jeetje ik denk dr wordt hier helemaal niet meer gekletst!! maar dus toch wel
Joli, hele dikke :hug: , wat een rot begin van het nieuwe jaar!
Lisajoy, landal was dus super! Volgens mij zijn wij daar ook ooit eens geweest…
Vandaag naar ballorig geweest, tanisha vond het super en bij thuiskomst…kroop ze opeens !!! Ik ben dus trots!
hallo hallo
@joli. meid gecondoleerd met dit verlies.
en wat is het snel gegaan, maar wat is het ook fijn om te weten dat hem verdere lijden bespaart is gebleven
heel veel sterkte.
@tanja ooo wat fijn dat je weet dat je een afspraak hebt. hoop voor jou en je kleine meid dat er een oplossing voor gevonden kan worden.
@cariska jou kleine meid kruipen geweldig. leuk hoor.
nou hier is er bijna 1tje jarig. helemaal leuk
heb een leuk kaartje laten drukken als uitnodiging.
een foto erg leuk.
slaap lekker allen voor straks
ik zit er op het moment over na te denken om zn lange haartjes er af te knippen zodat het bosje nog dikker kan worden maar oh wat moeilijk :?
meneertje hebben we gisteren om gemeten en is nu bijna 75 cm en draagt dus nog steeds truitjes 68/74 en broekjes 74.
in begin aug was meneer 72 cm na gekeken in boekje van cb dus hij wordt niet snel groot :eh:
oh en wat was hij gister avond aan het spoken kwart voor 7 op bed gelegt huilen huilen huilen eraf nog even lopen toen een fles honger toen weer op bed ging even goed weer huilen en dat bleef door gaan tot half 12 en toen maar zetpil gegeven heb het idee dat er een kiesjezit aan te komen.
ben nu druk opzoek na leer de maxi cosi wordt nu echt bijna te klein en nu willen we de tobi laten bekleden met leer wie oh wie weet een adres waar ik leer kan kopen?
hallo hallo
@Hendrika ooo haartjes eraf knippen lijkt mij ook erg moeilijk. maar zoals je zegt dan word het bosje wel dikker dat is ook wel mooi.
je tobi bekleden ik heb geen idee waar je dat zou kunnnen doen misschien kan je ff google. dan kom je vast wel bij een bekledingszaak uit.
maar leer word wel heet he in de zomer. als de zon dan op het stoeltje staat word het wel heet volgens mij.
hier gisteren een slaapzak gekocht bij simply colors voor noëmi haar verjaardag ooo hij si zo leuk
knal roze met de tekst ssttt hier slaap…
en dan onder op de slaapzak haar naam
zoo leuk.
heb vandaag ook de taarten besteld
foto taarten zoooo leuk.
en vandaag heb ik slingers gekocht en balonnen zo leuk.
nou ik ga ff het lijstje bijwerken
dus lisajoy zometeen sta je erbij hoor.
echt heel erg sorry :wall: :wall: :wall: :wall:
Karen, leuk die slaapzak :inlove: En welke foto heb je op de taart besteld?
Hendrika, ik overweeg ook om Jara’s haar te knippen, maar meer omdat t in dr oogjes gaat hangen…Staartje of speldje kan thuis wel, maar op t kdv mag het niet (ivm met kleine frutseltjes ) Haha dus het matje in dr nek laat ik dan zitten…
Hier alles ok! Ik gewoon al WEEKEND! Werk nu ma-di-wo, echt heerlijk! Vond het wel vervelend om Jara 3 dagen na elkaar weg te brengen hoor.
Strax maar ff de sneeuw trotseren, we moeten nu echt het speelgoed naar de speelotheek brengen en natuurlijk ff boodschappen halen.
is dat echt zo dat de haren dan dikker worden??? Nog nooit gehoord,
hendrika kan je neit helpen met adresje voor leer! Leer is wel makkelijk schoon te maken!
Karen, leuk die slaapzak!!!
tanja, en nog nieuw speelgoed meegenomen??
heee
@Tanja al lekker weekend ik heb laat maar zeggen mijn weekend achter de rug moet van af morgen drie dagen werken.
lekker genieten.
ik zal ff kijken of ik die foto kan verkleinen.
@cariska… zou je mij ff kunnen helpen om weer mee te kunnen beppen op dat andere forum. weet namelijk niet hoe ik er op moet komen.
we hadden toch namelijk een clubje van 15 personene maar ik weet hoe ik die kan vinden.
wil graag weer ff kijken en mee schrijven.
en goed de feestdagen door gekomen
ik ben 1 kilo aagekomen nog 1 ons en dan is het er weer af.
zal morgen ff wegen en hoop dat het er dan weer vanaf is.
nou hier vandaag naar de paradontholoog geweest ze hebben voor het eerst schoongemaakt.
mijn voortanden werden verdoofd dit ging allemaal goed.
en daarna begonnen ze met het schoonmaken van mijn boven gebid.
alle kiezen en tanden zijn schoongemaakt.
en daarna hebben ze mijn boven tanden gedaan.
het viel allemaal wel mee gelukkig.
heb nu alleen last van mijn voortanden.
ze doen pijn en het voelt pijnlijk.
volgende week mijn ondergebid en dan hebben we alles gehad.
