Ja het begint hier inderdaad erg spannend te worden.
Ik hoop dat het raak is maar ben tegelijk ook wel een beetje bang. :oops:.
Greetz Coor
waarom bang zijn het is alleen maar leuk en als het niet goed is breekt natuur het af gewoon positief denken …en positief handelen
Hey Ferdi,
Leuk voor je meid :!: Was dit jou eerste ronde :?:
ja het is ook niet dat ik zo bang ben da’k niet meer wil maar je weet natuurlijk niet wat er allemaal gaat veranderen. Misschien is spannend een beter woord.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
West ik hoop trouwens dat 22 feb een geluksdag voor je is het is namelijk mijn verjaardag. Zou leuk zijn als je er dan achter komt dat je zwanger bent.
Greetz Coor
@lyka wrote:
West ik hoop trouwens dat 22 feb een geluksdag voor je is het is namelijk mijn verjaardag. Zou leuk zijn als je er dan achter komt dat je zwanger bent.
Greetz Coor
Heyy Lyka,
Ik vrees van niet denk ik we hebben vandaag te horen gekregen dat ons huis voor 99% is verkocht dus we wachten nu nog ff tot we in een ander huis zitten kan nog wel een half jaar duren grrrrrrrrrrrrrr 1 sept moeten we er uit zijn. Maar ik wil wel mee blijven kletsen als jullie dat goed vinden. En heb geen anticoncepie meer dus het kan altijd nog raak zijn.
Lief dat je aan me dacht :!: :!:
Groetjes West
Voor de meiden die de afgelopen tijd positief hebben getest heb ik maar 1 woord GEFELICITEERD!!!
Ik heb me ffies niet laten zien omdat ik op dit moment erg druk ben met mijn online shoppie…
En voor de meiden die in spanning afwachten strooi ik nog even wat :: :: :: :: rond !!!
En voor de klussers (waaronder ikzelf) heel veel plezier hehe :mrgreen: :mrgreen:
kusssssssss meiden!! Gaby
hee gaby waar is de link ???
en ja ik ben in 1 ronde alweer klaar …erug he de vorige keer ook
ik ben of super vruchtbaar of mijn man heeft superzaad …of zo maar ik ben helemaal in de wolkn hoor en ik hoor dat jullie allemaal snel erbij komen om te kletsen over en leuke en minderleuke dingen van zwangerschap zucht ik mis nu al mijn biefstuk …ben gek op rauw vlees en alcohol …dat lust ik ook graag …
gefeliciteerd ferdi :thumbup: :dance:
Hoi Ferdi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap.En ja rauw vlees en de alcohol zijn nu ff uit den boze he :!: Maar dat is voor een goed doel waar je het voor doet…En meis lekker gaan genieten van je zwangerchap :!: :!:
Groetjes West
Gefeliciteerd Ferdi
Een hele fijne zwangerschap toegewenst! :thumbup:
groetjes Suzanne (een nieuwe hier)
OWWWWW ik wordt gek :!: :!: :!:
Zit nu op dag 32 en heb negatief getest… Maar ja ben nog steeds niet ongi en vind het nu toch wel lang duren hoor :!: Ik wil nu die :evil: :evil: :evil: tegenkomen zodat we voor de tweede ronde kunnen gaan :!: :!:
Hoelang blijft dit nog zoooooooo :wall: :wall: :wall:
Ferdi :thumbup: :thumbup:
gefeliciteerd meid. Geniet er maar lekker van.
Nonnie- vervelend he? Dat lange wachten. Toch ga ik nog voor je duimen. Heel veel succes
Groetjes Helma
Proficiat aan alle zwangeren :!: :!:
Enne… klussers, ZET HEM OP!!!
:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Groetjes van Anne!
Gefeliciteerd voor de zwangeren!!!
En natuurlijk heel veel succes voor alle klussers (waaronder ik zelf)…
Nonnie, ik :thumbup: voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten (mijn eerste cyclus was 40 dgn dus ik weet hoe het voelt…)
Iertie
Gefeliciteerd voor de zwangeren!!!
En natuurlijk heel veel succes voor alle klussers (waaronder ik zelf)…
Nonnie, ik :thumbup: voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten (mijn eerste cyclus was 40 dgn dus ik weet hoe het voelt…)
Iertie
He hallo allemaal weer,
Ben ook een tijdje weggeweest maar nu weer helemaal terug.
Voor de zwangeren onder ons, van harte gefeliciteerd :thumbup: !!!
Nonnie weet precies hoe je je voelt, zit nu ook al zo lang te wachten,
is mijn eerste nod na de pil dus weet ook niet hoe lang het gaat duren.
Heb er ook een testje tegen aangegooid maar ook neg.
He hallo allemaal weer,
Ben ook een tijdje weggeweest maar nu weer helemaal terug.
Voor de zwangeren onder ons, van harte gefeliciteerd :thumbup: !!!
Nonnie weet precies hoe je je voelt, zit nu ook al zo lang te wachten,
is mijn eerste nod na de pil dus weet ook niet hoe lang het gaat duren.
Heb er ook een testje tegen aangegooid maar ook neg.
Het rare is, is dat eergisteren dacht ik eindelijk dan toch ongi te worden. Had een beetje ( beetje vieze praat sorry! ) bruine afscheiding. Dus dacht nou dan zal het nu wel komen. Maar daarna helemaal nergens meer last van gehad. Wat zou dat kunnen zijn???
Tot een paar dagen geleden had ik veel buikpijn en rugpijn maar nu is ook alles weg :? Zou je ook een :evil: kunnen overslaan ofzo :?: