DEEL 3 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

hoi meiden,

Ik blijf me gewoon af en toe in de gesprekken mengen hoor ondanks dat ik zwanger ben.

Greetz

Fijn dat je hier gewoon blijft mee kletsen hoor :slight_smile: Hoe is het met je meis en hoe voel je je

@lyka wrote:

hoi meiden,

Ik blijf me gewoon af en toe in de gesprekken mengen hoor ondanks dat ik zwanger ben.

Greetz

Ja leuk moet je doen is erg gezellie !!! Ik voel me op en toppie vandaag !!Weinig kwaaltjes van de menstruatie. Vandaag nog maar 2 super tampons verwisseld dus gaat de goede kant weer op !!!

Groetjes West.

ik ben super misselijk en heb op dit moment een innige relatie met de wcpot maar verder gaat het goed. Ben nu aan het werk of teminste ik ben aanwezig

@lyka wrote:

ik ben super misselijk en heb op dit moment een innige relatie met de wcpot maar verder gaat het goed. Ben nu aan het werk of teminste ik ben aanwezig

Sjee dat is wat minder meid maar ja de bekende kwaaltjes komen bij jou dus ook al boven water. Maar je weet het is voor een goed doel en hoop voor je dat het wat minder word want boven die pot hangen is ook niet alles en ik weet dat je je dan nog beroerder voelt of heb jij dat niet?

Ik ga koken nu ik kijk vanavond weer wel ffkes of er wat bijgekletst is. Coor werk ze nog meid en doe lekker rustig aan XXXXX knufff

Groetjes West

Hallo harde kern van de januari-stoppers!

Ja, ik had ook al het idee dat ik sommige namen al een tijdje niet gezien had…

Persoonlijk zou ik het heel leuk vinden als Manon weer eens kwam kijken, misschien dat ze dan gelijk het lijstje in dit deel kan invoegen.

Mijn NOD-datum kan blanco blijven want ik weet 't niet.

Een banner zit er voor mij voorlopig ook niet in met een gemiddelde cyclusduur van 46 dgn tot nu toe… (39 en tot nu toe 53) Hij gaat maar tot 44! :cry:

'k Heb me voorgenomen dat ik binnenkort toch een keer bij mijn ha op visite gaat als het zo blijft gaan. Ik wil best afwachten en “oefenen”, geen probleem zelfs :wink:, maar ik dwaal zo wel behoorlijk af van 28 dgn. Ik weet dat je door de pil nog wel een half jaar ontregeld kunt zijn, maar voor ik met de pil begon had ik ook al lange cyclussen (alleen vond ik het toen niet erg; wel gemakkelijk zelfs…)

Nou ja, we wachten gewoon af… :?

Misschien kom ik vanavond nog even kijken.

Groetjes,

Iris

Jemig Iris dat is inderdaad wel heel erg veel zeg :o Wanneer is je laatste menstruatie geweest joh

Ja het lijkt mij ook wel gezellig om Manon weer eens te spreken , Ben benieuwt hoe het met haar is

Weten jullie trouwens dat die banner in de war is :o Want mij nod is a.s zaterdag want dan zijn de 35 dagen om en niet over 6 dagen zoals daar staat . Misschien heeft die banner last van het schikkeljaar :stuck_out_tongue:

@Mandy wrote:

Weten jullie trouwens dat die banner in de war is :o Want mij nod is a.s zaterdag want dan zijn de 35 dagen om en niet over 6 dagen zoals daar staat . Misschien heeft die banner last van het schikkeljaar :stuck_out_tongue:

Mijn banner liep ook op een geven moment 2 dagen voor uit terwijl dat niet de bedoeling was. Je kunt opnieuw invoeren als je dat makelijk vind en dan gewoon waneer je je laaste ongi hebtgehad en dan eens kijken wat ie dan doet en anders kun je het gewoon zo laten staan.

Ik heb trouwens sinds vandaag weer redelijk goed kunnen eten.

Groetjes West

Hoi Mandy,

Mijn laatste menstruatie was nog net dit jaar :wink: … Nee, gekheid. 27 Januari ben ik voor het laatst ongesteld geworden ('k kan het me bijna niet meer herinneren…)

'k Heb mijn banner verbannen :eh:

Zo, nu maar eens de keuken in om wat te eten in elkaar te flansen. Vriendje komt zo thuis en zal wel uitgehongerd zijn…

Misschien tot vanavond!

Groetjes,

Iris

West : Je moet toch de eerste dag van je vorige menstruatie ingeven of heb ik het nu fout :o

Jemig Iris dat is al bijna 2 maanden geleden joh ! En wijst ook niks uit naar een bijna menstruatie ?

@Mandy wrote:

West : Je moet toch de eerste dag van je vorige menstruatie ingeven of heb ik het nu fout :o

Jemig Iris dat is al bijna 2 maanden geleden joh ! En wijst ook niks uit naar een bijna menstruatie ?

yep eerste dag menstruatie heb ik ook gedaan.maar op een gegeven moment liep hij voor hahaha. verder heb ik net een vreet bui gehad heb een halve reep chocolade naar binnen gewerkt pffffffff Maar hier 1 voordeel ik kom niet aan ik blijf op mijn zelfde gewicht kan eten wat ik wil.

Hoi Mandy,

Zoals ik in het vorige deel al een heb beschreven ging ik na mijn eerste cyclus van 39 dgn opnieuw uit van 39 dgn. En echt netjes 14 dgn vantevoren steken onderin m’n buik. Ik denk nog: zal ik nu voor 't eerst mijn ovu hebben gevoeld? We hadden netjes geklust, dus ik had hele goede hoop. M’n temp ging ook netjes omhoog (niet veel, maar toch). Op dag 38 had ik het gevoel alsof ik ieder moment mega ongesteld kon worden… Not! Ook op dag 39 niks en na een aantal dagen begon ook het vreemde gevoel in m’n onderbuik af te zakken. Ik: :eh: :think: . Wat nu? Ik heb nooit korte cyclussen gehad, maar ik had er, voor zover ik weet, ook nog nooit 1 overgeslagen. Twijfel alom. Schiet op dag 45 ineens m’n temp weer omhoog, nu ±0,5° hoger dan “gemiddeld”. Ik zit vandaag op dag 53, dus ik hoop dat ik over een week hartstikke ongesteld ben of een positieve test heb (erg klein kansje, klusstop ingelast: vriendje was ziek). 'k Heb tot nu toe een paar testen gedaan die steeds negatief waren. 'k Heb nog niet vaak op de :evil: :evil: staan wachten, maar ze zijn nu meer dan welkom. Hebben we eindelijk duidelijkheid en kan ik ein-de-lijk weer opnieuw beginnen met tellen…

't Is een heel verhaal, maar zo staat het er voor bij mij op dit moment.

Groetjes,

Iris

Hé West!

Pas op hoor! Ik had dat ook altijd dat ik kon eten wat ik wou, d’r kwam toch niks bij. Was helaas toch ineens afgelopen. 'k Heb me een hele tijd kunnen gedragen, maar begin de laatste weken toch ook weer snaaibuien te ontwikkelen… Snel de kop weer indrukken!

Maareh… geniet ervan :wink:

Groetjes,

Iris

pfffff jemig meis ! Nou ik hoop dat je snel wat zekerheid hebt hoor ongesteld en ik hoop natuurlijk zwanger :: :: :**:

wat een gedonder met de cyclussen. Ik kan mij niet herinderen dat ik daar last van gehad heb toen ik met de pil ben gestopt.

Dat is inmiddels al weer bijna 4 jaar geleden. Was toen natuurlijk ook niet bezig om een kindje te maken dus misschien dat ik daar door niet heb gemerkt dat mijn cyclus toen in de war was.

Ik hoop voor iedereen dat de cyclus gauw op orde komt.

Dan kun je toch iets gerichter schieten om het zo maar te zeggen.

Heb trouwen wel ergens gelezen dat er een homeopatisch middel is dat kan helpen. Zal eens kijken of ik het terug kan vinden

Hoi Lyka,

Dat van dat “gerichter schieten” is een hele goeie! :stuck_out_tongue:

M’n vriend, de ziel, vraagt zich ook af of hij “nou nog niet raak geschoten heeft”… :inlove: :inlove:

't Is zo’n lieverd…

Verstand en gevoel willen nog wel eens lijnrecht tegenover elkaar komen te staan als e.e.a. zo’n groot vraagteken is.

Maar ja, zoals de laatste (bijna) 2 maand: we wachten af…

Groetjes,

Iris

Mijn cycli gaan ook nog omhoog…(22-29-31) Al is het niet zo extreem zoals bij sommigen van jullie… Die vreetbuien heb ik ook last van en kan het ook al aardig merken aan mijn broeken. Bij 2 broeken zijn de knopen al gaan vliegen :roll: :lol: Toch maar meer op gaan letten dus… :wink:

ik kan mijn spijkerbroeken ook al niet meer dicht krijgen, moet met elastiekjes werken.

Een poosje terug hadden we het in deel twee over dat een orgasme bij de vrouw de kans op een zwangerschap kon vergroten. Heb het eens geprobeerd en het werkt wel zie het resultaat bij mijn banner. HAHA :smiley:

zie bericht hier boven. Dat zou kunnen helpen met gericht schieten dus mannen beter je best doen.HIHI