@lisajoy hoe gaat het. al weer helemaal in het ritme van alle dag.
@joli hoest meid. kunnen jullie het een beetje hendelen allemaal.
hoi hoi
Ja zit weer helemaal in het ritme hoor pfff al moet ik er wel weer even inkomen…dat gehaast weer 's ochtends om de meiden op tijd op school en op het kdv te hebben…bleh!
Maarja, ook wel weer lekker om een beetje ritme te hebben, helemaal voor Nina die eigenlijk niet zo goed tegen al die drukte van sinterklaas en kerst kan…Merk het ook meteen aan haar, ze is weer lekker rustig en zichzelf!
Lola is ook zoooo gezellig sinds ze ziek is geweest! Lacht de hele dag door, haalt ontzettende boevenstreken uit (op de trap klimmen is favoriet…heel fijn voor mama’s hart!!!) en zit gewoon lekker in d’r velletje.
Ze heeft ook echt een sprong gemaakt, want ze kan nu opeens heel veel duidelijk maken. Pakt onze handen en wijst ons dan naar hetgene wat ze wilt, kan nu duidelijk papa, mama, nina en ola zeggen en kikt nu ook gericht in boekjes enzo! Ook de fles geeft ze nu netjes aan (die kwakte ze eerst gewoon overal neer…).
Twee bovenkiezen zijn nu door en eigenlijk heeft ze er bijzonder weinig last van gehad!
Ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid…volgende wk moet ik weer naar het CB voor de BMR prik…zie ik wel tegenop, nina is daar heel ziek van geweest. Maarja, het moet maar he!
Tanja, heerlijke dagen he! Zijn ook mijn werkdagen…er is overal wel iets voor te zeggen, een dagje vrij tussendoor is lekker om even bij te tanken, maar ik vind zo’n lang weekend wel ideaal!!
Enne ga je een pony laten knippen bij Jara??? Lola heeft ook d’r haartjes in d’r ogen, gelukkig mag zij wel gewoon een elastiekje in op het kdv, want ik wil het meteen allemaal in 1 lengte hebben!
Karen, wat een leuk idee van die slaapzak!!!
En het is je vergeven hoor hahahahahaha je bent me gewoon vergeten, kan gebeuren!!!
Cariska, ja knippen zorgt voor dikkere haartjes…daarom scheren ze in heel veel culturen baby;s kaal na een jaartje, zodat er dik haar teruggroeid! Mijn kapper adviseert in ieder geval 2x per jaar bij die kleintjes en Nina gaat meestal 1x per kwartaal. Blijft het lekker vol van!
Joehoe waar zijn jullie!!
Joli, hoe is het bij jullie :hug:
Lisajoy, idd heerlijk zo’n lang weekend, het voelt bijna als vakantie :mrgreen: Ik twijfel nog of ik dr haartjes laat knippen :think: met babygel is het aardig opzij te houden… :lol: maarja als ze ff ligt te rollebollen dan hangt het weer voor dr ogen…Hier 2 tanden 2 kiezen in aantocht, we zien ze allevier zitten al ruim een week! We mogen ook al dagen niet in dr mondje voelen en niet tandenpoetsen…haha eten gaat gelukkig prima!
Karen, hoe is het met je mond nu?
Gisteren hebben we lekker weer gezwommen! Wat een feest! enneh een deze dagen gaat mevr lopen hoor! Ze moet alleen zelf nog even durven! Ze loopt het liefst de hele dag aan onze hand (ze neemt er geeneens steun aan) en oversteken van bank naar stoel ed doet ze ook weer continu…poeh wat gaat het hard!
joli meid hoe gaat het? :hug:
gisteren weer na zwemles geweest met onze meid ze is al bezig met duiken en mocht gisteren zonder buikkurk oh wat gaat dat snel :inlove:
en wat een weer hier moesten vanavond even op visite bij de buren verder op in de straat maar moest de kinderwagen achter me aan trekken we hebben hier sneeuwjacht niet normaal koud en heb nu in 30 min 3 keer ons padje bij de voordeur sneeuw vrij gemaakt niet normaal doe het nu maar niet meer zie wel wat het wordt het strooizout staat naast de deur met de vegers en sneeuwschuiver erbij.
bij jullie ook zn slecht weer?
hallo hallo
@tanja het gaat goed met mijn mond alleen nog iets last vna mijn voortanden bij tanden poetsen.
donderdag voor mijn ondergebit.
ben benieuwd hoe dat gaat.want ik wil eht zonder verdoving proberen.
gaat het niet dan jassen ze er gewoon wat in hoor.
maar het gaat gelukkgi wel goed.
en koud water doet nog zeer.
maar dat zei ze ook hoor.
en je kleine meid bijna lopen. ooo wat gaat dat snel.
en dat te beseffen dat noëmi nog neit eens kruitp of zo iets dergelijks
ze staat nu heel goed in haar bedje en box
en ze probeer te staan aan de kleine tafel maar dat lukt nog neit wat die is te glad.
en lekker he zwemmen.
vind het ook nog steeds erg leuk om met noëmi te zwemmen. helemaal geweldig.
vind je ook dat ze een voorsprong hebben door het babyzwemmen.
ik merk het namelijk aan mijn neefje. die moest wel een uur wennen aan het water en noëmi was al heerlijk aan het spartelen en gek aan het doen.
zo geweldig.
@hendrika ja wat een sneeuw he.
hier ook vandag flink gesneeuwd
en er ligt hier ook een flink pak.
ik heb gisteren geschaatst op de vijver hier in de buurt
erg leuk
noëmi mee op de slee maar die was het al gauw zat hoor veel te koud natuurlijk.
vandaag op marktplaats een vingino jurkje gekocht zooo leuk vind ik die
ik dacht kinderbijslag binnen ik koop hem gelijk.
helemaal leuk.
kopen jullie nog wel eens wat op marktplaats???
man wat een rust hiero
hebben we niks meer te vertellen of mee gemaakt.
@joli hoest meis. gaat het een beetje met je
ik kreeg gewoon geen meldingen meer van jullie geklets! Hoop vanaf nu wel weer!
Karen, lees het nu pas, maar je hebt het al gevonden!!!
ja hoor koop ook wel wat op marktplaats maar momenteel ff niet! Ff koopstop :mrgreen:
Lisajoy, lola dus een gezellige dame! En al 2 kiezen!! Dan tanisha maar geen dikke haren! Ga haar haartjes er nu echt niet af laten scheren! pff ben eindelijk blij dat er haren komen :mrgreen:
Tanja, en loopt Jara al???
:inlove: Jara vnvd dr eerste echte stapjes gezet :inlove:
Hihi kreeg van een collega de tip om een knijper te geven ipv je vinger ( :oops: ) Dáár trapte Jara natuurlijk niet in…maar die knijper was toch wel interessant dus ze pakte em aan en stond toen los, ik ben een klein metertje verderop gaan staan en ze stapt zo naar me toe! Knappe meid
Karen, showen het jurkje!!
Hendrika, het weer is her en der echt bar geweest he!? Hier viel het erg mee, wel erg veel windvlagen maar geen sneeuw.
Jara wat goed!!! Maar een wasknijper geven? moeten ze dan denken dat je ze alsnog vast hebt?
ja :oops:
hahaha daar zou tanisha ook niet intrappen! :lol:
@tanja gewelig. echt helemaal leuk.
en van die knijper dat is wel dikke nep hiihihih ze kennen echt wel het verschil tussen een vinger en een knijper.
nou hier en meisje behoorlijk ziek. en dat nog wel twee dagen voor haar 1e verjaardag hoe kan ze het plannen hihih.
gister middag begon het.
haar zonet in bed gelegd met 40.2
heb haar en zetpil gegeven
ik wil eigenlijk morgen naar de dokter want ik weet niet zo goed waar het vandaan zou kunnen komen
eerst dacht ik aan tanden maar dat is niet zo.
en misschien haar oortjes
ik weet he tniet zo
is het niet te vroeg om nu al te gaan.
ik vind het moeilijk om nu beslissingen te maken.
ook omdat ze echt zo zielig is.
ze jammerd en huilt veel echt sneu
en ik hoop zo dat ze wat opknapt i.v.m haar verjaardag.
maar goed we kunen niet alles willen.
hoest verders met iedereen.
want ik mis toch wel een paar meiden hoor.
@tanja ik zal even een foto maken van die jurk
ooo hij is zo gaaf.
hij is gister binnen gekomen zo stoer helemaal leuk.
nou zo naar een vergadering in wil eigenlijk niet maar mijn vader drong er op aan
en hij past op.
jacco zit namelijk in groningen werken en is laat vanavond
dus ik ga toch maar maa rik houd mijn mobiel aan.
want ik kom zo naar huis het is gelukkig niet ver 5 min rijden
Karen, gewoon naar de ha gaan hoor! 40,2 kan niet van tandjes komen. Laat ze idd maar ff naar dr oortjes kijken.
Jara loopt steeds meer los :inlove: , tsjee wat gaat dat hard :shock: . Heb t ook al gefilmd :inlove:
hoe is het nu met Noemi?? Ach vlak voor de eerste verjaardag :hug: