DEEL 3 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

@Mandy wrote:

Ja ik hoop ook dat ze snel in nederland is al vrees ik er zelf persoonlijk voor (misschien ook een stukje zelfbescherming hoor) Want mijn gezondheid gaat er aan onderdoor op dit moment

Klinkt misschien stom hoor maar je moet ook aan jezelf denken.Oke je zus ook natuurlijk maar jou gezondheid staat nu even op nummer 1 sorry dat ik dit zeg hoor maar straks kom jij in het ziekenhuis te liggen voorbeeld en dan dan ben je nog verder van huis… Jou gezondheid gaat nu even voor meis hoe hard het ook is wat ik zeg.Kijk voor je zus is het ook niet leuk heel begrijpelijk maar jij moet ook door met jou leven/gezondheid…

Ja meis daar heb je helemaal gelijk in hoor maar ik heb 1 ding en dat is dat ik haar contact persoon ben en dat ik dus overal achteraan moet bellen enzo en dat brengt ook stress en spanningen met zich mee

Maar precies wat je zegt ik probeer het ook zeker wel hoor want ik heb ook zoiets van als ik nu niet bel of schrijf dan doe ik het morgen wel want ze loopt toch niet weg :wink:

@Mandy wrote:

Ja meis daar heb je helemaal gelijk in hoor maar ik heb 1 ding en dat is dat ik haar contact persoon ben en dat ik dus overal achteraan moet bellen enzo en dat brengt ook stress en spanningen met zich mee

Maar precies wat je zegt ik probeer het ook zeker wel hoor want ik heb ook zoiets van als ik nu niet bel of schrijf dan doe ik het morgen wel want ze loopt toch niet weg :wink:

Ja dat is wel weer zo maar dan proberen als je ergens voor moet bellen of achter aan gaan dat je rustig blijft en niet in paniek raakt of gaat stressen. Nee precies ze loopt niet weg dat klopt het is hard maar jij hebt ook jou eigen leven en probeer er maar het beste van te maken. In ieders geval heel veel sterkte er mee :!: :!:

Dankje wel meis en ik doe mijn best om te ontspannen en rustig te blijven … Al staat het huilen me de laatste weken nader dan het lachen :wink:

heej meiden,

Pffft hoop dat in ieder geval 1 van ons binnenkort wat leuker nieuws heeft :frowning: Ik heb ook niet echt spetterend positief nieuws. Eind deze week ongi worden en denk ook dat dat gaat gebeuren :? Verder morgen naar de HA, omdat ik een gek plekje bij mijn baarmoedermond heb waar ik toch wel effe de HA naar wil laten kijken…

Misschien innestelingsbloed manon :?: :?: Gezellig hoor naar je vriendin die een tweeling heeft gekregen lekker samen moederen heerlijk lijkt me dat :!: :!: Moet hier ook aan de sop maar moet nog veel doen en heb niet zo veel zin maar ja toch maar doen haha Ik hoop voor je dat de ongie weg blijft en dat je lekker zwanger bent :!: :!: :!:

Groetjes West xxx

Ik hoop het zoooooo West :!: :!: :!:

@Mandy: ben het met West eens, denk goed aan jezelf
:naughty:

@B-tje: Laat je het even weten als je naar de HA bent geweest :?: Hoe kom je daar achter eigenlijk :?:

@nonnie wrote:

Misschien innestelingsbloed manon :?: :?: Gezellig hoor naar je vriendin die een tweeling heeft gekregen lekker samen moederen heerlijk lijkt me dat :!: :!: Moet hier ook aan de sop maar moet nog veel doen en heb niet zo veel zin maar ja toch maar doen haha Ik hoop voor je dat de ongie weg blijft en dat je lekker zwanger bent :!: :!: :!:

Groetjes West xxx

Ik hoop het zoooooo West :!: :!: :!:

@Mandy: ben het met West eens, denk goed aan jezelf

:naughty:

@B-tje: Laat je het even weten als je naar de HA bent geweest :?: Hoe kom je daar achter eigenlijk :?:

Ik ga heel erg hard voor je :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: meis. B-tje succes bij de ha en laat je het even weten hoe het is geweest :?: :?: En hopen dat je toch zwanger bent b-tje je hoeft niet perse iets te voelen he meis :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Zo ik ga weer even verder met poetsen pffff

Groetjes West xxxx

Nou ehhh Nonnie op je vraag hoe ik daarachter kwam…Ik had eens gelezen op internet dat je je eigen cyclus in de gaten kon houden door de stand van je baarmoeder te voelen en een cervixslijmtest te doen. Dus tja ehmm dan voel je dat bij jezelf dus :oops:

West: Ja al de duimpjes de lucht in he meis. Kan nooit kwaad :wink: :pray: :pray: :pray:

Hallo!

Was ik weer even. Wat een verhalen zeg, niet te weinig. 2 Zussen zwanger, een dokter die zegt dat je moet proberen te ontspannen terwijl de spanningen door je hoofd gieren… Niet niks.

Nou, ik ben vanmorgen weer bij de ha geweest: longen klinken veel beter. Yes! Gelukkig voel ik me ook een stuk beter :). 'k Moet over 2 wkn terugkomen omdat hij in de gaten wil houden of ik me wel rustig houd (hij heeft me 2 keer gezien en weet nu al wat voor type ik ben :oops: ). Mag wel werken, maar nog geen hele dagen.

Ik heb voor volgende week een afspraak bij de gyn staan en de ha adviseerde die maar gewoon te laten staan: dan weet je tenminste zeker hoe het er voor staat. Toch wel fijn zo’n reactie. Ik ga er zelf vanuit dat het echt afgelopen, over en uit is want die test vorige week was negatief en mijn temp is ook gedaald.

Hopen dat het andere obstakel waar ik nu last van heb snel verdwijnt, dan kunnen wij weer aan de klus :wink: !

Groetjes,

Iris

@Iertie wrote:

Hallo!

Was ik weer even. Wat een verhalen zeg, niet te weinig. 2 Zussen zwanger, een dokter die zegt dat je moet proberen te ontspannen terwijl de spanningen door je hoofd gieren… Niet niks.

Nou, ik ben vanmorgen weer bij de ha geweest: longen klinken veel beter. Yes! Gelukkig voel ik me ook een stuk beter :). 'k Moet over 2 wkn terugkomen omdat hij in de gaten wil houden of ik me wel rustig houd (hij heeft me 2 keer gezien en weet nu al wat voor type ik ben :oops: ). Mag wel werken, maar nog geen hele dagen.

Ik heb voor volgende week een afspraak bij de gyn staan en de ha adviseerde die maar gewoon te laten staan: dan weet je tenminste zeker hoe het er voor staat. Toch wel fijn zo’n reactie. Ik ga er zelf vanuit dat het echt afgelopen, over en uit is want die test vorige week was negatief en mijn temp is ook gedaald.

Hopen dat het andere obstakel waar ik nu last van heb snel verdwijnt, dan kunnen wij weer aan de klus :wink: !

Groetjes,

Iris

Het is te hopen meis dat alle obstakels waar je last van hebt snel verdwijnen. En dat je weer snel mag klussen en zwanger mag worden :!: :!:

Mijn lasangle was trouwens over heerlijk hmmm zelf gemaakte hmmm

Mmmm! Lekker!

Ik kom nog niet veel verder dan lasagnette. 'k Moet nog steeds een andere ovenschaal halen ('k heb alleen ronde en da’s nie zo praktisch). Moet ik deze week maar eens gaan doen. Eten in de oven en ik op de bank: strak plan!

Ik zal straks ook eens de keuken in duiken. Vriendje komt pas rond 19.30 u thuis, dus we eten weer laat vanavond…Niks an, maar alleen eten is ook zo saai (3x/week).

Groetjes,

Iris

@Iertie wrote:

Mmmm! Lekker!

Ik kom nog niet veel verder dan lasagnette. 'k Moet nog steeds een andere ovenschaal halen ('k heb alleen ronde en da’s nie zo praktisch). Moet ik deze week maar eens gaan doen. Eten in de oven en ik op de bank: strak plan!

Ik zal straks ook eens de keuken in duiken. Vriendje komt pas rond 19.30 u thuis, dus we eten weer laat vanavond…Niks an, maar alleen eten is ook zo saai (3x/week).

Groetjes,

Iris

Veel succes ermee meis :!: :!: En ik houd trouwens niet van laat eten. Hahaha

Heeerlijk ik heb niet hoeven koken vandaag…Mijn vader had zelf zalmsalade gemaakt en hebben daar een schaal van mee gekregen :thumbup:

Strakkies effe uurtje naar buikdansen :stuck_out_tongue:

@b-tje wrote:

Heeerlijk ik heb niet hoeven koken vandaag…Mijn vader had zelf zalmsalade gemaakt en hebben daar een schaal van mee gekregen :thumbup:

Strakkies effe uurtje naar buikdansen :stuck_out_tongue:

Das lekker meid dat je niet hebt hoeven te koken !!!

Veel plezier bij het buikdansen…

Hier is het weer aan het rommelen in mijn buik nu na het eten grrrrrr

Weer onderin als vorige week pffff en we wachten weer maar af :wall: :wall: :wall: :wall:

Goedemorgen :!:

Ik ga zo lekker de stad in met mijn vriendin en haar zoontje. Onze zoontjes schelen maar 2 weken dus das hartstikke leuk. Eff Utrecht in om zomerkleding te kopen voor Dante. Hij heeft nog helemaal niets… :slight_smile: Over 7 weken gaan we al op zomervakantie dus we gaan eff lekker wat leuks inslaan :!:

Greetz Manon

@nonnie wrote:

Goedemorgen :!:

Ik ga zo lekker de stad in met mijn vriendin en haar zoontje. Onze zoontjes schelen maar 2 weken dus das hartstikke leuk. Eff Utrecht in om zomerkleding te kopen voor Dante. Hij heeft nog helemaal niets… :slight_smile: Over 7 weken gaan we al op zomervakantie dus we gaan eff lekker wat leuks inslaan :!:

Greetz Manon

Heel veel plezier vandaag manon :!: :!:

Groetjes west xxx

Daar ben ikke weer… Alles ging goedddddd bij de HA :!: :dance: :dance: :dance: Vond het wel erg rot om alleen te gaan en daarro mijn broek uit te doen etc., maar toen ik dr eenmaal lag enzo ging het wel…Plekkie bij mijn baarmoedermond blijkt een soort wit puntje te zijn wat je kan vergelijken met een pukkeltje :lol: Weer een zorg minder dus :thumbup: Ow ja en ook gevraagd of het normaal is dat ik vanaf de eisprong tot aan de nod lichte drukkingen zeg maar heb vooral linksonder in mijn buik en af en toe rechts. Bleek ook volkomen normaal te zijn na 12 jaar pilgebruik :wink: Heb nog gezegd dat als ik binnen dit jaar niet zwanger ben ik hem kom vereren met een bezoekje met temperatuurcurves :snooty: Hij zei ja das goed, maarre vergeet niet dat 80 a 90% binnen het jaar zwanger is…nou daar houden we ons dan maar aan vast…

@b-tje wrote:

Daar ben ikke weer… Alles ging goedddddd bij de HA :!: :dance: :dance: :dance: Vond het wel erg rot om alleen te gaan en daarro mijn broek uit te doen etc., maar toen ik dr eenmaal lag enzo ging het wel…Plekkie bij mijn baarmoedermond blijkt een soort wit puntje te zijn wat je kan vergelijken met een pukkeltje :lol: Weer een zorg minder dus :thumbup: Ow ja en ook gevraagd of het normaal is dat ik vanaf de eisprong tot aan de nod lichte drukkingen zeg maar heb vooral linksonder in mijn buik en af en toe rechts. Bleek ook volkomen normaal te zijn na 12 jaar pilgebruik :wink: Heb nog gezegd dat als ik binnen dit jaar niet zwanger ben ik hem kom vereren met een bezoekje met temperatuurcurves :snooty: Hij zei ja das goed, maarre vergeet niet dat 80 a 90% binnen het jaar zwanger is…nou daar houden we ons dan maar aan vast…

ik kan me wel voorstellen dat als je alleen moet gaan je je niet op je gemakje bent maar als het echt moet dan moet dat maar het is dan voor je eigen gezondheid zal ik maar zeggen. Heb hier gelukkig een vrouwelijke ha. En gelukkig was het niks ernstig meid !!! Mijn ha zei toen mijn spiraaltje was verwijdert dat het minimaal een jaar tot anderhalf kon gaan duren dus tja we klussen gewoon verder en dan merken we het vanzelf wel toch !!! Gelukkig was alles goed bij je !!!

Groetjes west xxx

B-tje: fijn dat alles goed is :!:

Net terug uit de stad, vermoeiend ochtendje maar met resultaat :!: Namelijk 4 t-shirts, 4 hempjes, 1 blouse, 2 korte broeken, 3 driekwartsbroeken en een pet :!:

Nu hoef ik alleen nog schoenen en een zomerjasje en dan is Dante helemaal het heertje :slight_smile:

Hiero verders nog steeds niets. Durf niet te testen. Ben bang dat ik weer te snel test en dan vind ik het zo zonde van zo’n test. Dag 45…vorige cyclus was 50 dagen zal ik daarna gaan testen :?: :?: :?: Ik weet het niet meer :?

nou zus 1 vanmorgen gebelt hoe het was gegaan bij de huisarts

en ze heeft hem verteld dat ze het kindje wil houden.

zus 2 hierna gesproken en zij wist het dus nog niet zeker

ze vond het wel leuk en aan de ene kant wilde ze het wel houden

maar vond het moeilijk omdat de bio vader haar dus wel wilde financieren met een abortus maar voor de rest er niks mee te maken wilde hebben en hij haar zat aan te praten dat een kindje een vader nodig had bladiebladiebla…

heb haar gezegt dat ze zich daar niet door moet laten beinvloeden en zelf moet beslissen wat ze wil

want ze kan wel doen wat hij wil maar dan komt hij er makkelijk van af maar zij zit er misschien straks spygisch haar hele leven mee

en als ze dan het kindje van zus 1 straks ziet geboren worden en al die handelingen mee maakt blijft ze daar misschien aan denken

het is prima als ze zelf beslist als ze het niet wilt houden maar dan moet zij er wel zelf 100% achter staan en niet doen wat het overwaaiende regenbuitje wilt

voor de rest hier alles goed

kwam er nog net optijd achter dat ik straks een vergadering heb

dus daar moet ik ook nog ff naar op en neer

heb wel niet zoveel zin maar goed sommige dingen moeten nou eenmaal

zit nu tussen dag 19 en 21 van me cyclus… ligt er een beetje aan vanaf welke dag ik moet denken maar heb voor mezelf afgesprokend dat ik me pas overtijd ga reken vanaf 22 april maar goed laten we eerst de dagen maar eens uitzingen en hopen dat me cyclus weer beter is als vorige maand.