karen, dat is GEWELDIG nieuws!!! Gefeliciteerd ermee! Scheelt weer een hoop zorgen, wordt die poliep wel verwijderd?
Even snel: Super Karen!!
Moet nu weg, kom later weer kletsen!
Karen, dat is echt supernieuws :dance: Fijn hoor! Is alles nu weggehaald?
Hendrika, ik heb er idd over gelezen. Dan komt het zomaar erg dichtbij he? Hoe is het nu met de kiezen van Maurice, zijn ze al door? Hoe is het nu met je hub?
Joli, heerlijk dat Roos al 3 weken goed gaat :thumbup: Hahaha en dr schouders ophalen :lol:
Meldde ik zondag nog dat Jara weer beter was…haalden we dr maandag van het KDV met koorts…ze bleef di verhoging houden en tegen het eind van de avond liep het weer op…di gelijk de ha gebeld, we konden woe terecht. Woe-ochtend natuurlijk koortsvrij uit bed gehaald. Jara naar het KDV gebracht (ik had cursus en luv vroege dienst) wordt ik na 10 (!) minuten al gebeld :shock: ze heeft verhoging en ‘wil niks’ , of ze opgehaald kon worden :wall: .
Ik kon echt die cursus niet laten schieten en luv kon niet weg, vanaf 11u konden mn schoonouders dr ophalen…Tsjee ik kon wel janken zeg!!! Het kdv mag dr niet op bed leggen met 38 of hoger, dus ik gezegd dat ze dat van mij wel mochten doen (heel gedoe) ze gingen het proberen maar als ze niet wilde slapen zou ik weer gebeld worden.
Tegen 11u belde mn schoonmoeder me (ze zag dat we geprobeerd hadden dr te bellen) dus die zegt ik ga dr nu ophalen. Ik heb KDV weer gebeld om te zeggen dat mn s.moeder eraan komt. Zeggen ze “ze is net opgehaald” :shock: de schrik van elke ouder!!! Bleek het gelukkig mn schoonvader geweest te zijn, ondertussen had luv hem te pakken gekregen en hij is eerder van zijn werk weggegaan…
Ik ga volgende week vragen of ik op het KDV een formulier kan ondertekenen waarin ik aangeef dat ze gewoon op bed gelegd mag worden.
Enfin, luv met dr naar de ha smiddags…zit er weer vocht achter dr oortjes :wall: Vandaar ook dat ze s nachts gillend wakker wordt, we zijn dus weer aan het neussprayen…
hmm heel verhaal geworden :roll: , volgen jullie het nog :lol: ?
oh karen wat een super nieuws ben helemaal blij voor je :dance:
oh jara meissie toch weer ziekjes een dikke :hug: van ons.
met hub gaat het wat beter krijgen vanmiddag uitslag van de fotos en gisteren is die weer na ha geweest heeft nu b laasontsteking erbij hoop dat het snel over is en hij zich weer happy voelt.
gisteren 10 min gesprek op school gehad en de juf zei ik weet niet wat ik moet zeggen voor je meisje ze doet super haar best en is heel leergierig schrijft nu al echt en zit nog maar in de 1ste kleuter klas.
hier in het dorp is de angst weer weder gekeerd de b randen zijn a angestoken het gaat nu al dik 2,5 jaar zo je wordt er bang van :?
over een paar weekjes is ons meisje jarig en wordt 5 maar we weten niet wat we haar moeten geven jee wat moeilijk hebben jullie nog ideeën?
dank jullie wel allemaal.
ooo mijn vader is echt helemaal blij. hij heeft gister samen met mijn moeder er opgedronken.
ooo gelweldig ik zie hem vanavond.
zal hem een dikke knuffel geven
over 4 weken word gekeken of alles echt weg is, of dat er toch wat terug is gekomen.
en als dat zo is dan word dat weefsel weggeleaserd.
en als alles wel weg is dan is het gewoon klaar.
@tanja ooo meid jara weer vocht achter de oortjes
ooo meid ik hoop dat het met de neusspray werkt.
en ooo wat zal jij geschrokken zijn dat ze al opgehaald was.
ik zal me helemaal lam geschrokken zijn.
maar wel heel goed dat je hub ook gelijk iemand is gaan bellen.
@hendrika ooo je man nu ook nog een blaasontsteking
en dat is voor mannen heel niet normaal
mannen kunnen eigenlijk geen blaasontsteking krijgen ten zij de man een catheter heeft gehad.
dat komt omdat de weg van de urnine veel langer is dan bij een vrouw.
dus houd dat wel in de gaten dan als het met de kuur niet weg is dat er weer gekeken word.
en dat je je dan niet zomaar met een AB kuur weg laat sturen.
(hier spreekt de verpleegkundige die veel met haar vader heeft meegemaakt hihihihih)
zo begon het namelijk bij mijn vader ook.
en uit eindelijk was het toch zijn prostaat en zijn vernauwing in zijn urinebuis.
dus houd het in de gaten.
hier ff aan het bijkomen heb gefiets weer vandaag maar ooo ik ben echt helemaal moe.
tanja, jeetje zeg jara ziek. en waarom niet op bed bij 38 graden? ivm mogelijke koortsstuipen ofzo?
hendrika, helaas kan je niet helpen met kado! je meisje alweer bijna 5 en zo goed op school!! :inlove:
:inlove: Jara en haar nieuwe Silly Billy!!! :inlove:
http://www.filmpjes.nl/v/DZd34qrz55C
http://www.filmpjes.nl/v/9_8Ssj-rs51
KAren, oooooh wat een opluchting meid :dance: Gelukkig dat het zulk goed nieuws was!!!
Hendrika, jeetje alweer 5 jaar…gaat snel he, vind je niet?!
Wij gaan deze zomer oefenen met Nina om zonder zijwieltjes te fietesen en dan krijgt ze voor haar 5e verjaardag een nieuwe fiets!
Tja en anders: verkleedspullen, spelletjes, disney prinsessenspulletjes…
Tanja…ooooh wat lopen jullie toch ook te tobben he met Jara!!! Is toch dat ROT kdv hoor…ik weet het zeker…al die bacterien daar!
Ieder kdv heeft blijkbaar zijn eigen regels, want Lola gaat wel naar bed met 38 graden…alleen bellen ze dan wel en kijken ze het vervolgens even aan “hoe ze is”…maarja, het blijft altijd vervelend als je gebelt wordt.
Persoonlijk vind ik het een beetje overdreven af en toe…als lola al een pusoogje heeft of diarree bellen ze al… :roll: kom op zeg!
En wat een wijffie zeg met d’r zonnebrilletje :inlove:
Weinig nieuws onder de zon.lekker aan het genieten van mijn meiden…Ben alleen de winter zoooooo zat, ik wil naar buiten!!!
Ooooh :wall: vanmiddag komt nien thuis, zegt ze : mama, wat betekent eigenlijk Whalla???
Ik zeg: dat is een woord wat alleen turkse mensen mogen zeggen…zegt ze: nou bij mij in de klas zegt iedereen het hoor mam!!
:wall: :wall:
Mijn kind gaat ECHT ECHT niet WHALLA zeggen he :wall: :wall:
@lisajoy wat leren ze toch veel he, als ze op school zitten.
dingen die je eigenlijk je kind helemaal niet wil horne zeggen.
@tanja wat een leuke filmpjes.
noëmi wil ook zelf eten alleen draait zij de lepel om. dus het valt er vaak vanaf maar je mag haar echt niet helpen hoor.
dus wel grappig dat zij zo lekker eet.
hopelijk houd noëmi gauw haar lepel goed zodat ze cht goed zelf kan eten.
Nou ik weet niet waar ik net naar heb zitten kijken…het was een kindje met een zonnebrilletje op…hahahaahahaha
En nu zie ik opeens een etende en drinkende Jara :lol: :lol:
Verkeerd geklikt denk ik…hahahahaha
Maar tanja, wat kan ze dat GOED!!!
