Zouden jullie mij (mandy) aub van de klussers lijst willen halen ? Ik heb namelijk momenteel geen eisprong en klussen heeft dus geen zin om te proberen zwanger te worden
Ik zit vandaag op dag 60 en nog steeds niks
@Mandy wrote:
Zouden jullie mij (mandy) aub van de klussers lijst willen halen ? Ik heb namelijk momenteel geen eisprong en klussen heeft dus geen zin om te proberen zwanger te worden
Ik zit vandaag op dag 60 en nog steeds niks![]()
Oke ik ga het regelen meis he doe je een beetje rustig aan. En als je weer mee wilt kletsen ben je altijd welkom meis !!!
Groetjes West
Dankje wel meis en ik zal mijn best doen ⦠zodra de boel weer op gang is dan kom ik zeker terug hoor en ik blijf zeker afentoe meelezen en zal vast en zeker nog wel eens reageren
Iertie: Poeh wat een verhaal meisā¦hoop voor je dat je snel weer zwanger raakt als jullie weer aan de klus mogenā¦
Mandy: Hoop je taai hoor meis!
Nou heb net de tampontest gedaan en er is niets te zien van een naderende ongi⦠:shock: :shifty: We wachten afā¦
@Mandy wrote:
Dankje wel meis en ik zal mijn best doen ⦠zodra de boel weer op gang is dan kom ik zeker terug hoor en ik blijf zeker afentoe meelezen en zal vast en zeker nog wel eens reageren
Graag gedaan meis en hou je taai he !!!
B-tje: Balen zeg dat de ongie nog niet door zet maar misschien nog te weing hormoontjes en dat je toch zwanger kunt zijn meis zo lang die :twisted: er nog niet zijn is er hoop hoor.
Groetjes west xxx
goede morgen allemaal
nou heb toch maar weer en bannertje gemaakt
en als ik dan 24ste aanhoud zit ik nu dus op dag 28
nog steeds geen :twisted: te bekennen
dus het is maar weer afwachten
@ getsie mandy ik hoop dat snel de boel weer bij je opgang komt .
@ B-tje misschien had je met de test toch nog te weinig hormoontjes aangemaakt dat de test negatief was, hopelijk heb je volgende test meer geluk :**:
Nou mijn afscheid was maar van korte duur had ik eerder moeten doen
Want promp op dag 61 wordt ik ongesteld (net dus)
Mensen,mensen jullie weten niet half hoe blij ik hiermee ben (en dat ben ik normaal niet als ik :twisted: ben gekomen hoor ā¦
Dus ik kan gewoon gezellig met jullie mee blijven kletsen
Nou, het gebeurt niet snel hier, maar gefeliciteerd met de :twisted: !
Kun je eindelijk een verse ronde ingaan! Heel veel succes gewenst, we duimen allemaal voor je:)
Dankje wel meis en op naar ronde 2 en nu maar hopen dat mijn cardioloog a.s dinsdag mijn droom niet alsnog de grond in boort maar daar gaan we maar even niet vanuit
Gewoon positief blijven hoor! Ik heb er een goed gevoel over:)
Ik probeer er helemaal geen voorgevoel over te hebben want anders komt het straks nog harder aan wat hij ook gaat zeggen
Probeer me even een paar dagen met mezelf bezig te houden en met mijn mannetje
@Mandy wrote:
Ik probeer er helemaal geen voorgevoel over te hebben want anders komt het straks nog harder aan wat hij ook gaat zeggen
Probeer me even een paar dagen met mezelf bezig te houden en met mijn mannetje![]()
Mandy: Wil je weer terug op de lijst of niet :?: Welkom terug meid !!!
Leonie:Dat is lang geleden meis hoeis het met jou :?: :?:
Hier alles zo zijn gangetjes we kunnen weer gaan klussen. Hubbie moest vandaag naar de tandarts 3 gaatjes en zielig wat ie nu doet en pijn hebben zegt ie zo pak dan een pijnstiller nee heb ik geen zin in zegt ie En gezegt dan is de pijn nog niet zo erg ik zo als je echt pijn er aan hebt neem je ze wel. ik zo dan niet zeuren hoor ik heb ook wel eens pijn maar je moet door niet te flauw zijn met jezelf heb ik hem maar gezegt ik zo jij hebt niet iedere maand dat je ongie word en daar hebben wij vrouwen weer last van dus niet zeuren hahaha.
Poeizie: Dus je moet nu nog 1 dag dan volgens je banner :?: :?:
Spannend dan zeg voel je al iets :?:
B-tje: Hoe is het nu met je al iets in zicht :?:
Groetjes West xxx
ja is goed west en nu maar hopen dat het de volgende keer niet meer zolang duurt
@Mandy wrote:
ja is goed westen nu maar hopen dat het de volgende keer niet meer zolang duurt
Ik hoop het ook niet voor je meis ik ga aan chelleke vragen of ze jou er weer bij wil zetten. Wat was de info ook al weer ??
1 ste kindje hoe oud ben je ook alweer??
Groetjes West xxx
Daar ben ik weerā¦Vandaag weer tampontest gedaan enne heeeeel klein beetje oudbruin verlies. Maar echt zo weinig dat het te verwaarlozen isā¦Gelijk opgezocht op internet (ik weet het, ik ben errug)bij vraag en antwoord van een verloskundige en die zegt dat als je zwanger bent alles goed doorbloed is en als je dan gaat zitten purren met een tampon tegen je baarmoedermond dat je dan een minibeetje kan verliezen (licht rose/oud bruinigā¦
Kortomā¦ik weet dus nog nietsā¦OF ik ben zwanger OF ik zit psychisch mezelf zo te kwellen dat ik mijn menstruatie aan het tegenhouden ben
Sorry meiden dat ik alleen met mezelf bezig ben momenteelā¦
@b-tje wrote:
Daar ben ik weerā¦Vandaag weer tampontest gedaan enne heeeeel klein beetje oudbruin verlies. Maar echt zo weinig dat het te verwaarlozen isā¦Gelijk opgezocht op internet (ik weet het, ik ben errug)bij vraag en antwoord van een verloskundige en die zegt dat als je zwanger bent alles goed doorbloed is en als je dan gaat zitten purren met een tampon tegen je baarmoedermond dat je dan een minibeetje kan verliezen (licht rose/oud bruinigā¦
Kortomā¦ik weet dus nog nietsā¦OF ik ben zwanger OF ik zit psychisch mezelf zo te kwellen dat ik mijn menstruatie aan het tegenhouden ben
Sorry meiden dat ik alleen met mezelf bezig ben momenteelā¦
Geeft niks meid dat je alleen op dit moment met jezelf bezig bent. En het is heel erg normaal dat je gelijk dingetjes gaat vragen vragen kan ook nooit geen kwaad alleen is het jammer dat je er nog geen antwoord op hebt gekregen. Ik hoop voor je dat de ongie weg blijft en dat je lekker zwanger mag zijn en anders gaan we samen door naar de volgende ronde !!! En proberen lekker relaxst te blijven meid makelijk gezegt dan gedaan ik weet het.
Groetjes West xxx
Mijn info is
Mandy 29 jaar 1ste kindje
Hai Hai,
Ben sinds een drie dagen ongesteld volgens mij. Tis wel anders dan anders maar verlies echt wat bloed ( niet dat donkere wat ik normaal heb ) dus ga er nu maar vanuit dat dit mijn ongesteldheid was. Heeft 3 dagen geduurt. Nog wel een testje gedaan maar was negatief.
Ik heb besloten geen berekeningen etc. te gaan maken en proberen om er niet meer 24 uur mee bezig te zijn. Ik zit nu weer dat ik denk dat ik geen eisprong heb ofzo. Pfff, ik maak me gek. Dus ga me op andere dingen focussen, zoals de VAKANTIE :!: :!: en probeer het zwanger worden op een lager pitje te zetten. Hoop dat het lukt :?
Dante zān autobed is er. Als ie staat volgende week maak ik wel een foto kunnen jullie hem ook zien.
Zometeen weer aan het werk en dan weer lekker weekend :!:
XXX Manon
@nonnie wrote:
Hai Hai,
Ben sinds een drie dagen ongesteld volgens mij. Tis wel anders dan anders maar verlies echt wat bloed ( niet dat donkere wat ik normaal heb ) dus ga er nu maar vanuit dat dit mijn ongesteldheid was. Heeft 3 dagen geduurt. Nog wel een testje gedaan maar was negatief.
Ik heb besloten geen berekeningen etc. te gaan maken en proberen om er niet meer 24 uur mee bezig te zijn. Ik zit nu weer dat ik denk dat ik geen eisprong heb ofzo. Pfff, ik maak me gek. Dus ga me op andere dingen focussen, zoals de VAKANTIE :!: :!: en probeer het zwanger worden op een lager pitje te zetten. Hoop dat het lukt :?
Dante zān autobed is er. Als ie staat volgende week maak ik wel een foto kunnen jullie hem ook zien.
Zometeen weer aan het werk en dan weer lekker weekend :!:
XXX Manon
Heyy Meis,
Ja vakantie is altijd goed meis !!! En misschien helpt het wel als je er even niet te veel mee bezig bent. Wel weer balen dat je ongie bent geworden maar beter dit dan als helemaal niks zal ik dan maar zeggen. Dan weet je ook gelijk weer waar je aan toe bent als de test negatief blijven.Ja ik wil zijn nieuwe autobedje wel zien.En blijf je wel mee kletsen meis ???
Ik heb lekker al weekend !!!
Groetjes west xxx
goede morgen allemaal
hey mandy wat fijn dat je er weer bent meid!
volgende keer als je wat langer overtijd bent en negatief test meteen ff zeggen dat je weg gaat hoor ⦠dat helpt vast :mrgreen:
ach dat heb je altijd he ⦠ben je ziek en voel je je beroerd , bel je een dokter omdat het echt niet meer gaat voel je je promt de volgende dag stukke beter :wall:
Hier zijn nog steeds geen :twisted: te bekennen en mag ik me van mezelf nu officieel overtijd noemen.
mja wat voel ikā¦
heb al een week last van winderigheid en wat oprispingen
met vlagen voelt het alsof ik een band om me buik heb en als ik te snel op sta krijg ik een enorme kramp in me zij
soms wat prikjes in me borsten en ik heb dat nooit he ⦠ook niet als ik ongi moet worden want ik heb normaal borsten waarvan je zegt : het is dat ze er hangen en ik het zelf zie maar anders had ik niet geloofd dat ze er waren :mrgreen:
me tepels zijn ook wat gevoeliger als ik eraan zit
4 dagen al last van me tandvlees⦠echt mennnnn dat doet zeer precies helemaal achterin. nu is het weer ff weg maar kan zo weer in ene op spelen.
misselijk ofzo voel ik me niet echt, af en toe een vlaagje maar dat kan ook van de zenuwen zijn als ik er in ene mee bezig ben dat ik nu wel overtijd ben⦠dus die laten we maar niet meetellen
maar goed alles is minimaal en weet ook niet of het met elkaar in verhouding staat dus als mijn vriendje straks thuis komt van ze werk ga ik ff een test halen en wil ik van het weekend testen
groetjes renate