DEEL 3 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

tip voor je mannetje :?: :?: :?: :smiley: :smiley: :smiley:

'k Zal het doorgeven… :smiley: :slight_smile: :mrgreen: :slight_smile: :smiley:

Helaas voor hem vandaag even geen poeha aan mijn lijf: ben snipverkouden en heb een behoorlijk zere keel. Lang leve het voorjaar (lekker allergisch voor “buiten” en ik wil eigenlijk geen medicijnen gaan gebruiken, dus dat wordt afzien deze zomer…)

das balen die hooikoorst.

Ik moet nog 59 min werken dan ben ik lekker vrij. Morgen mag ik tot 01.00 werken en over morgen ook dan ben ik lekker 4 dagen vrij lekker lang weekend.

Hoi meiden,

Ik wou even zeggen dat ik elke dag nog lees wat jullie schrijven en ik leef enorm met jullie mee. Hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger zijn. Ik heb af en toe ook dagen dat ik enorm misselijk ben maar goed dat hoort er nu eenmaal bij. Hier dan nog een paar voor jullie :: :: :: :: :: :: :: :: :**: . Hopende dat het werkt. Ik heb overmorgen mijn eerste echo dus dat wordt een spannende dag. Liefs Helma

@helma wrote:

Hoi meiden,

Ik wou even zeggen dat ik elke dag nog lees wat jullie schrijven en ik leef enorm met jullie mee. Hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger zijn. Ik heb af en toe ook dagen dat ik enorm misselijk ben maar goed dat hoort er nu eenmaal bij. Hier dan nog een paar voor jullie :: :: :: :: :: :: :: :: :: . Hopende dat het werkt. Ik heb overmorgen mijn eerste echo dus dat wordt een spannende dag. Liefs Helma

Heyy,

Dat is leuk helma. Vangt de :: :: ::

Als je de echo hebt gehad laat je dan eventjes weten hoe het is gegaan ben erg benieuwd. Hopelijk is alles goed en kun je echt lekker veel gaan genieten van je zwangerschap… :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Hey West…ik ben voor jullie bezig hoor :wink:

Maar er zijn niet zoveel NODs meer bekend

KLUSSERS

NICKNAME NAAM LEEFTIJD KINDJE NOD

Nonnie Manon 25 jaar 2e 26-mrt

Leonie79 Leonie 26 jaar 1e ??

Blondje Diana 24 jaar 1e ??

Poeizie Renate 24 jaar 1e ??

Rietje Gaby 27 jaar 1e 2-apr

Lyka Cora 27 jaar 1e ??

Lindaa Linda 23 jaar 1e ??

Iertie Iris 27 jaar 1e ??

West West 28 jaar 1e ??

Liefmusje Suzanne 30 jaar 1e ??

Mandy Mandy 29 jaar 1e ??

B-tje Brigitta 28 jaar 1e ??

oeoeoeoe uhm mijn nod is 18 april geloof ik :wink:

@b-tje wrote:

oeoeoeoe uhm mijn nod is 18 april geloof ik :wink:

Oke dank je wel :thumbup:

Hier alvast de deel voor de zwangeren, moet iemand even in het 1e bericht plaatsen, dat kan ik niet.

Misschien leuk om de uitgerekende datum erbij te doen?

Met de klus gedeeltje wacht ik nog even tot ik meer info heb van de NOD, goed??

Liefs :-*

Ok is goed lyka is ook zwanger nu in de tussentijds. Mijn nod is 14 april. En 1 ste kindje en ben 28 jaartjes jong hahaha

Was net ff bezig om te kijken of ik het in deel 1 krijg maar weet niet hoe weet iemand dat ???

Whow wat een mooie bewerking West van de zwangeren

Mijn Nod dat is 25 maart , ik ben 29 en ga voor de 1ste

Ja ik had het gezien bij de september oktobers klussers en ze bood het zelf aan hahaha LIEF IS ZE HE!!!

Sorry ik bedoelde Angèl ipv West :oops:

@Mandy wrote:

Sorry ik bedoelde Angèl ipv West :oops:

Weet jij hoe het moet om het op pagina 1 te krijgen ???

Ik zit al te copieren enzo maar dat plakken op pagina 1 lukt niet grrrrr

Jou nod komt er zo aan zie ik mandy :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray:

Nee je krijgt hem niet meer op de 1ste pagina want dat moet meteen gebeuren zodra je bij pagina 1 bent begonnen en anders moet je wachten tot het volgende deel

Een leuk tip trouwens voor mensen die hun zwangerschapstest willen bewaren

Heb je thuis een zwangerschapstest gedaan, dan vind je het misschien leuk om die te bewaren voor later. Smeer het staafje in met blanke nagellak en de uitslag blijft zichtbaar

@Mandy wrote:

Nee je krijgt hem niet meer op de 1ste pagina want dat moet meteen gebeuren zodra je bij pagina 1 bent begonnen en anders moet je wachten tot het volgende deel

Een leuk tip trouwens voor mensen die hun zwangerschapstest willen bewaren

Heb je thuis een zwangerschapstest gedaan, dan vind je het misschien leuk om die te bewaren voor later. Smeer het staafje in met blanke nagellak en de uitslag blijft zichtbaar

Het is gelukt en ik weet nu hoe het moet staat wel niet boven aan maar het staat er nu wel !!!

Kijk even op pagina 1 als jullie willen en zeggen of je het leuk vind ja of nee

:o Wat goed van je zeg super hoor

Hè weet iemand wat je temperatuur is als je koort of verhoging hebt ?

@Mandy wrote:

:o Wat goed van je zeg super hoor

Hè weet iemand wat je temperatuur is als je koort of verhoging hebt ?

Dankje wel… koorts is meestal 39 a 40 graden dacht ik zelf verhoging kan verschillend zijn ligt er ook aan wat voor temp je normaal hebt.

Ok dankje wel ! Ik ben namelijk zo beroerd als een hond (woef :mrgreen: )