Ja, ik leef nog/weer! Zo zeg, wat heb ik een week achter de rug!
'k Zal niet het hele verhaal doen, maar samengevat ben ik inmiddels 2x bij de ha en 1x bij de HAP geweest. Ik had een temp van 's ochtends 39,9ðC en 's avonds 40,5ðC, maar mijn longen klonken rustig (i.v.m. mijn chronische bronchitis). 'k Was alleen zo ziek als een hond (kon amper op mân benen staan, kon niet slapen). Bleek donderdag dus een longontsteking te zijn! Jippie, diagnose en behandeling! Om de algehele verwarring :think: nog wat groter te maken ben ik dinsdag ook nog eens gaan vloeien (en dat doe ik nu nog). Ik dacht dus: foute boel, maar de ha heeft donderdag gevoeld en toen was de baarmoedermond nog gesloten en was ik nog âgewoonâ zwanger. Hij waarschuwde wel dat de kans dat het alsnog fout gaat behoorlijk groot is. Gelukkig nog steeds geen krampen o.i.d. gehad, dus ik blijf goede hoop houden. Moet vrijdag weer naar de ha en heb inmiddels ook een afspraak bij de gyn staan, maar die duurt nog even.
'k Vond dit weer een aardig verhaaltje, dus ik laat het hier voor vandaag even bij. Probeer vanaf nu weer mee te schrijven!
Ja, ik leef nog/weer! Zo zeg, wat heb ik een week achter de rug!
'k Zal niet het hele verhaal doen, maar samengevat ben ik inmiddels 2x bij de ha en 1x bij de HAP geweest. Ik had een temp van 's ochtends 39,9ðC en 's avonds 40,5ðC, maar mijn longen klonken rustig (i.v.m. mijn chronische bronchitis). 'k Was alleen zo ziek als een hond (kon amper op mân benen staan, kon niet slapen). Bleek donderdag dus een longontsteking te zijn! Jippie, diagnose en behandeling! Om de algehele verwarring :think: nog wat groter te maken ben ik dinsdag ook nog eens gaan vloeien (en dat doe ik nu nog). Ik dacht dus: foute boel, maar de ha heeft donderdag gevoeld en toen was de baarmoedermond nog gesloten en was ik nog âgewoonâ zwanger. Hij waarschuwde wel dat de kans dat het alsnog fout gaat behoorlijk groot is. Gelukkig nog steeds geen krampen o.i.d. gehad, dus ik blijf goede hoop houden. Moet vrijdag weer naar de ha en heb inmiddels ook een afspraak bij de gyn staan, maar die duurt nog even.
'k Vond dit weer een aardig verhaaltje, dus ik laat het hier voor vandaag even bij. Probeer vanaf nu weer mee te schrijven!
Groetjes,
Iris
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: voor de klussers!
Jee meis dat is niet zo mooi. Hopen dat het bloeden snel stopt en dat alles goed blijft gaan ik zal voor je :thumbup: :thumbup:
En laat je het wel weten hoe het verder gaat :?: :?: Lijkt me een sterk plan dat je lekker mee blijft kletsen hartstikke leuk :!: :!:
We gaan allemaal voor je duimen dat het gewoon goed blijft gaan! Wat een gedoe zeg, zoân longontsteking. Ben je nu aan de beterende hand nu je behandeling krijgt?
Hier nog geen vorderingen. Ben nog steeds onder de indruk van het feit dat mijn vriendin zwanger is
Leonie: mijn vriendin (al even niet gesproken) vertelde me laatst ook doodleuk dat ze 18 wkn zwanger was van de tweede :roll: . Effe schrikken, maar het heeft me echt dagen niet meer losgelaten. Was bij de eerste nog veel ergerâŠ
Ja, met mân longen gaat het nu echt wel de goede kant op. Ben donderdag begonnen met een kuur van een week dus die is ook morgen op. Ik ben weer (grotendeels) uit bed, maar hoest nog wel veel en dat voel ik onderhand echt in mân hele lijf. Auwie! De koorts is weg en verder ben ik nog wat kortademig, maar dat is met een paar dagen ook wel over hoop ik. Ik ga er zelf vanuit dat ik maandag maar weer aan de slag ga, dan heb ik nu ook nog een paar dagen om wat slaap bij te pakken, want moe ben ik zekerâŠ
'k Zou morgen naar de verjaardag van mân moeder gaan (mam, groot nieuwsâŠ) maar dat stel ik ook nog maar even uit. Te ver en het grote nieuws is me te onzeker op dit moment.
Ik mag van mân vriend niet zo onzeker praten over het zwanger zijn. Ik wou dat ik er vol vertrouwen over kon praten, maar dat lukt me niet. Misschien als ik eens zou stoppen met vloeien, dat zou me al een stuk geruststellen⊠'k Doe er niks aan, dus net als jullie: afwachten maar weerâŠ
Heb vanmiddag gewinkeld met mijn moeder heb nieuwe kleren gekocht ten minste mijn moeder dan ik kreeg ze van haar. Ik heb een zwart topje met wat er op en daar een licht groene/beige blouse bij en die dan half open half dicht en heb er een leuk rokje bij genomen van dezelfde kleur staat echt toppie en dan zwarte laarzen erbij. Is een rokje wat net over de knie hangt en het plooit een beetje.
Verder een heel raar gevoel in mijn onderbuik gehad vandaag en wat bruinige afscheiding heb ik van te voren niet gehad iemand een idee wat dat kan zijn :?: :?: :?: En voel me nu niet zo heel lekker en ben moe heel de dag al trouwens.
hoi west het zou een innestelings bloeding kunnen zijn. .
ik :thumbup: in ieder geval voor je.
Greetz Coor
Heyy meis,
Is dat niet te vroeg dan over 11 dagen pas mijn nod als ik uit ga van 28 dagen? En het is niet echt bloed maar bruinige rommel en maar een beetje dacht eerst ongie te worden maar nee er zet niks door.
Volgens mij zou het kunnen. Als je uit gaat van 28 dagen heb je drie dagen geleden je ovu en bevruchting gehad en daar na heeft het een dag of drie vier nodig om in de baarmoeder te komen en in te nestelen. dus het zou kunnen
Een innestelingsbloeding heb je ongeveer 7 dagen na de eisprong. Soms verlies je rond de ongesteldheidsdatum ook wat bloed, maar dat is dan heel weinig en een beetje oud bruin van kleur.
Maar als je eisprong eerder is geweest kan de bloeding ook eerder zijn⊠Hm weet je tis maar speculeren allemaal he. We zullen toch af moeten wachten⊠:roll:
:lol: West :lol: Ik zal zo effe kijken of ik ook bruinverlies heb :lol: :lol: :lol: grapje
Een innestelingsbloeding heb je ongeveer 7 dagen na de eisprong. Soms verlies je rond de ongesteldheidsdatum ook wat bloed, maar dat is dan heel weinig en een beetje oud bruin van kleur.
Maar als je eisprong eerder is geweest kan de bloeding ook eerder zijn⊠Hm weet je tis maar speculeren allemaal he. We zullen toch af moeten wachten⊠:roll:
:lol: West :lol: Ik zal zo effe kijken of ik ook bruinverlies heb :lol: :lol: :lol: grapje
Ja kijk eens voor de gein hahahaha grapje
Ja het is nu afwachten maar tot aan mijn nod :lol: :lol:
Gisteren de dokter gebeld voor de uitslag maar er was geen direct sprake van blaasontsteking :eh: Echt vaag heb het al zo vaak gehad was er van overtuigd dat het wel zo was maar ja. Ze gingen het op de kweek zetten om te kijken of er iets aan het vormen was :? . Moet vanmiddag weer eff bellen voor de uitslag. Maar goed heb er intussen geen last meer gelukkig ( wat ik altijd heb maar 1 of 2 dagen last ).
Moet zometeen weer aan het werkâŠIk werk woensdag, donderdag en vrijdag. Op zich wel lekker maar heb weinig zin. Afgelopen maandag hebben ze geprobeerd om het pand in de fik te zetten. Een plantengieter met benzine was er naar binnen gegooit en aangestoken. Echt eng man, maar wel voor werktijd gelukkig. Ik zit namelijk 2 hoogâŠ
Vanavond gaan hubbie en ik de stad in ( Utrecht ) hapje eten. Gisteren waren we 8 jaar samen en Dante slaapt bij oma want normaal is hubbie op donderdag thuis maar nu moet werken en is ie lekker zaterdag vrij.
Heb me vandaag ziek gemeld voel me niet zo lekker. Raar gevoel in mijn onderbuik.En veel moe in eens.En mijn borsten doen pijn als ik er aan kom grrrr.Of misschien de griep wel. Ik weet het zelf ook een niet meer nu wat het kan zijn.