Nee hooguit wat licht drukkend gevoel en steekjes in mijn borsten, maar niet anders dan normaal…
Deze keer is het gewoon weer niet raak en word dr beetje moedeloos van…
Vaag verhaal snap ik ook niet helemaal van die Tamara en politie enzo :?
@b-tje wrote:
Nee hooguit wat licht drukkend gevoel en steekjes in mijn borsten, maar niet anders dan normaal…
Deze keer is het gewoon weer niet raak en word dr beetje moedeloos van…
Vaag verhaal snap ik ook niet helemaal van die Tamara en politie enzo :?
Nee raar he hopen dat ze het snel kunnen achter halen of het waar is of niet…Ik wacht nu maar af tot aan mijn nod zit niks anders op hahaha kan nu toch nog niet testen verders…Jammer dat je denkt dat het niet raak is je hoeft ook niks te voelen he dus het kan nog steeds zo lang die :twisted: :twisted: niet zijn gearriveerd…Ik :thumbup: :thumbup:

Weet ik meid en das lief van je…maar ik ben echt een beetje zo´n zeurdoos die al gauw wat mankeert, dus heb dan zoiets van als ik zwanger zou zijn dan voel ik dat wel, want zit ws dan onder de kwaaltjes :roll:
Hallo!
Even een berichtje van mij. Nou, hier is de roze wolk helemaal opgelost… .
Mijn vriend en ik waren beide wanhopig op zoek naar duidelijkheid dus ik heb er nog eens een test aan gewaagd en die was nog nooit zo negatief als gisteren. Zelfs met de beste wil van de wereld kon ik geen 2e streep meer ontdekken. Verder is het vloeien ook nog niet over. Denk dat ik dit maar als “gewone” menstruatie moet beschouwen. 'k Heb verder geen steken of andere klachten gehad. De zwangerschapsklachtjes die ik nog had zijn ook weg, dus het geluk was van korte duur, maar het is nu echt over.
'k Moet maandag naar m’n ha (is er morgen niet; controle van m’n longen), dus dan zal ik dit ook gelijk bespreken.
1 Ding: we weten dat we zwanger kunnen worden… Daar houd ik me dan maar een beetje aan vast.
Ik blijf wel meekletsen, maar de frequentie gaat waarschijnlijk even iets omlaag.
Groetjes,
Iris
Lieve iris,
Wat vreselijk dit te moeten horen… heel veel sterkte meis! :-*
@Iertie wrote:
Hallo!
Even een berichtje van mij. Nou, hier is de roze wolk helemaal opgelost….
Mijn vriend en ik waren beide wanhopig op zoek naar duidelijkheid dus ik heb er nog eens een test aan gewaagd en die was nog nooit zo negatief als gisteren. Zelfs met de beste wil van de wereld kon ik geen 2e streep meer ontdekken. Verder is het vloeien ook nog niet over. Denk dat ik dit maar als “gewone” menstruatie moet beschouwen. 'k Heb verder geen steken of andere klachten gehad. De zwangerschapsklachtjes die ik nog had zijn ook weg, dus het geluk was van korte duur, maar het is nu echt over.
'k Moet maandag naar m’n ha (is er morgen niet; controle van m’n longen), dus dan zal ik dit ook gelijk bespreken.
1 Ding: we weten dat we zwanger kunnen worden… Daar houd ik me dan maar een beetje aan vast.
Ik blijf wel meekletsen, maar de frequentie gaat waarschijnlijk even iets omlaag.
Groetjes,
Iris
Jee meis dat is niet zo mooi Sterkte maandag bij de ha en ik zal aan je denken !!! En meis de moed niet op geven he kop op !!! Als je ergens mee zit schrijf het van je af dat helpt echt…
Groetjes West xxxx
wat naar voor je iris.
Wat een ontzetten vaag verhaal bij de augustus mama’s het is echt een raar verhaal.
Nog een half uurtje en dan ben ik vrij.
heb het nu ook allemaal goed gelezen bij die augustus mama´s. Erg bizar als het allemaal verzonnen blijkt te zijn
@b-tje wrote:
heb het nu ook allemaal goed gelezen bij die augustus mama´s. Erg bizar als het allemaal verzonnen blijkt te zijn
Ja dat dacht ik dus ook al !!! Maar goed dat er naar gekeken word daar…
Groetjes West xxx
nou ladies ik ben vrij voor vandaag. Ik wens jullie allemaal slaap lekker tot de volgende keer.
Greetz Coor
jeetje wat een boel te lezen
wat erg voor je Iertje… had zo voor je geduimt dat het toch goed ging komen maar helaas
West: wat spannend zeg! ik wil ook geen goede hoop geven maaar het lijkt er echt wel op hoor
nou nu mijn tijdelijke afwezigheid
afgelopen week sprak ik met mijn zusje (…18…) en die had zo’n last van haar buik en pijnlijke borsten enzo
dus ik zei tegen haar van volgens mij ben je zwanger
nou dat kon niet en ze had veilige sex gehad samen met de pil etc
uhuh :liar:
dus ik zei zo alsof me neus bloede , doe nou maar gewoon een test dan kom je er vanzelf achter
nu gister op msn … renate helppp!!!
hij zegt dat ik zwanger ben
ik zo van : wie zegt dat?
nou die test die ik gekocht heb
ze heeft dus de clear blue test gedaan dus zo betrouwbaar als wat
nu ga ik morgen samen met haar naar de huisarts en dan zien we verder
mijn moeder weet het inmiddels al want ja ze woont nog thuis
en na dat die van de schrik bekomen was wil ze haar gaan helpen waar ze kan.
dus dat is ook weer goed gekomen want daar zat ze ook erg mee
nu nog weten hoe lang ze zwanger is
want madam heeft net een nieuw vriendje en tsja zij is een ff wat meer losbol type als mij
dus het kan dus ook van haar vriendje ervoor zijn
zucht…
kortom een geweldig eneverend weekje kuch
zo dat moest er ff uit hoor
groetjes renate
Iertje wat vervelend voor je :!: Geef de moed niet op meid :!: En blijf gezellie kletsen als je er zin in hebt.
Renate jeetje, wat een verhaal. Nou moet ik zeggen dat ik hetzelf ook meegemaakt heb. Toe ik zwanger was van Dante, ik geloof bijna 7 maanden, kwam mijn broertje met z’n vriendin langs. Hij was 21 zij 19, ze was naar de dokter geweest want d’r buik was toch wel aardig aan het groeien…was ze gewoon al 5 maanden zwanger!!! Nu zijn ze uitelkaar en ziet mijn broertje z’n zoontje 1 keer in de week. Kan me wel een beetje inleven in je verhaal. Sterkte voor thuis.
Zit inmiddels hier op dag 41 alweer. Ben erg in de war en droom er zelfs over :!: Droomde dat mijn hubbie als het een jochie zou worden het Jeroen wilde noemen hihi en ikke Levi. Voor een meid hadden we ook een naam met een L. Ik dacht nog in mijn droom nou ja als we er nog niet uitzijn als ik bevallen ben dan hoef ik het nog niet meteen een naam te geven kunnen we er nog over nadenken. Vanochtend zei mijn hubbie je moet er niet zoveel mee bezig zijn maar ik kan het helaas maar moeilijk loslaten…
XXX Manon
@poeizie wrote:
jeetje wat een boel te lezen
wat erg voor je Iertje… had zo voor je geduimt dat het toch goed ging komen maar helaas
West: wat spannend zeg! ik wil ook geen goede hoop geven maaar het lijkt er echt wel op hoor
nou nu mijn tijdelijke afwezigheid
afgelopen week sprak ik met mijn zusje (…18…) en die had zo’n last van haar buik en pijnlijke borsten enzo
dus ik zei tegen haar van volgens mij ben je zwanger
nou dat kon niet en ze had veilige sex gehad samen met de pil etc
uhuh :liar:
dus ik zei zo alsof me neus bloede , doe nou maar gewoon een test dan kom je er vanzelf achter
nu gister op msn … renate helppp!!!
hij zegt dat ik zwanger ben
ik zo van : wie zegt dat?
nou die test die ik gekocht heb
ze heeft dus de clear blue test gedaan dus zo betrouwbaar als wat
nu ga ik morgen samen met haar naar de huisarts en dan zien we verder
mijn moeder weet het inmiddels al want ja ze woont nog thuis
en na dat die van de schrik bekomen was wil ze haar gaan helpen waar ze kan.
dus dat is ook weer goed gekomen want daar zat ze ook erg mee
nu nog weten hoe lang ze zwanger is
want madam heeft net een nieuw vriendje en tsja zij is een ff wat meer losbol type als mij
dus het kan dus ook van haar vriendje ervoor zijn
zucht…
kortom een geweldig eneverend weekje kuch
zo dat moest er ff uit hoor
groetjes renate
Hoi Renate,
Dat is wel even schrikken ja kan het me wel voorstellen. En nu even uit puzzelen van wie het dan kan zijn.En dat door de pil heen het kan hoor heb ik ook een keer gehad bleek dat ik toen was aangekomen en de pil niet goed meer werkte.En toch leuk dat je moeder haar wil helpen tofff echt het loopt ook wel eens heel anders af… Enne succes bij de dokter vandaag :!: :!: Laat je even iets weten hoe het is gegaan :?: :?:
Manon:Op dag 41 alweer sjee wat lang zeg… Heb je al wel getest of niet :?: Duurt zo wel heel erg lang he. En die dromen kan ik me wel iets bij voorstellen heb ik vanacht ook gehad ik droomde dat ik zwanger was en dat het een meid zou worden hahaha heel bizar eigenlijk…Maar ik hoop dat je snel weer verder kan of zwanger of dat de ongie komt… :thumbup: :thumbup:

Groetjes West xxx
Sorry dat ik er op dit moment even niet zoveel ben/reageer maar dat wil niet zeggen dat ik niet met jullie mee lees en met jullie mee leef
Jemig Iris wat vreselijk meis en ik wens je ook veel sterkte
Het gaat op het moment niet zo lekker met me en daarom reageer ik ook even niet meer zoveel . Ik ben afgelopen maandag bij de cardioloog geweest voor mijn 2 jarige controlle en ik moet volgende week woensdag een echo laten maken van mijn hart (moet altijd hoor) en aan de hand van die echo gaat hij beoordelen of mijn hart een eventuele zwangerschap wel/niet aankan dus ik zit hier weer vreselijk in de spanning momenteel of ik wel of definintief niet zwanger mag worden Maar het mooie van het hele verhaal is nog dat ik niet wist dat de gyneacoloog een brief naar mijn cardioloog zou sturen en ik moet zeggen dat ik daar best raar van stond te kijken … Ik vind dat hij dit wel even aan mij had kunnen melden :x
Maar goed nu moet ik woensdag dus naar het ziekenhuis voor een echo waarvan ik de 25ste de uitslag ga krijgen
Ook heb ik te horen gekregen dat mijn zus de 19de (verjaardag van ons zusje) voor de rechter in Parijs moet verschijnen en dan weten we dus hoelang ze nog daar moet blijven en hoe dichter we bij de 19de komen hoe meer de zenuwen door mijn lijf gieren op het moment
En ik kan helaas vanaf hier niks doen behalve kaarsjes branden en heel hard
Verder zit ik momenteel op dag 48 van mijn cyclus en daar wordt ik ook steeds meer beroerder van en onzekerder . Maar ja meer doen dan afwachten op een menstruatie kan ik helaas niet doen . Ik zit al 13 dagen over mijn cyclus van februari heen en in maart heb ik helemaal dus niks gehad :o
he getsie mandy
wat een narigheid allemaal
en ja je gyn had het indd wel even mogen melden dat die een brief zou sturen naar de cardioloog… dit zou voor mij echt als verraad voelen eerlijk gezegt.
