DEEL 3 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

Wanneer ga je testen B-tje :?:

Mocht het nodig zijn dan dinsdag…denk ik…maar volgens mij word ik gewoon weer ongi hoor :? Heb een beetje kramp onderin mijn buik nu…maar dat kan ook zijn omdat ik net wakker ben…

@b-tje wrote:

Spannend hoor meiden! Ik :pray: :pray: :pray: voor jullie (en voor mezelf ook een beetje :wink: )

dikke x,

Brigitta

Spannend hoor dames ik ga heel hard voor jullie duimen dat er inieder geval weer een zwangere bij komt is alweer erg lang geleden nu !!!

:thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Gisteren was het erg gezellig met me vriendin we hebben 2 dvdtjes gekeken. En ze heeft ook kaarten voor mij gelegt en dat was allemaal positief en ik zal in ons nieuwe huisje zwanger worden volgens de kaarten dus ik ben benieuwd of ze gelijk gaat krijgen met de kaarten.

xx West

Gaan jullie verhuizen dan West :?:

Ik blijf ook :pray: :pray: :pray:

XXX

@nonnie wrote:

Gaan jullie verhuizen dan West :?:

Ik blijf ook :pray: :pray: :pray:

XXX

Ja 1 aug krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huisje dus dat is ook erg spannend !!!

En dan een kindje erbij is het helemaal compleet zei hubbie tegen mij ik zo ja eigenlijk is het wel zo haha

xxx west

Zo hier weer even een berichtje van mijn kant :shock: hier nog steeds geen ongesteldheid of maar iets wat daarop gaat wijzen :think:

Ik ben inmiddels 21 dagen overtijd en zit nu op dag 56

Verder gaat het niet zo lekker op het moment , heb veel last van hoofdpijn en hartkloppingen en ben erg blij als ik dinsdag de huisarts weer kan gaan bellen . Want heb die hartkloppingen gekregen nadat mijn ha nieuwe bloeddruktabletten heeft gegeven .

Verder begin ik steeds meer de zenuwen te krijgen voor a.s woensdag het proces van mijn zus

@Mandy wrote:

Zo hier weer even een berichtje van mijn kant :shock: hier nog steeds geen ongesteldheid of maar iets wat daarop gaat wijzen :think:

Ik ben inmiddels 21 dagen overtijd en zit nu op dag 56

Verder gaat het niet zo lekker op het moment , heb veel last van hoofdpijn en hartkloppingen en ben erg blij als ik dinsdag de huisarts weer kan gaan bellen . Want heb die hartkloppingen gekregen nadat mijn ha nieuwe bloeddruktabletten heeft gegeven .

Verder begin ik steeds meer de zenuwen te krijgen voor a.s woensdag het proces van mijn zus

Als je te veel hartklopingen krijgt zou ik als ik jou was van het weekende naar de huisartsenpost gaan als ik jou was want dat is niet goed he meis. Drink je wel voldoende want dat kan ook met hoofdpijn te maken hebben dat weet ik toevallig dan heb je te weinig gedronken meestal en dan met je te druk maken gaat dat niet goed samen Misschien ben je toch zwanger mandy :?: Heb je al een test gedaan :?: Meis proberen zo rustig mogelijk te blijven ik snap heel goed dat je zenuwachtig bent voor woensdag voor je zus maar denk OOK AAN JEZELF :!: :!:

Verder gaat het hier goed ben wel erg ongie ach ja ben er niet ziek van dus gaat wel lekker zo !!!

Groetjes west xxx

Nee zwanger ben ik zeker niet want ik heb 2 tests gedaan inmiddels en nu moet ik gewoon wachten op mijn menstruatie maar volgens mij ha blijft hij weg door de spanningen :o

Ik heb vandaag geen bloeddruktabletten genomen en ook geen hartkloppingen gehad dus ik heb zelf het idee dat het aan die tabletten ligt …En de hoofdpijn komt waarschijnlijk van mijn hoge bloeddruk vandaan want mijn onderdruk was afgelopen maandag 105 :think:

Dus ik denk dat hij me maar andere tabletten moet voorschrijven.

Ik probeer ook aan mezelf te denken op het moment maar dat is niet makkelijk op dit moment :cry:

@Mandy wrote:

Nee zwanger ben ik zeker niet want ik heb 2 tests gedaan inmiddels en nu moet ik gewoon wachten op mijn menstruatie maar volgens mij ha blijft hij weg door de spanningen :o

Ik heb vandaag geen bloeddruktabletten genomen en ook geen hartkloppingen gehad dus ik heb zelf het idee dat het aan die tabletten ligt …En de hoofdpijn komt waarschijnlijk van mijn hoge bloeddruk vandaan want mijn onderdruk was afgelopen maandag 105 :think:

Dus ik denk dat hij me maar andere tabletten moet voorschrijven.

Ik probeer ook aan mezelf te denken op het moment maar dat is niet makkelijk op dit moment :cry:

Laat dan die bloeddruk tabletten maar liggen niet meer in nemen.Want dan ligt het inderdaad aan de tabletten. Dan komt je hoofdpijn waarschijnlijk daar door ja maar pas wel op he meid en ook wel goed blijven drinken hoor !!! Ik weet dat dat niet gemakelijk zal zijn maar toch proberen je rustig te houden meid.Toch gewoon proberen anders ga jij er straks aan onderdoor en ik denk niet dat dat de bedoeling is toch :?:

Nog niets te zien hierro…

@b-tje wrote:

Nog niets te zien hierro…

Spannend b-tje :!: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Wij gaan zo lekker naar rotterdam toe naar kennissen en dan daarna lekker naar volendam toe een dagje hopelijk gaat het nog droog worden wanthet regent nu hierzo :frowning: Dus ik ben er vandaag niet !!!

Groetjes West xxx

Vrolijk pasen allemaal :!:

Spannend B-tje, ik :thumbup: voor je.

Mandy, doe je rustig aan en denk goed aan jezelf :!:

West veel plezier vandaag :!:

Ik gooi er morgen een testje tegenaan denk ik…

XXX

Heeej meiden,

Vrolijk pasen!

Nonnie: Spannendddddddd! Zou toch gaaf zijn he een positieve test op tweede paasdag… :inlove:

West: Hoop dat het droog is in Volendam, maar geloof het wel…

Ik ga strakkies naar een vriendin toe in Katwijk…

xxx

Hallo!

Ja, ik kom ook maar weer eens kijken. 'k Heb een paar dagen de computer niet aangeraakt: 'k viel na het werk zo’n beetje om, zo moe. 'k Heb dus veel liggen slapen.

't Is best wel spannend hier, zie ik. Allemaal dicht bij de NOD of al overtijd… Spannend! D’r is vast wel iemand zwanger, want daar is het onderhand wel weer de hoogste tijd voor! Wij klussen rustig door :wink: .

Deze week naar de gyn en dan hopelijk eindelijk duidelijkheid! 'k Ben waarschijnlijk niet blij met de uitslag, maar wel als wel eens eindelijk duidelijkheid krijgen. 'k Ga het hele verhaal vanaf eind maart op papier zetten en dan hoor ik wel weer. Op m’n lichaam hoef ik niet af te gaan heb ik al wel begrepen. 'k Heb nu ook weer zo’n raar gevoel in m’n buik en nog steeds meer “activiteit” in m’n borsten dan normaal, maar m’n temp is constant en laag en de laatste test die ik heb gedaan was weer hartstikke negatief. Ik wacht dus maar op de arts.

Succes en sterkte allemaal de komende dagen. Positieve testen wel gelijk melden hoor! Ik :thumbup: voor jullie. En voor de dames voor wie het nu minder spannend is: klus ze!

Groetjes,

Iris

O ja, nog even vergeten:

Vrolijk Pasen!

Groetjes,

Iris

@Iertie wrote:

O ja, nog even vergeten:

Vrolijk Pasen!

Groetjes,

Iris

Dankje wel als hier de ongie weer weg is gaan we weer lekker klussen !!!

Het was vandaag super mooi weer geworden gelukkig lekker een terrasje gepakt enzo.Toen we weer verder liepen en terug liepen wilde we bij het zelfde cafe weer gaan eten.Het was hartstikke druk en weinig personeel.We konden vrij snel bestellen en we kregen ook snel ons drinken maar na een uur was er nog geen eten en toen hadden wij zo iets ja dag tis goed dus een dame aangesproken van hoe het nu zat met ons eten.En er was wat fouts gegaan met de bestelling dat ging nog via een luik de keuken was dus beneden en ze hadden naar de keuken gebeld toen en bleek dat ons briefje ergens tussen bleef hangen ja ja heel veel mensen gingen weg zonder hun drankjes te betalen want met het eten duurde het ook zo lang en die hadden niet zo veel geduld net wij.En al dat eten bleef over dus zetten ze dat op een tafel opgesteld maar wij kregen dus ook ons eten niet en echt na een uur te hebben gewacht hadden we zo iets van we betalen ons drankje en gaan ergens anders eten.Dus die serveerster wil het wel overnieuw bestellen maar toen zeiden wij van duurt het dan weer een uur :?: Daar had ze dus niet van terug en we hebben afgerekent en toen kwamen we langs een viskraampje en toen hebben we maar staande weg een visje gegeten.En we zijn ook nog bij marken geweest ook een heel erg leuk plaatsje moesten we voor een uur 4,30 toeristenbelasting betalen met zijn 4 ren afzetters. Dus toen we daar klaar waren hadden we het wel gezien en zijn we naar rotterdam gereden en hebben daar lekker met zijn 4 ren gaan gourmetten en dat was op en top erg lekker !!! Verder trouwens ook nog bij een kaas boer geweest kregen we eerst uitleg was ook erg leerzaam en toen nog 2 kazen gekocht hmmmm… Weer een lang verhaal maar zo was onze dag en we zijn net thuis en morgen maar eens lekker uitslapen hahaha

Groetjes West xxx

heeeej meiden,

Daar ben ik weer…

West: Toch toppie dat het gezellie werd nog, nadat gedoe in dat restaurant :thumbup:

Lekker spannend hier bij mij thuis

Sinds gistermiddag wel af en toe flink ongi-gevoel met daarbij brandend maagzuur, boeren, windjes laten en beetje misselijk. Kan dr geen pijl op trekken of de zich aandienen, maar vooralsnog niets te bespeuren… Getverdemme wat haat ik die onzekerheid…

Dit weekend wel een heel leuk weekend gehad. Gister kinderverjaardag en naar Herman van Veen geweest enne vandaag naar vriendin in Katwijk aan zee geweest. Was heel erg leuk…

Morgen een mindere dag vrees ik. Hebben we in een restaurant een paasbrunch met mijn schoonfamilie en familie van mijn schoonzus (blehhhhh dat zijn geen leuke mensen ) Moeten dr al om 10.30 zijn en gatsie heb echt geen zin naja effe doorzetten en dan zijn we dr weer een jaar vanaf… :wink:

IK heb negatief getest… :cry: Ben erg teleurgesteld en ik kan wel janken. Dacht echt dat het raak zou zijn…

@nonnie wrote:

IK heb negatief getest… :cry: Ben erg teleurgesteld en ik kan wel janken. Dacht echt dat het raak zou zijn…

Hey Manon,

Balen zeg dat je negatief hebt getest. Gewoon even goed janken dan meid misschien is dat een opluchting voor je.Nu is het afwachten voor je waneer de ongie komt hopelijk komt ie snel.En dan weer op naar de volgende ronde :!: 2007 word vast ons jaar meid kop op hoe moeilijk dat ook is !!! Is misschien tempen iets voor je :?: :?: Ik ben nu deze ronde aan het tempen en moet zeggen dat dat best wel mee valt dan weet ook ik waneer ongeveer mijn eisprong moet komen wist ik van te voren ook niet precies.

B-tje hopelijk valt het deze ochtend voor je mee en is het snel weer tijd om weg te gaan !!!

Groetjes West xxx

Zo weer weinig gekletst hierzo !!!

Vandaag zijn we met een vriend voor een tent wezen kijken die moest nog een tent hebben voor hemelvaart en nu was alles open en hij heeft kunnen slagen en we hebben hem gelijk bij ons in de tuin opgezet stond binnen een half uur met zijn 2 tjes dus de mannen hebben zich wel vermaakt en ik ook trouwens met hun blunders met de tent jammer dat we geen camera hebben om te filmen was zo leuk om te zien hoe hun dat deden.Ik had de beschrijving dus was erg lachen.Ik heb echt in een deuk gelegen hahaha.Ik zo dat moet je zus enzo doen zeiden hun nee we hebben al meer een tent opgezet dus we weten hoe het moet ja ja mannen hahaha. Lukte dus niet he ik zo wie heeft hier nu de beschrijving haha wilde ze hem afpakken om te kijken ik zo nee doe nu maar wat ik zeg hoezo eigenwijs :smiley: :smiley: Maar uiteindelijk naar mij te hebben geluisterd stond de tent. haha Verder gaat het super goed met mij ik voel me heel erg goed ondanks de ongie heb er weinig last van en er bijna alweer van af joepie !!! Ik denk dat dat het weer is !!!

B-tje hoe voel jij je eigen :?: En nonnie heb je al lekker kunnen huilen of is dat nog niet gelukt :?: poeizie voel jij al wat :?:

Groetjes west xxx