Dankje wel :!: :!: Hubbie zei dat ik wit zie dus vanavond maar lekker op tijd onder de wol kruipen…Hubbie denkt dat ik zwanger kan zijn.Eten gaat goed blijft binnen dus een buikgriep lijkt me sterk dan.
Dankje wel :!: :!: Hubbie zei dat ik wit zie dus vanavond maar lekker op tijd onder de wol kruipen…Hubbie denkt dat ik zwanger kan zijn.Eten gaat goed blijft binnen dus een buikgriep lijkt me sterk dan.
Wat is het rustig hier !!!
West xxxx
Ik :thumbup: voor je West dat je zwanger bent :!: :!: :!: Inderdaad rustig hier. Gisteren bij de Griek wezen eten. Wilde tapas eten maar het was zo druk en we hadden geen zin om te wachten dus maar naar de griek geweest. Jammie, zijn we beiden erg gek op. Vandaag weer werken en morgen en dan weer lekker weekend :dance:
Ik wil je geen hoop geven maar dat waren wel mijn eerste klachten. Nou ja klachten maar de eerste dingen waar aan ik merkte dat ik zwanger was.
Ik blijf voor je duimen
Greetz Coor
Hoi Cora,
Het is anders als anders laat ik het zo zeggen geen ongie gevoel zeg maar. En het koud hebben niet normaal meer. En gisteren toen ik onder douche stond deden mijn borsten erg pijn en vandaag ook erger als normaal. En onder de douche waren mijn adderen erg zichtbaar nu ook wel maar wel wat minder. En nog steeds de zelfde klachten vandaag maar wel iets minder steken onder in mijn buik. Het enige wat we kunnen doen is afwachten of ik ongie word. Ik heb trouwens mijn eisprong niet gevoeld misschien kan het dat ook nog wel zijn heb geen flauw idee maar duurt dat 3 dagen :?: :?: :?:
het zijn wel de typische kwaaltjes. Zou jij de volgende in de rij zijn.
Hier heb je in elk geavl nog wat :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Ook voor de andere dames natuurlijk
Het zou wel leuk zijn ja als ik de volgende zou zijn en voor de rest ook uiteraard :!: :!:
Maar kan een eisprong ook 3 dagen duren trouwens :?: :?: :?:
Heb morgen een trouwfeestje zal voor de zekerheid maar niet drinken.Of zou het nu nog geen kwaad kunnen eventueel als het raak zou kunnen ziijn :?: :?:
ik heb zelfs de avond voor de test nog een aantal pilsjes gehad. Het is in principe zo dat de 1e 5 weken de baby niets van jou mee krijgt dus wat er in jou bloedbaan komt omdat de placenta nog niet is aan gemaakt. Maar als je zelf wel het vermoeden hebt dat je zwanger bent kun je het misschien beter laten omdat de 1e weken natuurlijk wel heel belangrijk zijn voor de ontwikkeling. Ik had zelf niet door dat ik toen zwanger was.
ik heb zelfs de avond voor de test nog een aantal pilsjes gehad. Het is in principe zo dat de 1e 5 weken de baby niets van jou mee krijgt dus wat er in jou bloedbaan komt omdat de placenta nog niet is aan gemaakt. Maar als je zelf wel het vermoeden hebt dat je zwanger bent kun je het misschien beter laten omdat de 1e weken natuurlijk wel heel belangrijk zijn voor de ontwikkeling. Ik had zelf niet door dat ik toen zwanger was.
Oke dankje wel :!: :!: Nou de symptomen zijn er wel volgens mij mijn borsten doen gewoon zeer en dat had ik de vorige keer ook wel maar niet zo erg en nog niet zo snel voor mijn nod als die 28 dagen is. Dit had ik de laatste 2 keren voor dat ik ongie ging worden niet dus dit is nu erg raar of niet :?: :?: :?: Maar kan een eisprong 3 dagen duren of is dat maar eventjes :?: :?: :wall: :wall: :wall: :wall:
ik zou het niet weten of een eisprong 3 dagen kan duren. Misschien een drieling HAHA.
Heb zelf een sterk gevoel dat er wel eens een tweeling in mijn buik kon groeien. Ben nu 8 weken onder weg en mijn buik is al echt aan het groeien. Ik ben benieuwd dinsdag gaan we voor het eerst naar de vk. Hoe is het trouwens met Mandy heb haar al een poosje niet meer gehoord.
ik zou het niet weten of een eisprong 3 dagen kan duren. Misschien een drieling HAHA.
Heb zelf een sterk gevoel dat er wel eens een tweeling in mijn buik kon groeien. Ben nu 8 weken onder weg en mijn buik is al echt aan het groeien. Ik ben benieuwd dinsdag gaan we voor het eerst naar de vk. Hoe is het trouwens met Mandy heb haar al een poosje niet meer gehoord.
