Net terug uit de stad, vermoeiend ochtendje maar met resultaat :!: Namelijk 4 t-shirts, 4 hempjes, 1 blouse, 2 korte broeken, 3 driekwartsbroeken en een pet :!:
Nu hoef ik alleen nog schoenen en een zomerjasje en dan is Dante helemaal het heertje
Hiero verders nog steeds niets. Durf niet te testen. Ben bang dat ik weer te snel test en dan vind ik het zo zonde van zoān test. Dag 45ā¦vorige cyclus was 50 dagen zal ik daarna gaan testen :?: :?: :?: Ik weet het niet meer :?
Leuk dat dante nieuwe kleertjes heeft en inderdaad dan is hij weer een leuk en schattig heertje heb op de site van dante gekeken echt een scheetje !!!
Ik vond het toen ook al zonde dat ik toen een test had gekocht maar ik heb er toen 1 gehaald bij de apotheek gewoon een iets goedkoper merk weet niet meer de welke kost iets van 8 euro of zo maar dan ben je wel uit de brand van of je zwanger bent of niet. Ik zou zelf wel een test gaan doen maar ja wie ben ik hahaha En dan zijn je spanningen ook weer even weg van ja of nee ik snap dat je er gek van word. Succes met wat je gaat doen !!!
Poeizie: Ja moeilijke situatie voor je zussen maar die ene zus die moet het toch zelf ook willen en niet naar vriend lief luisteren als die alleen wil betalen voor een abortus. Dan vind ik dat zei de keuze mag maken met wat zei wil en weet je ze kan dan ook kijken hoe haar andere zus het doet. En veel na vragen etz als ze het wel wil houden.Maar het blijft moeilijk hopelijk maakt ze een goede keus en houd ze het anders kan ze misschien wel spijt krijgen laat haar er goed over na denken.
mijn zusje klaagde er ook al over en bleek dus zwanger te zijn
hier voel ik nog niks, het voelt zelfs verdacht rustig aan :think:
maar ben al lang blij dat ik het al zo lang zonder tussen tijdse bloedingen vol houd :dance: ⦠(ff afkloppen) :thumbup:
groetjes renate
Dat is wel zo ja.
Ik heb wel het idee dat mijn borsten voller zijn of gegroeit heb geen idee. Is dat bij jou ook zo dat je borsten voller zijn??
Had ik de vorige keren niet of kan nog een uitwerking zijn van het spiraaltje??? Ik ben sinds vorige week ook erg moe maar ja dat ben ik ook als ik ongie moet worden dus tjaā¦En ze zijn nog een beetje gevoelig maar niet meer zo als vorige week.Kan het ook met een eventueele eisprong te maken hebben??? Ik heb ook dit keer niet mijn eisprong gevoeld⦠En een dikke buik heb ik opgeblazen lijkt het wel maar niet het gevoel ervan.
Ik ga nu lekker slapen morgen weer werken groetjes en welterusten !!!
Hier wat bloed druppels vanmorgen dus ik vrees dat de ongie er aan zit te komen. :wall: :wall:
Groetjes West xxx
Ik blijf toch nog effies :thumbup: voor je West, totdat het " echt " doorzet
Ik heb besloten om a.s. maandag te testen als ik dan nog niet ongi ben geworden. Dan zit ik namelijk weer op 50 dagen. Wilde het nu al doen maar ik kan beter effies wachten anders denk ik misschien wel weer te vroeg getest te hebben en das ook weer zo zonde.
Hoi meiden, hier even een update, ben gisteren bij de vk geweest en heb een mooi kloppend hartje gezien en gehoord. alles was perfect ben er heel erg blij mee.
west: he wat is dat dan weer teleurstellend he⦠ik :thumbup: ook nog ff voor je.
nonnie: pfffff 50 dagen alweer en als je dan negatief test kan je ook wel je schoenzolen op eten lijkt me⦠dus voor je dat het dit keer een positieve zal zijn
coor: wat heerlijk zeg dat het hartje helemaal in orde was , dat is toch waarvoor je heen gaat, dat alles goed gaat.
hier alles nog rustig gelukkig⦠ik begin alleen wat meer afscheiding te krijgen maar voor de rest niks bijzonders ofzo.
er komt zo visite maar daarna gaan we weer lekker niks doen
Hier wat bloed druppels vanmorgen dus ik vrees dat de ongie er aan zit te komen. :wall: :wall:
Groetjes West xxx
Ik blijf toch nog effies :thumbup: voor je West, totdat het " echt " doorzet
Ik heb besloten om a.s. maandag te testen als ik dan nog niet ongi ben geworden. Dan zit ik namelijk weer op 50 dagen. Wilde het nu al doen maar ik kan beter effies wachten anders denk ik misschien wel weer te vroeg getest te hebben en das ook weer zo zonde.
Als ze er bij mij maandag nog niet zijn wil ik ook een test doen.
Hoe is het met jullie allemaal??? Hier super goed. Ben vandaag 11 weken en 3 dagen zwanger en heb inmiddels al 3 echoĆĀ“s gehad. Ha ha wat een mazzel heb ik weer. De vader van een hele goede vriend van me is gyneacoloog en ik mocht afgelopen zondag even langs komen om een echo te maken. Nou dat was echt geweldig. Beentjes en armpjes vliegen in het rond, jeemig volgens mij heeft die kleine ADHD ofzo. Onbeschrijvelijk zo mooi, dus hier nog wat van dit :: :: :: :: :: :: :**: zodat jullie het straks zelf kunnen zien bij jezelf. doei doei
Hoe is het met jullie allemaal??? Hier super goed. Ben vandaag 11 weken en 3 dagen zwanger en heb inmiddels al 3 echoĆĀ“s gehad. Ha ha wat een mazzel heb ik weer. De vader van een hele goede vriend van me is gyneacoloog en ik mocht afgelopen zondag even langs komen om een echo te maken. Nou dat was echt geweldig. Beentjes en armpjes vliegen in het rond, jeemig volgens mij heeft die kleine ADHD ofzo. Onbeschrijvelijk zo mooi, dus hier nog wat van dit :: :: :: :: :: :: :**: zodat jullie het straks zelf kunnen zien bij jezelf. doei doei
Liefs Helma :inlove:
Heyy Helma,
Leuk dat je weer eventjes langs komt kijken. En echt toppie van de mooi echoās je boft zeg !!! En lekker laten vliegen in je buik hahaha beter zo als geen beweging meid !!! Kun je de echo op de pc krijgen denk je vinden wij dames denk ik wel leuk om te zien !!!
Coor en Helma: fijn dat alles zo goed gaat bij jullie :!:
West: gaan we samen testen maandag :?: Spannend :!: Ik het zoooooooo :!: :!: :!:
Renate: voor jou :thumbup: ik ook hoor :!: Wanneer is jou NOD ook alweer :?:
Zometeen lekker Temptation Island kijken. Vind ik altijd zo leuk om te kijken. Morgen weer werkenā¦Vrijdag gaan we gelukkig om 15.00 dicht dus dan heb ik een kort daggie. Snel weekend en dat het dan maar snel maandag is en nog niet ongi natuurlijk :!:
Coor en Helma: fijn dat alles zo goed gaat bij jullie :!:
West: gaan we samen testen maandag :?: Spannend :!: Ik het zoooooooo :!: :!: :!:
Renate: voor jou :thumbup: ik ook hoor :!: Wanneer is jou NOD ook alweer :?:
Zometeen lekker Temptation Island kijken. Vind ik altijd zo leuk om te kijken. Morgen weer werkenā¦Vrijdag gaan we gelukkig om 15.00 dicht dus dan heb ik een kort daggie. Snel weekend en dat het dan maar snel maandag is en nog niet ongi natuurlijk :!:
Ikke samen met jou testen ja spannend zeg :!: :!: Ik zit een film te kijken met catharina zeta jones op rtl 5 is nu reclame hahaha
Coor en Helma, geweldig dat het zo goed gaat! Vooral niet van de wijs laten brengen en gewoon zo doorgaan!
West en Nonnie: ik :thumbup: voor jullie! 'k Werk nog niet volledig dus heb wel effe tijd om te :thumbup: .
En voor de klussers die nog āoverā zijn: klus ze!
Ik zit zelf heel erg te wachten op mijn afspraak met de gyn volgende week. 'k Ben 99% zeker dat ik voor niks ga, maar ben toch gespannen. Ben gewoon toe aan duidelijkheid. Waarschijnlijk komt het ook wel door het bijkomen van die longontsteking, maar ik ben zo moe en zo snel aangebrand. 'k Kan eigenlijk niks hebben en ben ook helemaal niet aardig voor mān vriend. Duik zo mān bed maar weer in, misschien dat het wat helpt.
Coor en Helma, geweldig dat het zo goed gaat! Vooral niet van de wijs laten brengen en gewoon zo doorgaan!
West en Nonnie: ik :thumbup: voor jullie! 'k Werk nog niet volledig dus heb wel effe tijd om te :thumbup: .
En voor de klussers die nog āoverā zijn: klus ze!
Ik zit zelf heel erg te wachten op mijn afspraak met de gyn volgende week. 'k Ben 99% zeker dat ik voor niks ga, maar ben toch gespannen. Ben gewoon toe aan duidelijkheid. Waarschijnlijk komt het ook wel door het bijkomen van die longontsteking, maar ik ben zo moe en zo snel aangebrand. 'k Kan eigenlijk niks hebben en ben ook helemaal niet aardig voor mān vriend. Duik zo mān bed maar weer in, misschien dat het wat helpt.
Truste!
Groetjes,
Iris
Aan duidelijkheid heb je ook meer aan dat klopt alleen het wachten duurt zo lang he meis ik weet het en geduld hebben. Ik ben op dit moment ook erg veel moe de laatste tijd sinds vorige week dat ik die klachten heb gehad. Maar wel een beetje lief zijn voor je hubbie he :!: :!: enne meis denk goed aan jezelf gaat het niet dan doe je het lekker rustig aan. En bedankt dat je voor ons wil :thumbup: En welterusten meis.