DEEL 3 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

Heeeeej,

Vandaag overduidelijk mijn eisprong gevoeld dusse mijn NOD kan veranderd worden naar 15 april :inlove: :thumbup:

whaaaaa west we lopen weer gelijk zie ik nu! :lol: :lol: :lol:

Sorry breek even in:

West klopt ie weer?

Als ik tel, dan moet west toch ook dr nod op 15 april?

@b-tje wrote:

Ik weet het niet, dit is nog van wat ik had gehad, heb alleen even de maart nods weggehaald en Leonie een nieuwe nog gegeven. West??? Hellup :wink:

@AngèlenRob wrote:

@b-tje wrote:

Ik weet het niet, dit is nog van wat ik had gehad, heb alleen even de maart nods weggehaald en Leonie een nieuwe nog gegeven. West??? Hellup :wink:

Ik ben zelf 18 maart ongesteld geworden. Maar ik heb nu nog geen ei sprong gevoeld of iets dergelijks wat er op moet lijken dus ik ben benieuwd wat het deze keer wordt.

Groetjes West xxx

Nou, nog niets hiero. 1e ronde 50 dagen cyclus, zit nu inmiddels alweer op dag 36. Een week geleden wel een paar dagen wat bloed gehad maar telkens een inniminie beetje. Pfffff. Heb zo’n snelzwangerpakket in huis, maar ja weet niet goed wanneer te beginnen.

Verders weinig, rustig zondaggie.

Greetz Manon

@nonnie wrote:

Nou, nog niets hiero. 1e ronde 50 dagen cyclus, zit nu inmiddels alweer op dag 36. Een week geleden wel een paar dagen wat bloed gehad maar telkens een inniminie beetje. Pfffff. Heb zo’n snelzwangerpakket in huis, maar ja weet niet goed wanneer te beginnen.

Verders weinig, rustig zondaggie.

Greetz Manon

Dat is erg vervelend manon kan me voorstellen dat je er een beetje gek van word hier weer flink aan de klus geweest maar ik weet niet waneer ik me ei sprong heb gehad nog niks van gemerkt. Hier ook een rustige zondag gisteren een verjaardag gehad. En ben lekker een pan verse soep aan het maken.Moet nu nog een uur trekken en dan kan ik hem afmaken heerlijk !!!

Groetjes West XXX

Wat voor een soep ben je aan maken West? Lekker zou ook wel zin hebben in een kom warme soep.

Heb net lekker wat sushi gegeten. Ben ik echt dol op! Gisteren op visite geweest en daar lekker gegeten en toen kreeg ik nog wat mee naar huis. Kan nu de hele week sushi eten hahaha

@nonnie wrote:

Wat voor een soep ben je aan maken West? Lekker zou ook wel zin hebben in een kom warme soep.

Heb net lekker wat sushi gegeten. Ben ik echt dol op! Gisteren op visite geweest en daar lekker gegeten en toen kreeg ik nog wat mee naar huis. Kan nu de hele week sushi eten hahaha

Ik ben een pan tomaten/groentensoep aan het maken van een schenkel en soepvlees wat 3 uur op moet staan en dan lekker gehaktballetjes er bij en hmmm smullen maar.Dat doe ik altijd op zondag als we niet weg gaan. Wil wel wat komen brengen maar je woont zo ver weg hahaha

Groetjes West XXX

Hmmmmmmm lekkerr verse soep :!: :stuck_out_tongue: Vriendje gaat nu pizza shoarma halen :stuck_out_tongue:

Voor de rest niets te vertellen…veel geslapen vandaag en voel me niet echt op en toppie fit…

@b-tje wrote:

Hmmmmmmm lekkerr verse soep :!: :stuck_out_tongue: Vriendje gaat nu pizza shoarma halen :stuck_out_tongue:

Voor de rest niets te vertellen…veel geslapen vandaag en voel me niet echt op en toppie fit…

Ja en hij smaakt lekker verder ook weing te melden.

Groetjes West XXX

hoihoi,

Effe een vraagje…is het niet handig om misschien onze cycli bij het onderschrift te zetten? Zoals bijvoorbeeld bij mij staat?

@b-tje wrote:

hoihoi,

Effe een vraagje…is het niet handig om misschien onze cycli bij het onderschrift te zetten? Zoals bijvoorbeeld bij mij staat?

Ikke heb dat al hahahahaha

xxx knuf west

jaja haha i know west…weet je zeker dat je niet me tweelingzus bent? :lol: :lol: :lol:

@b-tje wrote:

hoihoi,

Ik kan wel zo’n banner neerzetten maar heb geen flauw idee wanneer ik ongi moet worden. Zal moeten afwachten en dan het gemiddelde nemen van 2 cycli. Eff wachten dus nog.

@b-tje wrote:

jaja haha i know west…weet je zeker dat je niet me tweelingzus bent? :lol: :lol: :lol:

ehhh nee denk het niet hahaha :lol: :lol:

Ik had ook al een tijd mijn cycli eronder staan. Best handig!

Gisteren waren onze beste vrienden (een stel) bij ons op visite om onze vakantie te kunnen plannen. Zeiden ze: “We hebben alleen een klein probleempje!”

En toen kregen we een echo te zien. Is mijn vriendin gewoon al 3 maanden zwanger! Ze zijn toevallig net een maand eerder begonnen dan mijn vriend en ik! Erg leuk voor ze hoor! Ik hoop stiekem dat het voor mijn vriend en mij ook snel raak mag zijn, dan kunnen we samen zwanger op vakantie in Augustus.

We hebben ze wel verteld dat wij ook bezig zijn en dat vonden ze wel heel leuk! Weer iemand die dicht bij ons staat waar we het mee kunnen delen:) SPANNEND ALLEMAAL!

@Leonie79 wrote:

Ik had ook al een tijd mijn cycli eronder staan. Best handig!

Gisteren waren onze beste vrienden (een stel) bij ons op visite om onze vakantie te kunnen plannen. Zeiden ze: “We hebben alleen een klein probleempje!”

En toen kregen we een echo te zien. Is mijn vriendin gewoon al 3 maanden zwanger! Ze zijn toevallig net een maand eerder begonnen dan mijn vriend en ik! Erg leuk voor ze hoor! Ik hoop stiekem dat het voor mijn vriend en mij ook snel raak mag zijn, dan kunnen we samen zwanger op vakantie in Augustus.

We hebben ze wel verteld dat wij ook bezig zijn en dat vonden ze wel heel leuk! Weer iemand die dicht bij ons staat waar we het mee kunnen delen:) SPANNEND ALLEMAAL!

Ja tof is dat he dat er vrienden zijn die ook zwanger zijn. En nu hopen dat het bij jullie ook snel raak is kunnen jullie samen alles delen is wel zo leuk… Een vriendin van me was van de week uitgerekend maar nog niks te bekennen dat ze gaat bevallen. En een andere vriendin is ook 11 weken zwanger zo iets echt tof is dat vind ik dan nu wij nog allemaal :!: :!:

Hopenlijk volgen wij hun op hahaha Ik ga nu lekker koken ik kom vanavond weer eventjes kijken.

Groetjes West xxxx

Breekt effe in

elf en een half West :mrgreen:

Zal ik effe wat hormonen rondstrooien voor jullie dan?

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Zo dat moet wel effies genoeg zijn :wink:

Succes met klussen dames :thumbup:

Breekt weer uit