt ik verbaasde me er over dat ik nog niet was leeg gebloed

en dacht dat er geen einde aan zou komen.



maar gelukkig hield het na 7 dagen opā€¦ pfffff

stond al met een groote pot ijzer tabletten in me hand bij de kruidvat

was echt niet normaal meer :shock: :frowning:



tis bij mij nu dus ook goed door gezet maar is veeeeeel minder heftig als dus de voorgaande keren dus haal weer een beetje opgelucht adem

bah wat kan je een hekel aan je ongi hebben zeg

@poeizie wrote:

o getver erg is dat he

had ik afgelopen 2 cyclussen ook

en dan ook zo lekker vlak na elkaar 18 en 7 dagen zodat je ook nog eens amper kan bijkomen

echt ik verbaasde me er over dat ik nog niet was leeg gebloed

en dacht dat er geen einde aan zou komen.



maar gelukkig hield het na 7 dagen opā€¦ pfffff

stond al met een groote pot ijzer tabletten in me hand bij de kruidvat

was echt niet normaal meer :shock: :frowning:



tis bij mij nu dus ook goed door gezet maar is veeeeeel minder heftig als dus de voorgaande keren dus haal weer een beetje opgelucht adem

bah wat kan je een hekel aan je ongi hebben zeg




Ja had vanmorgen dus een super tampon gebruikt en 2 uur later zat ik weer onder dus maar een superplus tampon gebruikt en een maandverband erbij ingelegt pfff maar geen buikpijn en dat had ik wel toen ik een spiraaltje had. Nu was het weer wat minder en maar weer een super gebruikt pfffffff gelukkig ben ik morgen nog vrij en dat vind ik wel fijn.En dan dinsdag hoop ik dat het weer wat minder word pfffff

het heeft zich echt heftig door gezet. Gelukkig heb je gn hoofdpijn.

hoe voel je je nu verder

@lyka wrote:

het heeft zich echt heftig door gezet. Gelukkig heb je gn hoofdpijn.

hoe voel je je nu verder




Verder heel goed alleen dat ik extra naar de wc moet nu om me te verschonen om de 2 uur zo iets. Maar verders geen hoofdpijn of buikpijn en eetlust is ook weer wat meer vandaag vanmiddag in de buitenlucht geweest dus dat was heerlijk. En hoe is het met jou? Alles nog goed?

Nou West, jij wordt door je lichaam wel heel duidelijk met de neus op de feiten gedrukt :? Hopelijk wordt het snel minder.



Dat ongesteld zijn is, volgens mij in ieder geval, uitgevonden door een man. Ik kan me niet voorstellen dat er 1 vrouw is die zich dit zelf maandelijks aandoet. Een ander ā€œseintjeā€ van het lichaam was toch ook goed geweest? :wink:



Hopelijk ga je een succesvolle nieuwe ronde in!



Groetjes,



Iris

@Iertie wrote:

Nou West, jij wordt door je lichaam wel heel duidelijk met de neus op de feiten gedrukt :? Hopelijk wordt het snel minder.



Dat ongesteld zijn is, volgens mij in ieder geval, uitgevonden door een man. Ik kan me niet voorstellen dat er 1 vrouw is die zich dit zelf maandelijks aandoet. Een ander ā€œseintjeā€ van het lichaam was toch ook goed geweest? :wink:



Hopelijk ga je een succesvolle nieuwe ronde in!



Groetjes,



Iris




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Iertie wrote:

Nou West, jij wordt door je lichaam wel heel duidelijk met de neus op de feiten gedrukt :? Hopelijk wordt het snel minder.



Dat ongesteld zijn is, volgens mij in ieder geval, uitgevonden door een man. Ik kan me niet voorstellen dat er 1 vrouw is die zich dit zelf maandelijks aandoet. Een ander ā€œseintjeā€ van het lichaam was toch ook goed geweest? :wink:



Hopelijk ga je een succesvolle nieuwe ronde in!



Groetjes,



Iris




Dankje wel.



Ja ik word erg met mijn neus op de feiten gedrukt maar geluukig ben ik er niet ziek van dat scheelt ook weer heb liever dit dan buikpijn of hoofdpijn en er dood ziek van zijnā€¦ Maar op naar de volgende ronde !!!



Groetjes West XXX

Ben ik weerā€¦Ben behoorlijk aan de naproxen laatste dagenā€¦En dan heb ik nog de eerste les van buikdansen vandaagā€¦ Ik loop echt helemaal leeg heb ik het gevoel en alles doet me zeerā€¦ Heb het er op zich wel voor over hoorā€¦Vind het alleen erg irri dat ik 1 tot 2 weken voor mijn NOD zo last heb vanb me buik. Ben gewoon maar 1 week per maand klachtenvrijā€¦ Grrrrr met de pil dus nooit last van gehadā€¦



west: Ik zie dat jij uitgegaan bent van het gemiddelde van je cycli. Ik ben van het veiligste uitgegaan, dus van 31 dagenā€¦ Kan het me ook nooit tegenvallenā€¦ :oops:



xxxx

Wat is het hier weer stil :cry:

Hoe is het met iedereen ?



Hier zijn gangetje heb al twee dagen weer keelpijn en hoofdpijn :frowning: en hoest de longen uit mijn lijf (ben net een zeehond)

Iedere keer denk ik dat ik de griep ga krijgen maar iedere keer zet het niet door .Dus ik hoop dat het nu eens doorzet zodat ik er niet iedere keer een paar dagen last van heb en dat ongeveer vier keer in de maand :frowning:

@b-tje wrote:

Ben ik weerā€¦Ben behoorlijk aan de naproxen laatste dagenā€¦En dan heb ik nog de eerste les van buikdansen vandaagā€¦ Ik loop echt helemaal leeg heb ik het gevoel en alles doet me zeerā€¦ Heb het er op zich wel voor over hoorā€¦Vind het alleen erg irri dat ik 1 tot 2 weken voor mijn NOD zo last heb vanb me buik. Ben gewoon maar 1 week per maand klachtenvrijā€¦ Grrrrr met de pil dus nooit last van gehadā€¦



west: Ik zie dat jij uitgegaan bent van het gemiddelde van je cycli. Ik ben van het veiligste uitgegaan, dus van 31 dagenā€¦ Kan het me ook nooit tegenvallenā€¦ :oops:



xxxx




balen voor je zeg bt-tje dat je er zoā€™n last van hebt ik heb nu op dit moment nergens geen last van wel gisteren erg gevloeid nu al weer iets minder en kan het allemaal wat langer blijven zitten. Maar geen buikpijn of hoofdpijn en dat terwijl ik toen een spiraaltje had overal last van had.

Ik houd 28 dagen aan en houd er rekening mee dat het ook langer kan zijn de volgende keer. Ik blijf positief en laat het gewoon op 28 staan.

XXXXX West

@Mandy wrote:

Wat is het hier weer stil :cry:

Hoe is het met iedereen ?



Hier zijn gangetje heb al twee dagen weer keelpijn en hoofdpijn :frowning: en hoest de longen uit mijn lijf (ben net een zeehond)

Iedere keer denk ik dat ik de griep ga krijgen maar iedere keer zet het niet door .Dus ik hoop dat het nu eens doorzet zodat ik er niet iedere keer een paar dagen last van heb en dat ongeveer vier keer in de maand :frowning:




Ja het is hier erg stil dat klopt. Ik ben vandaag vrij en heb al wat wasje gedraaid en ben nu nog bezig. Dat is minder dat je wat keelpijn en hoofdpijn hebt.Hopelijk zet het door of blijft het weg voor je want 4 keer in de maand is geen pretje. Waar is eigenlijk de rest gebleven ik mis volgens mij wel een paar mensen. leonie en manon enzo Hoe gaat het met jullie meiden ???



Groetjes West

Ja inderdaad meis ik miste er ook al een paar :o Ik zie wel verschillende mensen die eerst bij januari stoppers waren kletsen op andere forum delen ( erg jammer)



Hoe is het trouwens met de zwangere dames van Januari stoppers ? Alles goed met jullie

@Mandy wrote:

Ja inderdaad meis ik miste er ook al een paar :o Ik zie wel verschillende mensen die eerst bij januari stoppers waren kletsen op andere forum delen ( erg jammer)



Hoe is het trouwens met de zwangere dames van Januari stoppers ? Alles goed met jullie




Het is wel erg jammer ja dat er veel meiden niet meer met ons mee schrijven maar ja we zien het wel waneer ze weer komen. Zwangere dames gaan verder kletsen vaak bij andere omdat die dan ook zwanger zijn. Maar van manon en van leonie heb ik nog niks vernomen dat ze zwanger zijn vandaar ik het vroeg.