@poeizie wrote:
goede morgen allemaal
hey mandy wat fijn dat je er weer bent meid!
volgende keer als je wat langer overtijd bent en negatief test meteen ff zeggen dat je weg gaat hoor … dat helpt vast :mrgreen:
ach dat heb je altijd he … ben je ziek en voel je je beroerd , bel je een dokter omdat het echt niet meer gaat voel je je promt de volgende dag stukke beter :wall:
Hier zijn nog steeds geen :twisted: te bekennen en mag ik me van mezelf nu officieel overtijd noemen.
mja wat voel ik…
heb al een week last van winderigheid en wat oprispingen
met vlagen voelt het alsof ik een band om me buik heb en als ik te snel op sta krijg ik een enorme kramp in me zij
soms wat prikjes in me borsten en ik heb dat nooit he … ook niet als ik ongi moet worden want ik heb normaal borsten waarvan je zegt : het is dat ze er hangen en ik het zelf zie maar anders had ik niet geloofd dat ze er waren :mrgreen:
me tepels zijn ook wat gevoeliger als ik eraan zit
4 dagen al last van me tandvlees… echt mennnnn dat doet zeer precies helemaal achterin. nu is het weer ff weg maar kan zo weer in ene op spelen.
misselijk ofzo voel ik me niet echt, af en toe een vlaagje maar dat kan ook van de zenuwen zijn als ik er in ene mee bezig ben dat ik nu wel overtijd ben… dus die laten we maar niet meetellen
maar goed alles is minimaal en weet ook niet of het met elkaar in verhouding staat dus als mijn vriendje straks thuis komt van ze werk ga ik ff een test halen en wil ik van het weekend testen
groetjes renate
Spannend meis ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup:

Groetjes West xxx