ik lees wel mee hoor…heb gewoon weinig te melden of geen puf om te schrijven…
Tanja, erg he als ze zoveel ziek zijn…pffff het lijkt wel een sneeuwbal-effect. Ze worden 1x ziek, weerstand gaan omlaag en hup daar komt het volgende virusje alweer…We zijn toe aan zomer denk ik.
Cariska balen meid van je pc…en ook een beetje van je ongi hihi
Karen, alweer een beetje de oude???
Ooooooh meiden, ik had vanochtend toch zo’n ontaard moedergevoel
Lola is sinds een week of drie heeeel vroeg wakker…tussen 5.00 en 6.00 uur…Ze brabbelt een beetje, geeft af en toe een brulletje, en valt dan meestal weer in slaap. Geen idee waar dit door komt…maarja.
Vanochtend hoorde ik haar dus al rond 03.45 uur…dan weer stil, dan weer miepen, dan weer stil, dan weer even huilen. En ik dacht steeds: doeiiiii ga jij maar lekker slapen!
Rond 05.45 uur begon ze echt aan een stuk door te huilen, dus ik er toch maar naar toe,…
ligt mijn kleine tut daar in haar eigen braaksel en diarree…
Heel d’r gezichtje zat onder, d’r haar…alles! Oooooh ik voelde me zoooo schuldig!!! Dus we stonden al om 6 uur onder de douche met z’n tweetjes :?
Ze heeft dus buikgriep denk ik…vandaag nog 3 dunne luiers gehad, d’r billen zijn er helemaal kapot van. En ze eet en drinkt weinig. MAarja, gelukkig is ze er wel vrolijk onder…tutje
Jullie begrijpen dus wel…bij elke kick sta ik nou bij haar! hihi
hallo hallo
het gaat wel aardig met mij.
ben alleen mijn hele conditie kwijt en die probeer ik nu weer een beetje op pijl te krijgen.
gaat langzaam maar gestaag.
@lisjaoy oo je meisje zo de bruikgriep.
en ooo wat zal jij je rot gevoeld hebben.
ooo meid heel veel sterkte en ga maar een paar keer extra kijken.
geef je meid een dikke knuffel van mij.
ooo meiden hebben jullie het topic van livia gelezen in arm om je schouders
er is uitgekomen dat ze kanker heeft.
een meisje van 8 maanden
ben zo bang dat ze dezelfde kant opgaat als jasmijn toen der tijd.
vind het zo erg he.
ben best wel bang eigenlijk.
je gaat ook zo beseffen dat je blij mag zijn met een gezonde dochter
en dat een virusje en een griepje dan maar eigenlijk helemaal niks is.
moest dit gewoon even kwijt
zit me behoorlijk hoog
laten we haar goed steunen
YOEHOEEEEE pc is EINDELIJK weer klaar!! pfff jeetje wat ben je zonder pc (euhm… lees forum en tuintjes :mrgreen: ) Maar ik ben dr dus weer!
ongi is losgebarsten, mooi dus! En voorlopig gaan we er dus nog niet voor, weet nu weer hoe gek je jezelf gaat lopen maken :oops: :mrgreen:
Op mijn afdeling op het werk is het NORO virus!!! Maar … ik ben de enige van het team die het niet heeft!! Mooi dus !! Hoe het komt? Geen idee maar ben dr blij mee!
Vandaag koekjes gebakken met tanisha. Ik gaf haar de bol deeg en hap ging zo dr mondje in :mrgreen:
Lisajoy, je meisje gevonden in dr eigen braaksel en diarree :hug:
Tanja, hoe is het met de zieken??
hallo hallo
dames ik heb namens ons een kaartje gestuurd naar livia en haar papa en mama.
met onze internet namen.
ik denk dat het geen probleem is toch??
hoest verders met iedereen??
hier gaat het wel aardig alleen heel moe. had vandaag eigenlijk nog een verjaardag maar we gaan niet.
heb er gewoon geen puf voor
en noëmi is ook stront verkouden
echt water doorlopen oogjes en als ze niest komt er een heleboel snot vrij
echt wel een beetje zielig
gelukkiig nog niet echt koorst 38.1
ff aankijken
ooo ik koop eigenlijk nooit zondag wat. vind het gewoon niet zo gepast
maar we hadden een zandbak gezien (geen schelp) een echte
en we hadden nog bonnen nauw kreeg ik gister een bon voor 5 euro korting en die was alleen van daag geldig
dus met de bonnen en dat andere bonnejte hebben we de zandbak gratis we hoefde niks bij te betalen
ooo zo gaaf.
nu nog verven
heb geen idee welke kleur wat lijkt jullie wat?
hebben jullie leuke ideen.
erzit ook een deksel bij
de buren hebben namelijk katten en heb geen zin om te zien dat noëmi kattenstront in haar handen heeft
dus die hebben we gehaald.
zo leuk.
karen, Prima dat je kaartje hebt gestuurd! Zal je maar overkomen …
En zandbak gekocht! LEuk!!! Hier hebben we wel zo’n schelp, hadden we al voor Kyra, vind het niet echt mooi maar goed…
ahhh
nou ze hebben hem nog in de aanbieding bij de gamma hihih
ooo meiden foto’s
foto’s ja echt
eindelijk he
heb jullie veel te lang laten wachten.
karen, heb je foto van de zandbak? en wat kost hij? kan hem niet vinden in de folder die op internet staat…
hij kost 50 euro.
en is te koop bij gamma
ik zal naar een foto op zoek gaan
foto’s in showforum
Karen, wat goed dat je een kaartje namens ons gestuurd hebt! Echt superattent van je! Wan een vreselijk verhaal he ?
Jaartje is weer helemaal beter gelukkig! We zijn wel weer terug op 2 slaapjes…ze heeft toch nog ff nodig denk ik! Ze krijgt trouwens al kleine drifaanvalletjes ze ziet bijv brood op het aanrecht liggen en dat krijgt ze dan niet…dan slaat ze met dr handjes om dr heen en gaat dramatisch op de grond liggen gisteren wilde ze naar buiten (konijntjes een wortel geven) ik zeg: “dat mag, maar eerst ff je jas aan…” weer wild om zich heen slaan en op de grond liggen
Rent naar het showforum…
oei jara driftbuien…hier ook zo af en toe, soms is luier omdoen echt een kunst!
ooo jara ook driftig
noëmi ook
als haar iets niet zint of ze krijgt het niet of het lukt niet dan word ze boos
gaat ook met haar handjes rond om haar heen maaien
maar gelukkig is het wel te handelen en aardig goed te breien.
maar ooo wat een dametjes hebben we toch
echte drift kopjes hihih
wel lief.
gelukkig dat jullie het goed vinden.
ik dacht ik ken jullie nu wel een beetje en ik denk ooo dat vinden jullie wel goed.
heb ik dus goed gedacht
maar inderdaad wat een verhaal.
ik ben heel benieuwd naar morgen
ik hoop zo dat het niet uitgezaaid is want dan kan het slecht aflopen.
en als het niet uitgezaaid is dat komt het wel goed.
dus ik duim en bid echt met ze mee.
het mag gewoon niet gebeuren dat ze dood gaat. niet nog een na :: jasmijn ::
dus allemaal duimen
hoi meiden…
Ik lees dus nooit die verhalen op het forum! Kan daar niet zo goed tegen, eerlijk gezegd…maar heb toch even het verhaal van Livia gelezen vreselijk…wat ben je dan toch gezegend met een gezond kind he! pfffff
Karen, echt super dat je onze namen erbij hebt gezet
Leuk een zandbak!!! Heb je zo’n houten gekocht???
Cariska, volgens ben jij stiekem toch wel een beetje aan een 2e aan het denken!!! Toch je cyclus vermeld bij je onderschrift he?! gaat het kriebelen???
Tanja, hier nog zo’n driftkikker hoor…pfff gek word ik ervan…Lola is het vooral tegen Nina, als ze iets wil afpakken van Nien en dat niet voor elkaar krijgt…ooooh woest wordt ze dan! Ze “zoekt” dan ook echt iets op tafel, wat ze expres op de grond kan smijten!!! En gillen dat ze dan kan!! :roll: :roll:
Oooooooh, het SNEEUWT gewoon!!! :wall: :wall: :wall: Kan geen sneeuw meer zien, ik wil ZON!!! grrrrrrr
Had ik eigenlijk verteld dat we de woonkamer aan het doen zijn??? Nieuw behangetje, muur opnieuw geverfd! Meteen een ander gezicht!
Van het weekend van alles geshopt, nieuwe gordijnen, nieuwe lampen, nieuwe plantebakken! Helemaal leuk, gelijk een heel ander sfeertje!
Volgende maand, ga ik voor twee kroonluchters en nieuwe rolgordijnen (geld was op :oops: ) hahahaha
Lola heeft nog steeds dunne luiers, maar gelukkig niet meer gespuugd. Denk toch een buikvirusje, want ze eet ook slecht…
Maar gelukkig kan ze nog wel lachen!
Lopen…nog steeds niet :lol: Ik maak me er niet druk om, maar ik merk wel dat men verwacht dat ze nu wel loopt, en dus krijg ik echt bijna dagelijks de opmerking…“Loopt ze nou nog niet?”…NEEEEE :twisted:
Ik heb nog nooit een kind meegemaakt die niet gaat lopen, dus ook mijn kind gaat heus wel lopen! hahahahaha
Ze vind het gewoon heel eng…We oefenen nu wel meer, en als ik haar aan d’r trui op d’r rug vasthoudt (i.p.v. aan de handjes) loopt ze hele stukken, terwijl ik haar dan echt heel losjes beetheb…ze kan het wel, ze durft gewoon niet, die meut!!!
Nou ga wat doen…straks werken tot 22.00 uur pfffff
Oh en ff over die zandbak…
(Sorry Karen)…wij hadden ook een houten zandbak, maar het probleem is dat er ruimte tussen de planken zit. Hierdoor regent het zand heel snel nat, en het zand droogt vervolgens echt haast niet meer op.
We hebben hem twee zomers gehad, en telkens kon nina erin spelen als we hem net gevuld hadden met schoon zand, maar daarna na een regenbui, bleef het zand te nat en kon ze er de rest van de zomer niet meer in spelen…
Dus een schelp is inderdaad lelijker, maar wel veel praktischer, omdat die helemaal afsluit en het zand dus droog blijft!
Das mijn ervaring tenminste!
lisajoy, tuurlijk kriebelt het hier wel maar gaan er nog niet voor. Cyclus vermeld in onderschrift zodat ik kan bijhouden hoeveel dagen er nou precies tussen zit, meer voor mezelf dus…
En zandbak, dan houden wij het dus gewoon bij de “lelijke” schelp.
Lola dus buikgriepje, hopenlijk knapt ze snel op!! En lopen, voor ze 18 zijn kunnen ze alles is mijn motto :mrgreen:
hallo hallo
@lisajoy daar heb je wel gelijk in.
dan moet mijn hub maar even een houten onderlaag eronder maken op de deksel.
thanks voor het zeggen niet aan gedacht
maar met hout onder de deksel blijft hij wel mooi droog.
we hbben nog shutting platen liggen dus die kunnen we er wel onderschroeven.
gelukkig gaat het weer wat beter met je meisje.
ooo jij ook zo’n drift kikker. ooo we hebben wel wat de stellen met onze meiden hoor hihih.
hier noëmi weer op bed gelegd doe het nooit voor het eten maar ze is niet lekker en wat zo moe.
dan maar wat later eten.
oo meiden van de week krijgen we de uitslag van mijn vaders punctie die is ook voor onderzoek geweest
hij heeft een vernauwing in zijn urine buis en nou horen we donderdag of dat het goed is of dat het toch kanker is.
oo ik ben best wel bang
maar het mag gewoon niet verkeerd zijn.
ik heb het nog niet eerder verteld aan jullie
maar ik merk nu toch wel dat het me veel bezig houd
dus vandaar
jeetje karen, spannend!! hier draaien de duimen!
Hoi meiden, meld me weer even!
Cariska, niet zwanger dus! Stiekem misschien best jammer
Lisajoy, wat zul jij gek worden van al die mensen die dan vragen ‘loopt ze nog niet’!! En is Lola nu al helemaal opgeknapt??
T@nj@, driftbuien! Hier ook! Pff, vind het best lastig hoe er mee om te gaan. Ik probeer Roos zoveel mogelijk af te leiden, meestal lukt het wel, maar af en toe! En ben je zelf niet ziek geworden?
Karen, wat spannend zeg, van je vader. hopelijk is alles goed! Hoe gaat het nu met jou? Knap je nog meer op, is dat ene wondje nu ook over?
Hendrika, hoe is het met jou mannetje? Al meer duidelijk over de allergie?
Sereph, wanneer ga jij nou precies trouwen? Zijn alle voorbereidingen al zo’n beetje rond, of moet je nog veel doen??
Hier alles z’n gangetje. Ik moet het snel afkloppen, maar Roos gaat de afgelopen drie weken zo lekker! Niet ziek, heel gezellig! Wel af en toe een driftbui, maar ze zijn nog te handelen. Ze is nu wel weer een beetje verkouden, maar ik hoop dat het daarbij blijft!
Verder rent ze door de kamer en kan ze zo leuk en onverschillig haar schouders ophalen. Dan zeggen wij ‘weet je het niet Roos’ en dan haalt ze haar schouders op :inlove:
Kortom: alles gaat hier lekker!
joli, toen idd stiekem jammer, maar nu niet meer hoor! Nog ff lekker alle aandacht voor tanisha! is ook lekker!
Fijn dat het met Roos zo lekker gaat, op de driftbuien na dan… ach ja … hoort erbij zullen we maar zeggen!
even een tijdje niet gemeld sorry
hier gaat het nog steeds zn gangetje kindjes zijn weer beter gelukkig.
en we kregen van der week een papier van het u m c g en we mogen eind maart heen dus ben benieuwd wat het wordt.
meneer heeft nu weer wat last van tandjes vieze hele vieze luiers en niet echt willen eten :? 2 kiezen zijn er al door dus nu hopen dat die andere 2 er ook zo zijn.
vandaag ons meissie na school gebracht en het eerste wat er op schoolplein werdt gezegt was van de vreselijke brand misschien op het nieuws gehoord de b randweer man die is omgekomen? dat is dus hier in het dorp wordt er wel bang van is al 30 ste b rand of zo in 2,5 jaar tijd.
vanmiddag met hub na dokter geweest is vrijdag door r ug gegaan nou ja gegaan moest zich strekken en er knapte wat en kan dus niks niet zitten lopen van bed of bank komen dus morgen na z iekenhuis fotos laten maken hij heeft helaas al rug problemen ver sleten rug door te zwaar beroep te jong uit te hebben geoefend hoop zo dat alles goed is en de boel verrekt of zo is.
ja zo mijn bedje opzoeken ben zo moe
hallo hallo
nou vandaag heeft mijn vader de uitslag gehad van de punctie.
de uitslag is goed. er is geen kanker geconstateerd.
het was een grote poliep die helemaal ingecapseld zat
dus het was goed weefsel.
ooo wat ben ik blij zeg.
echt geweldig
was wel bang dat het kanker zou zijn maar gelukkig is het dat niet