Lola niet hoor, die kan nog niet uit een beker drinken! En eten doet ze toch het liefst met d’r handjes :mrgreen:
hier ook eten met de handen! en dan ligt het overal :mrgreen:
oh wat lief een etende en drinkende jara :inlove: :inlove: :inlove:
hier wordt het wel steeds geprobeerd en eten wil die al een tijd zelf doen ik geef dan 2 lepels zodat niet het ene handje in het eten gaat en de andere met lepel :lol: drinken gaat ook al netjes met een beker.
nou 2 kiezen zijn er door weet niet of ik het al had vertelt maar vanavond bij pyjama aan doen even weer gekeken en gevoeld en er zitten nu nog 2 kiezen die er bijna door zijn en 2 hoek tandjes arm kind alles in een keer.
dames weet niet of jullie ze gebruiken maar de echte pampers zijn weer bij de action!!!
ben druk aan het kijken na een fietsje of zo waar een duwstang opzit maar wat moeilijk onze meid had een loopauto van little tikes maar helaas kan ons mannetje er niet goed in zitten valt alle kanten op door dat hij zo klein en iel is.
bobby car vindt hij niet zo leuk en fietsje reuze intressant voor zijn verjaardag heeft hij een hele stoere gekregen van h arley d avindson maar helaas hij is er te klein voor.
hebben jullie een soort duwfietsje en welke en gaat dat echt soepel?
vindt het zo moeilijk voor der verjaardag van onze meid, vorig jaar zomer heeft ze een nieuwe fiets gekregen omdat de 12,5 inch echt niet meer paste maar buiten spelen doet ze het liefst op haar b erg s kelter.
ik had verwacht dat ze de dikste kados zou gaan vragen omdat iedereen altijd zegt dat ze zo verwend zijn komt ze gisteravond na me toe en zegt mama ik hoop dat ik veel kados krijg voor mijn verjaardag dus ik vraag wat dan nou mama stickers, vouwblaadjes, bloemetjes, stiften :inlove:
en wat ook wel belangrijk was zijn w interbanden voor haar s kelter zei ze :lol:
ben even aan het zoeken geweest na lesmateriaal van groep drie van de serie maan roos vis zodat ze het goed kan leren maandag maar even aan juf vragen of ze tips heeft.
wij hebben een driewieler waar ze echt in zit met beugels rond om haar heen
een een driepunt gordel en een buikgordel zodat ze echt vast zit
en je kan dus elke keer er wat vanaf halen na mate ze groter word
wij hebben hem bij de intertoys gekocht al een hele tijd geleden.
maar wij vinden hem erg leuk en goed. hij rijd voor ons ook makkelijk.
en er zitten nog voetstapjes op waar ze de voeten op kunnen zetten.
morgen naar fam ander half uur rijden ver weg.
we blijven een nachtje slapen ooo men wat moet je toch aan veel denken zeg.
hun hebbeb nog geen kinderen.
ik hoop dat ik niks vergeet
en anders ff naar de winkel hihih
wij hebben zo zelfde soort fietsje als karen!
karen veel plezier en ach, zolang je Noemi maar hebt en wat luiers, dan kom je al een heel eind :mrgreen:
typ ik van alles is het zo weg. dus maar weer overnieuw beginnen.
heb je het 1 nog niet klaar krijg je het andere er overheen.
ben ik nu ziek koorst mega pijn in mijn keel, hele opgezette klieren
ben er zo klaar mee he.
maar denk ook wel waardoor het komt
van het weekend naar mijn nichtje geweest van jarig en we bleven daar slapen.
noëmi moest weer huilen maar ja door dat je ergens anders bent laat je haar ook niet huilen dus we hebben ongeveer 4 uur geslapen.
en zondag avond nog eens uit eten met mijn schoonouders dus voordat we thuis waren was het zo kwart voor 10.
dus denk dat het daar ook wel aankomt.
ben ff terug gevloten door mijn moeder. moeders hihih.
maandag ochtend naar de huisarts geweest met noëmi omdat we dat huilen helemaal zat waren
bleek ze zeer geiriteerde oren te hebben
dus oordruppels gekregen neusspray en we moesten evene en aantal dagen standaard pcm gebruiken voor het slapen gaan.
maandag middag naar de cardioloog geweest
alles was goed dus helemaal blij.
vandaag naar het CB met noëmi
ze is 79 cm lang en weegt 10884 gr wat een lekker ding…
dus ik leef de hele dag op pcm want ik merk gewoon wanneer deze zijn uitgewerkt ik krijg het weer koud en word misselijk en beroerd.
dus ben blij dat er pcm’s zijn
hoest met jullie dames
karen, noemi last van oortjes :hug: en jij leven op pcm :hug:
hier naar cb geweest. Geen bmr gehad ivm de epilepsie. Mochten het ff navragen aan ka. Die zei gewoon geven. Dus morgen gaat johan (w.s.) met haar naar inloopspreekuur. Ook moesten we nieuwe afspraak maken voor nieuwe eeg. Kon het meteen vanmiddag! Dus die is ook alweer achter de rug, nu dus afwachten of er deze keer iets uitkomt…
Karin, hoe is het nu met Noemi? En met jou? Bah vervelend hoor als je zo beroerd bent.
Hendrika, is het al gelukt met een cadeau voor je grote meid?
Het is gewoon LENTE!! Echt heerlijk buiten! De eerste was dit jaar wappert buiten aan mijn NIEUWE droogmolen (haha voor mn verjaardag gekregen in okt, maar nog niet kunnen gebruiken).
Moet zo ff naar de speel-o-theek en wil ff over de markt. Ligt kleine smurf al te slapen vanaf 8:45 :shock: …de speel-o-theek is tot half 12 open dus ze moet echt ff wakker worden willen we het lopent redden :lol: …
?? vanaf 8.45 al te slapen?? Heeft ze liggen spoken vanacht dat je haar er zo vroeg alweer in had?
hallo hallo
hier gaat het beter alleen nu pijn in mijn keel.
maar verder gaat het wel weer beter.
vandaag wezen zwemmen met noëmi wou niet alleen je weet nooit dat je daar niet lekker word dus een hele goed vriendin van mij ging mee.
ik wou wel gaan want ze ging onderwater foto’s maken.
ooo wat leuk leuk.
@tanja ooo hier ook lente zo lekker heb gewoon buiten de aardappels geschilt en wortels schoongemaakt
ondertussen was noëmi hub aan het helpen om de buggy drager op mijn fiets aan maken .
dus we hebben lekker buiten vertoeft.
hub is nu nog bezig met de zandbak. we hebben hem lime groen geverfd zooo gaaf.
een ooo jara zo slapen heerlijk toch.
maar inderdaad dan toch maar wakker maken.
hoop dat het morgen ook nog zo’n lekker weer blijft
eigenlijk niet alleen morgen maar alle dagen heerlijk.
word je echt vrolijk van.
Meiden, wat een weertje he!! Ooooooh eindelijk LENTE!! :dance:
Vandaag weer eens de fiets gepakt! Jeeeeetje, wat is mijn conditie slecht…pfff. Twee meiden op de fiets is toch best zwaar, trapte me een ongeluk!! Dus dat gaan we vaker doen hoor, beetje spieren kweken hihi
Lola vindt het heerlijk op de fiets, dus ik ben de hele dag overal naar toe gefietst!
Naar het CB geweest, inloopspreekuur. Ze herkende de ruimte en de arts meteen en zette het meteen op het brullen!!! tut, ze herkende het gewoon he!!! hahahahaha
N.a.v. zorgen bij het KDV heb ik toch even naar haar voetje laten kijken. Lola vertikt het nog steeds vaak om te staan of te lopen, en nu zagen ze bij het KDV dat haar linkervoetje heel erg naar buiten staan, wat ook zo is.
Bij het CB geven ze aan dat haar spieren gewoon onderontwikkelt zijn, doordat ze nog niet loopt. Dus de tip gekregen om stevige schoentjes aan te doen, ook in huis, zodat ze net even wat meer steun heeft!
Hopelijk werkt dat voldoende.
"s Middags na school ben ik met mijn meisjes naar de speeltuin geweest! Eindelijk weer eens! :dance:
Lola vermaakte zich prima in de zandbak, zo leuk om te zien!!!
Maar ik zag wel gelijk dat ik wat goedkope broekjes moet scoren. Ze ‘loopt’ namelijk op haar knietjes, en in de speeltuin dus ook…maarja op de tegels slijten d’r broekjes natuurlijk wel meteen!!!
Of ze gaat gewoon leren lopen :mrgreen:
Morgen krijgt Nina d’r rapport, ben benieuwd! Ze krijgt morgen ook nieuwe schoenen. Ze wil het liefst lelly kelly’s en dan die van de reclame met hakjes :roll: maar ga eerst eens kijken hoe hoog die hakjes zijn want echt goed voor de voetjes lijkt het me niet…
dus wie weet wordt het nog drama morgen als mama nee zegt hahahahahahaha