hierbij ons nieuwe deeltje.
als je wat gewijzigd wil hebben zou je mij dan willen pb-en
hallo hallo
hierbij ons nieuwe deeltje.
ik moet nu alleen nog even kijken hoe ik kan zorgen dat ik dingen kan veranderen en kan zorgen dat het lijstje op pagina 1 blijft.
hallo hallo
ook zou ik graag jullie leeftijd willen hebben
of jullie getouwd zijn of samenwonden
en wat vinden jullie er nog meer leuk om er bij te hebben
van je zelf
en ook graag wat voor werk jullie doen
jullie functie
Gevonden hoor Karen, leuk gedaan het lijstje! Jara is van 25-12 trouwens
Ik wacht de verjaardagsfoto’s die mn schoonzusje heeft gemaakt nog even af, daarna zal ik er ff eentje sturen goed?
MELD!
Zal zo echt de foto’s doen!
Karen, ik ben verpleegkundige, woon samen met Johan euh… wat wilde je nog meer weten?
foto’s in sf! Kan je er iets mee karen?
hallo hallo
@cariska ik zal het veranderen
je woont samen met Johan, je bent niet getrouwd???
ik zal ff kijken of ik wat met de foto’s kan
thanks
hier een half ziek meisje geen koorst
maar heel erg verkouden, om niks huilen, wil alleen maar bij mama zijn.
waterige oogjes, beetje bleek.
dus wel zielig.
hoop dat het wel overgaat
oo meiden ik moet oud en nieuw werken.
was eerst nog niet maar nu hoogst waarschijnlijk wel.
balen
maar goed ik heb me beschikbaar gesteld dus ja dan moet je ervoor opdraaien.
ik ga ff die dingen veranderen
zo dames ik ben er weer pff drukke dagen dit veel werken en ontzettend moe :? en ik mis mijn kindjes
nog even 2 daagjes en dan zit het er weer op ik wil hier niet precies vermelden wat voor werk ik doe maar het is werk wat bij de laatste dag van het jaar hoord iets wat de mensen voor consumptie kopen het zijn bollen :think: maar aub hier niet dat gehele woord hier plaatsen want dan kunnen mensen mij vinden in zoekmachine en wil graag iets prive houden hier.