DEEL 3 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

Hallo, nou ja ben over de meeste teleurstelling heen… :?

Ik weer zo erg dat ik na een tijdje weer kijk en hem vergelijk met een oude test…zie ik toch een heel licht streepje maar zonder kleur. Ik bestel straks nog wat testjes en dan test ik over een paar dagen nog maar een keer voor de zekerheid :oops:

Vandaag lekker met de tweeling geknuffeld en Dante heeft zich lekker kunnen laten gaan in Ballorig ( overdekte speelplaats ).

Ben moe, druk weekend, niet te laat naar bed en morgen weer aan de sop… :wink:

XXX

@nonnie wrote:

Hallo, nou ja ben over de meeste teleurstelling heen… :?

Ik weer zo erg dat ik na een tijdje weer kijk en hem vergelijk met een oude test…zie ik toch een heel licht streepje maar zonder kleur. Ik bestel straks nog wat testjes en dan test ik over een paar dagen nog maar een keer voor de zekerheid :oops:

Vandaag lekker met de tweeling geknuffeld en Dante heeft zich lekker kunnen laten gaan in Ballorig ( overdekte speelplaats ).

Ben moe, druk weekend, niet te laat naar bed en morgen weer aan de sop… :wink:

XXX
Gelukkig dat het al wat beter gaat meid. Ik moet morgen heel de dag werken dus ik kruip ook lekker vroeg onder de wol en ben nu ook wel een beetje moe ik denk zelf dat dat het weer is zo lekker ik kan daar echt van genieten heerlijk zeg!!!

Groetjes west xxx

heeej,

Nonnie: Echt superrot vind ik het voor je meid :cry:

Poezie: Hoe is het met jou???

West: Wat kunnen mannen toch eigenwijs zijn he :lol: :lol: :lol: :wink:

Bij mij nog geen ongi. Heb echt geen idee wat er gebeurt bij mij van binnen :shock: Eerlijk gezegd had ik vanaf zaterdagmiddag al het idee dat ik ongi zou worden, maar nog nada noppes niente :shifty: Heb wel behoorlijk last van mijn buik vanavond :?

Ik heb echt twee stemmetjes in mijn hoofd. De ene zegt: Maak je maar geen illusies hoor, want je ongi komt ecvht wel vandaag of morgen…

De andere zegt: He joh negeer je buikpijn, je bent gewoon zwanger :roll:

Kortom geen idee… :?

@b-tje wrote:

heeej,

Nonnie: Echt superrot vind ik het voor je meid :cry:

Poezie: Hoe is het met jou???

West: Wat kunnen mannen toch eigenwijs zijn he :lol: :lol: :lol: :wink:

Bij mij nog geen ongi. Heb echt geen idee wat er gebeurt bij mij van binnen :shock: Eerlijk gezegd had ik vanaf zaterdagmiddag al het idee dat ik ongi zou worden, maar nog nada noppes niente :shifty: Heb wel behoorlijk last van mijn buik vanavond :?

Ik heb echt twee stemmetjes in mijn hoofd. De ene zegt: Maak je maar geen illusies hoor, want je ongi komt ecvht wel vandaag of morgen…

De andere zegt: He joh negeer je buikpijn, je bent gewoon zwanger :roll:

Kortom geen idee… :?

Mannen eigenwijs soms kom je daar nou weer bij hahaha. Ik denk gewoon dat je nu even moet afwachten meis en ik zou morgen een test proberen te doen als de ongie er nog niet is.Dan weet je misschien ook waar je aan toe bent. Ik :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: voor je dat de ongie weg blijft.

goede morgen allemaal

ben sinds gister avond thuis vanaf de show

we waren hier weer rond half acht savonds en was zoooo moe dat ik samen met vriendje op de bank ben gekropen

toen liefje even naar de wc ging kwam hij hierna terug met de slaap spullen uit de auto zodat ik lekker op een bedje op de bank lekker kon gaan relaxen :inlove:

heb bijna tot op het einde pirates of the ceribian gekeken maar was toen zo moe dat ik me heb omgedraaid en toen ik wakker werd gemaakt was het 12 uur

ben nog steeds niet ongesteld maar durf ook nog geen test te doen

ik wacht daarmee in ieder geval tot donderdag en als ik het kan uithouden liever zaterdag.

wat ik de laatste dagen heb opgemerkt is dat ik onwijs veel afscheiding heb… wel met vlagen dat wel maar 2x op een dag een andere onderbroek is toch niet echt een overbodige luxe :oops:

het eten gaat beter als anders en kan ook behoorlijk wat op ondanks mijn maagbandje.

ook heb ik heel veel last van winderigheid en oprispingen

maar voor de rest geen pijnlijke borsten of zoiets

groetjes renate

Net getest en het was negatief… :cry: :cry: :cry: Voel me echt heel erg klote… In een te weinig HCG gehalte geloof ik in mijn geval niet in…

Balen B-tje :!: :!: Tja, een laag gehalte kan wel zeggen ze…

Ik weet hoe je je voelt meid, ik was ook enorm teleurgesteld. Doe maar rustig aan :!:

Renate, spannend voor jou, hopen dat jou test wat positiever uitvalt :!:

:-* Manon

Ik snap precies hoe je je voelt B-tje morgen is het alweer 2 maanden geleden dat ik voor het laatst :twisted: werd .

Ik hoop dat je snel :twisted: tegen zal komen hoor

Ik overweeg trouwens op dit moment om weer met de pil te gaan beginnen ,misschien dat ik dan wel weer normaal ongesteld wordt . Maar ja omdat dat ook maar de vraag is , blijf ik het nog wel even overwegen op dit moment …

B-tje: Balen zeg had zo veel hoop voor je. Doe maar lekker rustig aan meid. Meiden: Ik denk dat dit erg frusterend voor jullie is ik kan er niet over mee praten maar ik hoop echt voor jullie dat het de volgende keer beter zal gaan.

Groetjes West xxx

neuh ik snap er werkelijk geen zak meer van…Ik zou bijna zeggen kom maar op met die :twisted: :evil: …Vind dit echt niets zo :!: :x

Nee precies B-Tje :s ik zit inmiddels al op dag 59 van mijn cyclus en ga het steeds somberder inzien

Jeetje,

Het weer wordt beter, maar de uitwerking daarvan in de zin van vet positieve testen blijft aardig uit…

Nonnie en B-tje: balen joh! 't Klinkt zo stom maar nu maar hopen dat de :twisted: :twisted: snel komen, dan ben je tenminste weer een ronde verder.

Mandy: ik snap dat je wel weer met de pil wilt beginnen om een regelmatige cyclus te hebben, maar houd er wel rekening mee dat dat een “kunstmatige” cyclus hebt. Als je dan stopt krijg je waarschijnlijk weer net zo’n onregelmatige cyclus als nu. Oké, het kan voor nu wel even wat zorgen en onduidelijkheid wegnemen en dat kan nu ook wel even heel wat waard zijn.

Ik moet morgen naar de gyn en hoop dat ik ook een beetje duidelijkheid krijg. Ik ben er voor mezelf van overtuigd dat wat er ooit geleefd heeft, dat nu niet meer doet. Mijn temp is gedaald en de laatste test was zo negatief als mogelijk was en ik heb verder (op wat gerommel in m’n buik na) ook echt helemaal geen klachten/verschijnselen. Ik ga er dus zelf vanuit dat het een MK was. Ik hoop dan alleen dat alles weg is, al heb ik daar toch een beetje een hard hoofd in. Daar laten we de dokter morgen maar over oordelen. Ik hoop dat ik dan die periode van bloedverlies kan zien als menstruatie en dat ik dan al gewoon een eind op weg ben met de 3e ronde (ja, nu pas). 'k Ga toch m’n onregelmatige cyclus ook maar even ter sprake brengen (als ik d’r dan toch ben…).

Nou, voor de dames die helaas negatief getest hebben: kop op! En voor de rest: klus ze! Mandy, sterkte!

Groetjes,

Iris

@Iertie wrote:

Jeetje,

Het weer wordt beter, maar de uitwerking daarvan in de zin van vet positieve testen blijft aardig uit…

Nonnie en B-tje: balen joh! 't Klinkt zo stom maar nu maar hopen dat de :twisted: :twisted: snel komen, dan ben je tenminste weer een ronde verder.

Mandy: ik snap dat je wel weer met de pil wilt beginnen om een regelmatige cyclus te hebben, maar houd er wel rekening mee dat dat een “kunstmatige” cyclus hebt. Als je dan stopt krijg je waarschijnlijk weer net zo’n onregelmatige cyclus als nu. Oké, het kan voor nu wel even wat zorgen en onduidelijkheid wegnemen en dat kan nu ook wel even heel wat waard zijn.

Ik moet morgen naar de gyn en hoop dat ik ook een beetje duidelijkheid krijg. Ik ben er voor mezelf van overtuigd dat wat er ooit geleefd heeft, dat nu niet meer doet. Mijn temp is gedaald en de laatste test was zo negatief als mogelijk was en ik heb verder (op wat gerommel in m’n buik na) ook echt helemaal geen klachten/verschijnselen. Ik ga er dus zelf vanuit dat het een MK was. Ik hoop dan alleen dat alles weg is, al heb ik daar toch een beetje een hard hoofd in. Daar laten we de dokter morgen maar over oordelen. Ik hoop dat ik dan die periode van bloedverlies kan zien als menstruatie en dat ik dan al gewoon een eind op weg ben met de 3e ronde (ja, nu pas). 'k Ga toch m’n onregelmatige cyclus ook maar even ter sprake brengen (als ik d’r dan toch ben…).

Nou, voor de dames die helaas negatief getest hebben: kop op! En voor de rest: klus ze! Mandy, sterkte!

Groetjes,

Iris

Sterkte voor morgen iris en hopelijk gaat alles goed verders.

Laat je even weten als je bent geweest Iris :?:

Mandy, sterkte meid

Vandaag moet ik weer werken… ik heb echt geen zin :? Erg eigenlijk, werk maar 3 dagen maar heb zoveel wat ik thuis lekker wil doen en met die kleine gezellig op stap. Zeker nu het weer wat beter is geworden. Nou ja, hopen dat de winkel van mijn hubbie een beetje gaat lopen, kan ik misschien daar een handje bij helpen :wink: maar goed dat zal nog wel effies duren.

XXX Manon

@nonnie wrote:

Laat je even weten als je bent geweest Iris :?:

Mandy, sterkte meid

Vandaag moet ik weer werken… ik heb echt geen zin :? Erg eigenlijk, werk maar 3 dagen maar heb zoveel wat ik thuis lekker wil doen en met die kleine gezellig op stap. Zeker nu het weer wat beter is geworden. Nou ja, hopen dat de winkel van mijn hubbie een beetje gaat lopen, kan ik misschien daar een handje bij helpen :wink: maar goed dat zal nog wel effies duren.

XXX Manon

Ik moet ook een hele dag werken en heb ook totaal geen zin.Hopelijk gaat het winkeltje van je hubbie lopen en dat je gezellie kan gaan helpen bij hem !!!

Mandy:Sterkte meid.

Iris: jij ook nogmaals heel veel sterkte meid.

Groetjes west xxx

goede middag allemaal

vanmorgen werd ik wakker met een beetje ongi gevoel

toen ik naar de wc ging en daarna afveegde zat er roze aan me papiertje

tampon even in en uit gehaald maar daar was ook alleen iniminie beetje roze en nu moest ik net weer naar de wc en nu is er ook niks meer van te zien bij het afvegen.

nou we zien het wel…

volgens normale cyclus is het morgen me NOD en vanaf de bloeding 17 maart ben ik nu 4 dagen overtijd

maar die houd ik maar niet aan daar ik vroeger ook al last had van tussentijdse bloedingen

als ik vrijdag nog niet ongi ben dan ga ik een test kopen en wil ik hem zaterdag doen

groetjes renate

:**:

@Chelleke wrote:

:**:

Dankje wel meid hij staat er weer opnieuw bij !!!

Spannend Poeizie! Ik :thumbup: voor je.

Nou, ik ben vanmorgen bij de gyn geweest. Echt een leuke arts! (En ik ken er nogal als pt en via m’n werk) Ze gaf aan dat op basis van mijn positieve test ik vandaag 7 wkn en 6 dgn zou zijn, dus dat er op de echo duidelijk wat te zien moest zijn, waaronder een kloppend hartje. Als we dat niet zouden zien, zou het dus niet goed zijn. Daar ging ik al vanuit, maar goed. Op de echo was dus inderdaad niets meer te zien wat op een zwangerschap lijkt. Ik heb dus een “complete mk” gehad. 'k Had m’n hele verhaal op papier gezet en dat vond ze wel handig. Ze vroeg nog of ik het er erg moeilijk mee had, maar ik moet zeggen dat dat best meevalt. Tuurlijk, ik had ook liever een kloppend hartje gezien, maar ik heb eigenlijk helemaal niet echt op een roze wolk gezeten. Het was ook al heel snel na dat ik het ontdekt had dat ik ziek werd en dat ik begon te vloeien en verder wist ik natuurlijk dat de kans dat het mis zou gaan erg groot was. Een negatieve test daarna en een gedaalde temp zijn nou ook niet bepaald hoopgevend.

Ik moest bloed laten prikken om te kijken hoe hoof het HCG in mijn bloed is (is dat nog heel hoog dan kan er sprake van een EUG zijn) en daar zou ze me vanmiddag over bellen. Daar zit ik nu nog op te wachten.

Wat ze verder nog aangaf is dat veel vrouwen na een mk vrij snel weer zwanger worden en dat ik in ieder geval 1 ding weet: ik kan zwanger worden.

Nu moeten we wachten tot ik de :evil: :evil: weer op bezoek heb gehad en dan mogen we weer aan de klus. Help! Nu hoop ik alleen dat mijn cyclus zich gedraagt en me niet weer 50-60 dgn laat wachten. Ik zit nu net in m’n 3e ronde vanaf half december! Ben stikjaloers op al die meiden met een cyclus van rond de 28 dgn!

Sorry, 't is weer een heel verhaal geworden, maar jullie zijn nu weer helemaal op de hoogte!

Groetjes,

Iris