*DECEMBERSTOPPERS 2007* ook de laatste 2 dames zwanger!!!!!!

Pff Hendrika :zzz: :zzz: Gefeliciteerd nog met je grote meid!!! Tsjee het lijkt nog maar pas geleden dat je vertelde dat ze voor het eerst naar school ging :shock: . Wat heeft ze gekregen voor dr verjaardag?

Waar is iedereen verder? Lekker aan het genieten van het mooie weer?

Wij wel vandaag! Lekker buiten gespeeld met Jara. Vanmorgen hebben we een abonnement gekocht voor sprookjewonderl@nd :mrgreen: Gelijk een rondje door het park gedaan, echt helemaal geweldig; Jara stond uitbundig te dansen bij alle huisjes :inlove:

Vanmiddag nog even lekker met de fiets op pad geweest, een paar boodschapjes gedaan. Was ik bij H@ns Textiel (ps de slaapzakken zijn daar deze week voor 7,-) was ik Jara ineens kwijt :shock: ik schrok me rot, want ze kon nooit zo ver zijn in hooguit 5 sec…vond ik dr in de etalage :wall: :oops: stond met een platte neus tegen het raam gek te doen tegen een voorbijganger :roll:

hendrika, Je meisje alweer jarig geweest! De tijd gaat snel zeg!!

Tanja, jara kwijt!! Schrikken hoor!!! En gek doen tegen mensen haha

toch nog maar even achter de pc gekropen :lol:

mevrouw is zo verwent :oops: niet normaal schaam schaam schaam

nou dames niet schrikken hier komt het:

van ons een nieuw bed die van ikea met die 3 lades eronder met nieuwe matrassen, donsdekbedden kussen en overtrekken, princess teken tafel, rik de muizen vanger, ik leer schrijven en een nieuwe zomer jas.

opa en oma 1 wat centjes bij het bed, nieuwe dvd van k3 knutsel spullen en rozen die wou ze graag :inlove:

oom en tante dokter bibber bikini mega mindy, knutsel setje van princes en 2 stel nieuwe kleding

opa en oma 2 nieuwe platte tv met dvd erin

stuk of 4 spelletjes

madala

bad poncho

leesboeken

barbies

jumbo stoepkrijt

stickers

gips setje om te knutselen

geld

en wat ze super vondt een vriendin van mij werkt bij bloemist liet gisteren 1 dik boeket bezorgen voor haar en 1 rode roos ze was zo trots.

oh had mn kast vol staan heb het vandaag allemaal opgeruimt en de spullen die ze dubbel heeft moeten we morgen even ruilen het is zo veel dat ik het niet eens meer allemaal weet.

en ik had echt zoiets van niet zo veel speelgoed aub vandaar dat wij zelf de keuze hadden gemaakt om bed te doen met centjes van opa en oma erbij zodat het iets is wat gebruikt wordt en nuttig is maar ja ze is beladen met kados en dan nog de visite die nog moet komen vreselijk verwent.

en moet je na gaan ze wist niet wat ze wou hebben als wij of wie dan ook vroegen was het van doe maar vouwblaadjes, bloemen, ze mocht gisteren met visite mee na de winkel wat uitzoeken kwam ze er aan met een verf kwastje en een potje klei wat daar kon ze wat mee en haar kwastje was weg muts is het ook :inlove:

oh leuk dat sprookjes hof wij wouden er een paar jaar geleden heen met kerst maar ons meisje was toen die tijd heel bang voor dat soort dingen dus maar niet gedaan zo vindt ik de efteling ook super.

wij hebben nu abonement op zoo die gaan we opzeggen we krijgen vanaf eind april p lopsa land in de buurt en daar wil ik graag dit jaar een abonement op nemen ja ja mama heeft er reuze zin in :oops:

oh dames moet het nog even kwijt me mannetje wordt een slijmbal steeds tegen je aan kruipen en stevig vast houden of pakt met beide handjes je hoofd vast en geeft je een kus.

ook begint hij de laatste tijd steeds meer te helpen met opruimen als ik bezig ben in huishouden is het bah en pakt dan bv de folders en brengt ze na papierbak, kofjes zet hij op aanrecht nou ja probeerd komt er niet bij, vanmiddag stonden de stoelen niet aan tafel had alles ff schoon gemaakt meneer hoe klein die is om de stoelen heen kijken en op de plek zetten allemaal van die lieve kleine dingen doet hij noe ik aan het eten koken en staat de koelkast deur bv los gaat hij op zn teentjes staan en druk de deur dicht :inlove:

heee dames

eindelijk weer geklets.

ik zag elke dag maar weer dat ik er nog stond als laatste bericht.

maar gelukkig

@hendrika ooo je meisje 5 jaar men wat gaat de tijd snel.

en zo lekker verwend heerlijk hoor.

@tanja ooo meid je meisje kwijt. ik denk dat ik gek zou worden als ik noëmi kwijt zou raken.

moet er niet aan denken.

maar gelukkig vond je haar en ooo wat een fun zou je gehad hebben toen je haar zag staan raar doen naar andere mensen

je zal wel gelachen hebben.

@cariska hoe is het met jou meisje hoest ze nog zo???

hier gaat het goed gister zag ik noémi weer veel aan haar oortje zitten dus weer begonnen met druppelen.

verder heerlijk genotenv an het mooie weer gister.

en vandaag gewerkt

en daarna naar mijn ouders gegaan en daar lekker gegeten

morgen laatste dingen doen voor het vrijgezellenfeest van mijn schoonzusje

en dan zaterdag party

heb er wel zin in.

hendrika, jemig! Ze is echt enorm verwend!! Is dat het bed van ikea van 80 bij 200 die je uit kan trekken tot 160 bij 200??? Die vind ik zo leuk!!!

Karen, meteen begonnen met druppelen! Goed zo!! En dus vrijgezellenfeest, alvast veel plezier!

hier gaat het redelijk! Hoesten is bijna voorbij, maar nog wel snot enzo. Ogen lijken ook stukken beter! Mevrouwtje krijgt er een kies door en … nu hele billentjes kapot! Zo sneu!! Ze gilt het uit met verschonen… arm meissie!

ja cariska dat bed heeft ze gekregen die vondt ik zelf ook al een tijd super en zij zelf ook

hier beginnen ze beidezo ook wat snotterig en plakkerige ogen maar zo te horen gaat dat rond.

en cariska wat gebruik jij voor het open kontje?

een vrijgezelleng feest leuk mogen we ook weten wat te doen?

oh hans textiel die vondt ik ook altijk leuk even snuffelen was er laatst een stuk voor om gereden omdat ik wist in dat dorp zit hij, kom ik daar :cry: is die weg hadden ook altijd van die leuke series met disney figuren.

@cariska ooo haar hele billetjes kapot ooo men wat zal dat pijn doen.

ik hoop dat het gauw over is.

@hendrika

we gaan gaan verzamelijk bij mijn schoonmoeder vanwaar we naar haar huis rijden

daar komen we toeterend aan.

dan gaan we luchen ik hab allerlei lekkere dingen gekocht.

daarna gaan we crea bea doen we gaan een dienblad mozaiken.

daarna gaan we wat drinken ergens en geven we allemaal een kadotje wat bij haar past of waar je bij haar aan moet denken of waar je haar van kent

dus een echt persoonlijk kadotje.

daarna gaan we eten

en dan is het klaar je kan blijven hangen in het uitgaanscentrum waar we gaan eten of je kan weer naar huis gaan.

dus een lekkere dag vol gepland.

ik hoop dat ze het leuk vind.

hier alles goed verder alleen heel moe.

heb wel heel goed geslapen.

maar we zijn druk met de andere kamer langzaam aan het opruimen.

we zijn nog niet zwanger er ook nog niet mee bezig

maar ik wil gewoon in die 9 maanden van mijn zwangerschap geen stress

en aangezien we volgend weekend een rommelmarkt hebben komt het ook wel goed uit.

en heel veel weggooien ooo men wat kan een mens verzamelen.

dus daar zijn we mee bezig.

en ben druk met de laatse dingen voor het vrijgezellenfeest

heb net echt even gezegd van ik moet nu ff zitten.

heb nog een durk weekend voor de boeg en zondag weer voor het eest echt werken.

dus vandaar.

maar goed genoeg geklaag

weet iemand hoe het trouwens is met lisajoy.

heb haar al lang niet meer gesproken hiero.

volgens gaat het wel goed met lisajoy, wat ik op hyves lees dat! ze had laatst nog leuke foto’s geplaatst!

hendrika, ik gebruik een flinke laag (een extra dikke laag voor de nacht!) sudocreme of billenzalf van zwitsal! En gaaf zeg dat bed!! Wie weet hier … haha

karen, druk weekend idd! En voor het eerst weer werken! Succes!!

Karen, klinkt leuk het vrijgezellenfeest :thumbup:

Cariska, hier ook altijd grote klodders sudo!!!

Hendrika, poeh he wat een cadeaus :mrgreen: Goed idee om zelf een nieuw bed te kopen! Is ze vast even blij mee! Hier trouwens ook een meisje dat graag meehelpt! Dingen in de prullen en in de vaatwasser, konijntjes groenten geven (pakt zelf al een wortel uit de koelkast in de bijkeuken :shock: ) enneh ze is ook heel goed in de was ONTvouwen :? :lol:

Vandaag een zandbak gekocht. Jara vond het echt hélemaal geweldig! Ze wilde gelijk ‘titte’ en is er het eerste uur niet meer uit geweest! Had gelijk ook rubberen laarzen gekocht (is ook handig in de speeltuin als het gras nog nat is).

En ik ben echt verbaasd over hoe hard dit taalontwikkeling gaat :shock: ik zie natuurlijk voornamelijk kindjes waarbij het niet zo snel gaat. Ze zegt oa al: papa, mama, tata (konijn), oto (auto), eute (sleutel), open, dit (dicht), dag, doeg :inlove: , bumba, titte (zitten), éje (ééne-twééje), bah, Pippo, ei, bal, eten, boe, kwak-kwak, neehee, ja… :think: ben vast nog wat vergeten :mrgreen:

Morgen ga ik met een vriendin naar de voorpremiere van ‘de gelukkige huisvrouw’ in Amsterdam. Helemaal zin in!

heee hallo

hier een lekker weekend achter de rug

oo wat reageerde bij schoonzusje leuk op haar vrijgezellendag

echt geweldig.

ze stond helemaal perplext

zo leuk.

ooo we hebben gemozaiekt of hoe je dat ook schrijft

maar zo leuk was het

ik heb een mooi dienblad gemaakt.

daarna hebben we heerlijk gegeten en om hafl 12 was ik thuis

en de volgende morgen dus vandaag moest ik weer werken.

dus een lekker weekend gehad

jullie ook??

het was wel mooi weer he??

morgen nog werken en dan weer ff vrij

heerlijk

bijkomen van afgelopen dagen hiihhih.

karen, leuk zeg dat mozaieken!! Wij hebben toen op vrijgezellenfeest van vriendin sierraden gemaakt! was ook erg leuk!

hier gewerkt afgelopen weekend, een cliënt opgenomen in ziekenhuis dus druk druk druk! met haar gaat het nu wel redelijk…

Morgen hele dag vrij, dinsdag ook maar minicursus blaasspoelen op het werk! Kan tanisha mooi mee.

oh dus het feest was geslaagd dat is altijd super en een blijvende herinnering erbij het dienblad is ook wel heel leuk.

wij zijn vandaag wezen shoppen ik vondt het weer eens tijd worden voor b ataviastad en ben er zeer geslaagd :inlove:

gisteren even gekeken ik wil mn vriendin een deze weken verrassen met een verlaat verjaardags kado :oops: we hebben het er over gehad om na de bios te gaan is voor mij ook te lang geleden en nu lijkt me de film de gelukkige huisvrouw helemaal geweldig.

nou ik zoek mn bedje op morgen weer vroeg dag bah wat is een weekend ook altijd kort :cry:

bataviastad, nog nooit geweest! maar wel geslaagd dus! Dat is super!

Hier vandaag stukken heg eruit gehaald, pff wat een werk! morgen picknickbank halen voor in voortuin!

Hendrika, goed geslaagd dus :thumbup: afgelopen zaterdag ben ik bij de voorpremiere van De Gelukkige Huisvrouw geweest, ik vond het een goede film!!!

Heb sinds zaterdag last van mn rug, echt heel naar. T zit hoog en straalt uit naar mn linkerarm, in en uit-ademen doet ook pijn. Het lijkt wel steeds erger te worden :shock: Ben vandaag met over de dag 10 PM’etjes gewoon aan het werk geweest…maar heb me voor morgen maar vast ziekgemeld…zal dan de ha ff bellen.

Hopelijk gaat het donderdag beter want dan hebben Karen en ik onze minimeeting :lol: We hebben afgespoken in Ballorig Lelystad, dus als er meer liefhebbers zijn? Gezellig!

shit zeg, donderdag moet ik werken! Lijkt me wel gezellig! Hendrika zullen wij het ook eens doen?? Wonen ook in de buurt!

hallo hallo

@cariska dat is wel balen ja.

maar misschien lukt het met hendrika ja

en wat een werk heb jij gedaan zeg

maar leuk een picknick tafel geweldig.

ik zou straks graag aan de straat een love seat willen als ons kleine meisje kan lopen

misschien kan ik dan de buuf met ook een kindje van net een jaar ook wat beter leren kennen.

heb er echt zin in

ben zo benieuwd hoe noëmi het vind.

denk wel erg leuk want ze vind klauteren al geweldig.

@tanya heb je gemaild…

ja cariska we wonen inderdaad in de buurt en lijkt me leuk een keer een mini meeting te hebben.

ben vorige week nog in jouw woonplaats geweest :lol:

oh ik ben zo trots vanmiddag met zwemmen mocht mn moppie met kleding en schoenen aan zwemmen gaat zo snel ze zwemt sinds dec en mag zoals het er nu naar uit ziet in jun afzwemmen :inlove:

hendrika, noem maar wat data’s dan!! :mrgreen: En super zeg afzwemmen!!

karen, zo’n tete-a-tete bankje is ook leuk!

ik zit natuurlijk wel met school van mn meissie op de vrijdag is ze vrij dus die dag zou ik wel kunnen. hoe wat of waar?

vrijdags is prima. moet ik ff kijken wat ik die dagen moet werken maar ben soms ook om 14 uur vrij, anders om 15 uur, dus dan daarna?

Misschien handig om ergens in het midden iets te doen? Eventueel iets van ballorig ofzo? groningen heeft apekooi dacht ik, is net zoiets?

Momenteel kan ik ff niets afspreken, cliënt van mijn werk ligt erg slecht (kan er hier verder niet over praten) maar hou dus nu de vrije moment vrij voor mocht het nodig zijn op het werk…