DEEL 2 JANUARI STOPPERS 2006 !!!!!!!!!!!

@liefmusje wrote:

hoi meiden,



ik ben Suzanne (liefmusje), ben dertig en heb mijn laatste pil 22 januari genomen. Ik ben benieuwd hoe mijn cyclus verloopt, na zoveel jaren, de diane-pil te hebben geslikt. We gaan nu nog niet voor een baby, maar ikzelf hoop daar wel snel aan te mogen beginnen. Ik ben blij dat ik van de pil af ben, vind het toch maar troep en weet niet of ik er ooit weer aan ga.

Heb ik gelijk een vraagje, is een condoom wel veilig?

Nog een vraagje: wat voor een ontwenningsverschijnselen hebben jullie?

Ik voel soms een beetje pijn bij me eileiders, heb hoofdpijn gehad en ben erg emotioneel gevoelig. Herkenbaar?



groetjes :wink:






Hoi Suzanne! Welkom bij de januari-klussers!!!



Zelf heb ik in augustus m’n laatste pil geslikt (maar ik klets gewoon mee met de januari-stoppers :wink: ) en we hebben daarna een aantal maanden met condoom geklust; om ervoor te zorgen dat eerst die rommel uit m’n lijf was en m’n menstruatie regelmatig werd. In november was onze eerste echte ronde zonder voorbehoedsmiddelen… helaas na ronde 3 nog steeds geen resultaat… :cry: … Maar mijn cyclus was meteen vanaf de eerste maand heel regelmatig en heb geen bijverschijnselen gekregen of zo. Maar dit is natuurlijk voor iedereen heel verschillend!



Veel succes :thumbup: :thumbup: met zwanger worden :!: :!:



Groetjes van Anne!

En nu nog even wat zwangerschapsgeluk voor al onze klussers :!:

:thumbup: :: :: :: :: :thumbup:



Groetjes! Anne

[/quote] Hoi Suzanne! Welkom bij de januari-klussers!!!



Zelf heb ik in augustus m’n laatste pil geslikt (maar ik klets gewoon mee met de januari-stoppers :wink: ) en we hebben daarna een aantal maanden met condoom geklust; om ervoor te zorgen dat eerst die rommel uit m’n lijf was en m’n menstruatie regelmatig werd. In november was onze eerste echte ronde zonder voorbehoedsmiddelen… helaas na ronde 3 nog steeds geen resultaat… :cry: … Maar mijn cyclus was meteen vanaf de eerste maand heel regelmatig en heb geen bijverschijnselen gekregen of zo. Maar dit is natuurlijk voor iedereen heel verschillend!



Veel succes :thumbup: :thumbup: met zwanger worden :!: :!:



Groetjes van Anne![/quote]



Bedankt Anne, voor je reactie! :thumbup:



Wat goed je de eerste maanden met condoom hebt gedaan, ik wilde het liefst gelijk beginnen, maar manlief is er niet klaar voor (gezien de omstandigheden, heel begrijpelijk!). Ik snap dat je teleurgesteld bent dat je nu nog niet zwanger bent, ik zou het liefst ook gelijk zwanger worden.

Kop op en vol goede moed verder! :wink:

Ik heb nu ook weinig "afkick"verschijnselen, maar onderin mij buik, aan de rechterkant voel ik af en toe iets pijnlijks en ben erg gevoelig op dit moment, snel ontroerd door hele rare dingen, chagarijnig. Maar goed, dat hoeft niet persee aan de pil te liggen. Ik heb bij andere meiden gehoord dat allemaal wat heftiger ging. Ik hoop dat ik nu een regelmatige cyclus krijg en dat ik net als met de pil weet wanneer ik ongi mag worden.

Ik vind het een leuk idee, dat ik nu echt vruchtbaar ben, zonder die troep in mijn lichaam. Succes Anne!



liefs Suzanne



p.s Mag ik vragen hoe oud je bent? :oops:

goede morgen



nouja goede :frowning:

eigenlijk hoor ik nu in me bedje te liggen omdat ik vannacht moet werken

maar ik kan gewoon niet meer slapen :evil:

word nu standaard altijd rond 8 a 9 uur wakker

dat is nu mijn ritme met al die avond diensten die ik heb gedraait

gewoon optijd naar me bed ben geweest en optijd weer op

dus heb helemaal een ritme opgebouwd wat nu dus bruut word verstoord de aankomende 2 nachten !



nouja goed zijn maar 2 nachtjes en van het weekend heb ik er ook weer 2

dus moet te doen zijn

alleen zal ik er niet echt een geheim vanmaken dat ik een enorme hekel aan nachtdiensten heb gekregen

nouja het hoord er nou eenmaal bij

poeizie. Balen zeg! Ik wens je veel succes en ook plezier vannacht! :wink:

hoi meiden,



weer een vraagje. Ik heb dus 22 jan. mijn laatste pil ingenomen. Nu heb ik een zwaar gevoel in mijn onderrug al een tijdje, kan het ook niet anders omschrijven dan zwaar, tis niet echt pijnlijk, maar het voelt als een soort druk en dan vooral als ik voorover buig! Met ongesteldheid heb ik dat nog nooit gehad! Wat zou het kunnen zijn?



liefs Suzanne

eigenlijk geen idee suzanne :think:

heb er nog nooit last van gehad



groetjes renate

Hoi Suzanne, hier even m’n antwoord op je vraag: ik ben 27 jaar! (Eind maart word ik 28…)

We gaan voor de eerste, jij toch ook of niet?



Groetjes van Anne!

meiden, Ik moet dit even kwijt.

Tot vandaag had ik het gevoel dat het deze maand niet raak zou zijn maar begin nu toch echt te twijfelen.



Het zijn maar twee dingetjes maar ik wil graag weten hoe jullie hier over denken. Mijn borsten doen echt pijn. Zo als nu heb ik het nog nooit gehad. Kon vannacht niet op mijn buik liggen slapen ze zaten gewoon in de weg. Heb ik nog nooit gehad. Ook komen mijn aders omhoog. Zie ze veel duidelijker. En de huid van mijn gezicht ziet er nu veel roziger uit. Zou dit wat te betekenen kunnen hebben? Verder voel ik niets. :?:



Greetz Coor

Hoi Anne,



Ja wij gaan ook voor de eerste (mijn man heeft al wel een zoon uit een andere relatie), maar voorlopig nog niet. Wat mij betreft wel, maar mijn man wil nog even tijd voor zichzelf. Ik hoop voor jullie snel een kindje :pray:



liefs Suzanne

Hoi Coor,



Ik hoop voor je dat het raak is!

@lyka wrote:

meiden, Ik moet dit even kwijt.

Tot vandaag had ik het gevoel dat het deze maand niet raak zou zijn maar begin nu toch echt te twijfelen.



Het zijn maar twee dingetjes maar ik wil graag weten hoe jullie hier over denken. Mijn borsten doen echt pijn. Zo als nu heb ik het nog nooit gehad. Kon vannacht niet op mijn buik liggen slapen ze zaten gewoon in de weg. Heb ik nog nooit gehad. Ook komen mijn aders omhoog. Zie ze veel duidelijker. En de huid van mijn gezicht ziet er nu veel roziger uit. Zou dit wat te betekenen kunnen hebben? Verder voel ik niets. :?:



Greetz Coor




Ik hoop voor je dat het raak is :!: :!: Succes :thumbup: :thumbup:



Groetjes, Anne!

Heb trouwens vandaag m’n “snel zwanger”-pakket ontvangen van http://www.sensitest.nl dus we kunnen gaan testen vanaf Valentijnsdag :wink: !



Als we nu niet snel zwanger worden, dan weet ik het niet meer :wink: :wink: !



Groetjes van Anne!

Goedemorgen



Hoi Coor, zoals je het beschrijft lijkt het wel op tekenen van de zwangerschap. Gevoelige borsten en aders die je nu duidelijk gaat zien is een verschijnsel.



Ik :thumbup: voor je meid :!:



Ik had een blunder vanochtend :smiley: Ik had 4 feb mijn officiele NOD nu ben ik nog steeds niet ongesteld, maar ja de eerste ronde dus weet niet hoelang mijn cyclus is. Ik ben toch super nieuwsgierig dus dacht vanochtend ik ga gewoon testen. Heb eigenmerk van de apotheek, maar daar zat een gek staafje bij :? ikke in mijn urinestraal gehouden en bij de test gehouden. Gebeurt er helemaal niets :!: Ook geen teststreepje. Ikke lezen, mag jehet staafje niet langer dan 5 sec in de urine houden anders heb je kans dat er helemaal geen lijntje komt :doh: :doh: :doh:



Nou ja, zonde van m’n test maar heb er nog een…mischien morgen nog maar eens proberen als ik de :evil: :evil: :evil: nog niet tegenkom

Hey Nonnie,



Van uit hoe veel dagen was je cyclus nu? Ik ga heel hard voor je duimen nonnie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: Hoop voor je dat het raak is :!: :!: En dat die nare :twisted: :twisted: weg blijven.



Groetjes West

Voor jou is het nu dus ook spannend Nonnie.

Is dit je eerste cyclus na het stoppen met de pil of anti conceptie?



Ik ben trouwens benieuwd of Mo al een duidelijke streep heeft.



Ik voel nog steeds mijn borsten meer als normaal maar durf dit niet echt te vertrouwen. Ben al een keer goed op mijn neus gegaan door dat ik allerlei andere zwangerschaps symptomen voelde. Zou blij zijn als het zondag is.



Greetz Coor

hee meiden al een tijd niet met jullie gekletst maar ik ga jullie nu toch verlaten en een nieuw clube oprichten namelijk de oktobermoeders in spe …ik heb vannochtend positief getest …

ik wens jullie allemaal veel plezier toe met klussen …en zo en hopelijk komt iemand mij vergezellen bij de oktober mamma’s ?

JEEEJ nog een zwangere!

nu niet weg gaan hoor

gewoon gezellig blijven kleppen hoor



NONNIE waar blijft het zwangere lijstje !? :mrgreen:



vandaag is na 6 dagen eindelijk het bloeden gestopt

pffff dacht bijna dat er geen einde aan zou komen

dus we kunnen weer aan het doe het zelfen :inlove:



groetjes renate

Ferri Van Harte.



Geniet ervan en stuur ons wat :: :: :: :: :**: hormoontjes.

Hoop dat er nog meer volgen.



Greetz Lyka

@lyka wrote:

Ferri Van Harte.



Geniet ervan en stuur ons wat :: :: :: :: :**: hormoontjes.

Hoop dat er nog meer volgen.



Greetz Lyka




voor jou is het trouwens ook spannend he lyka?

ik :pray: voor je dat het dit keer raak is



groetjes renate