heej dames,
Wow dus hier is het ook weer een spannende tijd. Geloof nu West (duim dat de ongi wegblijft en het blijft bij die paar druppies), poezie, nonnie en ikke?
Heb zelf totaal nergens last van, hetzelfde eigenlijk als de vorige rondes. Dus tja denk ut niet hoor dat het wat wordt deze ronde…Ga gewoon de volgende ronde tempen om inzicht in mijn eisprong en cycli te krijgen. Heb me al aangemeld bij fertilityfriend…
Lyka en Helma: Toppie dat alles zo goed gaat bij jullie. Geniet er maar van! :inlove:
iertie: Hoop dat je idd snel duidelijkheid krijgt!
Hier is net na het eten de :twisted: verschenen wat ik eigenlijk zelf had gedacht. Ik ga van af nu tempen want ik weet helemaal niet waneer me ei sprong is geweest en bij de vorige ook niet dus is best lastig om dan uit te vogelen waneer me eisprong is en moeilijk te klussen is want nu weer 26 dagen.Ik had er zelf ook niet heel erg op gehoopt dus het is nu eigenlijk niet echt een telrustelling.
Mijn nieuwe nod houd ik gewoon op 28 dagen dat is makelijker voor mij vind ik dan ik heb zelf ook een agenda waar ik het allemaal in bij houd.
Mijn nieuwe nod is nu 9 mei
groetjes west xxxx
Ahhhhhhhhhh ships west! Had goeie hoop voor je meis!
@b-tje wrote:
Ahhhhhhhhhh ships west!Had goeie hoop voor je meis!
Tja helaas maar ik snap dan niet waarom ik vorige week zo veel klachten had dan heel raar en vreemd maar goed ik word een 2007 mama hoop ik !!! Ik ga nog heel hard voor jou :thumbup:

He West balen meid :!: :!: :!:
Maar we :thumbup: :thumbup: weer voor de volgende ronde :!:
Hiero nog niets maar wel last van wat puistjes en buikpijn. Zal wel niet lang meer duren voor de :evil: zich laten zien. Toch maandag eff testen als ze er dan nog niet zijn. Wat duurt het toch lang zeg. Weinig hoop, zo’n lange cyclus is toch niet helemaal jofel volgens mij. Pfffff :?
@nonnie wrote:
He West balen meid :!: :!: :!:
Maar we :thumbup: :thumbup: weer voor de volgende ronde :!:
Hiero nog niets maar wel last van wat puistjes en buikpijn. Zal wel niet lang meer duren voor de :evil: zich laten zien. Toch maandag eff testen als ze er dan nog niet zijn. Wat duurt het toch lang zeg. Weinig hoop, zo’n lange cyclus is toch niet helemaal jofel volgens mij. Pfffff :?
Dankje wel meid !!! Op naar de volgende ronde !!!
Ik hoop dat bij jou de :twisted: :twisted: weg blijven en je lekker zwanger mag zijn !!! en uiteraard ook voor b-tje ! Al iet te zien merken meis??
Groetjes West xxx
he gets west… en we hadden nog wel zo voor je geduimt
nou ga weer voor de volgende ronde duimen hoor
hier gelukkig nog steeds rustig
probeer nu dat die laatste week is aangebroken toch aan andere dingen te denken.
nouja goed morgen savonds werken
zaterdag de hondjes naar me vader brengen
en zaterdag en zondag ben ik op de kattenshow in arnhem te vinden
dus heb ik al weer 3 dagen overbrugd
groetjes renate
@poeizie wrote:
he gets west… en we hadden nog wel zo voor je geduimt
probeer nu dat die laatste week is aangebroken toch aan andere dingen te denken.
groetjes renate
Waneer heb jij precies je nod meis???
Spannend ook ik zal voor jullie allemaal :thumbup:

Groetjes West xxx
@west wrote:
@poeizie wrote:he gets west… en we hadden nog wel zo voor je geduimt
groetjes renate
Waneer heb jij precies je nod meis???
Spannend ook ik zal voor jullie allemaal :thumbup:
Groetjes West xxx
ik houd mezelf voor dat mijn NOD 20 April is … daar ik het niet precies weet.
ik was al eerder ongesteld dan 24 maart maar reken toch vanaf deze datum is wat makkelijker tellen :mrgreen:
het is trouwens zondag en maandag dat ik naar show ben hihihi
vandaag werken, morgen hondjes wegbrengen naar me pa en dan zijn we zondag en maandag geheel onder de pannen :thumbup:
heb er echt super veel zin in.
zijn dus al 4 dagen die dan overbrugd zijn hihihi
groetjes renate
uh meiden??? slik :shifty:
heb ff terug gebladerd en was begonnen vorige keer met bloeden 17 maart en dat betekend dat ik als ik daar vanaf reken dat ik dan nu al 1 dag overtijd ben :shock:
@poeizie wrote:
uh meiden??? slik :shifty:
heb ff terug gebladerd en was begonnen vorige keer met bloeden 17 maart en dat betekend dat ik als ik daar vanaf reken dat ik dan nu al 1 dag overtijd ben :shock:
Inderdaad meid SPANNEND ik ga heel erg hard voor je :thumbup:

Groetjes west xxx
nou mijn vorige cyclussen waren allemaal erg kort
1ste 28
2e 18 dagen
3e 7 dagen
4e 21 dagen
en als ik vanuit daar reken
kom ik nu uit op de 29ste dag van me cyclus
heb me voor genomen om toch te wachten met testen tot 20 april
vond het al een beetje vreemd
heb al paar dagen last van winderigheid, borrelende maag, af en toe wat prikjes in de buurt van me baarmoeder.
wat ik al helemaal vreemd vond was dat sinds van de week in eens mijn baarmoeder mond heel hoog opgetrokken zit terwijl die normaal als ik rond mijn ongesteld heid zit juist heel laag zit.
ja sorry ik controleer mezelf nou eenmaal een paar keer per week :oops:
@poeizie wrote:
nou mijn vorige cyclussen waren allemaal erg kort
1ste 28
2e 18 dagen
3e 7 dagen
4e 21 dagen
en als ik vanuit daar reken
kom ik nu uit op de 29ste dag van me cyclus
heb me voor genomen om toch te wachten met testen tot 20 april
vond het al een beetje vreemd
heb al paar dagen last van winderigheid, borrelende maag, af en toe wat prikjes in de buurt van me baarmoeder.
wat ik al helemaal vreemd vond was dat sinds van de week in eens mijn baarmoeder mond heel hoog opgetrokken zit terwijl die normaal als ik rond mijn ongesteld heid zit juist heel laag zit.
ja sorry ik controleer mezelf nou eenmaal een paar keer per week :oops:
Dat geeft toch niet meis het is juist goed dat je je zelf controleerd op dingetjes… En ik blijf toch voor je hopen dat je zwanger bent. :thumbup:

Hoi meiden!
Ik ben weer even weg geweest en zie dat het voor een aantal meiden alweer heel spannend aan het worden is. Ik ga voor jullie allemaal duimen. Het is al weer even geleden dat er iemand zwanger was in dit clubje dus er mogen er weer een paar komen! Heel veel succes allemaal!
Ik zit nu denk ik alweer na mijn vruchtbare periode. Mijn huisarts vertelde mij dat je ALTIJD 14 dagen moet terugrekenen vanaf je nieuwe menstruatie voor de dag van je eisprong. Ik heb hem een beetje ongelovig :shock: aangekeken en gezegd dat dat volgens mij niet zo precies 14 dagen hoeven te zijn. Hij beweert echter van wel. Ik lees juist overal dat die dagen nogal kunnen verspringen. Maar ach, ervanuitgaande dat hij gelijk heeft, moeten we al beginnen met klussen in de laatste dagen van mijn menstruatie. (Omdat ik een redelijk korte cyclus heb).
Dus dat hebben we heel braaf gedaan deze maand. Van dag 5 tot dag 11/12 hebben we om de dag geklust. Serieuze poging dus dit keer. Weer geen eisprong gevoeld en nog steeds een beetje last van links onderin mijn buik, maar wie weet!
Het lange wachte is weer begonnen tot mijn NOD. Die is denk ik trouwens op 25/26 April.
Okee meiden, veel succes en sterkte en geduld toegewenst!
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
@Leonie79 wrote:
Hoi meiden!
Ik ben weer even weg geweest en zie dat het voor een aantal meiden alweer heel spannend aan het worden is. Ik ga voor jullie allemaal duimen. Het is al weer even geleden dat er iemand zwanger was in dit clubje dus er mogen er weer een paar komen! Heel veel succes allemaal!
Ik zit nu denk ik alweer na mijn vruchtbare periode. Mijn huisarts vertelde mij dat je ALTIJD 14 dagen moet terugrekenen vanaf je nieuwe menstruatie voor de dag van je eisprong. Ik heb hem een beetje ongelovig :shock: aangekeken en gezegd dat dat volgens mij niet zo precies 14 dagen hoeven te zijn. Hij beweert echter van wel. Ik lees juist overal dat die dagen nogal kunnen verspringen. Maar ach, ervanuitgaande dat hij gelijk heeft, moeten we al beginnen met klussen in de laatste dagen van mijn menstruatie. (Omdat ik een redelijk korte cyclus heb).
Dus dat hebben we heel braafgedaan deze maand. Van dag 5 tot dag 11/12 hebben we om de dag geklust. Serieuze poging dus dit keer. Weer geen eisprong gevoeld en nog steeds een beetje last van links onderin mijn buik, maar wie weet!
Het lange wachte is weer begonnen tot mijn NOD. Die is denk ik trouwens op 25/26 April.
Okee meiden, veel succes en sterkte en geduld toegewenst!
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Ja het word weer eens hoog tijd dat er iemand zwanger gaat worden !!!
Ik voel mijn eisprong ook niet en ik ga vanaf nu tempen dat ik ook ongeveer weet waneer we moeten klussen want ik heb verschillende dagen alweer dat ik of later ongie of eerder word en dan is het lastig als je net 1 a2 dagen te laat klust.Meid ik hoop voor je dat het raak is deze ronde !!! En voor de andere dames ook uiteraard :thumbup: :thumbup:

Btje voel je alwat ??? En Manon hoe is het met jou? En poeizie en met jou hahaha Hier gaat het goed wel erg ongie maar gelukkig weer geen buikpijn of hoofdpijn !!! Idiale ongie weer toen ik het spiraaltje had had ik overal last van buikpijn hoofdpijn noem maar op.
Straks komt een vriendin lekker langs en gaan we een dvdtje kijken en lekker kleppen als meiden onder elkaar erg gezellie dus !!!
Groetjes West xxx
Hoi allemaal,
Nee ik voel nog niets… :roll: Alleen vanaf maandag elke dag maagzuur, maar ja daar heb ik weleens meer last van…
Voel het ook niet aankomen als ik ongi ga worden…ja pas een paar uur van te voren, dan krijg ik een steek in mijn hoofd en lichte hoofdpijn volgt dan en dan me ongi…Pft de dagen duren weer langggg :?
Nonnie en poezie hoe is het met jullie?
xx Brigitta
@b-tje wrote:
Hoi allemaal,
Nee ik voel nog niets… :roll: Alleen vanaf maandag elke dag maagzuur, maar ja daar heb ik weleens meer last van…
Voel het ook niet aankomen als ik ongi ga worden…ja pas een paar uur van te voren, dan krijg ik een steek in mijn hoofd en lichte hoofdpijn volgt dan en dan me ongi…Pft de dagen duren weer langggg :?
Nonnie en poezie hoe is het met jullie?
xx Brigitta
Ik weet het b-tje wachten duurt lang. Ik heb nergens geen last van idiale ongie hoor geen centje pijn.
Ik ben ook VOOR weer een zwangere uit ons clubbie :!: :!: :!:
Ik heb sinds een paar dagen heeeeeeel klein beetje last van wat gespannen borsten. Het valt me ineens op maar echt maar een klein beetje. Zou natuurlijk ook kunnen dat het komt omdat ik ongi moet worden maar kan me niet herinneren dat ik hier eerder zo’n ’ last ’ van heb gehad.
Maandag maar even een testje er tegenaan gooien dan zit ik alweer op dag 51 namelijk…
Verder weinig eigenlijk, afwachten maar weer meer kunnen we niet we niet doen.
XXX Manon
hier is nogsteeds erg rustig
idd meer doen dan wachten kan je niet
hoop dat ik tot donderdag kan wachten … ach ik zoek wel afleiding hihihihi
groetjes renate
Spannend hoor meiden! Ik
voor jullie (en voor mezelf ook een beetje
)
dikke x,
Brigitta