*DECEMBERSTOPPERS 2007* ook de laatste 2 dames zwanger!!!!!!

hoi hoi kennen julie mij nog :oops: :oops: :oops:

kom even snel langswaaien om te laten weten weten dat we nog leven

haha

hier alles goed amy is af en toe een monster 1e klas echt een meisje

met haat diva gedrag whahaha echt erg hoor af en toe brult alles bij elkaar als madam dr zin niet krijgt en tja dat gebeurd nogal eens zeker met een grote broer

maargoed echt een dametje dus

ze wilt een hoop maar dat lukt niet zoals lopen en praten en geeft een hoop frustratie denk ik komt wel weer goed

ik hoop dat het met julie ook alles goed is en met julie hummeltje ook

ik ga dr weer vandoor even mn moppie showen nog :inlove:

Kim, wat leuk om wat van je te lezen!! En :inlove: Amy :inlove: die ogen, smelt! wat een lekker moppie!

Net terug van de HA, waarschijnlijk/ hopelijk een aanhechtingsspier van mn longen die pijnlijk is (ontstoken of gescheurd/ overbelast) in het slechtste geval een longembolie, of iets anders dat op mn longen drukt, maar daar gaan we niet vanuit! Net even bloedgeprikt en de HA belt me later vandaag voor de uitslag.

Pijnstillers gekregen en ben met SMART aan het wachten tot die werken, kan ik eindelijk ff ontspannen!

PFF het duurde even maar de medicijnen werken :dance: wat een ‘verademing’!!! Werd net wakker gebeld door de ha, ze had contact gehad met de longarts; waarschijnlijk een virale infectie van de longvlies/longblaasjes (schijnt te heersen) Google ik net even kom ik de volgende term tegen:

pleurititis… :think: zal mn werk ff bellen strax ik kom niet want ik heb pleuritis…hahaha hopelijk moet ik een maand wegblijven :lol:

maar ff zonder gekheid. Het is behoorlijk pijnlijk en het advies was om mij goed ‘in de diclofenac’ te zetten, voor het weekend moet ik bepalen of het minder wordt en zo niet terugkomen.

Kim, leuk om weer wat te horen! En Amy, wat een schatje zeg!!

Tanja, hmm rustig aan doen dus En lekker aan de dicofenac…

heee

@tanja minder meid

echt balen want nu kan onze minemeeting ook niet doorgaan

nee hoor geeft niks

eerst opknappen en dan zien we wel verder

maar meid heb je wel een maagbeschermer gehad met diclofenac

je kan er namelijk maag klachten van krijgen

hou dat ff in de gaten en anders voor het weekend ff een maagbeschermer vragen.

@gerekim wat een lekker kind zeg heerlijk.

geweldig

fijn om wat van jou te horen. en fijn om dat het goed gaat.

hier alles goed.

net mijn trapopgang geverft we zijn de computer kamer aan het leeghalen.

en nu moest we ene bureau naar beneden tillen en die heeft een paar flinke lelijke strepen op de trapopgang gemaakt

dus vandaag.

straks weer naar boven weer opruimen.

en zorgen dat het een beetje fatsoenlijk er uit ziet

want het is nu echt een rommel.

joehoeeeeee!!! Kennen jullie mij nog??? :mrgreen: :mrgreen:

Geen excuus…gewoon druk druk druk! Wel meegelezen maar geen puf gehad om te schrijven! Sorrrrrry :oops:

Heb er trouwens ook een nieuwe verslaving bij, heeeel erg! Ik zit op facebook en daar kan je farmville spelen, heel verslavend! hihi

Hier alles goed! Lolatie is een beetje ziek geweest, twee avonden koorts, maar overdags gelukkig niets. Wel weer snotverkouden en veel hoesten, maarja, dat gekke weer schommelt ook zo!

Tuttie wordt iedere dag bijdehandter, gaat steeds meer woordjes zeggen (ja, nee, isa (=vriendinnetje nina), nina, papa, mama, eten fes =fles, opperdepop, bleh =poepie, au).

Ze klimt nu ook op stoelen en de bank, en laat zich dan heel wild weer vallen, dus mama krijgt een hartverzakking af en toe. Kleuren met wasco vind ze helemaal leuk, spelen in de speeltuin/zandbak, aan nina’s hand lopen ( :inlove: smelt mama’s hart :inlove: ) etc etc

Kortom: mijn wijffie wordt groooooot :frowning: hihi

Lopen is nog drama…aan 1 handje gaat het prima, maar ze vertikt het om maar 1 stap los te lopen!! Eigenwijs is ook wijs, zeggen we maar he :wink:

En nina is gewoon een lekker ding! We zijn zondag naar Disney on ICe geweest, zoooo leuk! Ging over alle disney prinsessen, dus nina vond het schitterend!!! Maar die prijzen, niet normaal…8,50 voor een emmer popcorn :naughty: gekkenhuis! En natuurlijk allerlei mooie prinsessenspeeltjes voor minimaal 15 euro stuk!!! Slimme mensen toch…

Ach, we hebben een leuke dag gehad!

Verder flink geshopt voor de zomer! KB is opperdepop :mrgreen:

Zo, genoeg ego…vanaf nu ga ik weer actief mee schrijven meiden…

Want van al die minimeetings wordt ik wel jaloers he :mrgreen:

Dusssssssss…mijn voorstel is: GROTE MEETING!!!

Ergens in het midden van het land? Houten? Heb je een leuke ballorig!

Een idee, of tever rijden?

Ja hoor Lisajoy, wij kennen jou nog :wink: enneh verslaafd aan Farmville, is toch net zoiets als Molehill Empire en My Freefarm?

Kleine DareDevil dus die Lola!! En nog niet lopen :naughty: En wat leuk dat jullie naar Disney On Ice zijn geweest, en idd 8,50 voor een bak popcorn :twisted: pffffffff bijna niet leuk meer!

En ik ben in voor een GROTE meeting :mrgreen: Ik ga even kijken hoerver Houten is voor mij…

Een vraagje: heeft er iemand nog een goede slaapzaktip? Sinds twee weken draagt Jara ze achterstevoren, omdat ze de rits open doet. En nu sinds een dag of twee krijgt ze em achterstevoren ook open :wall: gelukkig niet uit, maar zo’n beetje tot de helft zodat dr beentjes eruit zijn. Gisteravond toen wij naar bed gingen heb ik em gelukkig weer dicht gekregen zonder dat ze wakker werd, maar dat geluk zal ik niet vaak hebben :mrgreen:

hallo hallo

heeee lisajoy lang niet gesproken fijn om te horen dat het goed gaat.

een grote meeting ja ik ben voor zouden we al in maart doen hiohihih.

maar ik vind het goed. leuk leuk leul

ik moet ook ff kijken hoever houten is.

ik ben niet zo’n topografische neurd hihih.

maar ik ben helemaal voor.

ga ff wat met noëmi doen.

ze is erg lastig ff.

straks werken.

ooo mijn schatje heeft waarschijnlijk als de werkgever akkoord gaat met het maandsalaris een nieuwe baan.

echt geweldig.

echt waar hij nu werkt. zo niet flexibel.

we krijgen van drie jaar nog stroringsdienst geld

en hij zou omhoog gaan met salaris in januari krijgt hij niet

ze gaan steeds moeilijker doen.

ik kan bijna niet normaal meer werken omdat ik alleen maar rekening meot houden met zijn werk

het is echt een geluk dat ik nu een late dinest kan draaien door de weeks.

maar goed

tanja slaapzak tip weet niet of je zelf handig bent maar je kunt aan het lipje waarmee je de zak dicht ritst een stukje stof zetten met een knoopsgaatje er in en dan onder aan de zak een knoopje zodat ze hem niet zelf kan open maken, neem dan dat ze nog geen knoopje kan los krijgen :think:

kom later reageren ben ff veel aan het werk en heel veel regeldingen

cliënt toch nog overleden

dus tot laters!

Cariska, heftig! Succes met regelen.

Karen, nieuwe baan voor je hub, zou fijn zijn! Als ze helemaal niet meer flexibel zijn, wordt het werken steeds vervelender. En is je huis alweer een beetje aan kant?

T@nj@, hoe is het met je pleuritis? Oo, wat een woord! Hoop dat het beter gaat!

Lisajoy, wat worden onze meiden groot he! Hier kijk ik ook af en toe vol verbazing naar Roos en denk dan: wat een meid! Maar ook wel leuk, vooral dat het praten nu een beetje begint te komen.

Wie vroeg dat nou van die slaapzak? Ik doe altijd de rits naar binnen, zeg maar. Dus het uiteinde duw ik naar binnen en dan doe ik het laatste stukje door de rits te duwen. Dan zit het lipje aan de binnenkant. Dan is het een stuk lastiger om het los te krijgen. Roos krijgt het niet voor elkaar, omdat de rits ook vrij stug is!

Hier alles goed. Hoewel ik nog steeds niet helemaal fit ben. Dat duurt nu al drie weken en ik ben het goed zat! Eerst was ik snip snotterverkouden, toen misselijk en diarree en deze week heb ik al de hele week last van mijn keel. Maar het zet niet door naar keelontsteking, maar lekker is het ook niet. Ben er zo klaar mee!

Noordwijk - Houten = 51 minuten. Pittig, maar voor een keertje wel te doen! We delen nu toch al zo’n tweeenhalf jaar alles over onze kindjes met elkaar. Dus een irlmeeting is dan wel errug leuk!!

Hendrika, hoe gaat het nu met het eten van Maurice?

Gerenkim, wat een poepie!!

Met Roos gaat het allemaal supertjes. Ze is al de hele week in de happyfase, dus het is hier echt genieten! Praten begint nu ook wat te komen. Stoe = stoel, duh = deur, té = teen, zo gaat dat dan een beetje. Kan niet wachten tot het echt een beetje meer wordt! Alles gaat gewoon lekker, hopelijk houden we dat zo.

En ooo meiden, die aswolk! Mijn ouders zouden morgen naar Turkije gaan voor een weekje, maar grote kans dat hun reisje niet doorgaat. Zo sneu, ze waren echt aan vakantie toe!

Ik ga eten, andijvie!

:-*

hallo hallo

nou het rommelmarkt weekend weer achter de rug voor de russische kinderen.

we hebben echt een geweldig bedrag opgehaald.

5378 euro

echt geweldig.

@joli fijn om te horen dat het goed met je meisje gaat

maar minder dat het met jou nog niet echt lekker gaat.

en hoest met je ouders afgelopen?? zijn ze nog op vakantie gegaan.

@meeting ik ben ongeveer een uur onderweg.

@tanja hee meis hoest met je gaat het weer beter???

morgen drie dagen werken maar met dit weekend erbij van de rommelmakrt heb ik wel het gevoel dat ik 5 dagen heb gewerkt denk ik hihi.

maar daarna 5 dagen vrij heerlijk.

@cariska gecondoleerd met het overlijkden van jou client.

veel sterkte zal vast wel ff moeilijk worden.

Karen, wat goed :clap: idd een behoorlijk bedrag opgehaald :thumbup:

Joli, hoe is het nu met je keel :hug: ? Fijn dat Roos het zo lekker doet :inlove:

Voor mij is het 1:18 rijden…is boven Utrecht ook een optie? Ben niet zo topografisch, maar is er ook een ballorig vlak bóven Utrecht?

Hier weer thuis :twisted: Had het weekend bedacht dat ik vandaag wel weer kon gaan werken :shifty: , zondag gestopt met de medicijnen om te kijken hoe het gaat, hele dag geen last (ik leek meer last te hebben van de bijwerkingen dan van mn longen) tegen de avond af en toe weer een steekje met ademen en vanacht weer erger :wall: , vanmorgen naar mn werk gegaan (zie mn eerste client om 8:15, dan is er nog niemand) Direct daarna weer naar huis en netjes weer begonnen met medicijnen. Maar MEN wat báál ik! Echt te vroeg gejuicht :frowning: Heb de medicijnen nog voor 2 dagen (vandaag en morgen) woensdag maar opnieuw balans opmaken… :?

PS: Joli, bedankt voor je slaapzaktip! Ze heeft hem nog niet open gekregen :thumbup:

tanja, balen zeg, dus tevroeg gestopt! Hopenlijk is het snel over!

Vandaag crematie gehad, was heftig maar goed. Voor haar is het beter. Nu weer het “gewone” leven leven…

hallo hallo

@tanja ooo meid, je denkt van oooo het gaat wel weer. maar dan valt het toch weer ff tegen.

ik hoop dat je gauw opknapt.

@cariska je zal wel moe zijn door dit alles.

wel fijn dat het goed geweest is de crematie.

hier nog 1 dag werken en dan lekker 5 dagen vrij

ben er ook wel aan toe na het weekend van de rommelmarkt en 3 dagen werken.

ik wou wat vertellen maar ik ben het vergeten stom hihih.

karen, klinkt als… zwanger??? :mrgreen: :lol:

@cariska nee hoor. ben er nog niet mee bezig.

zit nog gewoon netjes aan de pil.

:lol:

Ik zal dr ff uithoren morgen :wink: , de minimeeting van vorige week is verplaatst :mrgreen: Heb er zin in!!! Ook wel spannend hoor :shifty: