DEEL 2 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

Hallo allemaal!



Ik ben een beetje bang dat ook mijn :evil: :evil: weer in aantocht zijn, maar zit nog een beetje te twijfelen… 1 Tot 2 dagen voor mijn menstruatie heb ik meestal héél licht bloedverlies en vandaag meende ik wat te zien, dus het zal wel weer niks worden deze maand… :cry:

Morgen zal de :evil: -hel wel helemaal doorbreken… leuk, zo’n weekend…

EN DIE MAANDEN DUREN ZO LANG! :wall:



En het leuke van grap is: ben na m’n werk een test gaan halen, voor eventueel in het weekend te testen, kom ik thuis, ga naar de w.c. en dacht dus te merken dat de :evil: :evil: in aantocht zijn… hoe ironisch… :shock:



Maar ja, we wachten nog effe af! Groetjes, Anne!!!



Mo: fantastisch toch om nu voor een tweede te kunnen gaan :dance:

Mijn spanning is er wel , lijkt nu of ik iedere dag dat ongi gevoel heb :? Zo voel ik rare dingen en denk nou zal ie komen en dan voel ik me weer kiplekker. Ik hoop maar dat als :evil: :evil: komen dat dat wel gewoon zaterdag gebeurt. Dan weet ik waar ik aan toe ben en dat mijn cyclus wel regelmatig is. Nou tisssss bijna zaterdagggggg :mrgreen: :mrgreen:



Coor: hij staat genotterd :!: :!:



Anne: Spannend :shifty: Nog eff afwachten meid



Ik vind het wel grappig dat jij ( Leonie ) je eisprong voelt :smiley: Tis wel handig, zo kun je toch een beetje kijken of het raak zou kunnen zijn.



Morgen nog een daggie werken en dan lekker weekend. Zaterdagavond gaan we lekker chinezen met mijn schoonfamilie. En misschien zondag wel testen…

Anne ga je wel testen als je morgen nog niet ongi bent geworden :?:

ik voel mijn eisprong ook

heel duidelijk zelfs

het voelt bij mij als een soort tsja :think:

voel eerst altijd een paar steken en dan een soort

plop… je voorstellend dat je een pingpongbal in je mond hebt en die eruit schiet



zoiets is het

en dan dus links of rechts



wat ik me in ene af vraag he

hoe weten de zaadcellen of ze nou naar links of naar rechts moeten?

want je hebt vaak de ene keer aan je linker kant en de andere keer aan je rechter kant.



zal je ze nou moeten helpen door ze wat meer te sturen door op je linker of je rechter zij te gaan liggen ja de daad ??? :mrgreen:



hoe bedoel je melig :lol:



groetjes renate

IK heb vanmorge getest en weet je wat :!: :!: :!:



Hij is wel heel vaag maar zit er wel. :smiley: :pray:



Zal mijn gevoel dan toch goed geweest zijn.

Mo harstikke tof.



Ik ben heel :lol: voor je.



Het kan zijn dat er op dit moment nog net niet genoeg hcg in je urine zit en dat daar door het streepje nog vaag is.



Ik hoop dat er snel een hoop volgen van ons.



Greetz Coor

Hey Mo!!!



Fantastisch, als ie er nu al heel vaag zit moet het toch wel raak zijn :!: :!: :!:



Wanneer doe je nog een testje :?:

wat gaaf mo!!! :dance: :dance: :dance:



als je genoeg zwangerschaps :: te hebben dan deel je vast ook wel een beetje met ons he :mrgreen:





:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:





:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:





groetjes renate

:clap: :clap: :clap: :thumbup: :thumbup: :dance: :dance:

He Mo,

Whauw wat gaaf, GEFELICITEERD

Ik denk dat het wel raak is ook al is het een vage streep. Dat was bij mijn zus namelijk ook. Morgen vroeg met ochtend urine nog een keer proberen dan heb je kans dat hij wel duidelijk is.

Hopende dat er snel vele volgen haha

he meiden hoe maken jullie zón mooie banner of hoe noem je zoiets wat onderaan je berichten staat?

@helma wrote:

he meiden hoe maken jullie zón mooie banner of hoe noem je zoiets wat onderaan je berichten staat?




ga naar deze link



http://www.kindjeopkomstindicators.nl/



dan kan je ook zo’n ticker aanmaken



dan moet je de kindjeopkomstforum code in het schermpje voor je onderschrift zetten in je profiel

en je html code aan zetten als die nog niet aan staat

[/url]

gefeliciteerd!!! mo

Ik ben benieuwd.



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Mo, hopen dat het binnenkort een donker streepje wordt! In dat geval: PROFICIAT!!! :clap:!!!

Maar helaas… bij mij is vandaag :evil: :evil: weer op komen dagen… :cry: . En precies op m’n uitgerekende dag; wel handig, zo’n geregelde cyclus!

Ik baal wel een beetje, ik ben nog maar 3 rondes bezig maar vind het nu al lang duren… Ik zit er zelfs aan te denken zo’n ovulatietest te kopen; is dat stom om dat al zo vroeg te doen?

IK WIL GEWOON ZWANGER WORDEN! :wall:

(Sorry, moest er effe uit… ben gewoon een beetje heel erg teleurgesteld dat die :evil: :evil: weer is op komen dagen!)



Groetjes van Anne!



We gaan voor de 4e ronde!!!



Hoi Anne.



Tuurlijk is dat niet raar om zo’n ovu test te kopen. Je weet dan in elk geval dat je klust op de goede momenten.



Ik heb zelf heel sterk het gevoel dat het bij me deze maand niet raak is.

Hoop er wel op maar mijn gevoel zegt nee.



Ik zit er zelf dus ook over te denken om zo’n test te kopen om in indergeval op het goede moment te klussen. Ik wens je veel succes in de volgende ronde



Greetz Coor :wink:

Hey Anne, jammer meis :frowning:



Helemaal niet raar hoor om nu al zo’n ovutest te kopen. Zijn die dingen duur trouwens :?: :?:



Morgen is mijn NOD als het goed. Nog nergens last van en nog geen :evil: gezien. Maar ja ik heb er normaal ook nooit last van, van te voren en dan zit het ineens in mijn slippie :?



Heb ook het idee dat misschien mijn cyclus niet regelmatig is, hoe lang zou zo’n cyclus ongeveer kunnen zijn :?:

Nou, ik heb net gewoon een heel pakket “snel zwanger worden” gekocht op http://www.sensitest.nl! :shifty:

Zag er goed uit en ik vond het echt niet duur! De ovulatietest van clearblue is rond de 30 euro, dacht ik, en nu heb ik een heel pakket voor ongeveer 17 euro (incl. verzendkosten). De clearblue heeft 7 teststaafjes en in dat pakket zitten er 9 en 2 of 3 (weet ik niet meer) zwangerschapstesten… en ze komen het nog thuis bezorgen ook nog! :thumbup: !

Kortom: we gaan er nu helemaal voor!!! :mrgreen:

Hoe is het trouwens met Gaby?!



Groetjes, Anne!



MO GEFELICITEERD MEID!!! Een vaag streepje is echt een teken van zwangerschap. Super tof voor je!!!



Ik heb vandaag echt bijna de hele dag op bed gelegen. Ik heb echt mega veel last van mijn :twisted: :twisted: :twisted: . Nu begrijp ik ook weer waarom ik aan de pil ben gegaan. Het enige positieve is wel dat mijn cyclus 28 dagen is ook zonder pil!!!



En AnneK wij gaan gewoon op naar ronde 2!!!



kusssssssss Gaby

Mo gefeliciteerd!!

Wat voor merk test heb je gebruikt?



Meiden 1 tip, bestel niet de tests van romed, heb namelijk al 2x positief getest en toch ongesteld :evil: Andere (huis)merken hebben dat niet zover ik weet :wink: Dus in principe is een streepje echt zwanger, hoe ligt ook.



Groetjes Kes, een oktober stopper. :mrgreen:





Joepie hij doet het???

Doet hij het nu altijd automatisch???

Helma;

Als je hem bij je profiel in je onderschrift zet wel :wink:

Volgens mij heb je hem nu in je bericht gezet :mrgreen:

goede morgen allemaal



heb heerlijk geslapen

alleen nu ik wakker ben heb ik last van me menstr.krampen

maar ja nog ff en dan is het over

hoop ik :roll:



hoe hebben jullie geslapen?



groetjes renate