Greetz
SPANNEND :!: :!: Ik zal voor je duimen dinsdag :!: :!:
Ik weet het ook niet we wachten maar af meer kan ik toch niet doen…
Klopt ik vind het de laatste dagen toch al zo rustig eerlijk gezegt en nee ik weet ook niet hoe het met mandy is ze had wel haar nod in de tussen tijds maar hoe het gaat geen idee… En met de rest ook niet trouwens het is erg rustig vind ik dan… :wall: :wall: :wall: :wall: Het is wel spannend zo zeg vind dat toch wel wat hebben die spanning hahahaha
Ja dat gevoel wat jij nu hebt richting je nod heb ik nu richting de vk. Ben blij dat ik nu 4 avonden moet werken. Dan schiet de tijd in elk geval op.
Ik houd je wel gezelschap hoor hahaha
En ik vind het nu toch wel raar idee zeg van mij dan wat ik nu voel heb ik nog niet eerder gevoeld verders…Vind het ook erg spannend voor jou trouwens !!!
ja het is voor ons allebeide erg spannend. maar we moeten geduld hebben.
IK wilde dat ik de tijd met een afstandsbediening vooruit kon spoelen.
Ja inderdaad alleen ik moet nog minimaal 9 dagen wachten of langer :wall: :wall: Heb dit echt nog nooit zo vroeg gehad hoor zere borsten en steken.Weet niet of ik dan gelijk zal testen maar heb nu echt een raar gevoel hier over dat het wel eens raak kan zijn hoop nergens op maar de symtomen zijn er wel.Voor jou ook nog 5 daagjes echt spannend zeg !!!
als je zwanger bent dan blijft dat gevoel nog wel een poosje. Ik heb het nog steeds.
Als ik naar alle dingen kijk zou ik zeggen dat je zwanger bent. Het zijn de symptomen die ik de eerste weken had. Dan zou je een december mama worden echt tof.
Mijn gevoel zegt dat het raak is.
Maar mijn gevoel laat me helaas wel eens in de steek.
als je zwanger bent dan blijft dat gevoel nog wel een poosje. Ik heb het nog steeds.
Als ik naar alle dingen kijk zou ik zeggen dat je zwanger bent. Het zijn de symptomen die ik de eerste weken had. Dan zou je een december mama worden echt tof.
Mijn gevoel zegt dat het raak is.
Maar mijn gevoel laat me helaas wel eens in de steek.
Greetz Coor
Ik blijf :thumbup: :thumbup:
Ja als het zo zou zijn ben ik een december mama zou toppie zijn,maar ik zou op dit moment niet anders weten wat het wel kan zijn.Eten gaat goed geen problemen mee en ja zin in lekkere dingen hahaha…Ik heb hier ook inderdaad een ander gevoel bij als met de laatste keer dat ik ongie werd toen voelde ik weinig en nu al heel veel. Of mijn lichaam houd mij ontiegelijk voor de gek als het niet zo zou zijn…Weet alleen niet zo goed waneer ik dan moet testen als de ongie weer uitblijft moet wel rekening houden de vorige keer was het na 31 dagen…
van hoeveel dagen ben je nu dan uit gegaan met je banner
Ehh was 18 maart ongie geworden en er 24 maart er weer van af. Dus ik denk dan zelf 3 weken als het goed is moet ik dan de 14 weer ongie worden En ben uit gegaan van 28 dagen
Voor mezelf niet…deze keer is het weer niet raak. Dat voel ik gewoon Klinkt stom, maar ik ben echt iemand die gauw ergens last van heb (ook snel ziek enzo)
Ik heb steeds van de eisprong tot en met de NOD, last van een plekje bij mijn baarmoeder in de buurt. Soort krampje dan steeds op dezelfde plek en dat zo´n 2 weken lang…Word er niet vrolijk van… :?
Voor mezelf niet…deze keer is het weer niet raak. Dat voel ik gewoon Klinkt stom, maar ik ben echt iemand die gauw ergens last van heb (ook snel ziek enzo)
Ik heb steeds van de eisprong tot en met de NOD, last van een plekje bij mijn baarmoeder in de buurt. Soort krampje dan steeds op dezelfde plek en dat zo´n 2 weken lang…Word er niet vrolijk van… :?
Heb jij geen gevoelige borsten enzo :?: :?:
Die van mij doen een beetje zeer/gevoelig weet niet hoe ik het moet noemen.En dat is geen pretje en dat had ik de vorige keer niet zo heel erg toen was het een paar dagen voor mijn nod maar nu al eerder.P.S LEES is even bij de augustusmama’s als je nieuwsgierig bent gaat om ene tamara lang verhaal enzo