hierbij ons nieuwe deeltje.
als je wat gewijzigd wil hebben zou je mij dan willen pb-en
hallo hallo
hierbij ons nieuwe deeltje.
ik moet nu alleen nog even kijken hoe ik kan zorgen dat ik dingen kan veranderen en kan zorgen dat het lijstje op pagina 1 blijft.
hallo hallo
ook zou ik graag jullie leeftijd willen hebben
of jullie getouwd zijn of samenwonden
en wat vinden jullie er nog meer leuk om er bij te hebben
van je zelf
en ook graag wat voor werk jullie doen
jullie functie
Gevonden hoor Karen, leuk gedaan het lijstje! Jara is van 25-12 trouwens
Ik wacht de verjaardagsfoto’s die mn schoonzusje heeft gemaakt nog even af, daarna zal ik er ff eentje sturen goed?
MELD!
Zal zo echt de foto’s doen!
Karen, ik ben verpleegkundige, woon samen met Johan euh… wat wilde je nog meer weten?
foto’s in sf! Kan je er iets mee karen?
hallo hallo
@cariska ik zal het veranderen
je woont samen met Johan, je bent niet getrouwd???
ik zal ff kijken of ik wat met de foto’s kan
thanks
hier een half ziek meisje geen koorst
maar heel erg verkouden, om niks huilen, wil alleen maar bij mama zijn.
waterige oogjes, beetje bleek.
dus wel zielig.
hoop dat het wel overgaat
oo meiden ik moet oud en nieuw werken.
was eerst nog niet maar nu hoogst waarschijnlijk wel.
balen
maar goed ik heb me beschikbaar gesteld dus ja dan moet je ervoor opdraaien.
ik ga ff die dingen veranderen
zo dames ik ben er weer pff drukke dagen dit veel werken en ontzettend moe :? en ik mis mijn kindjes
nog even 2 daagjes en dan zit het er weer op ik wil hier niet precies vermelden wat voor werk ik doe maar het is werk wat bij de laatste dag van het jaar hoord iets wat de mensen voor consumptie kopen het zijn bollen :think: maar aub hier niet dat gehele woord hier plaatsen want dan kunnen mensen mij vinden in zoekmachine en wil graag iets prive houden hier.
net nog even snel op marktplaats gekeken voor een konijnen hokje ons konijntje is vorig jaar overleden aan stress na vuurwerk en met ons dwergje die we nu hebben willen we geen risico lopen en gaat dan even binnen.
oh en ons mannetje is helemaal gek van muziek en dansen :inlove: tijdens het lopen/dansen begint hij nu te springen zo lief door de knietjes en dan omhoog :inlove: :inlove: :inlove: en als zus lief kusjes dag van k3 opzet loopt hij steeds handkusjes te geven oh ik mis mijn moppies maar nog 2 daagjes
heb trouwens eens online gekeken na leuke webwinkels en kwam een hele leuke tegen in de usa heb ik weer ben nu aan het kijken of het mogelijk is om kleding voor de kids over te laten komen maar tuurlijk het moet weer via een adres in de usa en ja daar ken ik niemand.
gisteren even goed de billendoekjes van e tos in geslagen waren nu in de aanbieding 1 euro per pakje gelijk maar even 24 gehaald kunnen we weer een tijdje vooruit.
kwam ik er gister achter dat ik nog van die bonnen heb van lekker leven 10 euro korting bij p ampers ik vandaag weer na e tos en kreeg ik 3 pakken p ampers voor 10 euro dus heb ik ook gelijk maar even 6 pakke gehaald geen geld toch omgerekend is dat 3,33 per pak :lol: :shock:
cariska vervelend meid maar domme vraag is bij jouw misschien het verlangen na een 2e kindje al aan het opspelen? ( niks kwaad bedoeld en wil er geen ruzie of dergelijke over)
karen oh je meissie ziek die schat geef je haar een dikke :hug: van me en werken met oud en nieuw weet er alles van liever gezegt weet niet beter
hallo hallo
@hendrika mag ik vragen waarom je niet zoveel herkend wil worden??
zijn er mensen hier die je kennen of zo. niet naar bedoelt hoor maar was er gewoon benieuwd na.
nou het gaat weer beter met noëmi maar nu ben ik aan de beurt. dus ik ga morgen niet werken.
ze hadden gelukkig al een noodplan bedacht.
dus ik ben wel heel blij en nu ff flink beter worden.
nou ik ben weer voor het eerst ongesteld na het gebruik van de gewone pil/
normaal zou ik maandags dan altijd ongsteld worden en dat werd ik niet dus ik al van oo zou ik zwanger zijn.
maar ben gisteren geworden.
zonder klachten enzonder pijn dus helemaal blij.
nou ik ga ff schaatsen kijken.
Karen, nee niet getrouwd, hopenlijk word ik 2010 gevraagd haha,
en jij dus ook een half ziek meisje. tanisha heeft precies hetzelfde als noemi! En heel veel slapen, nu dus ook alweer!
Hendrika, nee we gaan/willen nog niet voor een 2de kindje. Ik wil graag dat tanisha goed kan lopen wanneer wij een 2de krijgen en dat we dan dus geen duowagen nodig hebben… En sowieso als we het al willen wil ik pas vanaf juni gaan proberen, 2 jaar terug hebben we op 27 december besloten om ervoor te gaan en … nu dus een kerstkindje! Als we vanaf juni proberen is de kans kleiner op weer een kindje in deze drukke maanden… Geen probleem dat je het vraagt hoor!! Maar … ben dus gewoon ongi geworden dus heb niet hoeven testen haha
Enne … kan jij ze nog wel zien vanavond??? Ik heb ze vanmorgen gebakken, dus dat wordt smullen vanavond!
ALlemaal een super uiteinde gewenst!!
neeeeeeeeeeeeeeee kan ze niet meer zien heb genoeg gehad de laatste maanden aan de geur en de drukte.
en waarom ik wat anoniem wil blijven is dat er hier mensen zijn die mee lezen en ik in het verleden heb gemerkt dat mensen de fotos van internet halen en die aan mensen geven in de omgeving waar ik geen contact mee heb de fam van hub dus. en de verhalen wat ik hier met jullie wil delen hoeven deze personen niet over de hele wereld te brengen ik vindt het fijn om zo met jullie te kletsen en contact te hebben is toch speciaal zn groepje en fotos en zo doe ik jullie af en toe gewoon een via hyves toe. en nu weten jullie dus ook de reden waarom er geen fotos op mijn hyves staat!!
nou meiden ik wens jullie prettige jaarwisseling en een gelukkig en liefde vol 2010 op na het 2e jaar van onze kindjes :inlove:
meiden bedankt voor de fijne jaren en op na nog meer hopelijk
heel begrijpenlijk hendrika enne … dat fisherprice speel en leer huisje is een mega groot succes!1
hallo hallo hallo hallo
ALLEMAAL DE BESTE WENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR
EN ALLEMAAL ALLE GOEDS. EN LEKKER GENIETEN VAN ELKAAR
net zoals hendrika ook al zegt jullie bedankt voor de jaren gezelligheid.
en ik hoop dat er nog veel meer bij mogen komen.
@hendrika ik snap je nu helemaal wat vervelend zeg dat ze dat doen.
nou hier ben je gewoon zoals wij je kennen en laat die foto’s maar via hyves komen
@cariska hoest met je meisje?? met noëmi gaat het beter.
en is ze goed het oud en nieuw door gekomen??
JOLI en LISAJOY waar zijn jullie???
of was lisajoy niet op vakantie???
nou ik ga weer verder werken
Van mij hoeven er ook niet zoveel gegevens in het lijstje hoor, zou niet weten waarom :think:, vind het wel prima zo…
Hendrika, kan me voorstellen dat je die bollen niet meer kunt zien :sick: …haha…Hier gisteren het laatste restje weggegooid…Hoe is het met Maurice? Is het nog gelukt met die webwinkel in de usa?
Cariska, toch nog ongi geworden dus! Waren je bollen goed gelukt?
Karen, jij voelt je alweer beter? Hoe is het met Noemi? Alweer wat opgeknapt?
Lisajoy is idd op vakantie, lijkt me heerlijk, vooral met dit prachtige winterse weer :mrgreen:
Wij hebben een leuke avond gehad, met vrienden hier gezeten, uiteindelijk nog in de kroeg beland (poeh he, dat was echt alweer lang geleden dat ik in de kroeg ben geweest) Voelde het wel gisteren hoor (haha kwam vooral door de wijntjes :oops: )
Enneh, misschien een gekke vraag…kun je ook een borstontsteking krijgen als je geen bv geeft :think: ? Ik heb een pijnlijke plek naar mn tepel, inmiddels ook rood…voelt hetzelfde als toen ik bo had, heb nu alleen geen koorst enzo :think: Maandag maar ff de ha bellen…
:think: :think: jullie zijn mij meteen vergeten he, na een weekje vakantie!!!
Ik sta niet eens op het lijstje
Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar meiden!!! Een heerlijke jaar met al onze dreumesjes die gaan leren lopen en kletsen!!! Heeeerlijk, kijk er zooo naar uit!!!
Even beginnen met een hele dikke :hug: voor Joli…gecondoleert meid…wat is het alsnog ongelooflijk snel gegaan zeg!!! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!
Tanja en Cariska, alsnog van harte gefeliciteerd met jullie dametjes!!!
Snel gegaan he dat 1e jaar!!! pfffff…
Nou wij zijn dus lekker een weekje weggeweest naar het Vennebos, van Landal! Superleuk park…je kan duidelijk merken dat het van CP is geweest! Lekker veel gezwommen (wat Lola de eerste dagen dus doooooodeng vond, tuttebel was opeens bang van het zwembad…later met veeeel geduld is het helemaal goedgekomen hahahaha)…verder veel gewandelt, uit eten geweest, dagje naar Toverland geweest wat echt TOP is, doordat alles binnen is, gebowld, naar de kinderbingo, kinderdisco, etc etc…kortom: topweekje!!!
Vandaag pas teruggekomen dus nu als een speer alles wegwassen en helaas morgen weer werken en de kiddies naar school en kdv.
Ga dus verder nu met kleine wasjes, grote wasjes hahahahaha
oooooooo lisajoy oooo wat erg wat erg wat erg
ik schaam me rot.
ik ga het morgen of dinsdag helemaal goed maken.
sorry sorry sorry sorry.
maar wel leuk om te horen dat het heerlijk hebt gehad
goed hoor
nee idd kon geen bol meer zien maar nu weer bij gekomen morgen begint het normale leven weer op en neer na school broodje eten winkel eten koken ook weer fijn.
en jee ik schrok me rot joli wat is het onzettend snel gegaan zeg jee meid heel veel sterkte voor jullie de komende tijd :hug:
lisajoy dus heerlijk bijgekomen op de vakantie heerlijk er even tussen uit.
wij wouden vandaag na batavia maar het weer liet het niet toe :evil: en ben nog steeds bezig met de kleding uit de usa zit te wachten op gegevens van zn bedrijf van nedelandse mensen die er bussines van heeft gemaakt via hun adres spullen uit de usa laten over komen hoop zo dat het lukt
vandaag een heerlijk rustig dagje gehad lekker niksen en onze kleine man die zo snel groot wordt nou ja kwa doen en laten :lol: hij kwam vanmiddag vrolijk aanlopen en liet me even zien hoe hij zn trui uit kan doen :eh: oh wat gaat het snel we zitten allemaal al toch boven de leeftijd van een jaar :think:
Tsjee Joli gecondoleerd meid!! Je melde de laatste keer idd al dat t slecht ging…ff een :hug: voor jullie hoor!
Maar hoe weten jullie dat meiden? Via hyves ofzo?
Hendrika, haha maurice doet zn trui uit! Hij is wel vlot he? Is nog zo klein? Lijkt me wel een leuk gezicht, zo klein en zo wijs :lol: Welke maat draagt hij nu? Enne kan me voorstellen dat je geen bololie meer kunt zien…
Lisajoy, wauw klinkt heerlijk jullie weekje weg! Vennebos, ga ik ff onthouden! En de was al wat weggewerkt?
Vandaag een afspraak gemaakt voor de kno voor Jaartje, we kunnen 5 feb terecht :thumbup: Verder de vuurdoop gehad op het nieuwe kdv en ik met op maandag werken (een voordeel, nog maar 2 dagen te gaan :thumbup: )
Ga me nu ff klaarmaken voor sporten: XCO’en, ben benieuwd…