@Mandy wrote:
Ok dankje wel ! Ik ben namelijk zo beroerd als een hond (woef :mrgreen: )
Dat is minder meis beterschap ermee wat vind jij van plaatje 2 voor de klussers ??? p[ pagina 1
@Mandy wrote:
Ok dankje wel ! Ik ben namelijk zo beroerd als een hond (woef :mrgreen: )
hoihoi,
Mooiiii angel hoe je dat gedaan hebt met de zwangerenlijst :inlove: :thumbup:
West ik vind het een mooi plaatje. Misschien een stukkie kleiner? Maar denk dat dit formaat in eerste instantie was om te laten zien toch? :inlove:
Beterschap Mandy!
xxx
@west wrote:
Ok is goed lyka is ook zwanger nu in de tussentijds. Mijn nod is 14 april. En 1 ste kindje en ben 28 jaartjes jong hahaha
Was net ff bezig om te kijken of ik het in deel 1 krijg maar weet niet hoe weet iemand dat ???
@west wrote:
Ja ik had het gezien bij de september oktobers klussers en ze bood het zelf aan hahaha LIEF IS ZE HE!!!
Sorry ik bedoelde Angèl ipv West :oops:
@west wrote:
@b-tje wrote:hoihoi,
West ik vind het een mooi plaatje. Misschien een stukkie kleiner? Maar denk dat dit formaat in eerste instantie was om te laten zien toch? :inlove:
Beterschap Mandy!
xxx
Ja moet ik even kijken hoe ik dat moet doen want deze stond al in mijn afbeeldingen dus ik kijk eventjes of dat gaat maar ik wacht ook de andere af wat hun er van vinden anders doe ik het voor niks als de rest het niet mooi vind.
@AngèlenRob wrote:
@west wrote:Ik heb hem nu kleiner kunnen maken hahahahahaahahahahahaahaha Ik ga nu ff strijken bah bahJa ik had het gezien bij de september oktobers klussers en ze bood het zelf aan hahaha LIEF IS ZE HE!!!
:oops: :oops: Haha niet overdrijven hè :shifty:
@Mandy wrote:Sorry ik bedoelde Angèl ipv West :oops:
Goed hoor![]()
@b-tje wrote:
hoihoi,
xxx
@west wrote:
@AngèlenRob wrote:@west wrote:Ik heb hem nu kleiner kunnen maken hahahahahaahahahahahaahaha Ik ga nu ff strijken bah bahJa ik had het gezien bij de september oktobers klussers en ze bood het zelf aan hahaha LIEF IS ZE HE!!!
Goed hoor![]()
@AngèlenRob wrote:
@west wrote:@AngèlenRob wrote:@west wrote:Ik heb hem nu kleiner kunnen maken hahahahahaahahahahahaahaha Ik ga nu ff strijken bah bahJa ik had het gezien bij de september oktobers klussers en ze bood het zelf aan hahaha LIEF IS ZE HE!!!
Goed hoor![]()
Suc6 met strijken :silenced:
Ik ga verder met poetsen…alleen woonkamer en slaapkamer stofzuigen en dan de badkamer nog poetsen :roll:
Hallo angel en rob.
Ik hoor inderdaad ook bij de zwangeren. Mijn naam is Cora en ben zwanger van ons eerste kindje. Ik ben 27 lentes jong.
Het is een hele mooie lijst. Het zou leuk zijn als de andere zwangeren zich ook nog af en toe zouden melden dan konden we ook een lijst maken met de uitgerekende data’s.
Greetz Coor
Trouwens :thumbup: voor de lijst
@lyka wrote:
Hallo angel en rob.
Ik hoor inderdaad ook bij de zwangeren. Mijn naam is Cora en ben zwanger van ons eerste kindje. Ik ben 27 lentes jong.
Het is een hele mooie lijst. Het zou leuk zijn als de andere zwangeren zich ook nog af en toe zouden melden dan konden we ook een lijst maken met de uitgerekende data’s.
Greetz Coor
Trouwens :thumbup: voor de lijst
goede avond allen
zie dat er hier druk aan de knutsel is voor de klus en zwanger lijstjes
ik weet nu bij god niet wat ik moet doen als nieuwe NOD
vloei nog steeds een beetje
heel vervelend , het loopt er zeg maar niet uit ofzo heb ook meestal wel een schoon inlegkruisje maar als ik dan een tampon in doe dan zit er bloed aan
echt heel vaag :wall: dacht namelijk dat ik niet meer ongi was maar waarscheinlijk dus nog wel heel ligt
of niet, of wel , of niet , of wel :doh:
hier word je toch niet lekker van !
nouja goed gaat wel weer over voor ik een jongetje word … hoop ik :mrgreen:
@AngèlenRob wrote:
Voor de lijst ik ben 15 nov uitgerekend. Teminste als ik uitga van mijn laatste ongi. Dat was 10 feb bij een cyclus van 26 dagen.
Op 11 april ga ik voor het eerst naar de verloskundige en als het goed is krijg ik dan ook de 1e echo dus dan weet ik het zeker
@lyka wrote:
Voor de lijst ik ben 15 nov uitgerekend. Teminste als ik uitga van mijn laatste ongi. Dat was 10 feb bij een cyclus van 26 dagen.
Op 11 april ga ik voor het eerst naar de verloskundige en als het goed is krijg ik dan ook de 1e echo dus dan weet ik het zeker
@lyka wrote:
Wow wat een mooie lijstjes!
Laat mijn NOD maar open, ik heb geen idee.
O ja, ik heb weer wat en ben weer op zoek naar wijze raad…
9 Dgn geleden (dus dag 45 van m’n cyclus) steeg mijn temp ineens, ondanks dat ik het helemaal niet verwachtte. Dus ik denk: yes, over 14 dgn :evil: :evil: en dan met frisse moed de 3e ronde in. 't Is een niet zo smakelijk verhaal maar 'k moet het even kwijt.
Vanmorgen, ik had echt helemaal nergens last van, een “roze” inlegkruisje. Oké, weten we dat ook weer. Bij het afvegen niets te zien. Later op de dag heel licht roze aan het toiletpapiertje… Verder niks. Nu vanavond weer roze inlegkruisje. Huh?
Dit heb ik nog nooit gehad: als de :evil: :evil: komen, dan lopen er een paar voorop en komt het hele leger er vlak achteraan . Nooit roze…
Aan het eind van de middag even buikpijn gehad, maar da’s nu ook weer weg. 5 Dgn voor het stijgen van m’n temp voor 't laatst geklust…
Ik ging uit van jammer maar helaas voor deze lange ronde, maar er zit nu toch weer een heel klein stemmetje in m’n achterhoofd…
Verder ben ik helemaal niet ongeduldig en nieuwsgiereig als het op dit onderwerp aankomt, hoor! 'k Wil alleen wel heel graag nu weten hoe het zit
Dus als er iemand is die dit kent… Help!
Groetjes,
Iris
Das ook spannend west . Maar dat duurt nog even voordat jullie kunnen verhuizen.
Angel wat een ontzettend mooie lijst ook die van de klussers ook.