ik show ff hier hoor…leukt de pagina weer ff op :inlove:
karen, fijn dat het weer wat beter gaat! En onderwater foto’s! Gaaf!!
Lisajoy, hmm jammer van het voetje, hopenlijk helpen de schoenen! Hier wil ik ook gaan kijken voor schoenen (maar dan die ze niet uit krijgt…
@Cariska wrote:
?? vanaf 8.45 al te slapen?? Heeft ze liggen spoken vanacht dat je haar er zo vroeg alweer in had?
Nee ze had de hele nacht doorgeslapen, was gewoon moe denk ik :think: Had dr gisteren dus om 11:00 wakker gemaakt, smiddags om 14:30 er weer in, werd ze om 17:00 wakker :shock: En gisteravond gewoon om 19:00 weer naar bed, ze slaapt nu nog… :snooty: gek kind, en wij maar over willen op 1 slaapje :doh:
Strax ga ik met een vriendin enhaar dochter naar Ballorig, dus vandaag moet ze het wel doen met 1 slaapje…
Lisajoy, wat een geweldige foto!! Heerlijke meiden heb je toch! Enneh ziet mijn oog al paaseitjes op jou tafel :naughty: :lol: Wat gek van dat voetje! Hopelijk helpt het wat met stevige schoentjes.
Ik heb trouwens via mp weer een set geweldige kleertjes gescoord! Mexx setje, Esprit setje, 2 jurkjes van Esprit, 2 mexx-shirtjes een vest van esprit en een zomerjas van BFC :thumbup: Helaas allemaal nog wat te groot, maar dat komt vanzelf :mrgreen:
Gisteren trouwens nog een leuk korte spijkerbroek bij de hema gekocht met een maillot eronder :inlove:
hallo hallo
@lisajoy oo dat voetje. wel goed dat je er na hebt laten kijken ben hel erg benieuwd.
maar eigenlijk zou ik als ik jou was toch een naar de HA gaan. misschien is er wel wat mis met haar bot ontwikkeling van die voet.
ik heb het niet zo met die artsen op het CB.
maar goed.
ik hoop dat het gauw beter gaan.
en wat een prachtige foto.
heerlijk
@tanja ooo ballorig
ik ben er nog nooit geweest
ik denk steeds van ja daar kan noëmi nog niet heen en zo.
maar dat kan wel??
@cariska hoest met je meisje.
en hoest met jou.
hier weel lekker geslaen vannacht
had ik verteld dat ik maandag naar de HA was geweest met noëmi
en dat ze zeer geirriteerde oren had.
we slapen nu al weer 4 nachten heerlijk door.
ooo vanmiddag naar de paradontholoog.
ben zo benieuwd de arts gaat kijken hoe het gaat
en wat we gaan doen aan die grote spleet in het midden
want ik vind het echt heel lelijk
en het liefst zou ik het voor 21 mei klaar hebbenw ant dan gaat mijn schoonzusje trouwen
en ik wil echt niet met zo’n spleet op de foto
oo en ik ben nu 18.7 kilo afgevallen ooo ben zo blij zo blij zo blij
wat vinden jullie hier van
http://www.suitsyouwell.com/jd0317-korte-jurk-rood-p-852.html
weet niet of het mag
maar ff gauw kijken dan
of van deze
http://www.suitsyouwell.com/jd0917-korte-jurk-zwart-p-1172.html
eerlijk zeggen he.
Tanja, lekkerrrrrrr toch die paaseitjes!! mmmmm hihi
En ballorig is leuk idd! Gaan wij ook regelmatig heen, ideaal als het slecht weer is!
Lola slaapt ook die tijden nog! Van ongeveer 09.15 tot 11.45 uur en 's middags van 15.00 tot 16.30/17.00 uur en dan idd ook om 19,00 uur weer in bed! Ze zullen het nodig hebben, toch?
Karen, ik zou voor de zwarte gaan! Is altijd goed!
En ja, ik kijk het even aan maar als het te lang duurt, ga ik wel ff naar de HA! Je weet maar nooit…
18, 7 kilo
knap hoor!!!
Vandaag schoenen gekocht, voor Nina…Voor Lola kon ik niet slagen omdat de schoenen met harde zool meestal vanaf maat 20 beginnen en ik heb maat 19 nodig voor Lolatie.
Had wel hele gave bikkenbergs gezien met glitter, maar witte en ze waren 95 euro :shock: Ik weeeeeet dat ik ze beter niet moet kopen, neuzen zullen waarschijnlijk snel slijten…maar toch…ze waren zooooo gaaf!!! :inlove:
zijn ze niet schattig :inlove: Geen lelly kelly dus, want die hakjes waren echt vreselijk :naughty: Maarja gelukkig kan nina nog niet lezen, dus heeft mama haar overtuigd dat dit ook lelly kelly’s zijn slecht he :mrgreen:
Haha Lisajoy, ‘nee hoor schat, dit zijn ook lelly kelli’s’ wat zielig! Straks zegt een of ander ouder kind dat het niet zo is, nou, dan heb je de poppen aan het dansen, hihi. En schoentjes, lastig he! Roos heeft nu maatje 20. Ik vind die schoentjes allemaal zooo duur! Je moet eens op http://www.scapino.nl kijken. Daar staan van die dr. Visser schoenen, speciaal voor kidnervoetjes ontworpen en kosten niet zo veel. Roos haar eerste schoentjes waren daar ook van en dat is heel goed bevallen!
Karen, vind rood wel erg mooi! Zwart is niet zo feestelijk voor op een bruiloft, vind ik, want daar is het toch voor? En 18,7 afgevallen, WOW! Echt super!
T@nj@, hoe was ballorig? En je hebt alvast goed ingeslagen voor de zomer!!
Ik heb toch zo’n gaaf jumpsuitje (of hoe noem je dat) gezien bij de Zara Kids. Helemaal leuk, alleen er zit hier helemaal geen Zara in de buurt Maar eens kijken of ik binnenkort een keer naar de stad kan. Maar ik geloof dat Zara DH niet eens een kids afdeling heeft.
Nou, Roos houdt het niet meer uit in het speelparadijs op zolder, dus ik ga stoppen! Met Roos gaat het allemaal nog steeds super
Misschien hebben jullie haar gisteren wel op het RTL Weer voorbij zien komen
hallo dames,
hier een ziek mannetje koorts billen helemaal rood 3 tanden/kiezen die er door komen snot neuzen zo zielig kon de hele dag geen kant op wilde steeds hangen was zo zielig.
hier in het dorp nog steeds onrust misschien hebben jullie het wel in het nieuws gezien.
lisajoy leuke lelli kelly :thumbup: hier een meid die ze ook al op tv had gezien en zei al neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat een vreselijke hak zeg.
en dames jullie zouden er denk ik zelf ook nog wel eens een leugen om best wil krijgen kleine meisjes met smaak en een eigen wil zijn dat af en toe echt wel eens nodig :inlove:
Hendrika, ach gossie arme Maurice :hug: zit hem ook niet mee he…
Zo sneu als ze die rode billetjes hebben he…het doet ook zo’n zeer!!!
Wij hebben nu zinkspray i.p.v. Sudocreme, werkt echt super!!
Joli, oooh ik ga over drie weken shoppen voor mijn meiden!! Ga ik gelijk eens bij de Zara kijken!! Want wij hebben er zelfs twee in R’dam! :dance: Leuke dingen hebben ze daar he!
En fijn dat het allemaal zo lekker gaat met Roos!!! :dance: Waarom was ze bij RTLweer??? Foto?
Soms moet ik creatief zijn he om iets voor elkaar te krijgen! hahaha
Nien gelooft alles wat ik zeg hihi…doen we toch allemaal? Sinterklaas, paashaas, tandenfee…
En zo heeft mijn kind schoenen die ze mooi vind, omdat het volgens haar een andere naam heeft,prima! hahahahaha
Hahaha lekkere meiden weer he! Heeft Nina er wel een make-up mobieltje bijgekregen ? Vind het trouwens belachelijk dat ze kinderschoenen met een hak verkopen :snooty: Maar mooie schoenen hoor!!!
Hendrika, ik hoorde het op de radio vandaag! Bah, naar hoor zo dichtbij! En arme Maurice :hug: Hier vandaag 2 kiezen door! Gister nog niet, blijf het bijzonder vinden hoor!
Joli, ik zag dr op je hyves! Knappe meid! Leuke foto hoor. Zag op je hyves ook een leuk filmpje met dr neefje :inlove: gewéldig!!!
Keren, hoe was het bij de paradontholoog? Enneh dat jurkje, ik zou ook voor zwart gaan! Misschien met een mooie bollero erbij :think: Leuke site trouwens en niet duur voor een galafeestje bijv.
Ballorig was geweldig! Heb moviemaker op mn laptop ontdekt, dus zie hyves voor een filmpje :lol:
Tanja, gewoon een heerlijk slaapkoppie dus! Leuke kleren geshopt dus! Altijd leuk!
Karen, die zwarte is gaaf!!! Enne noemi kan echt wel naar ballorig hoor! hartstikke leuk juist!
Lisajoy, lola dus ook nog 2 slaapjes!!! Jeetje hier allang niet meer!
Schoenen voor nina LEUK!! Wij hebben vandaag schoenen gekocht voor tanisha, wel maatje 20 dus nog wat te groot maar ze stapt er goed op weg! En geeft veel steun dus vonden het wel kunnen (binnen heeft ze ze niet aan, alleen voor buiten!)
Joli, heb dr niet gezien bij het weer… wat gaaf zeg!!!
hendrika, arme maurice :hug:
Hier een ontzettend verkouden meisje, hoest de longen uit dr lijf! Maar weer gestart met de pufjes…
hallo hallo
@tanja ja leuke site he.
als je dan een keer een feestje hebt ofzo dan kan je hier voor niet zoveel iets leuks halen.
en wat en leuk filpmje.
maar ik ga de maten ff bekijken of het me past en dan ga ik hem bestellen.
welke kleur weet ik nog niet jullie hebben me wel in twijfel gebracht hihih
ik denk dat ik binnenkort ook maar eens naar ballorig moet gaan.
ziet er erg leuk uit.
@lisajoy wat een leuke schoenen geweldig. en wat lache dat ze het gelooft heerlijk he kleine kinderen.
@hendrika oo je mannetje ziek veel sterkte
gisteren naar de paradontholoog geweest hij was erg tevreden.
en we gaan het gat wat er onstaan is tussen mijn voortanden opvullen.
dit gebeurt voor 21 mei want dan gaat mijn schoonzusje trouwen.
hij vond het erg goed uit zien.
moet nog wel onder controle blijven want wat ik heb gehad op deze leeftijd was niet normaal zei hij.
dus dat doen we dan maar.
nou ik ga ff verder opruimen en schoonmaken was de huiskamer aan het opruimen.
ziet het er weer mooi uit allemaal.
en mijn lief is bezig met de fietsenrekken voor op de vouwwagen.
geweldig kunnen we straks als we in mei op vakantie gaan de fietsen mee nemen.
oo otwee jaar geleden had ik jullie laten weten midden in mijn vakantie dat ik zwanger was van noëmi geweldig toch he.
karen, dus toch twijfel over de jurk :mrgreen: Ben benieuwd welke je kiest! Hier vandaag 2 kids in huis, tanisha natuurlijk en kaya, dochtertje van onze beste vrienden. Tanisha ligt nog te slapen, Kaya is al druk aan het spelen! Vermaakt zich prima!
rustig hier zeg! Zonet zandbak in elkaar gezet! Gekregen van mijn ouders, die van folder K*rwei met die leuke kleurtjes! Vind hem helemaal leuk! Van de week ff zand halen! Laat die lente nou maar eens komen!!!
Cariska, een zandbak kan al voor deze leeftijd :think: ? Ga ik ook maar ff kijken! Hoe ging het met 2 meiden vandaag?
Was vanmiddag met Jara ff naar de speeltuin (voor ons huis) het had geregend, dus madam kwam gelijk als een smeerpoets thuis :lol: De wipkip was helemaal geweldig!
Karen, we kunnen wel een minimeeting doen in Ballorig Lelystad :mrgreen: ?
hallo hallo
@tanja lijkt me erg leuk.
wanneer??? dan kijken we of we kunnen
ooo wat een goed idee
@cariska ook al een zandbak geweldig.
die van ons staat ook al
moet ook zand halen en moet er nog bloemen op schilderen.
hij is lime groen geworden echt gaaf
als hij klaar maak ik wel ff een foto.
hier gister avond oppas gehad thuis
dus wij konden weg naar een house warmind party
vond het wel spannend hoor
het is een meisje van 15 die kennen we al vanaf haar geboorte
ze bleef ook slapen bij ons
alles was goed gegaan.
maar vond het wel spannend.
maar het is wel heel fijn hoor.
kan noëmi lekker in haar eigen bed slapen.
ze vroegen daar allemaal wel waar is noëmi
ik zeg die is lekker met de oppas thuis.
ooo wat een heerlijk weer he vandaag weer.
echt lekker
vanmiddag schaatsen kijken. ben heel benieuwd of sven hem weer gaat winnen hihih.
vinden jullie dat ook leuk??
tanja, denk wel dat het kan! Ik zat er ook al vroeg in en samen zandtaartjes bakken is leuk natuurlijk!
Karen, een leuke avond gehad gisteren dus!
(heb weer nieuw spel gevonden farmerama… pff zo kom ik nooit achter de pc vandaan!
hallo hallo
zoo weer maandag.
nog 1 weekeje thuis en dan wou ik weer op at basis aan de gang.
kijken hoe het gaat.
ben heel benieuwd
dat ziek zijn van vorige week heeft er behoorlijk in gehakt nog.
ooo wat een prachtig weer he gister
alleen er niet veel mee gedaan want ik wou heel graag voor het laatst dit seizoen schaatsen kijken.
dus dat gedaan
maar goed nu is dat dus klaar en kunnen we weer lekker naar buiten.
oo ik heb op marktplaats een vtech babbywalker gekocht
ga hem zo ophalen.
ik zou eigenlijk zo graag willen voordat we op vakantie gaan in mei dat ze kan lopen
niet voor mezelf maar voor haar want zometeen is het slecht weer en dan kan ze helemaal niet naar buiten omdat ze niet kan lopen
maar goed we zien wel ik heb wel een regenpak gekocht als ze nu niet kan lopen heb ik niet om het minste of geringste haar broeken nat.
dus denk dat is in ieder geval oke.
ooo heb er zo zin in he.
@tanja wanneer gaan we hihihihi
meiden hoe is jullie weekend geweest??
idd heerlijk weer! tanisha heeft lekker in de zandbak zitten spelen (zat nog geen zand in, kleedje en speelgoed ze vond het prima!
Pff hele ochtend klaargezeten met camera in de hoop een absence op te vangen!! Weer niet gelukt, grrrr hebben er w.s. wel 1 op film staan maar … kijkt ze met dr hoofje verkeerde kant op …
Pfff Jara heeft wéér last van dr oortjes Het is welgeteld 1 week goedgegaan…Het weekend was slapen weer drama, dus luv vanmorgen naar de doktersassistente (echt zo fijn we mogen gewoon ff binnenlopen) dr oortjes zagen er ‘erger’ uit dan 2 weken geleden, morgen dus een afspraak bij de ha.
Voor de zekerheid Jara maar niet naar het KDV gebracht maar naar mn s.ouders. Begin me er nu steeds rotter onder te voelen…We kiezen voor een kdv maar ze kan er eigenlijk nooit heen, en om nou steeds een beroep te doen op mn s.ouders (ze doen het graag hoor, maar het voelt zo vervelend)
BAH! Was ik maar thuisblijfmoeder
Sorry voor mn egoverhaal, kom vnvd bijlezen.