Preciessssss west
Hihi weer een overeenkomstā¦hadden we allebei een feestje gister :lol: :lol: :lol:
@b-tje wrote:
Preciessssss west
Hihi weer een overeenkomstā¦hadden we allebei een feestje gister :lol: :lol: :lol:
Ja inderdaad

XXX
Nou hier nog geen :twisted: te bespeuren en ik moet zeggen dat ik er een beetje onzeker van wordt allemaal :o (zal wel aan mij liggen) ik heb zoiets van oooooh nee toch niet een nog langere cyclus hĆĀØ ? Ik zit inmiddels op 36 dagen ipv de 35 van vorige maand
Maar goed ik w8 af meer kan ik toch niet doen vrees ik
hallo allemaal.
Iris het lijkt verdacht veel op een positieve test hoor. Ik had ook de eerste keer een heel licht streepje. Zo licht dat je het bijna niet zag. Ik dacht dat ik het wilde zien en dat het er helemaal niet was. Maar het was toch echt raak.
Mandy wat spannend.
West en Btje leuk dat jullie zo gelijk op gaan in alles. Straks ook gelijk zwanger haha.
Wij hadden gisteren schrik mijn man is bij zijn ouders in het kruipluik gevallen. Die stond op mijn schoonvader was er even bij weg gelopen om wat te pakken. Vervolgens stapt mijn hubbie zo de voordeur in en het gat in. Het was een beste knal. toch maar even naar het zkh geweest om even na te laten kijken Maar alles is goed.
Greetz Coor
Jemig meis wat zul jij geschrokken zijn zeg :o Zijn die kruipruimtes bij hun zo diep dan ?
Hier namelijk helemaal niet je staat op de grond maar je kan toch aardig je benen breken als je erin stapt
Geluk dus voor je hubbie (gelukkig)
Jemig dat is niet zo mooi meis maar gelukkig gaat het goed met je hubbie nu. Vind het wel apart ja dat ik en b-tje tegelijk op gaan hahaha
Mandy ik hoop voor je dat je snel wat meer weet en dat of de ongi komt of dat je zwanger bent. Ik ga hard voor je :thumbup: :thumbup:
XXX West
hahahaha ja west pffft ik zit in april weer vol met verjaardagen. De eerste is eigenlijk 7 april (jaja :lol: ) maar daar ga ik 22 april naar toe. de rest zit allemaal tussen die 2 data inā¦Zucht word ook flink armer zo
Mandy: Ik hoop dat er snel wat gebeurt voor je, want op lange cycli zit niemand op te wachten :?
Lyka: haha ja daar voel ik wel wat voor west en ik gelijk zwanger. We gaan voor een kerstkindje We hadden ook eigenlijk dezelfde NOD voor april, maar west speelt vals. Die gaat van een gemiddelde uit en ik van de langste cyclus tot nu toe
:lol: :lol: :lol:
Pfft zeg blij te horen dat alles goed is met je man na die val! :shock: Kan me voorstellen dat jullie je rot geschrokken zijnā¦
West: Thanx! Ben jij, of om het compleet te maken, zijn B-tje en jij de volgende? Lastig dat vervoersprobleem met je ouders. Mijn hele familie woont bij elkaar in de buurt behalve mijn vriend en ik, dus wij rijden altijd zelf. Geen probleem dus gelukkig.
Mandy: Nee, geen Romed maar Sensitest. 'k Heb stiekum toch 2x getest (vrijdag en zaterdag, om metzelf te overtuigen dat ik niet gewoon een 2e streep wilde zien). Jij ook toi toi en ik zal voor je :thumbup: :thumbup: . Mocht de test morgen weer positief zijn dan zal ik wel wat :: :: komen strooienā¦
B-tje: Dank je. Ik kan het alleen nog niet bevatten na zoveel onduidelijkheid qua cyclus. Die roze afscheiding was voor mij eigenlijk de reden om er toch nog maar een test tegenaan te gooien (you never knowā¦) en ik ben nou eenmaal een beetje erg nieuwsgierig.
AnneK: Van mij mag dat wel⦠ik hoop dat ik morgen duidelijkheid krijg (3x is scheepsrecht, dus bij 3 positieve testen mag ik toch wel op de roze wolk klimmen??)
Ik heb mijn test ook steeds onder handbereik om af en toe even te spieken of er nog steeds 2 streepjes staanā¦
Wat betreft november of december: geen idee. De meeste berekeningen kloppen niet omdat ze niet weten wat te doen met die rare lange cyclus van mij (>55 dgn). Volgens mij heeft mijn lichaam een poosje āstil gestaanā dus ik weet het nog niet. Als de test morgen positief is maak ik toch even een afspraak met de ha i.v.m. o.a. mijn medicijnen (allergie en bronchitis) en mijn gewrichtsproblemen. Niet heftig, maar ik wil toch even overleg.
Lyka: Zo, daās schrikken van je man! Mijn pa heeft ook eens zoiets dergelijks gedaan en kon toen 6 weken het gips in: been gebroken. Maar het had veel gekker kunnen gaan⦠Maar niet over nadenken. Je bent er niet op berekend als je binnenstapt.
Zo, een heel verhaal, maar er zullen er nog wel meer volgen⦠Positief of negatief, ik blijf hier toch wel kletsen (de groep hier loopt echt leeg )
:thumbup: :thumbup: jullie morgen een beetje voor me?
Groetjes,
Iris
jeetje wat gaan de januari stoppers hard zeg!
alweer een zwangere erbij :inlove: :thumbup:
hopelijk kunnen we straks een toppic openen met alle januari stoppers zitten op een roze wolk en worden mamma :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja dat vervoer ook altijd met feestjes hahaha
Gisterenochtend geklust en gisterenavond toen ik naar bed ging kreeg ik ineens 2 steken tegelijk aan allebei de kanten bij mij mijn blaas eierstokken niet bij mijn buik weten jullie wat dit kan zijn vond het erg raar. Nu geen last meer van. Of ik en b-tje de volgende zijn weet ik niet het is wel te hopen maar we wachten eerst op mandy die is nu eerst nog.
Mandy voel je al iets :?: :?:
Groetjes West
Nee hoor ik voel nog helemaal niks ! Ik ga zo een test halen bij de kruidvat om uit de onzekerheid te komen maar wordt er heel zenuwachtig van 8) Ik hou jullie op de hoogte
Ik heb net getest en helaas het is een negatieve test
Nu maar wachten op de en ik moet zeggen dat ik hoop dat hij heel snel komt want ik wordt hier niet goed van
Maar ja dit was ook pas de 1ste ronde
Wat gaat het hier hard zeg als je een tijdje weg bent! Ik ga strax op mijngemak eens even alle avonturen en updates doornemen!
Ik twijfel heel erg. Ik heb al 2 cycli geen eisprong gevoeld en heb steeds zoās weeig gevoel links onderin mijn buik. Het zijn een keer echt steken geweest. Toen ben ik naar een spoedarts (in het weekend) geweest. Die heeft een zwangerschapstestje gedaan en een beetje gevoeld, waarna ze zei: āNou, in ieder geval geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, neem maar een pijnstiller als het aanhoudt!ā
Nou zijn de steken wel minder geworden, maar dat zeurderige gevoel blijft er zitten, nu al 6 weken. Ik vind het vooral raar, omdat ik altijd mijn eisprong voel en nu dus niet meer. Als ik aankomende week weer gewoon ongesteld wordt en het gevoel blijft daarna aanhouden, wil ik toch verder onderzoek. Er kunnen nog wel andere dingen met mijn eierstok/leider aan de hand zijn lijkt me? ZE ZIJN ME HEILIG!
Dus de onzekerheid speelt me weer parten, niet zozeer of ik zwanger ben, maar of alles wel in orde is van binnenā¦
Wat gaat het hier hard zeg als je een tijdje weg bent! Ik ga strax op mijngemak eens even alle avonturen en updates doornemen!
Ik twijfel heel erg. Ik heb al 2 cycli geen eisprong gevoeld en heb steeds zoās weeig gevoel links onderin mijn buik. Het zijn een keer echt steken geweest. Toen ben ik naar een spoedarts (in het weekend) geweest. Die heeft een zwangerschapstestje gedaan en een beetje gevoeld, waarna ze zei: āNou, in ieder geval geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, neem maar een pijnstiller als het aanhoudt!ā
Nou zijn de steken wel minder geworden, maar dat zeurderige gevoel blijft er zitten, nu al 6 weken. Ik vind het vooral raar, omdat ik altijd mijn eisprong voel en nu dus niet meer. Als ik aankomende week weer gewoon ongesteld wordt en het gevoel blijft daarna aanhouden, wil ik toch verder onderzoek. Er kunnen nog wel andere dingen met mijn eierstok/leider aan de hand zijn lijkt me? ZE ZIJN ME HEILIG!
Dus de onzekerheid speelt me weer parten, niet zozeer of ik zwanger ben, maar of alles wel in orde is van binnenā¦
Hey Iertie :!: Spannend :!: Nou zoals ik het lees de volgende zwangere Kan niet op hier op dit forum :!:
Mandy, vervelend he als je zo lang moet wachten. Ken het hoor, maar zoals je zegt het is pas ronde 1.
Leonie, als je last blijft houden gewoon weer terug naar de HA daar zijn ze voor. Tis ook belangrijk dat je je goed voelt.
Andere meiden lekker doorklussen :!: . ZIt met de kleine op schoot dus kan het eff allemaal niet onthouden om op te reageren sorry :?
Zelf heb ik vanaf zondag wat kleine beetjes rose afscheiding gehad. Weet niet of dit nu mijn ongesteld weer is. Wordt er gek van. Heb wel af en toe pijn in mān buik maar heb ook last van mijn darmen. Het duurt allemaal zo lang⦠Vind het zonde om te testen met dat beetje bloed. Hoop maar dat het dan doorzet kunnen we weer verder naar de volgende ronde.
Nou ik gaat lekker douchen met de kleine, doeggies
Iertie: Hoe is het nu meis???
poeizie: Gaat inderdaad hard hierzo, maarre er kan nog meerrrr bijjjj :lol: :inlove:
Mandy: Jammer meis dat je nega hebt getestā¦
West: Ja dat heb ik af en toe ineens die steekjes aan de zijkant. Eerst dacht ik er het mijne nog van, maar heb ze inmiddels zo vaak gehad dat ik nu wel weet dat ze niets bijzonders betekenen helaasā¦
Leonie79: Ik heb dat zeurderige gevoel vanaf mijn eisprong tot aan mijn NOD. Heel irri, maar niets aan te doen. Zie dat jij dat al langer heb (6 wk) en als je er inderdaad na je NOD nog last van hebt, misschien effe naar de HA dan iddā¦
nonnie: Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid krijgt, want dit is niets zo dat snap ik⦠:?
Nou, ik heb maar een afspraak gemaakt bij de huisarts vandaag. Morgenochtend mag ik langs komen. Ze kunnen natuurlijk niet direct een echo maken denk ik, daar moet ik vast voor doorverwezen worden. Maar dan is het balletje maar aan het rollen.
Ik heb een mannelijke arts, dus ik hoop maar dat ik geen inwendig onderzoek hoef! Maar het zal wel denk ik, anders kunnen ze helemaal niets controleren. Ik hoop maar dat ze in ieder geval de oorzaak vinden en dat ik met een gerust hart naar huis kan⦠Ik heb altijd gedacht: āIk zal wel weer die ene op de zoveel zijn die geen kinderen kan krijgen.ā Dus dit maakt me extra onzeker natuurlijk!
Ik laat het morgen wel weten hoe verder!
Leonie, succes vandaag ik :thumbup: voor je meid :!:
Hoi,
Ik had gisteren een rotdag vandaar dat ik er niet was leonie succes vandaag !!!
Ik was een tijdje geleden bij een vrouw en kind aan het werk.Het kindje was thuis had vrij van school.Die vrouw vroeg dus of ik zijn kamer wilde opruimen dus kleren opnieuw opvouwen etz dus gedaan en hij wilde mij helpen nou ik vond dat prima. Krijg ik gisteren een klacht van die vrouw dat ik te opdringerig was tegen dat kindje. Dus ik ho wacht even dit klopt niet dus ik mijn verhaal vertelt geloven ze haar ik zo nou lekker dan. Ik had echt zo iets van nou ja stik er in en ik ga nu gelijk ander werk zoeken. Ik werk er nu 4 jaar kom op zeg niet te geloven.Maar dit pik ik dus echt niet ze zeiden gelijk als dit nog een keer voor komt ik gelijk op straat sta. Ik zo ga dit dan eerst is beter uitzoeken. Maar dat doen ze niet en de client geloven ze gewoon terwijl ik niks heb gedaan dat is nog het mooiste er van. En ik had ook nog collegaās afgekraakt volgens haar ja tuurlijk ik werk niet samen met collegaās Zo ben weer even uit geraast. sorry
Groetjes West
jeetje wat belachelijk zeg!
je hebt groot gelijk ze verdienen je ook gewoon niet
tssssssssss