DEEL 2 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

goede morgen allemaal,



Ook ik heb goed geslapen !!!

Mo! Wauw! Hopen dat je de volgende keer een dikke, vette streep hebt zodat alle twijfel (als die er nog was) weg is. Gaaf joh!



Anne, wat jij beschreef: test halen en dan ongesteld worden… Dat had ik ook. Ik had ook testen besteld via internet en ongeveer op het moment dat de postbode de envelop in de bus deed kwamen de :evil: :evil: aandaveren…



Nou ja, voor de volgende keer dan maar…



Ik zet zelf maar vast in op ronde 3. Ben nu even m’n bed uit, maar voel me zo beroerd dat m’n vriend echt uit de buurt moet blijven (OK, als m’n cyclus net zo lang is als de vorige keer hebben we nog wel even :wink: ). 'k Ga zo gelijk m’n bedje weer in.



Iertie

Jeetje Gaby, wat jammer! Heb zelf ook al de hele dag buikpijn… :? . Voel me moe en prikkelbaar!

Als ik het goed heb, is 3 maart onze volgende NOD?

We gaan er gewoon weer voor :!: :!:



Groetjes, Anne!

Ja AnneK klopt op 3 maart is de volgende NOD!! Ben je ook zo blij dat je cyclus 28 is… dat is het enige lichtpuntje naast deze buikpijn!!!



kussssssssssssssss Gaby



EN OP NAAR RONDE 2 AnneK!! :mrgreen: :mrgreen:

@Rietje wrote:

Ja AnneK klopt op 3 maart is de volgende NOD!! Ben je ook zo blij dat je cyclus 28 is… dat is het enige lichtpuntje naast deze buikpijn!!!



kussssssssssssssss Gaby



EN OP NAAR RONDE 2 AnneK!! :mrgreen: :mrgreen:






Hoi Gaby,



Helaas duurt mijn cyclus dus 29 dagen… eentje meer! Is jouw NOD-dag dan 2 maart of is de mijne 4 maart? Nou ja, we zien wel…

Jij loopt nu in ieder geval 1 dagje voor :wink: !



Groetjes, Anne!

Annek en Gaby, ik heb jullie maar eff op 3 maart gezet, mocht het wijzigen hoor ik het wel :wink:



Net lekker wezen chinezen, heeft wel gesmaakt moet ik zeggen :smiley:



Nog geen :evil: :evil: gezien maar wel de buikpijn en de rugpijn ervan, zal niet lang meer duren denk ik maar baal wel want dan zal mijn cyclus ook wel wat langer zijn dan normaal.



Eff wachten nog dusssss



Weltrusten :!:

hoi

pffff geeft je ook niet echt een fijn gevoel lijkt mij :frowning:

die blik van mijn vriend dat ik aan kwam met een afspraak om mijn spiraaltje te verwijderen vergeet ik denk ik nooit meer

hij straalde gewoon :inlove:

Groetjes West

hoi meiden,



ik ben Suzanne (liefmusje), ben dertig en heb mijn laatste pil 22 januari genomen. Ik ben benieuwd hoe mijn cyclus verloopt, na zoveel jaren, de diane-pil te hebben geslikt. We gaan nu nog niet voor een baby, maar ikzelf hoop daar wel snel aan te mogen beginnen. Ik ben blij dat ik van de pil af ben, vind het toch maar troep en weet niet of ik er ooit weer aan ga.

Heb ik gelijk een vraagje, is een condoom wel veilig?

Nog een vraagje: wat voor een ontwenningsverschijnselen hebben jullie?

Ik voel soms een beetje pijn bij me eileiders, heb hoofdpijn gehad en ben erg emotioneel gevoelig. Herkenbaar?



groetjes :wink:

Ten eerste welkom suzanne



Een condoom veilig Tsja een ongelukje kan altijd in een klein hoekje maar dat snap je waarschijnlijk zelf ook wel en als je echt nog niet zwanger wilt worden bestaat er ook zoiets als een vrouwencondoom of voor het zingen de kerk uit want een condoom kan altijd scheuren of weet ik niet wat



Nee ik heb geen afkickverschijnselen (lijkt me ook niet best met de pil) ik merk wel dat ik meer puistjes in mijn gezicht heb sinds ik gestopt ben vorige maand

Maar verder heb ik nergens last van

Wat ontzettend goed dat we al een zwangere hebben! Dat er maar vele mogen volgen.



Ik denk dat het deze keer niet raak is. Ik voel helemaal niets gebeuren, terwijl we goed ons best hebben gedaan.

Als het deze maand niet raak is ga ik ook zo’n “snel zwanger combinatiepakket” aanschaffen. Is een erg goeie en goedkope aanbieding!



Maar ik ga hem natuurlijk pas bestellen na mijn NOD, want stel je voor dat het wel raak is! Zit je met al die staafjes opgezadeld :smiley:



Het was weer een megadruk weekend en ik ben echt doodop.

Zit al het hele weekend aan een stuk door te gapen.

Ik ga nu maar eens lekker op de bank hangen en een beetje televisie kijken!



Fijn weekend nog even!

zooooo pffffff ik ben heel huids thuis gekomen na een dagje ikea-en met me zusje

was weer eens ouderweds gezellig en hebben wat leuke dingetjes gekocht.

heb 5 fleec plaids gekocht 2 euries de stuk (voor de poezels) en voor mezelf gezellige kaarsjes en hout olie voor de meubeltjes



@Suzanne van harte welkom in ons midden en zou zeggen klets gezellig mee :mrgreen:



@Leonie : ach ik denk dat het nog vroeg om te oordelen is hoor

sommige krijgen pas later last van kwaaltjes of niet… dus het word weer afwachten :smiley:



hoop trouwens dat morgen me ongi voorbij is

bah hij duurt dit keer langer als normaal en is heviger

nouja goed is de boel ook een keer goed schoon voor de eventuele nieuwe bewoner :mrgreen: :lol:



groetjes renate

Mandy, ik denk dat die puistjes nog bij mij moeten komen en nog iets ,

mijn ongesteldheid duurde tot gister, nu is het nog niet helemaal wit/geel, in totaal negen dagen.



Op zich kennen weten wij ook de risico’s van een condoom en als het dan niet goed heeft gewerkt, wat ik helemaal niet erg vind, is er ook nix aan de hand, maar mijn man wil liever nog wachten omdat hij zijn eigen leventje beter op orde wil hebben, maar als het zo zou zijn, heeft hij ook zoiets van dan moest het zo zijn.



Renate, bedankt voor je welkom!

welkom liefmusje!



Veel plezier hier en succes :!:

voor het tabelletje!



liefmusje, suzanne, 30 jaar, 1e kindje, nod 23 februari



mag ik erbij :lol:

@Renate: Ik ben inderdaad wat vroeg met oordelen.

Ik ben pas 2 a 3 dagen voorbij mijn eisprong…

Maar mijn voorgevoel zegt me dat we volgende maand opnieuw moeten proberen!

Ik hoop natuurlijk dat mijn voorgevoel helemaal fout is :wink:

Welkom liefmusje :!: Ik zal je bij onze tabel voegen. Het is al een gezellige club aan worden. Nu maar hopen dat we snel veel zwangeren hiero krijgen.



Leonie ik :thumbup: voor je hoor meid, maar tis inderdaad wel vroeg om al te oordelen.



Ik heb trouwens helemaal geen afkick verschijnselen van de pil. Bij de eerste zwangerschap volgens mij ook niet, niet dat ik me kan herinneren in ieder geval.

Tja, condoom veilig…uit ervaring ( niet personelijk hoor ) zou ik zeggen niet betrouwbaar…



Gisteren was mijn NOD, heb nog geen :evil: :evil: gezien maar wel een beetje buikpijn enzo. Kan me niet meer herinneren hoe dat was toen ik voor de eerste keer gestopt was met de pil. Ik wilde wel gaan testen vandaag maar wacht toch nog maar eventjes af.



Mijn vraag nog even hoelang kan een cyclus duren :?: :?:

het gemiddelde van een cyclus is zo 28 dagen

maar het kan er ook ver onder en er ver boven zitten

dus dat is altijd afwachten

maar je kan meestal uitgaan van 28 dagen

die van mij loopt trouwens stipt met 28 dagen 8)