DEEL 2 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

We zijn lekker aan het kletsen en de pagina’s zijn vol. DUSSSSSS deel 2 maar weer!!!

Nou gefeliciteerd met deel 2 dan maar hoor :thumbup:

hmmm, ik voelde vandaag mijn eisprong, maar we hebben gisteravond niet geklust!!! Wel de avond daarvoor en daarvoor en daarvoor.



Nu maar hopen dat er nog wat zwemmertjes op de loer liggen :wink:

Vanavond in ieder geval nog maar voor de zekerheid wat bijvoegen.



Zou toch wat zijn, ben je al anderhalve week braaf om de dag aan het klussen en dan mis je toch net je eisprong! Ik had eigenlijk de laatste dagen iedere dag moeten doen. DE ONZEKERHEID speelt me parten…



Wat denken jullie? Er moet toch een kansje zijn…



bladiebladiebla, wat doe ik mezelf toch aan :wall: Ik moet er niet zoveel over nadenken!

Ben blij dat ik me hier in ieder geval kan uiten, want verder weet niemand het, behalve mijn partner natuurlijk.



Kan er wel de hele dag over praten :smiley:

Hai Leonie, dat heb ik ook hoor :!:



Goed begonnen, om de dag en toen werd mijn man ziek… :cry:



Heb wel geklust tot de vruchtbare dagen, maar ja weet natuurlijk nog niet of ik een cyclus heb van 28 dagen. Als ie langer is heb ik pech ben ik bang… :?



Nou ja we zien het wel. Officieel moet ik a.s zaterdag ongi worden dus we gaan maar :pray:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet hoe dat voelt je eisprong :shock: :shock: dus ik zal het ook neit weten of ik dat wel of niet heb gehad

Jeetje! Deel 2 alweer! Als je even een paar daagjes niet aanwezig bent geweest moet je toch echt even bijlezen.



Het zal mij benieuwen hoe het bij ons gaat deze maand: ben alweer ziek. Het is de 3e keer binnen een maand tijd en ik wordt er zo spuugzat van. Drie keer wat anders, maar wel zodanig dat ik errug blij ben als ik 's avonds mijn bed weer heb gehaald.



Mandy, ik heb hetzelfde: 'k zou niet weten hoe m’n eisprong voelt. Best lastig.



Nonnie, bedankt dat je mij ook in het lijstje hebt gezet! Was het PB’tje waarschijnlijk de vorige keer toch mislukt.





Iertie

joepie! weer een fris deel om er weer op los te kleppen :dance:

Jipppie, mijn internet doet het weer. Hoe is het met jullie???

Jeemig ik zie dat ik veel gemist heb, nu al deel 2. Kan iemand onze nod lijstjes op de eerste pagina zetten??? Is wat duidelijker.

Liefs Helma

SLAAP LEKKER HELMA!!!

Sorry het duurt altijd even voordat mijn computer dit voor elkaar heeft. Ha ha :lol: :lol: :lol:

Zow hee wat gaat dat hard!! Deel 2 alweer!



Nou mensen die :twisted: :twisted: :twisted: zijn in aantocht… Dus op naar ronde 2 zal morgen ff mijn banner aanpassen. Ga zo sporten…





kussssssssss Gaby



Nonnie en AnneK hoe is het met jullie???

Ja ik ben ook heel benieuwd naar nonnie en annek. Rietje jij hebt je :twisted: :evil: al of denk je dat ze eraan komen???

We moeten er toch zeker 1 hebben die gelijk in ronde 1 zwanger is???

Nou ik duim maar weer :pray:

Bij mij nog niets, maar moet ook pas zaterdag ongi worden en dit is de eerste ronde dus weet ook niet hoelang mijn cyclus nu is.



Maar ik ben hard aan het :pray: :pray: :pray:



:mrgreen: :mrgreen:

zo deel twee alweer. Het snel.

Ik hoop toch dat we snel een zwangere kunnen verwelkomen.



Ik zelf voel in elk geval nog niets zo wel in positieve zin als in negatieve zin. Maar de :evil: :evil: laten ook nog eventjes op zich wachten.



Ik ben trouwens benieuwd hoe het met Mo is afgelopen.



Greetz Coor



P.s Nonnie mijn NOD is 12 jan zou je die er ook bij kunnen zetten?

Coor, 12 jan of feb :?: :?: :?:

Ik voel mijn eisprong en het voelt ongeveer hetzelfde als ongesteld worden. Ik heb ongeveer een dag een weeig gevoel in mijn onderbuik, meestal op dag 14/15 van mijn cyclus. Ik voel het vaak ook maar aan een kant, soms links, dan weer eens rechts. Ik heb ook weleens last van steken, maar die voel ik vaak maar 1 of 2 keer.



Op zich wel heel handig, behalve dat je eigenlijk al te laat bent als je pas begint te klussen op het moment dat je je eisprong voelt :?



Voelt niemand hier verder zijn eisprong?



Nonnie: Zaterdag is al ontzettend snel! Ik ben ZOOOOO benieuwd naar je NOD :smiley: Nog even geduld maar!

We zijn inmiddels met zoveel vrouwen, het moet toch haast bij eentje wel meteen raak zijn! :pray:

Hoi hier ben ik weer in deel twee twee twee twee!



He Nonnie

Nee ik heb niet bewust gewacht om voor de tweede te gaan.

Mijn eerst was eigenlijk een wondertje voor mij.

Voor mijn 18e wist ik dat ik niet op de normale weg kinderen kon krijgen.

Maar dat was toen een zorg voor later.

Ik kreeg een vriend en ging samen wonen. Van hem hoefde kinderen niet zo. Blij was ik er niet mee maar dacht daar leert Mo wel mee leven. :frowning: Maar jaren later gebeurde er iets in mijn lichaam en ik dacht hé wat gebeurd er. Ik wist gewoon dat ik zwanger was. En ja er was een wonder gebeurd. Ik kreeg een zoon ging trouwen en ook weer scheiden.Want na de geboorte was het al snel niet goed meer tussen ons . Ik heb nu 3 jaar een vriend die wel heel graag kinderen wil. Dus we gaan ervoor. :inlove:

Had nooit verwacht dat ik ooit nog voor een 2e zou gaan.

Naam van mijn kind houd ik liever annoniem als je het niet erg vind



Groetjes, Mo

Trouwens met mo gaat het goed maar met de spanning niet!!!



Voel nog steeds van alles.

Nu ik het graag wil zal het wel niet zo zijn.

Maar we blijven positief.

:pray: :pray: :pray:

NONNIE en jou spanning :?: :?:

He Nonnie



Sorry het is 12 feb :oops:





Greetz Coor