bah ik heb er al een hekel aan als er zonder te overleggen een dienst worde gewisseld in me rooster , maar dit is toch wel een graatje erger
hoop voor je dat je snel ongi mag worden
wat stom he dat je dat zo ineens dan gaat wensen terwijl je eerst andere dingen zou willen …
voor je zus duim ik dat ze snel naar huis mag komen en ze niet langer meer hoefd te zitten…
he gets wat een boel narigheid
duim echt voor je dat je nu toch eindelijk eens het zonnetje mag zien gaan scheinen.
knuff renate
Hoi allemaal
Renate het verhaal wat jij nu met je zusje hebt hadden wij in septerber 2004. Het dochtertje van mijn zusje wordt 26 april een jaar en het gaat onwijs goed.
Mandy Ik zal een kaarsje voor je zus branden en duimen voor je dat de echo goed is
Nonnie ik hoop dat je ongi snel op gang komt zo dat je weer verder kunt
Greetz Coor
poezie: Zoo he moeilijke situatie hoor waar je zus inzit… :?
nonnie: Irri hoor meis die lange cycli van jou :? Moeilijk is dat he om er allemaal niet teveel mee bezig te zijn. Mij lukt dat ook niet. Ik vrees alweer voor eind volgende week als mijn NOD weer nadert :shock: Iedere keer naar de wc om te checken of er al wat is en dan vreselijk balen en verdrietig als ik weer ongi blijk te zijn… Pfffft wanneer houdt het eens op…
Mandy stekrte met de cho en met je zus… :-*
Voor de rest niets bijzonders te melden vanaf hierro…
nou we zitten dus nu met double trouble
mijn andere zusje (tweeling zus van zus in kwestie) blijkt ook zwanger te zijn
me moeder kreeg even een rol beroerte aan haar ogen te zien toen ze zei dat ze ook overtijd bleek te zijn
had in prenciepe van zus in kwestie de andere clear blue test mee gekregen voor als ik een keer zwanger zou worden
maar toen zus 2 opperde dat ze ook overtijd was en behoorlijk ook
heb ik de test maar weer ingeleverd
was bijna thuis toen ik een belletje kreeg dat zij ook een positieve test had gehad.
zus 1 wil het kindje waarscheinlijk houden, zus 2 wil het waarscheinlijk weg laten halen.
ik grapte bij mijn moeder al met dat ze door 4 meiden op de wereld te hebben gezet dat ze nu in een keer de vergrijzing een handje geholpen te hebben met afbouwen
gelukkig kon mijn moeder daar wel om lachen :mrgreen:
ook al was ze er niet helemaal blij mee
nu moet dus zus 1 gaan zoeken naar hulp voor bijstand etc
dus daar heeft ze al dingen voor gebelt en moet maandag weer verder met bellen.
ben meteen met haar de stad in gedoken om folium zuur te halen
o even een tip bij de hema heb je een potje folium zuur 100 tabletten voor 2,30 euro
nou ik moet zeggen heb er erg raar door geslapen en werd om de zoveel tijd wakker
pfff en ik zit nu dus op me werk want heb ochtend dienst
maar goed we gaan er weer tegen aan :roll:
groetjes renate
Jeetje Renate wat een verhaal :!: Heftig hoor :!:
Kan me voorstellen dat je moeder hier hevig van schrikt zeg :!: Maar goed bij ons in de familie zeggen ze altijd waar ’ problemen’ zijn zijn oplossingen.
Hoe voel jij je hieronder eigenlijk met je eigen kinderwens :?:
XXX Manon
natuurlijk had ik het liever geweest dan zij
vooral omdat ze nog zo jong zijn.
wij hebben een baan en een eigen huis
ik gun het haar net zo hard als mezelf maar in je achterhoofd heb je wel van verdorie tis eigenlijk niet eerlijk :mrgreen:
maar mijn tijd komt nog wel en is het niet deze maand dan de volgende maand und so weiter und so weiter :mrgreen:
groetjes renate