Hè weet iemand wat je temperatuur is als je koort of verhoging hebt ?
Beetje late reactie misschien, maar wat wij op het werk altijd hanteerden was: tot en met 38,5°C is verhoging, daar boven is het koorts.
Ik weet niet of je temp verhoogd is, maar zorg dat je veel drinkt (je raakt met verhoging/koorts meer vocht kwijt) en neem paracetamol (3 dd 2 of 6 dd 1). Laat de koorts wat zakken en dan voel je je misschien tijdelijk even wat beter.
Das ook spannend west . Maar dat duurt nog even voordat jullie kunnen verhuizen.
Angel wat een ontzettend mooie lijst ook die van de klussers ook.
Ja ik weet het duurt nog even maar onze kopers wilde ook graag weten wat wij achter laten maar dat wisten wij nog niet.
Ze laat echt heel veel achter niet normaal computerkast 3 jaar oud en een slaapkamerkast 3 jaar oud en nog een kast wat op de overloop staat nu dan die kast ook allemaal 3 jaar oud. en alleen daar hoeft ze iets voor te hebben… De rest de vloer enzo niet er ligt vinyl beneden en boven vloerbedekking maar ze wil er niks voor hebben pfff weer een opluchting. En wij hebben nu een ingebouwde slaakamerkast dus die kunnen we niet meenemen en het is ook nog onze smaak dus had zo iets van waarom niet als 2 de kast erbij… Echt toppie hoor…
Iertje ik kan je helaas geen antwoord geven heb het zelf nog iet meegemaakt sorry !!!
west das lekker dat je die spullen kunt over nemen. Dat het ook nog eens je stijl is is nog beter.
Iris ik kan je ook helaas gn antwoord geven. Misschien heeft het toch te maken met het laten staan van de anticonceptie dat je lichaam echt op regel moet komen. Ik zou het niet weten
west das lekker dat je die spullen kunt over nemen. Dat het ook nog eens je stijl is is nog beter.
Iris ik kan je ook helaas gn antwoord geven. Misschien heeft het toch te maken met het laten staan van de anticonceptie dat je lichaam echt op regel moet komen. Ik zou het niet weten
Ja echt wel of het nu 10 jaar oud is of 3 jaar scheelt een hoop. Vind het helemaal te gek namelijk !!! En we hoeven ook geen grote verbouwingen te doen. Dus als ik zwanger word in deze peridode is het een kwestie van behang of iets er tegen en klaar dus dat scheelt echt een hoop.
dat scheelt inderdaad. Toen wij het huis kochten waar wij nu wonen moesten we 5 maanden klussen om het leefbaar te maken. Er hadden oude mensen in gewoond en het was nog zoals in de jaren 60 ingericht.
dat scheelt inderdaad. Toen wij het huis kochten waar wij nu wonen moesten we 5 maanden klussen om het leefbaar te maken. Er hadden oude mensen in gewoond en het was nog zoals in de jaren 60 ingericht.
Het scheelde wel dat de prijs er naar was.
Hier is de prijs ook aardig aan de hoge kant maar nog wat van af gepingelt uiteraard. 5 duizend eurotjes hahaha maar het is zo goed als af beneden de vloer hoeft tot zo ver nog niks aan gedaan te worden en de muren beneden en trap hal als je naar boven loopt is spagtelpoets of hoe je het ook schrijft hahaha en trap en boven ligt vloer bedekking alleen de grootste slaapkamer waar wij in gaan slapen komt waarschijnlijk laminaat want daar is de vloerbedekking niet op maar aan vervanging toe zeg maar. en tegen de muren zit er behang tegen wat er nog netjes tegen zit en ook helemaal mij kleur is en dat is blauw ik houd van blauw namelijk is mijn lievelings kleur maar niet donker blauw maar het is ook niet te ligt ligt er net tussen in zeg maar. Maar daar doen we verders niet veel aan alleen schilderen wil ik wel doen. want beneden zijn de muren wil maar de deuren ook en ik vind dan toch een leuk kleurtje er tegen toch wat breken anders is het zo wit vind ik ook niks hahaha maar dat zien we in augustus wel had al een meningsverschil met hubbie. Dat vrouwtje heeft nu luxaflex hangen voor het raam beneden en hubbie wil dat ook zo laten ik zo dan mag jij ze poetsen want ik doe het niet hahaha vind het rot dingen kan er niks aan doen.
das inderdaad lekker. gelukkig liggen hier de huizenprijzen niet zo hoog. Als is Stadskanaal wel een van de duurder Groningse gemeente. Er zijn hier nog dorpen waar je voor een ton een leuk rijtjeshuis kunt kopen.
das inderdaad lekker. gelukkig liggen hier de huizenprijzen niet zo hoog. Als is Stadskanaal wel een van de duurder Groningse gemeente. Er zijn hier nog dorpen waar je voor een ton een leuk rijtjeshuis kunt kopen.
Maar dan heb je gn inbouw keuken enz
Nee dat klopt hier moet je ook goed zoeken hoor. We zijn ook bij huizen wezen kijken wat voormalig huurhuizen waren als je dan ziet wat er aan gedaan moet worden en dan schrik je gewoon van de prijs die ze er voor vragen echt waar. Stond de combi ketel in de keuken niet afgesloten keuken was standaard.Geen afzuigkap geen gaststel etz en alles was kaal en ze vroegen er 169.000 voor niet normaal gewoon dan moet je er nog heel veel aan doen want het werd kaal opgelevert. Dus tja hebben wij het nu echt wel getroffen dat we er hier niet veel aan hoeven te doen. Ik ga nu lekker naar bed moet morgen een hele dag werken ben tussen de middag wel eventjes thuis is wel lekker vind ik zelf ik werk bij de thuiszorg namelijk.
Mijn moeder werkt bij de thuiszorg en mijn zusje ook.
Bij ons heb je voor 169.000 een 2 onder een kap met alles er op en er aan
Hier niet of je moet wel heel erg goed zoeken of er is hier dan heel wat mis met het huis.. Ik heb vanacht super slecht geslapen helaas om 3 uur eruit om te plassen en daar na nog een keer en toen moeilijk in slaap gevallen.En heb dan ook nu echt helemaal geen zin om te gaan werken maar toch maar gaan.
Wij zijn ons ook aan het verdiepen in de huizenmarkt. We wonen nu prima (flat, 6 hoog), maar willen toch wel graag een keer een huisje kopen. 'k Heb me er een aantal jaren niet mee beziggehouden, maar wat zijn de prijzen enorm gestegen zeg! Niet normaal meer!
Als ik zo een beetje op internet kijk wat wij met onze beide salarissen zouden kunnen kopen zakt me de moed behoorlijk in de schoenen (en dat terwijl we allebei best een leuk salaris hebben)…
Heb effe weinig tijd vandaag, want mijn vriendje is jarig vandaag en krijgen straks wat visite. De rest komt zaterdag…Njammie lekker gebak strakkies bij de koffie. Ow ja, hij is 30 geworden :lol: :thumbup:
Heb effe weinig tijd vandaag, want mijn vriendje is jarig vandaag en krijgen straks wat visite. De rest komt zaterdag…Njammie lekker gebak strakkies bij de koffie. Ow ja, hij is 30 geworden :lol: :thumbup:
xxx Brigitta
Gefeliciteerd met de verjaardag van je vriendje !!! Enne lekker genieten van je gebakje !!!
Hier kunnen we morgen of vrijdag alweer gaan klussen hahaha…
Wij zijn ons ook aan het verdiepen in de huizenmarkt. We wonen nu prima (flat, 6 hoog), maar willen toch wel graag een keer een huisje kopen. 'k Heb me er een aantal jaren niet mee beziggehouden, maar wat zijn de prijzen enorm gestegen zeg! Niet normaal meer!
Als ik zo een beetje op internet kijk wat wij met onze beide salarissen zouden kunnen kopen zakt me de moed behoorlijk in de schoenen (en dat terwijl we allebei best een leuk salaris hebben)…
Voorlopig zitten wij dus nog wel hoog en droog…
Groetjes,
Iris
Ik weet er alles van zo duur als dat ze zijn en als je dan denkt dat is een leuke prijs moet je er veel aan doen dat is hier wel het geval. Dus niet handig soms maar wij hebben een leuk huisje gevonden gelukkig na een half jaar zoeken. xxx
Ben vandaag naar de gyn geweest en heb mijn eerste echo gehad :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: hartje zien kloppen, hartje horen kloppen. pffffffffffff er valt echt een boel onzekerheid van mijn schouders. Met het vruchtje is alles goed. De gyn kwam alleen een kleine en een grote cyste in mijn eierstok tegen. Hij zegt dat dat heel vaak voor komt in de begin van de zwangerschap en dat die meestal spontaan weer weg gaan. nou ja daar vertrouw ik dan maar op. Een voordeel is dat ik over 3 weken al weer terug mag komen en dan krijg ik dus weer een echo :dance: :dance: :dance: Ha ha geluk bij een ongeluk. En even voor het lijstje ik ben 29 oktober uitgerekend.
Ben vandaag naar de gyn geweest en heb mijn eerste echo gehad :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: hartje zien kloppen, hartje horen kloppen. pffffffffffff er valt echt een boel onzekerheid van mijn schouders. Met het vruchtje is alles goed. De gyn kwam alleen een kleine en een grote cyste in mijn eierstok tegen. Hij zegt dat dat heel vaak voor komt in de begin van de zwangerschap en dat die meestal spontaan weer weg gaan. nou ja daar vertrouw ik dan maar op. Een voordeel is dat ik over 3 weken al weer terug mag komen en dan krijg ik dus weer een echo :dance: :dance: :dance: Ha ha geluk bij een ongeluk. En even voor het lijstje ik ben 29 oktober uitgerekend.
liefs Ebelien
Gaaf zeg dat je het hartje hebt horen kloppen en hebt gezien echt toppie meid en nu lekker gaan genieten hoor die 9 maanden zijn zo om voor je het weet !!! XXX West
Wat geweldig Ebelien. Ik moet nog tot 11 april wachten. De hormonen razen hier behoorlijk door. Ben vanmiddag in huilen uitgebarsten na een telefoon gesprek met een man die mij voor alles en nog wat uit maakte. hij eiste dingen waar hij gn recht op had. iedereen vroeg geljik waar ik last van had maar de meesten weten nog niet dat ik zwanger ben. Dus de speculaties zijn hier nu niet van de lucht. ik laat ze nog maar even kletsen
Wat geweldig Ebelien. Ik moet nog tot 11 april wachten. De hormonen razen hier behoorlijk door. Ben vanmiddag in huilen uitgebarsten na een telefoon gesprek met een man die mij voor alles en nog wat uit maakte. hij eiste dingen waar hij gn recht op had. iedereen vroeg geljik waar ik last van had maar de meesten weten nog niet dat ik zwanger ben. Dus de speculaties zijn hier nu niet van de lucht. ik laat ze nog maar even kletsen
Ja zo is dat meid laat ze maar denken. Jij kan er tenslotte ook niks aan doen dat zijn de hormoontjes die het doen. En laat je collega’s nog maar even denken en praten hoor komt vanzelf goed tegen die tijd als je het gaat vertellen.