*DECEMBERSTOPPERS 2007* ook de laatste 2 dames zwanger!!!!!!

ja vervelend tanja! idd je kiest voor een creche maar als ze er niet heen mag/kan … frustrerend!!!

En gevoel was ik maar thuismoeder … heb ik hier ook hoor! Maar ja … financieel gaat dat gewoon niet!

hallo hallo

@tanja oo meid. nu alweer.

goed dat je weer naar de HA gaat.

laat het allemaal maar eens goed na kijken.

want dit is voor jullie niks maar voor jullie meisje ook niet.

want het breekt je ook als je elke keer een huilend kind s’nachts hebt.

oo voor je meisje.

sterkte meid.

wat een rust hier

@tanja hoe gaat het met je meisje??

hier gaat het wel goed.

maandag ga ik weer een halve dag werken.

zien hoe dat gaat.

ben heel erg benieuwd.

maar we zien het wel

hoest met de andere dames??

lekker aan het genieten van het mooie weer.

hier wel hoor.

straks ga ik vingerverven met noëmi

en vanmiddag gaan we lekker naar buiten

de zandbak uitproberen hihih

ben heel benieuwd wat ze er van vind

karen vingerverven!! Jeetje hier nog niet gedaan! lijkt me wel leuk om een keer te doen … weet dus wat ik kopen ga!

Straks bij mijn vriendin op visite, die zondag is bevallen! Zo’n zin in!!! Heb een baby abc voor de gemaakt/gekocht!

@cariska wat bedoel je met een abc

koop je dan voor elke letter iets. ben je dan niet heel veel geld kwijt??

en al gevingervervd

noëmi vond het erg leuk

maar ze wou ook graag ook de kwast in de mond steken hihih

we hebben onze handen gevervd en deze op papier gemaakt erg leuk.

@tanja hoe is het met je meisje??

hoe gaat het verder met de dames.

karen, idd voor iedere letter iets! ach ja wel veel geld kwijt maar het is een super goede vriendin van me/meer een zus. Vroeger at ze altijd bij ons omdat haar moeder wat ziek was, vandaar. Dus dan mag het wel vind ik…

He hallo, ik meld me ook weer even. Roos is drie dagen ziek geweest. Gelukkig vandaag weer beter, dus we zijn er op uit geweest. Maar pf, nu voel ik me dus niet lekker. Zweten en puffen, maar ik had echt geen zin om nu weer een dag huis te gaan zitten!

Jeetje, voor elke letter iets! Maar voor een goede vriendin is dat natuurlijk wel heel erg leuk! En vingerverven! Vind ik zo’n troep geven… en Roos is nog steeds snel uitgekeken op alles. Kleuren vind ze nu wel erg leuk. Ik heb van die blokjes van stockmar, daar kan ze lekker mee krijten. En dat is op natuurlijke basis, dus mocht ze het in haar mond stoppen (let ik goed op, maar stel) dan is het niet schadelijk!

Verder gaat alles z’n gangetje. Vandaag nieuwe schoentjes gekocht. Ik had pas nieuwe gekocht, maar die blijken dus echt niet handig. De zool is veel te glad! Nu deze gekocht:

Karen, heb je het jurkje al besteld??

T@nj@, hoe is het met de oortjes van Jara? Hopelijk weer beter!!

Lisajoy, hoe is het bij jou?

Sereph, bij jou?

Hendrika?

Het is hier rustig de laatste tijd!!

Joli, mooie schoenen :thumbup: Balen dat jij nu niet helemaal fit bent.

Cariska, hoe was de kraamvisite :inlove: ?

Karen, leuk vingerverven :mrgreen:

Hier gaat het weer wat minder :frowning: gekwakkel met dr oortjes. Volgende week een vervroegde afspraak bij de KNO, tot die tijd goed neussprayen (advies van de huisarts). Gisteravond was ze wat hangerig/ jengelig dus op tijd naar bed, vanmorgen tegen 5en wakker, duidelijk met pijn in dr oortje, ze werd echt met het uur zieker! Dus ik de HAP gebeld vanmorgen, we konden gelijk terecht :thumbup: Blijkt ze een longontsteking te hebben en een blaar (?) op dr trommelvlies. Nu dus AB gekregen en verdovende druppels voor dr oor. Arm meisje :hug:

hallo hallo

@tanja ooo meid toch. nu ook dit nog. ik hoop dat de AB gauw aan slaat en dat je meisje zich gauw weer beter voelt.

wel erg vervelend zeg.

@joli och jee jou meisje ook al ziek geweest, en nu jij je niet lekker voelen.

we zijn echt toe aan heel warm weer.

en wat een gave schoentjes geweldig.

hier vandaag een eecht naar bericht

een vriendin van mij was zwanger maar ze heeft bij 12 weken haar kindje verloren.

het doet me zo zeer.

wou vanavond een bloemetje brengen en een kaartje brengen maar ze moesten toen met spoed naar het ziekenhuis want ze bleef maar bloeden

ik weet nu niet wat ze is

maar ik hoop zo dat het allemaal wel goed mag gaan.

ben er eigenlijk helemaal van slag door.

ook omdat ik het zelf natuurlijk ook hebben meegemaakt

maar het doet me echt pijn

moest het ff kwijt

Karen, jeetje meid wat erg voor je vriendin!!! :hug: Kan me voorstellen dat je hierdoor van slag bent… vreselijk om zoiets te moeten meemaken…

Tanja, ook een dikke :hug: voor jou en je meisje! Die arme Jara…er wordt haar ook weinig gespaard he de laatste tijd!! En wat voel je je als moeder dan rot he!! En dan zeggen ze "kleine kinderen, kleine zorgen!! pfff nou mooi niet!!!

Joli…leuke schoentjes!!! En roos dus al aan het kleuren he?? Wat gaat het toch snel allemaal!!!

Cariska, wat heeft je vriendin gekregen??? Meisje/jongen? naam???

En leuk idee dat abc!!!

Hier gaat alles z’n gangetje! Lolatie hoest wel erg, maarja dat heb je met dit gekke weer al snel…

Vandaag was wel een grote mijlpaal, want ze heeft eindelijk stapjes los gezet!! En echt best een lang stuk :dance: Alleen was het buiten en toen ze haar evenwicht verloor, viel ze op het grint, en bloedde haar knietje meteen…tuttebel! Ze was meteen weer genezen! hahahahaha

Maar ik was zooooo trots :inlove:

Oh en Nina was ook in mijlpaal-stemming, want die kan sinds vandaag zonder zijwieltjes fietsen!!! Knap he!!!

hihi, hier zit een heeeeele trotse moeder!!! :inlove:

Joly, wat een leuke schoenen!!!

Tanja, jara weer ziek!

karen, jeetje erg zeg voor je vriendin!! Sterkte!!

Lisajoy, super dat ze zonder zijwielen kan!!!

Vriendin heeft een jongen gekregen! Genaamd Fedde!!! En hij is zo lief!! :inlove:

hallo hallo

@lisajoy ook je meisje lopen geweldig, maar zo vallen ooo het leven bestaat echt uit vallen en opstaan.

maar wel goed om te horen dat het goed gaat.

mijn vriendin is zondag morgen weer thuis gekomen ze wouden haar eigenlijk nog een dagje houden maar ze wou zelf heel graag naar huis

ze wou bij haar kindje zijn en bij haar man.

ik zal haar morgen bellen om te vragen of ik nog wat voor haar kan doen

al is het maar een wasje draaien of iets dergelijks.

morgen ga ik ook ff kijken naar zomerschoenen voor mij

ik moet gewoon lekkere gympen hebben.

waar ik lekker op kan lopen.

@tanja hoe is het met je meisje???

gaat het weer wat beter.

en hebben de kids nog last gehad van het uur verschil.

noëmi wel die wou gisteravond niet op bed om 8 uur huilen huilen dus we hebben haar er nog maar even uit gehaald.

ooo vandaag weer voor het eerst gewerkt.

en half dagje.

het was wel leuk maar ik was wel helemaal moe daarna

nou moet ik vrijdag weer.

dus we bouden het nu lekker weer op.

nou ik ga zo lekker slapen

morgen moe tik boodschappen doen voor ongeveer 120 man

we hebben zondag paasontbijt in de kerk.

echt leuk maar wel veel geregel.

hier wilde t.anisha ook niet slapen! Maar had dan smiddags voor haar doen lang geslapen dus was ook niet zo gek! Vanavond was ook drama, maar ze heeft een snotoog dus denk daar last van! Maar nu slaapt ze lekker!

Olla!

Waar zijn jullie :mrgreen: ?

Cariska, Tanisha een ontstoken oog :hug: Hoe is het er nu mee?

Karen, is het nog gelukt om schoenen te vinden? Hoe is het met je vriendin? Hopelijk gaat het werken ook een beetje. En leuk een paasontbijt met 120 man :shock: Hoeveel eitjes gaan jullie koken :lol: ?

Jara mag 2 paasdag met de buurtkindjes paaseieren zoeken in de speeltuin hier tegenover :mrgreen: Verder hebben we hier kermis, ik denk geen kroeg dit jaar…heb er niet zoveel zin in, maar ff een lang weekend lekker bijkomen van alle gebroken nachten van de afgelopen tijd :angel:

Vanmiddag bij de KNO-arts geweest. Hij gaat nu nog niks doen, wil toch echt de 2 a 3 maanden na de operatie afwachten (totdat het KNO gebied weer rustig is) alvorens hij uberhaupt nadenkt over buisjes (ik ben allang blij, zag ons al gaan van de zomer met oordoppen in het badje buiten ) Jara heeft gewoon vreselijk veel pech (gehad)! Die blaar op dr trommelvlies is iets wat heel zelden voorkomt en die longontsteking is ook toevallig!

pfff tanisha kwakkelt maar door. Hoesten was over. met nadruk op was want het zeehondje is er weer. Zucht … wordt dan gewoon even echt ziek en knap dan weer goed op denk ik soms wel.

Nu dus hoesten, benauwd, ontstoken oogjes en dus slecht slapen door het hoesten… arm meissie…

Tanja, fijn idd dat buisjes nog niet hoeft! Ik heb ze vroeger altijd gehad en dan van die soort kauwgom in mijn oren en badmuts op…vreselijk haha

@cariska ooo jij meisje ook zo kwakkelen noëmi hier ook.

erg verkouden benauwd snotteren dus het is allemaal niks

we moeten WARM WEER.

@tanja ooo jou meisje toch.

en geen buisjes nog.

ik hoop dat het gauw weer beter gaat.

hier vandaag een jurkje gekocht bij steps voor de trouwerij.

ik dacht weg aan gewoon kijken of ik het pas en ik paste het gewoon.

en heb zo’n mooi jurkje gekocht

ik zal ff een foto maken van de week en dan laten zien.

ik vind hem echt heelmooi heel sjiek maar heel mooi.

lekker aan het genieten van het paas weekeknd

wij gaan straks naar de kerk de tafels dekken voor 125 man.

wel erg veel zin in.

maar het zal wel een heel werk worden hihih

jeetje 125 man!!! pff dat is veel!!!

Jara in het SF!! (we waren ‘gezakt’ naar pagina 2) spammen hoor allemaal!

@tanja leuke foto’s geweldig.

ooo ik heb foto’s geplaats van het jurkje dat ik heb gekocht

en nog 1 van noëmi en nog een andere

liefs

hallo dames,

na de drukte van de verjaardag meld ik me weer.

zo dat hebben we gehad en is achter de rug van het weekend nog wat visite en nog even wat dubbel gekregen kados ruilen en het is wachten op de volgende verjaardag.

ze is zo verwent echt niet normaal en genoten dat ze heeft vol trots over het school plein met de mand om te tracteren :inlove: en wat is het snel gegaan de jaren zijn gevlogen mevrouwtje heeft haar eerste handje nu vol en mag volgend jaar verder tellen op 2 handen.

hoe gaat het bij jullie?

zo ben nu wel even moe heb vannacht alles nog opgeruimt en was het een uur of 3 voor ik klaar was en om 7 uur wel de wekker en nu zo lekker op de bank ploffen :zzz: