DEEL 3 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

Zo, daar ben ik weer, bedankt dat jullie aan me gedacht hebben :thumbup:!

Ik ben dus net bij de huisarts geweest. Hij heeft weer gevoeld en gekeken met een eendenbek e.d. Mijn baarmoedermond ziet er gewoon rustig uit. Mijn eierstokken voelen normaal en niet pijnlijker als hij eraan zat. Hij weet ook niet waar dat zeurderige dan vandaan komt.

Hij raadde me aan om mijn ongesteldheid af te wachten (over een dag of 3/4) en de volgende cyclus ook. Als ik over een week of 6 nog steeds dat gevoel heb, wordt ik doorverwezen voor een echo.

Mede omdat ik wel een normale cyclus lijk te hebben ondanks het zeurderige, denkt hij dat ik wel gewoon eisprongen heb. Dus we wachte het maar weer af! Ik moest hem in ieder geval over 6 weekjes bellen en hij hoopt dat ik dan gewoon zwanger ben :lol:

West: Nou, opgeruimd staat netjes hoor, je bent hun hondje niet! Ik hoop voor je dat je snel leuk werk vindt!

:: Hebben jullie nog spannende dingen meegemaakt? ::

Leonie, hoop dat je je nu een stuk beter voelt

West, ik zou dat ook niet op mij laten zitten kom nou :!:

Nou ik weet niet wat te doen hoor, heb sinds afgelopen zondag minibloedinkjes maar niet om naar huis te schrijven. Dit kan ik geen ongesteldheid noemen. Tis bijna april en ben pas 1 keer echt ongi geweest!!!

Radeloos…zit toch te denken aan zo’n snel zwangerpakket. Weet iemand hoe dat werkt met die staafjes om te kijken of je eisprong eraan komt :?: :?: :?:

Ik heb de ovulatietests van Sensitest een maandje gebruikt.

Je begint ruim voordat je je ovulatie verwacht met een maal daags een stickje in je urine steken. Als je eisprong eraan komt krijg je twee duidelijke strepen. Bij geen streep of een vage streep krijg je nog geen eisprong.

Als je positief test, duurt het geloof ik nog 24 tot 48 uur voor je eissprong komt. Best handig, zeker als je geen regelmatige cyclus hebt. Ze zijn ook redelijk goedkoop trouwens.

http://www.sensitest.nl/

Ik heb een beetje een dipje…Vandaag de zoveelste collega die vertelt dat ze zwanger is… :shock: Tis niet dat ik niet blij ben voor haar, maar ja weet niet… :oops: Ik wil ook zo graag. Ben wel rustiger sinds de laatste cyclus en wat realistischer. De mensen uit mijn directe omgeving die weten dat we aan het proberen zijn…tegen hun durf ik ook bijna niets meer te zeggen over baby´s… Krijg dan standaard te horen dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, anders lukt het niet… Maar dan denk ik…ja hoe doe je dat er niet zo mee bezig zijn??? Als iemand het weet dan mag die het zeggen hoor… :?

Onmogelijk hoor, als je iets nou eenmaal heel graag wilt, rust je toch niet voor je het hebt?

Ik moet wel zeggen dat ik de eerste 2 rondes een stuk meer ermee bezig was. Toen was het allemaal erg spannend dat we ervoor gingen. Nu heb ik het iets meer van me af gezet. Maar dat heb ik niet bewust gedaan hoor, dat gaat vanzelf een beetje. Ik heb alles gelezen over zwanger worden wat ik tegen kwam, heel internet uitgekamt. Dus kan ik nu gewoon wat rustiger zijn!

Maar het is een feit, er zijn ineens wel erg veel zwangere mensen! Kijk alleen al hoeveel er hier al zwanger zijn geworden :wink: Ik hoop dat het voor de rest van ons ook weggelegd is! :: :: :: :: :**:

Ik snap je dipje helemaal hoor B-tje

Ik zit veel op clubs.nl en daar is de ene zwangere naar de andere zwangere :s wordt er zo depri van op het moment

Ik ben inmiddels vier dagen over tijd en nog geen :twisted: te bekennen en dat terwijl ik het vorige maand al gehad had …

Er niet mee bezig zijn is inderdaad makkelijker gezegt dan gedaan misschien met andere dingen bezig zijn . Ik heb gelukkig genoeg andere dingen aan mijn hoofd wat betreft mijn zus maar dan blijf ik er toch mee bezig geestelijk

@nonnie wrote:

Leonie, hoop dat je je nu een stuk beter voelt

West, ik zou dat ook niet op mij laten zitten kom nou :!:

Nou ik weet niet wat te doen hoor, heb sinds afgelopen zondag minibloedinkjes maar niet om naar huis te schrijven. Dit kan ik geen ongesteldheid noemen. Tis bijna april en ben pas 1 keer echt ongi geweest!!!

Radeloos…zit toch te denken aan zo’n snel zwangerpakket. Weet iemand hoe dat werkt met die staafjes om te kijken of je eisprong eraan komt :?: :?: :?:

Dankje wel voor je reactie en poeizie ook trouwens :!: :!: En nonnie ik weet het ook zo snel niet wat dat kan zijn heb dat ook nog niet meegemaakt zelf. En naar de ha arts gaan en vertellen wat er aan de hand is misschien weet die wel raad???

Vandaag weer wat meegemaakt. Ik moest een huis met 4 slaapkamers poetsen waar overal kasten en bedden in staan. en de douche en beneden ook alles nog eens kunnen jullie dat op 3 uur tijd een hele boven verdieping en een beneden verdieping op 3 uur tijd :?: :?: :?:

Groetjes West XXX

@b-tje wrote:

Ik heb een beetje een dipje…Vandaag de zoveelste collega die vertelt dat ze zwanger is… :shock: Tis niet dat ik niet blij ben voor haar, maar ja weet niet… :oops: Ik wil ook zo graag. Ben wel rustiger sinds de laatste cyclus en wat realistischer. De mensen uit mijn directe omgeving die weten dat we aan het proberen zijn…tegen hun durf ik ook bijna niets meer te zeggen over baby´s… Krijg dan standaard te horen dat ik er niet zo mee bezig moet zijn, anders lukt het niet… Maar dan denk ik…ja hoe doe je dat er niet zo mee bezig zijn??? Als iemand het weet dan mag die het zeggen hoor… :?

Ik heb ook dipjes hoor b-tje als ik dat op tv ook soms zie pfff en een vriendin van mij is ook zwanger en die is van de week uitgerekent dus ben benieuwd en ja doet soms ook wel eens zeer maar ja ach voor ons komt die tijd ook nog wel hoor.Alleen duurt het misschien wat langer bij ons kan ook he !!!

Groetjes west XXX

ik heb zo’n pakket besteld… :oops:

Nou hier weer een berichtje van mij !! Ik ben nog steeds niet ongesteld en ik zit inmiddels op dag 40 van mijn cyclus & ook nog niet in zicht

Wordt er inmiddels doodziek van :x

he gets mandy… ook iets waar je niet op zit te wachten :evil:

hier sinds gister dan eindelijk niet meer ongesteld

dus we kunnen weer aan de slag

alleen hier zijn alle poezen krols dus na 4 keer wakker worden van het gospelkoor was ik toch wel flink uitgeput

mijn vriend kwam terug van zijn werk en had zin maar ik dus totaal niet :evil:

wel natuurlijk ff gezegt waarom niet he, anders word ie weer boos haahahah

verder vandaag wel weer wat leuks

mijn bestelde telefoon werd afgeleverd… alleeeeeen hadden ze ff vergeten te vertellen in de mail dat ik 8 euro in huis moest hebben voor rembours kosten

dus stond ff met me mond vol tanden

nouja goed zusje woont 2 huizen verder dus daar ff aangebelt

lieve kind stond alleen in der handdoekje want ze kwam onder de douche vandaan.

ach overmorgen maak ik het goed met er , dan gaan we lekker met zijn 4tjes uit eten :thumbup:

nu zit ik op het werk en ga strakjes ook gelijk zusje lief ff oppikken van haar werk… best handig zo met zijn alle in amsterdam werken :mrgreen:

daarna door naar vriendje lief… ff drankje drinken aan de bar

want hij heeft een dart wedstrijd en dan lekker naar huis het bedje weer in :wink:

groetjes renate

Hallo dames.

Wat een spanning hier allemaal.

Ik had vandaag een heftige dag. Ik heb een van onze kattekoppen weg moeten brengen. Peppa hadden we al negen maanden en we konden haar niet zindelijk krijgen. We hebben alles geprobeerd. Van het zomer hebben we haar gevonden op gesloten in een auto in de volle zon. Daar zat ze met haar broertje al 1.5 dag. Ramen gesloten geen water geen eten. Haar broertje was overleden maar haar hebben we kunnen redden.

Na negen maanden bij ons te zijn geweest en 5 a 6 x op een dag alles er onder te plassen konden we niet anders meer. Het probleem was dat ik het zelf natuurlijk niet mag opruimen ivm toxoplasmose. We hebben dus besloten haar naar het poezenhuis bij ons in de buurt te brengen. Ik moest ontzettend huilen ik vond het zo erg maar we konden niet meer anders. :cry:

Greetz Coor

Lyka: Jammer Lyka van Peppa :cry: Probeer eraan te denken dat het de juiste keuze is wat je genomen hebt en vergeet niet dat jullie haar wel gered hebben toen uit die auto…

poeizie: hahahaha :lol: gospelkoor :lol:

Gaat nu wel weer ietsje beter met dat dippie van mij… we wachten gewoon weer op de eisprong :wink:

@b-tje wrote:

poeizie: hahahaha :lol: gospelkoor :lol:

nou je moest ze een horen vannacht.... HALLELUJAH! :mrgreen:

@lyka wrote:

Hallo dames.

Wat een spanning hier allemaal.

Ik had vandaag een heftige dag. Ik heb een van onze kattekoppen weg moeten brengen. Peppa hadden we al negen maanden en we konden haar niet zindelijk krijgen. We hebben alles geprobeerd. Van het zomer hebben we haar gevonden op gesloten in een auto in de volle zon. Daar zat ze met haar broertje al 1.5 dag. Ramen gesloten geen water geen eten. Haar broertje was overleden maar haar hebben we kunnen redden.

Na negen maanden bij ons te zijn geweest en 5 a 6 x op een dag alles er onder te plassen konden we niet anders meer. Het probleem was dat ik het zelf natuurlijk niet mag opruimen ivm toxoplasmose. We hebben dus besloten haar naar het poezenhuis bij ons in de buurt te brengen. Ik moest ontzettend huilen ik vond het zo erg maar we konden niet meer anders. :cry:

Greetz Coor

he verdorie wat heftig allemaal

kan me best voorstellen dat je een potje hebt staan janken

maar snap ook heel goed dat je ook al wil je het nog zo graag dat je haar niet kon houden i.v.m. je zwangerschap :frowning:

:evil: Hmmm, ik ben weer ongesteld geworden… Wel een handige dag, als het dan toch moet! Mijn volgende NOD zal 26 April zijn.

Hier nog wat :: :: :: :: :: :: voor iedereen!

Houdt moed! :pray:

Hè wat vervelend Leonie …

Ik ben inmiddels op dag 42 van mijn cyclus (dus 7 dagen meer dan vorige keer inmiddels) :? en ben inmiddels opgehouden met me druk maken want dat schiet toch niet op …

@Leonie79 wrote:

:evil: Hmmm, ik ben weer ongesteld geworden… Wel een handige dag, als het dan toch moet! Mijn volgende NOD zal 26 April zijn.

Hier nog wat :: :: :: :: :: :: voor iedereen!

Houdt moed! :pray:

Das balen leonie op naar de volgende ronde !!! En houd moed !!!

Mandy: Ook voor jou is het een lange cyclus zeg pfff ik hoop dat je snel meer weet !!!

Groetjes West

Ja ik moet zeggen dat ik er geen moer van snap vorige maand 35 en nu al 42 en nog niks :shock:

@Mandy wrote:

Ja ik moet zeggen dat ik er geen moer van snap vorige maand 35 en nu al 42 en nog niks :shock:

Ik zou het ook niet weten van hoe een mens in elkaar steekt. Maar hoop voor je dat alles snel opduikeld zo dat je meer weet en door kan gaan naar de volgende ronde !!!

xxxWest