mijn andere zusje (tweeling zus van zus in kwestie) blijkt ook zwanger te zijn
me moeder kreeg even een rol beroerte aan haar ogen te zien toen ze zei dat ze ook overtijd bleek te zijn
had in prenciepe van zus in kwestie de andere clear blue test mee gekregen voor als ik een keer zwanger zou worden
maar toen zus 2 opperde dat ze ook overtijd was en behoorlijk ook
heb ik de test maar weer ingeleverd
was bijna thuis toen ik een belletje kreeg dat zij ook een positieve test had gehad.
zus 1 wil het kindje waarscheinlijk houden, zus 2 wil het waarscheinlijk weg laten halen.
ik grapte bij mijn moeder al met dat ze door 4 meiden op de wereld te hebben gezet dat ze nu in een keer de vergrijzing een handje geholpen te hebben met afbouwen
gelukkig kon mijn moeder daar wel om lachen :mrgreen:
ook al was ze er niet helemaal blij mee
nu moet dus zus 1 gaan zoeken naar hulp voor bijstand etc
dus daar heeft ze al dingen voor gebelt en moet maandag weer verder met bellen.
ben meteen met haar de stad in gedoken om folium zuur te halen
o even een tip bij de hema heb je een potje folium zuur 100 tabletten voor 2,30 euro
nou ik moet zeggen heb er erg raar door geslapen en werd om de zoveel tijd wakker
pfff en ik zit nu dus op me werk want heb ochtend dienst
maar goed we gaan er weer tegen aan :roll:
groetjes renate
Sjee meis dat is wat minder allemaal en kan me best voorstellen hoe jij je dan voelt. En succes verder ermee sorry weet niet zo goed wat ik moet zeggen het spijt me…
Mandy: Ook jij veel succes met alles en hopen dat er snel iets positiefs bij jullie gebeurd…Iemand vergeten :?:
Feestje ging gisteren wel niet om te zeggen wow maar goed dat hebben we ook weer gehad verders geen nieuws op dit moment alleen de kwaaltjes zijn er nog wel…
ECHOOOOOOOOO terug hahaha ik ben een hele dag weg geweest naar middelburg was erg gezellig samen met hubbie en daarna lekker een frietje wezen eten.en eigenlijk net pas thuis dus ja ik was er niet hahaha
Ik was er ook heel de dag niet. Was naar Schevingen lekker wandelen met vriendje :inlove: Ow ja en wat wezen eten bij Binky Beer. Zoooooo lekker die Beer-restaurants :thumbup:
Heb geen noemenswaardige verschijnselen ofz]o. Ik word ws gewoon weer ongi :?
He meid en nog last van kwaaltjes. Ik ben nog steeds voor je aan het .
X Coor
Heyy
De kwaaltjes hier zijn minder geworden. Steken onderin zijn minder borsten doen ook minder pijn.En heb een beetje een opgeblazen gevoel/buik. En we waren een hele dag weg vandaag en ik was niet shaggo maar mijn humeur was niet optimaal zei hubbie. Dus ik denk zelf dat ik ongie ga worden je weet het nooit maar dit is nu wel mijn gevoel.
Nou vanochtend wat heel licht rose afscheiding. Zal wel weer niets worden ben ik bang. Dag 44…alweer.
Zometeen gezellie naar mijn vriendin. Die heeft net een tweeling en dan ga ik haar gezellie helpen met voeden en verschonen. Dante gaat mee vind ie wel leuk die babies
Vanmiddag eff wat in huis soppen :? Tis dat het moet… :lol:
Nou hier nog steeds niks :o geen streepje geen veegje helemaal niks en ik zit inmiddels op dag 51 van mijn cyclus
Ik ga de huisarts maar eens met een bezoekje vereren want ik wordt er nu toch langzaam erggg moe van moet ik zeggen .
Mijn onderbuik is ook wat gespannen dus hij zoekt maar mooi uit wat het is …
Pffff ben er gewoon misselijk van bah bah
Mandy hiero hetzelfde hoor :!: ZIt nu op dag 44 maar mijn eerste cyclus was ook 50 dagen… Las zelfs een keer op het forum iemand die een cyclus had van 114 dagen…WIl je niet ontmoedigen hoor maar kan soms raar lopen.
@ wat een gedoe mandy zou ik ook een beetje moederloos van worden bah bah…
@ nonnie ook al zo lang ik zit te hopen dat mijn cyclus deze maand juist langer is en mandy en jij op een krotere cyclus… is ook niet leuk zo
veel plezier bij de tweeling
@ west laten we dat je voorgevoel voor niets is en je wel zwanger bent.
@ b-tje gezellig zeg… zei gister tegen mezelf toen ik net op me werk was tis heerlijk weer voor het strand… heerlijk hoor… alleen dat restaurant ken ik niet maar volgens mij had je een hele gezellige dag
ik was gister de hele dag moe
toen ik thuis kwam van me werk heb ik voor vriend lief even het draadjesvlees aangebraden , hierna laag gezet en met de mededeling goed opleten etc ben ik naar boven gegaan en op bed gaan liggen
om 8 uur savonds kwam vriendje me wakker maken of ik ook wat wilde eten.
was gewoon boos dat ie me kwam wakker maken kon nog wel uuuuuuren slapen.
nouja goed was lief bedoelt dus beneden even iets gegeten
en om 23 uur had ik wel weer zoiets van duik me bed weer in.
geslapen tot 5 uur toen me vriend ook in bed kwam
hij heeft vannacht nachtdienst dus dan gaat ie altijd laat naar bed zodat ie alvast in het ritme komt.
pffffff nou hoor weer wakker moest meteen plassen
hierna nog ff in bedje gekropen tot 9 uur en toen vond ik het wel mooi geweest
ben nu nog wel moe en me ogen voelen dik aan
en me neus zit dicht… dus word volgens mij lekker verkouden
maar ik ben nu lekker 4 daagjes vrij dus kan lekker relaxen
Nou ik ben inmiddels naar de huisarts geweest en die zegt dat het spanningen zijn op het moment en dat dan je eisprong ook wegblijft .
De spanningen zijn door oa : dat ik niet ongesteld wordt + dat hele gedoe van mijn zus komt er ook nog eens bij kijken
Ik moet me proberen te ontspannen en hij zei ook makkelijker gezegt dan gedaan en dat is inderdaad zo
Mijn bloeddruk was ook weer hoog ! Ik had een onderdruk van 105 en heb nu nieuwe bloeddruktabletten gekregen (mag je ook gebruiken als je zwanger bent of wilt worden) en ik moet over 2 weken terug komen bij hem
Al met al het gaat weer reuze lekker hier (niet dus)
Nou ik ben inmiddels naar de huisarts geweest en die zegt dat het spanningen zijn op het moment en dat dan je eisprong ook wegblijft .
De spanningen zijn door oa : dat ik niet ongesteld wordt + dat hele gedoe van mijn zus komt er ook nog eens bij kijken
Ik moet me proberen te ontspannen en hij zei ook makkelijker gezegt dan gedaan en dat is inderdaad zo
Mijn bloeddruk was ook weer hoog ! Ik had een onderdruk van 105 en heb nu nieuwe bloeddruktabletten gekregen (mag je ook gebruiken als je zwanger bent of wilt worden) en ik moet over 2 weken terug komen bij hem
Al met al het gaat weer reuze lekker hier (niet dus)
Sjee meis dat is niet zo mooi maar wel beter dat je nu andere medicijnen hebt gehad dan gaat het misschien wat beter en proberen wat meer rust te nemen.Ook al zal dat niet makelijk zijn dat geloof ik best. Probeer lekker te ontspannen meis gewoon proberen.Ga bijvoorbeeld lekker relaxen met een goede film op de bank of eens lekker de buiten lucht in met dit mooi weer nu. Of een goed boek op de bank of bed en even proberen nergens aan te denken ik weet het zal niet mee vallen maar een beetje proberen dan maar…
Nou vanochtend wat heel licht rose afscheiding. Zal wel weer niets worden ben ik bang. Dag 44…alweer.
Zometeen gezellie naar mijn vriendin. Die heeft net een tweeling en dan ga ik haar gezellie helpen met voeden en verschonen. Dante gaat mee vind ie wel leuk die babies
Vanmiddag eff wat in huis soppen :? Tis dat het moet… :lol:
Greetz Manon
Misschien innestelingsbloed manon :?: :?: Gezellig hoor naar je vriendin die een tweeling heeft gekregen lekker samen moederen heerlijk lijkt me dat :!: :!: Moet hier ook aan de sop maar moet nog veel doen en heb niet zo veel zin maar ja toch maar doen haha Ik hoop voor je dat de ongie weg blijft en dat je lekker zwanger bent :!: :!: :!:
Ja precies West :? Ik zei al tegen mijn man net misschien moet mijn huisarts maar even een briefje schrijven aan de president van Frankrijk ofzo dat ze mijn zus naar Nederland sturen dat scheelt al heel veel spanningen
Ja precies West :? Ik zei al tegen mijn man net misschien moet mijn huisarts maar even een briefje schrijven aan de president van Frankrijk ofzo dat ze mijn zus naar Nederland sturen dat scheelt al heel veel spanningen
Ja inderdaad mandy Ik hoop voor je dat alles snel op zijn pootjes terecht komt en dat ze maar snel naar nederland mag komen. En dat het met jou ook een stukje beter zal gaan !!!
Ja ik hoop ook dat ze snel in nederland is al vrees ik er zelf persoonlijk voor (misschien ook een stukje zelfbescherming hoor) Want mijn gezondheid gaat er aan onderdoor op dit moment