Hoi meiden.
Vervelend dat jullie zolang moeten wachten.
Bij mij is mijn nod in zicht. Nog drie dagen.
Opzich is er weinig aan de hand. Mijn borsten zijn minder pijnlijk de aders zijn nog wel steeds duidelijk te zien. Heb een beetje iritant gevoel in mijn onderbuik.
Maar het meest vreemde is dat ik steeds heel raar in mijn hoofd wordt.
Duizelig enz. Ben aan het werk en ging net bijna tegen de vlakte.
Die andere dingen heb ik ook als ik ongi moet worden maar die duizelig heid niet. Ook moest ik overgeven. Nu voel ik me verder prima en absoluut niet ziek. Maar vanmorgen had ik hier ook al last van. Toen wel erg misselijk maar niet spugen.
Volgens mij krijg ik de griep. Want mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger kan zijn. Zo snel.
Greetz Coor
dat duizelig zijn is ook een teken hoor lyka
misschien wat ongelovig dat je snel zwanger kan raken
maar het begint er steeds meer op te lijken hoor
gewoon afwachten en als je overtijd bent testen
dat je misselijk ben zou dan zo ie zo aan geven dat je genoeg HCG hormoon produceert dus zou dan een pos. test kunnen geven
dus zo gauw je overtijd bent gewoon ff een testje doen :mrgreen:
Als ik positief test zou het een leuk valentijns cadeautje zijn voor mijn man. Maar mijn gevoel blijft nee zeggen.
Ik zal nog even moet wachten.
Mijn gevoel zegt dat ik zat ongi ga worden. Ben benieuwd
Greetz
ja dat zou zeker een leuk kadootje zijn
testje dan leuk inpakken met een strikje erom :inlove:
mijn eisprong is trouwens als het goed is rond valentijn :inlove:
daar kun je ook wat leuks en romantisch van maken.
:inlove: :inlove: :inlove:
Weet je wat trouwens ook gek is weet niet of het er iets mee te maken kan hebben maar wij hebben drie katten en sinds een week wil het vrouwtje niet meer bij mij liggen terwijl ze anders altijd op mijn buik lag te slapen. :think:
meestal is het zou dat ze juist graag bij je komen liggen
maar ja het kan best hoor
want hier komen altijd de katten graag bij me zitten
misschien als ik eenmaal zwanger raak dat ze dat dan juist helemaal niet meer willen :think:
De mannetjes zijn stapel gek op me op dit moment. Kunnen niet bij me uit de buurt blijven maar het vrouwtje moet niets van me hebben.
Ze gedraagt zich echt vreemd.
Maar we zien het wel. Ik zit nu op het werk en hier vragen ze ook al of ik niet zwanger ben.
Nog 1.5 uur en dan zit het er voor vandaag weer op
ik zat even de berichtjes te lezen.
Toch wel spannende kwaaltjes heb je hoor lyka, ik ben benieuwd of het raak is.
Wow, ik zat net op het toilet en ik heb dus heel lichtroze afscheiding!
Ik heb de afgelopen 4 dagen al een gek gevoel linksonderin mijn onderbuik! Zou het dan toch… Nog 6 dagen tot mijn NOD, ik kan niet wachten!!!
Oke, nu moet ik even dimmen, niet teveel gaan hopen…
Dat klinkt spannund… Leonie!! Ik hoop het voor je! :thumbup:
ik moet vanavond weer werken tot 23 uur
en dan heb ik za en zo nachtdienst
nouja gelukkig heb ik internet
dus als mensen nachtbrakers zijn en willen msn-en stuur maar ff pb-tje :mrgreen:
Kan klussen een ongi opwekken?
Heeft iemand enig idee?
Het verhaal.
Nog twee dagen en dan heb ik mijn nod. Manlief en ik zijn vanmiddag aan het klussen geweest. Daar bij begon ik te bloeden. Normaal gesproken begin ik eerst met oud bloed en nu is echt vers rood bloed.
En het meest vreemde is dat het alleen bij het afvegen is.
Sorry voor het vieze verhaal maar ik weet me even geen raad. Wat moet ik hier nou van denken.
greetz Coor
O ja nog even ben vanmorgen ivm die duizeligheid van gisteravond even naar de ha geweest. Bloeddruk te laag en hb aan de lage kant.
Die bloeddruk is voor mij normaal en voor de hb ijzerpreparaat gekregen
Greetz
het zijn toch echt de :twisted: :twisted: .
Twee dagen te vroeg.
Heb mijn banner gelijk maar even veranderd.
Greetz
Leonie ik :thumbup: voor je meid. Ga je meteen testen als je niet optijd ongi wordt :?:
Coor, jammer meid op naar de volgende ronde :?
Poeizie, wat doe jij ook alweer voor werk met je nachtdiensten :?:
Ik zit inmiddels nog steeds in de eerste ronde dag 34…Heb wel 1 keertje wat bruine afscheiding gehad maar verders niets. Wordt er moedeloos van hoor. Hoelang gaat dit nu nog duren :?: :?: :?: :?
@nonnie wrote:
Poeizie, wat doe jij ook alweer voor werk met je nachtdiensten :?:
ik zit in de beveiliging
Hallo allemaal!
Kom effe kijken en bijlezen! Jammer Coor, dat je :evil: :evil: toch weer zijn komen opdagen; ik vind dat altijd zo’n :silenced: -moment!
Maar voor iedereen komen er weer nieuwe ronde, nieuwe kansen! Blijven hopen en flink klussen :thumbup: :thumbup: !
Mijn man vraagt zich trouwens af hoe je de kwaliteit van zaad positief kan beïnvloeden… HEEFT IEMAND EEN IDEE?
Groetjes en zet em op!!!
Nonnie erg vervelend voor je dat het niet op gang komt. Heb helaas gn tips of iets dergelijks voor je.
Poezie je bent niet de enige die haar baas dit weekend met haar komst verblijd. Heb zelf het weekend avond dienst. Moet vanavond tot 00.00 en morgen en overmorgen tot 23.00.
AnneK ik heb ergens gelezen dat veel groente en vlees goed is voor de zaadkwaliteit en ook zou foliumzuur goed zijn voor de vruchtbaarheid van de man. DUS MANNEN OOK AAN DE PIL HAHA
Greetz
Dat wordt deze week dan uitgebreid koken!!! En dan een pilletje erbij!
Alleen jammer dat we het deze week zo druk hebben, dat ik bang ben dat er niet veel terecht zal komen van klussen… Heb na het volgend weekend gewoon een chronisch slaaptekort… :shock:
Groetjes :!: